Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politolog Mlejnek: Klausovi odpůrci nenašli společnou řeč, proto obhájil funkci

Politolog Josef Mlejnek sledoval volbu prezidenta v redakci iDNES.cz. Komentoval každou důležitou událost ve Španělském sále Pražského hradu. Za vítězstvím Václava Klause vidí nejednotnost jeho odpůrců, kteří dosáhli pouze Pyrrhova vítězství: blokace první volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m24

obecně

Skoro si myslím, že je úplně jedno, kdo tyhle volby vyhrál. jak p.Klaus, tak p.Švejnar by byli dobrá volba pro tuhle zemi. Prakticky o ně dva skoro vůbec nešlo. Ten souboj byl jinde. Byl to souboj primitivních buranů se všemi jejich zbraněmi. A veřejná volba všechen ten hnus a balast jen odhalila. Ano vážení, tohle je naše nejvyšší politika. Tolik nesmiřitelné zášti a nejnižší osobní nenávisti ve veřejném životě nepamatuji. Dobře rozvažte koho budete příště volit - nalevo i napravo.

0/0
15.2.2008 23:33

ferdapytlik

Podivné úvahy zcela ignorující jednoduché počty ..

i kdyby našli Klausovi odpůrci společnou řeč, tak proti 141 hlasům pro Klause je jim k . . . . .                  (ničemu)

0/0
15.2.2008 22:47

kremsa

Re: Podivné úvahy zcela ignorující jednoduché počty ..

Kdyby se švejnarovci dokázali sjednotit, tak by možná ještě jeden hlas někde sehnali. Vzhledem k postoji komunistů to možná vyjednávači z ČSSD předčasně vzdali.

0/0
16.2.2008 6:19

ŠimonC

Divný způsob

Divný způsob volby podvodníka?:-(

0/0
15.2.2008 22:24

J@kub17

Politologie.....

No nekterí politologové zapomínájí na jednu podstatnou vec v ceské politice..a tou je korupce.. :)) S timto faktorem je asi na vysoké škole neseznámili.. na co sou všechny teoretické poučky o levici a pravici když našim politikům je uplne fuk koho budou volit..

KSČM , Lidovci a Přeběhlíci..   je jasné že jim za nezvolení Švejnara slibila ODS hory doly a mista v dozorcích radách.. :)) ten poslanec ktereho cssd vyhodila. ma pekny maslo na hlave... 

nedelam si iluze.. cssd slibovala hory doly taky.. jenze není ve vládě a neměla tak zajímavou nabídku jak pro lidovce tak pro ksčm.. :)

0/0
15.2.2008 21:08

abysser

preZident...

Archaický tvar "president" už nepoužívá ani archaický Vašek Klausů kluci.. Jinak mu gratuluji k obhajobě postu, ačkoliv já si přál ve skrytu duše něco jiného :-)

0/0
15.2.2008 20:09

Amus

Mlejnek

Pan Mlejnek také očividně ztratil soudnost a nadhled.:-/

0/0
15.2.2008 19:53

m24

news

Když jsem tady zmínil pana Moravce, tak dnes stejně jako před týdnem, Nr.1, fakt profíci. I ti dva na Hradě. Profesionální, dynamické, nestranné zpravodajství. Bravo ČT.

0/0
15.2.2008 19:47

r3pr3s3nt

uf

Mlejnek by se měl radši dojít ostříhat a trochu upravit, když už se nechá vyfotit do tak čteného serveru. Úplně jsem se osypal.

0/0
15.2.2008 19:29

m24

politolog

Na titul politolog začínám být alergický. To jsou takoví chytrolíni co furt něco plácají a ono to buď vyjde nebo ne. Zářný příklad byla ta dnešní squadra u Moravce. Ti co řekli že bude, tak bylo přesně naopak.

0/0
15.2.2008 19:20

r3pr3s3nt

Re: politolog

Honza Kubáček byl ale dobrej (ten mladej kluk). To co tam bylo ale jinak, to byla fakt "klasa" na blití :-©Rv

0/0
15.2.2008 19:30

fuozx

Re: Re: politolog

jo, kubacek byl dobrej

0/0
15.2.2008 20:03

LimonadovyJoe

Proč Paroubek obviňuje ze své neschopnosti KSČM ?

Ani jeden komunista nehlasoval pro Klause, naopak to byli tři poslanci zvolení za ČSSD, kteří umožnili vítězství pana presidenta.

0/0
15.2.2008 18:47

Amus

Re: Proč Paroubek obviňuje ze své neschopnosti KSČM ?

Přesně tak.;-)

0/0
15.2.2008 19:54

Rendík

pravda

Dnes jasně ukázali komunisti,že se na ně nikdo nemůže spolehnout a dali si vlastně branku do své sítě.Vypadá to, a to je dobře,že ztratí svoji pozici a potažmo i vlastní voliče,kteří nezapomenou,že to byli oni,kdo pomohli ke znovuzvolení presidentem pana Václava Klause.Tato strana se po celou dobu před první a v období mezi oběma volbami chovala jako naprosto bezduchá a neschopná,která sama nemá jasno a neví co chce.Schází ji ten tvrdý bolševický dril.Bez něj se potácí jak partička hospodských povalečů,bez cíle smyslu.Doufám,že na to jejich dnešní představení jejich voliči nezapomenou a budou se vážně dál  zábývat zda volit či nevolit tuto naprosto bezpáteřní stranu.A ještě dovětek k poslanci Mejstříkovi.Vážil jsem si jej v období sametové revoluce a to co z něj se dnes vyklubalo nelze nazvat jen kreututou ublíženého pokakánka.:-©

0/0
15.2.2008 18:27

LimonadovyJoe

Re: pravda

Komunisté hlasovali pouze pro Švejnara. Ani jednou pro Klause. Socani by na ně neměli svádět svou neschopnost.

0/0
15.2.2008 18:48

ŠimonC

Re: pravda

Co mohli soudruzi podělat,podělali. Další dotazy prosím.;-€

0/0
15.2.2008 22:31

ŠimonC

Re: pravda

Není to přírodní úkaz,je to jen polopaticky voličům najevo dáno že KSČM a ODS,jedno tělo s jinou barvou duše!;-D

0/0
15.2.2008 22:35

kremsa

Re: pravda

Je otázka, zda komunisté vůbec mohli dosáhnout zvolení pana Švejnara; spíše ne. Snažili se zablokovat i druhou volbu, ale ani na to neměli dost síly. A pochybuji, že by voliči KSČM ocenili, kdyby jejich poslanci přispěli ke zvolení liberálního amerického profesora a výrazně tak posílili pozici pana Paroubka v ČSSD i v levici.

0/0
16.2.2008 6:29

wo_co_go

souhlas, jediným úkolem tzv. prošvejnarovské koalice

bylo nezvolit Klause, nikoliv  zvolit Švejnara..čili pokračování hledání "antiklause", ať si o tom příznivci ČSSD myslí něco jiného..

k Švejnarovi: kdyby se teď nevracel zpět do USA a zůstal tady, kdyby se politicky angažoval možná v barvách ČSSD, měl by šanci do roka a do dne vyhodit z křesla Paroubka, odstavit Ratha a vrátit ČSSD lidskou tvář.... pak by tu byly dvě volitelné velké strany, s ne moc rozdílnými názory, jejichž případné víceméně pravidelné střídání u vlády by mohlo posouvat Česko k lepším zítřkům

0/0
15.2.2008 18:24

varix

Re: souhlas, jediným úkolem tzv. prošvejnarovské koalice

Souhlas. Pane Švejnare, nezdrhejte zpátky do júesej! ČSSD pod Vaším vedením by se mohla stát stranou akceptovatelnou i pro lidi nepostižené závistí k těm úspěšnějším.

0/0
15.2.2008 20:45

kremsa

Re: souhlas, jediným úkolem tzv. prošvejnarovské koalice

Nesmysl. Nedovedu si představit, že by politicky zcela nezkušený a nevýrazný americký profesor liberálního střihu se zcela nevyhraněnými politickými názory mohl mít v ČSSD sebemenší šanci. O které křídlo v ČSSD by se dle Vás mohl v boji proti paroubkovcům opřít? Snad ne o Škromacha se Zemanem? Nebo snad o voliče? Voliči ČSSD požadují zaškrcení všech reforem a masívní přísun peněz skrze zadlužování státu na úkor budoucích generací - to si skutečně myslíte, že by liberální americký ekonom pan Švejnar mohl v srdcích těchto voličů nahradit pana Paroubka?

0/0
16.2.2008 6:38

0100

Kdo je politolog Mlejnek?

Nikdy jsem o něm neslyšel..;-D Něco jako mezi ekonomy Zahradník?;-D

0/0
15.2.2008 18:15

ovoce.zelenina

Prosím

soudruha Paroubka-- vezměte si kolegy Rátha, Mejstříka a Haška a jděte dělat kariéru třeba do Venezuely. Nebo potěšte Severní Koreu svým demokratickým stylem politiky. Na takové vejlupky se bude s úsměvem dobře vzpomínat. Soudruzi--- pouze mírně zvýšíte počet slavných Čechů ve světě, po Koženém a Krejčířovi však vy opravdu světový komunizmus posílíte !!

0/0
15.2.2008 17:31

BedlamW

hmm

Vypada to, ze v tehle zemi jsou 2 vecni a nesmrtelni chlapi-komedianti. A to Vaclav K. a Karel G.! Jo a jeste jsem zapomel na Jaru C.......;-)[>-]

0/0
15.2.2008 16:46

Sid2007

Sprosté vydírání KDU Klausem a ODS: Petice volitelům za KDU

Některý "uniká" m.j. fakt, že Klaus, místo aby jako liberál, dokonce "thatcherita" restituce (všechny) prosazoval, vždy jen jako KSČM, byl naopak proti nim (Když se, hlavně jemu a KSČM navzdory, nakonec prosadily, typicky obrátil a dává si je za zásluhu) .

Klausův nejen odmítavý, ale také západním, zejména konzervativním stranám a lídrům zcela cizí, negativní a nejednou i skandalně pomlouvačný vztah k víře v boha a k církvím je také všeobecně známý a zase je k nerozeznání od tradičních postojům komunistů, z KSČM nebo KSČ.

Jeho přirovnávání církví ke "spolkům zahrádkářů" je jen tím "slušnějším" příkladem toho, jak - ikdyž prý "liberální" lídr - vědomě nechápe, chápat nechce, nezastupitelnou roli víry a církví v historii i současném životě západní civilizace. NAJEDNOU, Klaus a ODS nabízejí KDU za hlasy restituce i smlouvu s Vatikánem, což jako liberálové měli dávno prosazovat.

Online petice volitelům za KDU-ČSL zde http://www.anoprosvejnara.cz/

0/0
15.2.2008 16:44

vladino

Re: Sprosté vydírání KDU Klausem a ODS: Petice volitelům za KDU

Tím si nepomůžeš, už je pozdě...

0/0
15.2.2008 16:46

LimonadovyJoe

Re: Sprosté vydírání KDU Klausem a ODS: Petice volitelům za KDU

(Y) táhni

0/0
15.2.2008 18:50

BedlamW

JO

Svejnar do toho! Chce to zmenu a prolomit trochu ledy na nasem kocourkovskem politickem hnojisti a mam dojem, ze Svejnar je vhodny kandidat!![>-]R^

0/0
15.2.2008 16:41

65c02

Re: JO

....Olga Zubová těžce onemocní zrovinka takhle náhodou v den voleb..... safra, to je ale smůla... a přitom by ti Zelení toho Švejnara tak strašně rádi za prezidenta protlačili.... že?!;-D

0/0
15.2.2008 16:48

pepouš

Re: JO

Když je Švejnar takový schopák, ať vstoupí do ČSSD, vyrazí Paroubka, Ratha a několik dalších bolševiků a udělá ze soc.dem zase aspoň trochu demokratickou stranu. Horák by se měl v hrobě obracet.

0/0
15.2.2008 20:25

65c02

Komunisti zřejmě nechápou, že ani Zelení nemyslí

Švejnarovu kandidaturu vážně...že je to všechno jen taková hra pro hloupé voliče.....:-)

0/0
15.2.2008 16:40

regulator

...Husak byl frajer ...................................

.......sel delat prezidenta rovnou z basy...po 8 letech. Tihle dva jsou jen zacatecnici.................................

0/0
15.2.2008 16:36

BedlamW

Re: ...Husak byl frajer ...................................

Za Husaka zadne volby nebyly......proste byl z Moskvy dosazeny...Rv

0/0
15.2.2008 16:43

vladino

Komančové...

Komančové předvedli, čeho všeho jsou (ne)schopni. Hovořit o tom, že měli týden na to, aby získali podporu pro svého kandidáta, je čirý nesmysl. Měli na to pět let, stejně jak všechny ostatní strany. Komančům tuto komedii může žrát pouze imbecil či jiný nesvéprávný subjekt.

0/0
15.2.2008 16:34

vladino

Re: Komančové...

No, a žere jim to Soudruh Pohrobek, jak jsme všichni viděli... ;-D

0/0
15.2.2008 16:35

sosál

tak takhle to u nás funguje

Topolánek: Čunek může zpátky do vlády:-©:-©

0/0
15.2.2008 16:08

ChorcheCh

Re: tak takhle to u nás funguje

A proč ne ? Určitě teď bude loajálnější než třeba Bursík...

0/0
15.2.2008 16:20

ODSakEda

Re: tak takhle to u nás funguje

čunka navrhuje, respektive posílá do vlády jako svého zástupce KDU-čSL! A Topol spíše jen rezignoval na svůj odpor proti čunkovi, aby se vůbec dohodli, než že by chrn bůh po něm snad dokonce toužil či prosazoval jej! Už gomete?!

0/0
15.2.2008 16:33

krrrir

Smaž to demokrate

no jo Idnes a její vize demokracie. Všichni se chytit kolem ramen a skandovat ať ýžije ODSS. :))))) Mazat

0/0
15.2.2008 16:03

sosál

tajuplný vztah

vysvětlí mi někdo ten prapodivný vztah Klaus a Komunisté...celou dobu KSČM nemůžou Klausovi přijít na jméno,ale když se láme chleba,tak jsou jeho jistota

0/0
15.2.2008 15:59

Sid2007

Dlouhodobé, společné cíle Klause a KSČM: pár příkladů ...

1) Místo aby jako "liberál", dokonce (když se dvořil baronce Thatcherové nebo v Cato Institutu) rádoby "thatcherita", RESTITUCE obětem komunismu prosazoval, Klaus byl vždy, skutečně, jako KSČM důsledně, proti nim. Proti jakémukoliv vracení ukradeného majetku komukoliv (a ikdyž prskal, jen proti vracení židovského, soukromého a komunálního majetku, ikdyž šlo dávno za "neprolomitelnou hranici Února 48, veřejně nevystupoval neb věděl, že Kongres USA a vláda USA toto obzváště pozorně sledují). Když se restituce, hlavně MF ČSFR, pak premiérovi Klausovi a KSČM navzdory prosadily, rád si je dává za zásluhu 2) Klaus a KSČM, nomenklatura chtělů "českou cestu" privatizace: tunely, sanace mld úvěrů, jen rodiny nomenklatury vystarány na generace dopředu 3) Vedeni Kalusem, ODS a KSČM, pok po boku, Zahradil i soudruh Remek, posíleni Bobo a imunizovaným Vovkou Železným sabotují integraci EU, zavádění evropského práva u nás. Najednou komunisté vlastenci? atd. atd. KSČM Klause nekritizuje, volila ho ..

0/0
15.2.2008 16:53

_m-

a cenzor maže a maže

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
15.2.2008 15:55

rozhod

Dezo-Conek

Můžeš vysvětlit proč tady píšeš, že Klause volí komunisti a oni přitom volí Švejnara?

0/0
15.2.2008 15:53

sosál

S Václavem a nikdy jinak

Václava se snad zbavíme za 5 let:-),ale co ti komouši ti tu budou asi už na pořád

0/0
15.2.2008 15:52

ODSakEda

Re: S Václavem a nikdy jinak

Zbaví-ME??? Jaké "MY" Vy zastupujete???... já se, pro mě druhého Masarika, zbavopvat nemíním, já nezapoměl, že on jediný strčil hlavu do chomoutu a dokázal dle jiných nemožné-Převést z roku na rok státní socialistickou a krachující(!) ekonomiku na soukromé tržní prostředí -zjednodušeně: socialismus na kapitalismus!!! Za to mu patří dík a obdiv! Ale i ocenění! Je snad někdo jiný, kdo by se více zasloužil nebo měl lepší metodu, jak rozdělit ideální dvacetimiliontinu státního majetku (na huntě!) mezi lid?! Sem s ním!  Ani při rozvodu není snadné rozděli ideální polovinu mezi nesvářené partnery! Dokonce i socan Miloš Zeman, co šel tzv. vládě V.Klause po krku, proto že chce rozprodat "naše"... národní stříbro -státní banky , nakonec vzápětí privatozoval urychleně tyto banky!!! Pokrytci!...

0/0
15.2.2008 16:39

redback

Putin blahopřeje Klausovi ke zvolení prezidentem.

:-/

0/0
15.2.2008 15:47

_m-

Re: Putin blahopřeje Klausovi ke zvolení prezidentem.

Nojo Putin - on má ruskej čas.

0/0
15.2.2008 15:54

Dezo-Conka

Bílá Hora

naštěstí jen na 5 let.

0/0
15.2.2008 15:19

j@ck

Re: Bílá Hora

Kdyby nám vládli cizáci, tak bychom na tom byli lépe než po celonárodní kalamitě zvané Klaus. Jím napáchané škody jsou zejména morálního charakteru :-P

0/0
15.2.2008 15:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.