Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kuchtová: Bursíkův výpad proti Zubové byl neakceptovatelný

Zelení vnímají prezidentskou volbu se smíšenými pocity. Jejich kandidát došel daleko, zvolen ale nebyl. Pošramotili si do té doby spíše bezproblémové vztahy s premiérem, v klíčovém hlasování pak postrádali svoji poslankyni. Měli jsme více jednat, myslí si zpětně místopředsedkyně strany Dana Kuchtová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zaphod

Jak vlastně?

   Jak se mohl takhle ukliknout? Pokud vím, tak šlo o RE email Zubové. Jak je na tom Bursík s počítačovou gramotností?

0/0
1.3.2008 21:37

praha4

zákeřná Zubova

Bursík poslal soukromou SMS, ne veřejnou. To chování paní Zubove je neakceptovatelné. Jen trochu slušný člověk zprávu, kterou evidentně dostal omylem, nerozšiřuje dál. Paní Kuchtová, přečtěte si na Aktualne.cz blog Jana Šterna, jeho stanovisko je lidem blízké, ne Vaše.

0/0
1.3.2008 14:16

Kleki Petra

Zelení jsou trubky.

Bursík není zelený, je to jen pragmatik, ale i tak je všech trubek futrál.

0/0
19.2.2008 15:35

tenisovej loket

Re: Zelení jsou trubky.

R^

0/0
19.2.2008 15:46

Howard

Kuchtova

No myslim, ze Kuchtova zelenym skodi. Ono chovani Zubove je totiz neomluvitelne - na tak dulezite jednani snemovny se mela nechat klidne i dovezt a ne ze se vymlouva, ze tam jela (sama!!!) a po ceste se ji udelalo spatne, tak se vratila. Vzdyt kdyby ji neco doopravdy bylo, nechala by se tam snad dovezt?!?

A ze o jeji nepritomnosti vi den pred volbou Dalik a predseda strany Bursik ne, to je jeste lepsi faux paux. Zkratka obe tyto damy delaji, dle meho nadejnym zelenym, jen ostudu...

0/0
19.2.2008 15:34

trampino

Pomluvy a budoucí vývoj SZ

No je těžké říct jak to všechno jem nicméně já jsem během minulého víkendu zaznamenal na kutnohorsku jednu takovou místní pomluvu od člověka z místních zainteresovaných podnikatelských kruhů, že za ty dva miliony od ODS by taky zustal pěkně doma v posteli. Ovšem je to informace jak se říká z druhé ruky, takže těžko soudit. Jinak můj odhad vývoje v SZ je následující. Pokud po příštích volbách nebudou ve vládě, tak se rozpadnou na dvě partaje z nichž ta s předsedkyní Kuchtovou bude více na levo a hlavně o poznání radikálnější. Díky tomu také poměrně rychle vyšumí. Co se stane s tou druhou partají, bude hodně záležet na tom, jak si Bursík a spol dokážou před veřejností udržet alespoň na venek čistý štít.

Jinak ale dokud budou mít šanci sedět na prameni ve vládě (dotační tituly EU na ekologii jsou jedny z největších) tak je to bude držet pohrtomadě.  A ani nemusí z těch peněz krást tak jako ostatní partaje, co s tím už mají zkušenosti. Protože i samotný ten pocit moci je motivační.

0/0
19.2.2008 0:32

Czechdoodle

Bursík je pěkný parchant,

a ta jeho konkubína Kačena Jauvajs mu zobe z ruky. :-©

0/0
19.2.2008 0:18

Howard

Re: Bursík je pěkný parchant,

Je mi te lito, chudaku...

0/0
19.2.2008 15:35

LimonadovyJoe

Kdyby se tak rozpadli.

Ale to se nejspíš nestane.

0/0
18.2.2008 21:27

Erciyes

Re: Kdyby se tak rozpadli.

ODS? Ale neházej flintu. Po prohraných volbách se nejednost v partaji projeví snáze...

0/0
19.2.2008 0:56

suzo

zubová

Už to tu zaznělo, ale trochu zapadlo.

Zubová je ambiciózní kráva. Nebude jí škoda. Kuchtovou neznám, ale asi to nebude o nic lepší.

0/0
18.2.2008 20:55

Englishman

Re: zubová

Nebude. Doknce ani nebyla.

0/0
18.2.2008 21:11

černej oes

Re: Re: zubová

Pánové, vy jí račte znát? Pokud ne, nezdá se vám, že jste poněkud duševně zaostalí? Má snad pravdu Bursík, který se jen snaži zmírnit své "úspěchy" při lobování pro Švejnara,:-P či snad Káča Jauvajs, která nepřestala lhát od svého vstupu na politickou scénu?;-)

0/0
18.2.2008 22:42

cejkis

Až se Zelení zbaví Kuchtové a jejích příznivců

bude to strana, která osloví mnohem více voličů

0/0
18.2.2008 20:06

Englishman

Re: Až se Zelení zbaví Kuchtové a jejích příznivců

Dalších pět?8-o:-P

0/0
18.2.2008 21:11

LimonadovyJoe

Re: Re: Až se Zelení zbaví Kuchtové a jejích příznivců

;-DR^

0/0
18.2.2008 21:28

Lotras

mohl by mi tu naky zeleny rici

ptal jsem se Kuchtova a ta to nevi

proc maji radar radsi nez atomovky , podle mne by to melo vyjit nastejno

0/0
18.2.2008 19:54

voška

Kuchtová, Zubová a další podrazáci

Každému je jasné, že šlo o pomstu. Kuchtová bývalá neschopná, Zubová ambiciozní neschopná. Můžou si podat ruce. Jistě to Zubová konzultovala s ODS a poradili jí, jak se zašít a nenechat se vyhledat. Vážně Nemocný a omdlévající člověk jde do špirálu. Hrdinka to zaspala. Slepice do politiky nepatří. Jen další přeběhlík v řadě. Proč ale lezou do sněmovny?? Jidáš v sukních.

0/0
18.2.2008 18:42

Maveric

Re: Kuchtová, Zubová a další podrazáci

...no pomsta asi né, ale je to pěkný případ z teorie her...hezky vymyšleno a uskutečněno, skoro nenapadnutelně, bohužel i na nejhezčí superkombinace platí leckdy selský mozek...jehož jedno pravidlo říká - "Jdete-li sousedovým polem - nikdy se neshýbejte"...no a Zubová se sehla. Vše je jasné teď už jenom odkrýt - pro co...

0/0
18.2.2008 19:12

Lubos1390

Jestli je Schwarzenberg slušný člověk ...

.... tak ať z této vlády odejde a bude to ... spíše je to ale radarový nadšenec a 70% obyvatel je jiného názoru.

0/0
18.2.2008 18:40

rbursik

nápad

Když je paní Zubová vážně nemocná, tak ať se léčí, vzdá se mandátu ve prospěch dalšího zeleného člena a jde se dál. Co je na tom tak složitého?

Paní Zubová, přeji vám uzdravení.

S pozdravem

Radim Buršík

P.S. Určitě nejde o prachy.

0/0
18.2.2008 18:31

doktor_bota

Re: nápad

Ehm... Podle dostupných informací je nemocná cca týden, to by měl každý poslanec po týdnu marodění složit mandát?

0/0
18.2.2008 18:33

Vosta Jindra

Re: Re: nápad

ono neni týden jako týden:-)

0/0
18.2.2008 18:35

doktor_bota

Re: Re: Re: nápad

Zkus se vyjadřovat k tomu, o čem píšu. Radim Buršík (???) psal obecně a na to jsem reagoval. A mimochodem, já mám dlouhodobý problém s pažním kloubem, na operaci budu muset, jen to není akutní. Ošetřující lékař mi ale stále doporučuje jít v době, kdy chci, protože podle jeho zkušeností se zdraví v těchto případech podělá zásadně v době, kdy je to nejméně vhodné.

0/0
18.2.2008 18:39

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: nápad

já jsem se vyjádřil. Kdyby na tu gyndu šla o měsíc dřív nebo pozdějš, tak si mohla zůstat doma třeba měsíc. Ale tenhle týden byl zjevně jiný než týdny jiné, to je snad jasný. No a proto jest zkoumat, zda to bylo nezbytné, zda jí bylo skutečně tak zle atd. A ta dáma je zřejmě zdravá velmi. Faktem je, že se v pátek nebyla schopná pořádně omluvit, ač komunikovala s televizí. Soudím proto, že byla rovněž koupena.

0/0
18.2.2008 18:44

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: nápad

Já neumím udělat její diagnózu na dálku, ale pokud je pravda, že se v úterý podrobila operativnímu zákroku, je klidně možné, že se v pátek na Hrad prostě dostavit nemohla, tolik si ještě pamatuju. Ona sama uvádí, že zákrok řešil nečekané zdravotní potíže. Nic z toho rozhodně nevylučuje, že byla po pokusu o dojetí na Hrad v takovém stavu, že až do večera spala (to je dokonce normální) a večer krátké interview poskytla po telefonu - nevím, z čeho vycházíš, když tvrdíš, že byla v pátek velmi zdravá.

Já bych to nechal na SZ, oni i přes to, že cca polovina jejich členů by nesložila ani řidičák na tříkolku, zase tak úplně vymetení nejsou...

0/0
18.2.2008 18:53

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nápad

doktor-optimista. To jsou věci. 8-o

My realisté předpokládáme, že ať jsou zemení vymetení jakkoli (a jsou hodně), různé frakce uvnitř strany to použijí proti sobě. O lidskou stránku jde v politice minimálně.

0/0
18.2.2008 21:10

Erciyes

Re: nápad

Paní Zubová není dlouhodobě vážněji nemocná, dnes už je úplně v pořádku, byla to akutní indispozice (bohužel - ač je jinak zdravá jako řípa, se jí to stalo zrovna v den prezidentské volby), ale takové náhody se stávají (zejména u nás :-). A nechápu Dalíka, který přiznal, že o tom věděl. Nevím, co má společného Dalík s poslankyní zelených a proč o tom byl informován...

0/0
18.2.2008 18:35

doktor_bota

Re: Re: nápad

Odkud máš informaci, že o tom Dalík věděl?

Jinak možné vysvětlení, pokud je to pravda: Dalík tlačil na někoho kolem Zubovové, ten někdo se dozvěděl, že je zdravotně indisponovaná, takže tlak odmítl s tím, že už je to stejně jedno.

0/0
18.2.2008 18:41

Erciyes

Re: Re: Re: nápad

Dalík to sám řekl v České televizi.

Z ČTK: Šéf zelených uvedl, že ho zarazilo, že blízký spolupracovník premiéra Mirka Topolánka Marek Dalík mluvil v České televizi o tom, že už ve čtvrtek o její neúčasti na volbě věděl.

0/0
18.2.2008 18:43

Erciyes

Re: Re: Re: nápad

Jo, možný vysvětlení to u tak šikovného a pracovitého lobbisty je.

0/0
18.2.2008 18:44

Erciyes

Re: Re: Re: Re: nápad

P.S. Jinak mě překvapuje, že Zubová ještě v neděli tvrdila, že na předsednictvo SZ přijde a všechno si vyříkají (o své nemoci mluvila v minulém čase) - a dneska nedorazila (prý kvůli nemoci). Tak jestli si nedělá alibi, aby mohla říct - vidíte --- přece jen jsem byla vážně nemocná, když jsem ani tři dny poté nedorazila do Práglu.:-)

0/0
18.2.2008 19:01

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: nápad

Ono to dopadne do peřin, SZ je silně skupinová a účelově poslepovaná záležitost a Bursík dobře ví, co by bylo, kdyby byl nějak moc hubatý.

A propos - bez ohledu na tupost novinářů, ta dáma si vzala za muže člověka, jehož příjmení je Zubov, nikoliv Zub.;-)

0/0
18.2.2008 19:05

Erciyes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nápad

Já to vím (s tím jejím starým). :-) Copak tohle mě taky překvapilo, nicméně pochybuju, že jde v tomto případě o tupost novinářů. Na oficiálních stránkách sněmovny je to Zubová, když ji tak oslovovali, nikdy se neohradila a oslovují ji tak i její kolegové z klubu, tak nevím. :-) Asi nějaká její výstřednost.

Jinak novináři s přechylováním samozřejmě problémy mají. Teď jsem koukal na MS v biatlonu a Ukrajinky Chvostenko či Semerenko byly podle komentátora Chvostenkovová a Semerenkovová :-). Masařík zas říkal Chvostenko a Semerenko (asi aby to vykompenzoval a divák si to zprůměroval) :-)

0/0
18.2.2008 19:12

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nápad

Ano, kdysi jsem měl to potěšení (skutečně nemám rád hloupé novináře) vykoupat v potu jistého moderátora nejmenovaného veřejnoprávního (;-)) rádia, který neustále žvanil něco o Ceng Ťin-jenové. Velmi mě potěšilo, když ten blb nevěděl, že Číňani píšou příjmení jako první...

0/0
18.2.2008 19:25

černej oes

Re: Re: nápad

Jakpak víš, že je dneska v pořádku? Pokud se cítíš jako vševědoucí, měl bys vědět, že je opět v nemocnici.

0/0
18.2.2008 22:46

kartan

Byl naprosto správný

Byla to správná reakce za  VáclavaIV., to už by se Melčák, Pohnka a Snítilý máchali ve Vltavě v koši, dokud by v nich duše byla!A tahle ta zodpovědná osoba,by měla nejméně vypálené znamení!

0/0
18.2.2008 18:27

Erciyes

Re: Byl naprosto správný

Mně ani nevadí, že Melčák s Pohankou podporujou tuhle vládu (nejsemť voličem ČSSD), nemám nic proti podobě některých reforem, i když jsou nedostatečné, ale oni nezrazují Paroubka, zrazují dnes a denně především své voliče a svůj program, se kterým do voleb šli. A to je praxe obecně neblahá.

0/0
18.2.2008 18:32

Howard

Re: Re: Byl naprosto správný

Souhlasim.

0/0
19.2.2008 15:40

godys

Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

?:-)

0/0
18.2.2008 18:11

doktor_bota

Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

Ve stěžejních bodech kritiky V.K. Klaus neodmítá existenci oteplování, neodmítá vliv člověka na planetu a je toho víc, v čem Bursík vědomě lhal.

0/0
18.2.2008 18:13

Vosta Jindra

Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

ale nelhal, on ho jen citoval. A že Klaus plácá blbosti, za to si může sám.

0/0
18.2.2008 18:29

doktor_bota

Re: Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

Jistě budeš schopen svoje tvrzení doložit, takže prosím odkaz na zdroj, kde se Klaus vyjadřuje v uvedených intencích, dík.:-)

0/0
18.2.2008 18:32

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

to je pořád dokola a každý měsíc aspoň jednou. Najdi si www. nemluvizamne - tam to máš i s odkazama. Tady ale nejde o jednotlivé výroky, které skutečně paprika pronesl, ale o jeho obecné přístupy. A ty jsou v kontextu vyspělého světa prostě extremistické.

0/0
18.2.2008 18:34

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

Ne, tohle neberu. V tom projevu zaznělo: "...prezidenta, který odmítá..." - já chci odkaz na zdroj, kde Klaus něco z uvedeného odmítá.

0/0
18.2.2008 18:43

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

navíc koukám, že blbě cituješ ty. Správně bylo odmítá vliv člověka na globální oteplování a ničení přírody, např. co si tak pamatuju. Že člověk neničí životní prostředí tvrdil loni v HN a ještě to doplnil, že si nedovede představit člověka, který by to myslel vážně. Někde je mám, ale tedď je hledat nepudu. Ono ale skutečně nejde o jednotlivosti.

0/0
18.2.2008 18:47

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bursíkovi jen nadáváte, ale řekněte v čem neměl pravdu...

Tak vezmeme to, co píšeš, že řekl - "odmítá vliv člověka na globální oteplování a ničení přírody". To Klaus nikdy neřekl. Klaus jen stále dokola opakuje, že vliv člověka na klima planety není vědecky prokázán a že ve hře jsou mnohem silnější faktory, než běžná lidská činnost, tudíž je nesmysl se bavit o snižování vlivu člověka a místo toho bychom se měli pořádně připravit na to, že ke globálním změnám klimatu dojde (jako prokazatelně docházelo po stamiliony let). Až najdeš přesnou citaci, můžeme to probrat.

0/0
18.2.2008 18:57

Sharkee

perte se a zerte se

0/0
18.2.2008 18:01

tenisovejloket

bursík je zelenej ovád

a politickej turista;-)

0/0
18.2.2008 17:42

Martin Kostera

"úplně jinak, nekonfliktně, věcně"

Tím jste myslel, Bursíku, ty neustálé, arogantní a agresivní ataky ze své strany a kritiku ze strany Švejnara?

Aha.Rv:-©

0/0
18.2.2008 17:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.