- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tam je volné místo ředitele, kterého zavřeli...:-)
ALOIS KAIDA, milé děti, mé pohádky o teroru mají ohromný uspěch, větší než Harry Potter.
Konečně Prima je soukromá televize, ta ať klidně vyplácí desítky milionů. U české (případně u prakticky státního ČEZu) skřípu zuby a jsem nepěkně nasejřenej.
Měl jsem možnost v poslední dny trochu sledovat pořady Primy, tedy vždy se pokusit sledovat nějaký ten úryvek z toho, kterého pořadu. To, co se dle mého názoru divákovi nabízelo, překonalo absolutně všechny mé obavy.. Z Primy se stala podivná míchanina provinčně amatérské televize. Je tam zcela zřejmé tápání, neprofesionalita, naivita, uzavřená společnost stejně otrávených, unavených dezorientovaných lidí jak před tak za kamerou, kteří přesto jisti svým jobem upustili jakoukoliv snahu a to jediné, co zůstalo je cíl obdržet svůj honorář s co nejmenší námahou. Zdá se, že nenáročnost, ledabylost a lhostejnost na Primě je epidemie, která nakazila od uklízečky až po vrchního ředitele všechny. Prima se potácí v provinčnosti, amatérizmu, lacinosti, tápá bez znatelného konceptu a v minusové kvalitě a jen zoufale experimentuje jako např. nedávno se Zunou a spol. v dávno zajetém laciném, provinčním amatérizmu, který snad i nevyléčiteně nakazil nehmotný inventář Primy, o žívém ani nemluvě.
PS. Snad jen dodatek - Prima připomíná podivnou společnost, v které mají zaměstnanci jen jeden zájem a to bez jakékoliv snahy co nejúčinněji získat peníze. A protože jsou obklopeni stejnými zaměstnavateli, co podobně uvažují - jinak si to přehlížení nefunkčnosti nelze vysvětlit, a jelikož se najdou přesto kupodivu ještě nenáročnější diváci, než ti, co tam vegetují, najdou se dokonce firmy, které odkázáné na onu nenáročnost masy umístí svůj marketing na Primě v podobě reklam, a to je poslední zdroj financí oněch zoufalců, kteří naštěstí o tom ani nemohou vědět.. Jinak se to opravdu nedá pochopit.
... k nám dorazil ten vtipný zvyk nazývat každého kancelářského podepisovače papírů ředitelem (nic proti Chajdovi, neznám ).
Pak máte ve firmě několik ředitelů od managementu, personalitiky až po ředitele kosmetiky podlahových krytin a ještě jednoho Überředitele k tomu
já jsem aspoň ředitel svýho času