- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co Lhotecká, kdy dáte do pořádku tu? U Lidlu i u OBI jsou nehody několikrát týdně, nedělá se s tím nic už několik let.
Když jedu po Evropské i jinde předepsanou rychlostí (50 či 70), předjíždějí mě vysokou rychlostí desítky aut. Stačily by důsledné kontroly s radarem - a do státní pokladny by 20 milionů přibylo místo ubylo. Ulice by pak byly rovněž bezpečnější. Jakožto daňovému poplatníku se mi použité řešení příliš nelíbí.
Ona je spis otazka, zda ta 50tkaq na takove silnic je oprvnena. Zda by se nemely vybudovat podchody, nadchody apod zarizeni. A to se tyka ulic Evropsla, Plzenska, Strakonicka, Videnska, Chodovska apodbnych.
Dodnes nechapu, jaky .... mohl nechat vybudovat prechod na 2+2 proudove "rychlostni" komunikaci v zatacce (mam na mysli ten prechod na I/4 u Cukraku). Jeste bych podotkl, ze kousek na obe strany je most.
TO same je prechod na vypadovce na letiste, opet mimo zastavbu. Ale tam jsou semafory.
Navrhuji se podivat, jak se takoveto velkokapacitnich privadecu ve mestech resi treba v Nemecku a ne si brat porad priklad ze zakomplexovaneho Rakouska.
... nelze vytipovat
nejnebezpečnější místo. Většina nehod se však stala u tramvajových
zastávek.
Jo, tak to musel pan redaktor dlouho přemýšlet, než vypotil tuhle větu :-) To tak většinou bývá, že když jde o srážku chodce s autem, že větší pravděpodobnost je tam, kde se vyskytuje jak víc aut, tak víc chodců....