- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...Zavedení metrobusů je výborný nápad.Obzvlášť by to pomohlo k nárustu cestujících při vzájemném rychlém přestupu cestujících v centrální metropolitní linii dopravního uzlu dálkové a příměstské obsluhy vlak-bus ,, Hlavní nádraží,Masarykovo nádraží, ústřední autobusové nádraží Florenc ,,.Pouze by stačilo linku č.135 prodloužit v trase z ,,Florence,, ulicí Na Florenci směr ,, tramvajová zastávka Masarykovo nádraží,, a dále Hybernskou směr magistrála na ,,zastávku Fantova budova - Hlavní nádraží.,,
no a co spojení třeba Ruzyně Stodůlky nebo Ruzyně Suchdol? Nebo Modřany Jižní Město nebo Stodůlky? Stále se bude muset jezdit zajiždkou přes "město"?
tak Ruzyně Stodůlky je myslím dost v pohodě - sednete na autobus 100, za 10 minut jste na zličíně a tam to máte dvě zastávky - co řešíte?
Pokud chci jet dne z Radotína třeba do Dejvice (podle článku), trvá to MDH 25. Spojení i najděte na http://www.DPP.cz. Podle toho jejich slavného plánu však žádný metrobus tímto směrem nepojede. Pokud by chtěli dementi ROPIDu udělat linku stačilo by spojit a šikovně vést dnešní 177 a 165 a ne aby dělalaly místničky a stály na stanicích po 50 metrech a spojení sever východ jih by bylo na světě. Spojení jih západ sever však v současné době neexistuje. Vhodných okružních tras se spojenm na A, B, C by se našlo dost, ale chce to myslet (nikoliv politicky)
Rovněž spojení letiště Ruzyně s centrem není špatné, jen 119 by neměla stát na každém rohu. Dřiv jela z Kulaťáku až do Šárky a pak bohužel stála 2x na Dědině a jela přes Staré letiště. Pokud by jela Kulaťák, Šárka, Letiště, tak s přestupem by cesta z Václaváku nebo Staromáku, tedy nejcenrovatějšího centra by trvala tak 25 min a to i bez nesmyslaných metrobusů
A kdypak mily DP Hl. m. Prahy zacne dodrzovat svuj vlastni prepravni rad tim, ze zacne z prostredku MHD vyhazovat smradlavy a spinavy cestujici? Zvlaste linky 109 a 177 jsou primo kulturnim zazitkem. Zaroven plati zajimava umernost, ze cim delsi trasa, tim vic smradlacu a spindiru .
DP převáží socky a ty nemají na voňavky. Kravaťák , bílé límečky jezdí vlastním autem a šoférem. Tak není na co nadávat....
říkalo se jim překryvné a zastavovaly jen v některých zastávkách. Zaváděly se počátkem 70. let a měly číslo od 200 výš, platil se na nich dvojnásobný tarif, tedy 2,- Kčs. Zanikly dnem otevření první trasy metra v roce 1974, kdy byly přečíslovány zpět do stovkové sítě a v celé MHD začal platit jednotný tarif za jednu korunu.
správný postřeh - akorát tím zpětným přečíslováním si nejsem tak jistá.
no já nechápu třeba pokrytí linky 217 ze Smíchova až na Suchdol.
Absolutně minimálně ze Smíchova do Dejvic nemají, kde ji vést "mimo".
Proto je to taky ve špičce jedna z nejzpožďovanějších linek...
nejlepší je úsek (Anděl>Klamovka) a (Na Petynce>Vozovna Střešovice>Kafkova)
Pan redaktor by se měl obeznámit se situací. Do Letňan metro nepovede. Ano, konečná je sice v katastru MČ Letňany, ale několik km od sídliště, v polích. A vůbec nevadí, že v tom sídlišti je sportovní areál (plavečák, dvě kryté lední plochy, různé sportovní haly,...) a zejména největší TESCO na světě. Jenže pražští radní jsou pražští radní a tak metro končí v polích......
nicméně zastávka se bude jmenovat jak?
Nesmíme zapomenout že jsou velké tlaky na zrušení nebo ůpravy vlakových průtahů Prahou / spíše rušení / nějaké koleje byli zrušeny- stojí tam Hotel a pozemky se různě převedli a znehodnoceny....potom další jsou na řadě,holt nemůžem dopravu zrychlit, není jak.
Kterépak prosím? Jediné koleje, které jsou v Praze rušeny jsou staré vlečky, Vítkovská trať/Hrabovka, které jsou nahrazené Novým spojením, a stará, nevyužívaná, trať k Žižkovskému nákladovému nádraží.
Jistě je dobrý počin udělat rychlý spoj z Dejvické na Ruzyň a to nejlépe bez dalších zastávek. Význam ostatních mi uniká, protože se těžko vyhnou zácpám.
Rychlý spoj Dejvická - Ruzyně jezdí již delší dobu, pravda, za 30 Kč. Ty zácpy chtějí vyřešit extra pruhem (viz text), ale čert ví jak se to povede.....
"Zatímco dříve popojížděly autobusy v zácpě před Jiráskovým mostem, dnes
kolony jednoduše objedou po kolejích mezi Karlovým a Jiráskovo náměstím." Chybí jenom VY ŠMEJDI!!!