Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dav zapálil v Bělehradě ambasádu USA, uvnitř zůstal mrtvý člověk

Asi tisíc lidí zaútočilo ve čtvrtek v Bělehradě na ambasádu USA. Dostali se i dovnitř budovy a zapálili ji. Policie poté našla uvnitř ambasády ohořelé tělo, zřejmě šlo o demonstranta. V centru srbské metropole se konala demonstrace proti samostatnému Kosovu. Přišly stovky tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ŠÍŠAL JÚLINEK

souzi a soušky,

tak nám zase hodlaj v gb znárodňovat sokromý majetek ... jo, holt když se soukromník dostane do prblémů s tunelováním, musí jeho kaštaný tahat stát a daňoví poplatníci , že? ...

"LONDON, England (AP) -- The British parliament passed legislation on Thursday that the government needs to make Northern Rock PLC the first sizable British bank to be nationalized in 25 years"

;-D

0/0
22.2.2008 13:43

Hrdý Budžes

Re: souzi a soušky,

Jsi nejaky tyden pozadu za udalostmi.

0/0
23.2.2008 22:58

kohr26

Re: souzi a soušky,

to nám neva, že jsme idioti, ;-D

The British zase pro nás to zas//ra///li 8-o

0/0
23.2.2008 23:00

ŠÍŠAL JÚLINEK

souzi a soušky, drazí bushevici,

pojďte se domluvit, že nebudeme směšovat existenci civilizovaného světa lidí se státní, stranickou a vládní degradací téhož na lumpárny .... jo? ...;-D 

0/0
22.2.2008 13:14

Júlinek šíšal

soužky a souzi

myslíte, že Srbové čekali odsouzení Ruskem v Radě bezpečnosti OSN?  :-)

0/0
22.2.2008 12:45

spalovac

Re: soužky a souzi

Co máš pořád s těma soudruhama ty lenine?

0/0
22.2.2008 12:48

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: soužky a souzi

von se Růža furt opičí po mně ... ale neví, kdy se to hodí a kdy ne ...;-)

0/0
22.2.2008 13:01

Železobetonová Krysa

Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

schválil první právní kroky k vyhlášení referenda a následné nezávislosti Republiky Srbská krajina v dnešní Bosně a Hercegovině.:-PR^

0/0
22.2.2008 12:37

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

no nevím  .... teď bz bzla vhodná doba pro valašské království k yískání nezavislosti ... ale chápu: byl by průšvih, kdyby to náhodou vzal někdo vážně ...:-)

0/0
22.2.2008 12:39

sedit

Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

jaksi sis nestacil vsimnout ze na tom moc nezalezi , ani kosovo by nebylo nezavisle pokud by ho neuznal civilizovany svet = zapad ,  takze republika srbska si muze vyhlasovat refernda jak chce bude ji to platne jak zimnimu mrtnik;-D;-D;-D

0/0
22.2.2008 12:47

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

he ... ..uznal;-D   ...svět ;-D ... a dokonce  civilizovaný ;-D  ... ty jsi nějaký vtipálek ..že? ...;-D;-D;-D

0/0
22.2.2008 13:04

sedit

Re: Re: Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

vubec, zalezi predevsim na tom jestli stat uzna usa a eu po tomto se pridaji dalsi staty a skonci to tim ze vetsina sveta stat postupne uzna krome komousu = rusaku a cinanu, ale to uz muze byt kazdemu jedno , jde predevsim o civilizovany svet a ne o komouse;-):-P

0/0
22.2.2008 13:23

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luce

a co ty, soudruhu? ... uznáš? ... neuznáš? ... nebo počkáš, až co většina? ....ostatně není-liž v demokratické civilizaci vláda tvým skoro sluhou? ...anebo nežiješ v demokracii ty? ;-D;-D;-D

0/0
22.2.2008 13:46

sedit

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luc

me je nejake kosovo a vubec cely balkan ukraden , a absolutne nezalezi jestli ja ho uznam nebo ne , stejne jako nezalezi na tobe;-)R^

0/0
22.2.2008 13:49

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpáva je ,že parlament v Banja Luc

...na tobě nezáleží? ...mno, to je ale z velké části tvoje chyba ... a vůbec, proč se tedy vměšuješ? ...vždyť na tobě stejně nezáleží ... ledaže ti chcípla koza a tz věříš, že já mám nějakou živou ... holt jsi zapšklý závistivý čížek, viď? ...;-D 

0/0
22.2.2008 14:09

FCBn

OSN

Tady se hodně lidí ohání tím, že Kosovo bylo součástí Srbska, což ovšem není pravda - bylo pod zprávou OSN, podobně jako je tomu u Západní Sahary, která je také v podstatě anektována (Marokem) a je uznáná 77 státy jako samostatná země. Je to úplně totéž!!!

0/0
22.2.2008 12:29

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: OSN

ano ... dokonce tehdejší ultimátum nato srbsku v tomto smyslu neoddělitelnosti kosva od srbska hovoří zcela jasně ... ;-D

0/0
22.2.2008 12:37

Pan Navratil

---

Proč lžete? Vy jste rezoluci 1244 asi nečetl, no jo, vona je jak na potvoru v angličtině.:-P

0/0
22.2.2008 13:34

Júlinek šíšal

soužky a souzi

víte o tom, že Srbové vyrabovali mimo jiné i obchod Baťa?  ;-D

0/0
22.2.2008 12:22

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: soužky a souzi

no a co, Růžo? ... ty boty nenosíš? ...nebo ponožky? ...;-)

0/0
22.2.2008 12:28

ŠÍŠAL JÚLINEK

souzi a soušky,

uzavřeme tuto hru na slepou bábu konstatování, že ač se snažíte, stejně touto násilnou ideologií slušné lidi neoblafnete - holt se hodíte akorát do kompostu a místo vás budou muset příjít jiní čímani ...;-D;-D;-D

0/0
22.2.2008 12:21

Júlinek šíšal

souzi a soužky

víte o tom, že podle srbského tisku přišlo Srbsko o Kosovo protože o tom rozhodli ti nejmocnějsí?  :-)

0/0
22.2.2008 12:04

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: souhu Růžo,

až víš-li o tom, že ti tví mocní jsou čím dál tím víc nemocní? ...:-)

0/0
22.2.2008 12:11

vaclavj1

Re: Re: souhu Růžo,

spis naopak, ale dnes se to vic proziva

0/0
22.2.2008 12:28

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: souhu Růžo,

kdepak ... nositelem moci jakkoliv mocného státu je poměrně malá skupinka lidí ... bohužel mnoho ostatních má ovčí reflex a přimkne se ke svým beranům, i když je vedou na jatka ... ale vcelku této skupince svět připisuje čím dál méně "tvůřčích" a čím dá více "správních" úkolů ... což vzhledem k náročnosti úloh a inteligenci nositelů je stále patrnější ... takže tahle skupinka buď se začne vzdělávat, anebo odvádět pozornost, anebo půjde do háje (což je poměrně hodně pravděpodobné) ... 

0/0
22.2.2008 12:35

ŠÍŠAL JÚLINEK

souzi a soušky,

to se nám to nato od toho ultimáta hezky vyšmajchlovalo, co? ... ale co, slovz winstona : chtělo mír, bude mít válku ....;-D

0/0
22.2.2008 12:00

Júlinek šíšal

soužky a souzi

Podle reportéra stanice BBC se ale zdá, že nadšení lidí demonstrovat mělo své meze. Třebaže hořkost Srbů z odtržení bývalé provincie přetrvává, řada lidí se údajně začíná smiřovat s neodvratností tohoto kroku.   :-)

0/0
22.2.2008 11:59

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: soužky a souzi

hele, Růžo, tento krok byl jasný už v tom ulitimátu, a jenom tys a tobě podobní jste tehdá kecali opak ...však to byla tehdá sranda poslouchat mluvčího nato ... jmenoval se nějak od s, ne? ;-D

0/0
22.2.2008 12:04

Pan Navratil

---

1. O tom, kdo je terorista, rozhodují USA

2. Proti teroristům smí bojovat pouze USA, pokud nepotřebují kanonnenfutter, pak povolají své slouhy

3. Kdo nechápe 1 a 2, bude potrestán.

0/0
22.2.2008 11:58

spalovac

Re: ---

To platí a platilo vždycky pro jakoukoliv velmoc nejen USA. Například Rusko - Čečna

Takže

4. jestli tě to překvapuje a stále se nad tím podivuješ tak si naivní trouba.

0/0
22.2.2008 12:04

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: ---milé dítě,

pokud sis nevšimlo, nyní se hraje o to, aby to rozhodování těmhle tvým gaunerům samotným nezůstalo ....nebo jsi tak naivní? ...;-D

0/0
22.2.2008 12:07

spalovac

Re: Re: Re: ---miláčku

jestli sis nevšim, neraguji na to o co se hraje, ale na příspěvek.

0/0
22.2.2008 12:09

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: Re: ---miláčku

kdepak ... ty krom hloupé reakce ještě hodláš hloupě propagovat ...:-)

0/0
22.2.2008 12:14

spalovac

Re: Re: Re: Re: Re: ---miláčku

OK tak běž změnit svět joudo :-) Pogratuluju ti když se ti to podaří

0/0
22.2.2008 12:16

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ---miláčku

mno ... negratuluj, ještě nevíš, k čemu ... či co ...čeká tebe ...;-D

0/0
22.2.2008 12:22

Pan Navratil

Re: Re: ---

Moment, Kosovo, Irák, Afghánistán snad není na území USA.

Čečna vždy byla, je a bude na území Ruské federace.

To je rozdíl.

0/0
22.2.2008 12:16

spalovac

Re: Re: Re: ---

Ok. tak třeba  SSSR - Afghanistan

0/0
22.2.2008 12:23

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: ---

to je nesmysl, Čečna nebyla vždy součástí   ;-D

0/0
22.2.2008 12:25

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: ---

No sláva.

0/0
22.2.2008 13:35

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: ---

lžeš, vždy nebyla  ;-D

0/0
22.2.2008 12:24

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: Re: Re: ---

hele, Růžo, nemluvíš tak docela pravdu ... byla mnohem déle, než je existence státu izrael ... a celkem srovnatelně s dobou existence ilegálního státu usa na území budoucího tisíciletého čínského království ....;-D

0/0
22.2.2008 13:10

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: ---

Samozřejmě, že byla, samostatné Čečensko uznal jedině Táliban. ;-D

0/0
22.2.2008 13:34

Nemesis1

Teror a násilí

je jediné čemu Srbové rozumí. Všichni jejich minulí i současní sousedé jsou jejich nepřátelé : Chorvati, Slovinci, Bosenští muslimové, Albánci z Kosova i z vlastní Albánie, Romové, Italové , Němci, Maďaři, Bulhaři. Se všemi měli v minulosti konflikt doprovázený vzájemným zabíjením. sami se hubili ve II. světové válce mezi sebou ( četnici kontra komunisti). Jsou asi nakažení dědičnou agresivitou z dob povstání  proti Turkům.

Nyní mají dalšího nepřítele: USA . Ti jim zabránili masakrovat Kosovce.

Měli by být rádi, že jim mezinárodní společenství umožní zbavit se Kosova. Je to neřešitelný problém a pro ně kámen na krku. To ale nemůže pochopit agresivní fašizoidní národ, který chce půdu a krev...

0/0
22.2.2008 11:48

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Teror a násilí

ano ... takhle bude potřebné najít řešení ve zmasakrování té agresivní fašizoidní emeryky,  že? ...:-)

0/0
22.2.2008 11:56

Pan Navratil

---

:-©

Tohle přesně je názor Čecha, který akceptoval Mnichova a Heydricha vítal s napřaženou prackou.

0/0
22.2.2008 12:03

Nemesis1

Re: ---

Srbové ztratili morální nárok na Kosovo, tím že pozabíjeli v r. 1999 desetisíce Albánců. Vyvolali útěk velké části Kosovců do hor a do Albánie. Nebýt bombardování Srbska leteckými silami NATO, měla by Evropa 1,5 mil . dalších uprchlíků.

Kdo chce vinu skutečně nalézt, tak ji vidí . Můžeme srovnat tuto situaci s předmnichovskými poměry v Sudetech ?

Mezinárodní společenství není Hitlerovo Německo. Vaše nenávist k USA a demokracii vás zaslepuje.

0/0
22.2.2008 12:16

ŠÍŠAL JÚLINEK

Re: Re: ---

ano ... proto teďka je tam srbů zanedbatelně, že? ... tak to si jistě berou amíci v tom iraq  ze srbů špatný příklad  ... taky skoro každý buď uteče po svých anebo skončí v igelitovým pytli, že? ....:-)

0/0
22.2.2008 12:26

Pan Navratil

Re: Re: ---

Možná byste se měl zeptat někoho, kdo umí číst, proč asi Srbové v Kosovu zasahovali, podle vás asi z rozmaru. Děs, tihleti nedouci.:-©

0/0
22.2.2008 13:46

vendopes

Re: Teror a násilí

kolikrát jste byl v Kosovu???? kdyby jste tam za posledních 8 let byl alespoň jedenkrát na delší dobu, mluvil by jste zřejmě jinak

0/0
22.2.2008 12:39

valzan

Scwarzenberg- zradce naroda a falesny zaprodanec

http://www.novinky.cz/clanek/133779-schwarzenberg-uznanim-kosova-si-zachovame-vliv.html

0/0
22.2.2008 11:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.