Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení a ČSSD odvedli skvělou práci u mantinelu

Zelení a sociální demokraté odvedli na Pražském hradě skvělou práci. To prohlašuji jako člověk, který by měl raději za prezidenta Klausovu tenisovou pálku než Václava Klause. Dovolím si tak parafrázovat známé rčení z devadesátých let, že volby v Praze by vyhrála i Klausova tenisová raketa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Kua,Škrabale...

Pod jakým nickem sem jinak chodíš? :-P

0/0
14.2.2008 13:17

miromax

Škrabale,Škrabale...

lépe jsi to naškrábat nemohl...

0/0
14.2.2008 12:39

jajaja00

Soudruhu Škrabale.

Zřejmě jsem se v pátek a v sobotu díval na jiný přenos z jiné akce. Já totiž nezaregistroval, že by občanští demokraté ani sebeméně uráželi soudruha Švejnara. Ale tolik zášti, které se Klausovi dostalo od Bursíka, Jacques (nebo jak se ta uječená "kráska" jmenuje), Mejstříka, Haška, ostatních socZemáků a toho soudruha, který ví že Klaus může za nárůst kouření mezi školáky, tolik zášti jsem si nevyslech již dlouho.

Soudruhu Škrabale, táhni do Haló novin, tam patříš.

0/0
14.2.2008 12:28

Kocourek69

Re: Soudruhu Škrabale.

Copak? Máš nějaký problém se svobodou slova?

0/0
14.2.2008 13:18

jajaja00

Re: Re: Soudruhu Škrabale.

Nemám, ale ty si evidentně pleteš pojem s průjmem.

0/0
14.2.2008 13:26

sageorg

Zelení a ČSSD odvedli .......

Pane Škrabale,váš článek je demagogická škrabanina,tendeční a snad na něčí objednávku.Nikdo vám váš názor nebere,nevnucujte své podivné vidiny druhým.Ještě v článku chybí zmínka o "úspěšném" kouči Hadamzcikovi.;-)(Y)

0/0
13.2.2008 13:07

Fil***

neprofesionalita redaktora

Nechápu, proč nám pan redaktor vnucuje svůj názor. Tímto pro mě jakýkoli další obsah tohoto článku ztrácí smysl. Účelem médií má být nestranně informovat - ať si každý udělá názor svůj a ne podsouvat svůj vlastní. To je pro mě známka absolutní neprofesionality a nebo případně PR článku ČSSD. V obou případech nemá tento člověk v "nezávislém" médiu co dělat.

0/0
13.2.2008 10:30

kasavaros

Re: neprofesionalita redaktora

Abychom byli spravedliví: zpravodajství by mělo být objektivní (samozřejmě v mezích možností, už výběr toho, o čem referuji, nese v sobě zárodek neobjektivity), ale novinářská práce  má ještě jeden žánr, nazývaný "komentář" a tam naopak názor redaktora (nebo vůbec komentátora) z definice patří.

0/0
13.2.2008 13:01

denny2006

Re: Re: neprofesionalita redaktora

Kája Škrabalů,mimochodem příhodné příjmení,asi geny,je vedoucím brněnské redakce MF,čímž nám naznačuje,jakým směrem (směrem k místní radnici:-P?)se tato redakce orientuje!

0/0
13.2.2008 13:35

jajaja00

Re: neprofesionalita redaktora

Myslím, že to patří do rubriky názory. Ovšem je na vedení listu, koho zaměstnává. Divím se, že MFD přebírá Haló novinám kvalitní kádry.

0/0
14.2.2008 12:31

barbudo

Langer byl úspěšnější ...

0/0
13.2.2008 9:21

bývalý volič ČSSD

Volby pod režií ČSSD proběhly podle očekávání.

Nejdříve prosadit veřejné hlasování, zjistit, jak kdo hlasuje, zejména ti zdravotně labilnější a po jeden a půl kole vyhlásit noc dlouhých nožů.

Co jiného čekat od portaje, která lepí svým nepohodlným členům výhružná parte na bilboardech.

Veřejné hlasování, o kterém ČSSD lže, že je poctivé k voličům, je ve skutečnosti brána pro podvody. Dosud ani nikdo nezjistil, kdo v prvním kole podváděl a volil dvakrát.

0/0
13.2.2008 7:47

kremsa

Re: Volby pod režií ČSSD proběhly podle očekávání.

Ve druhém kole. Možná nikdo nepodváděl, ale skrutátorky se v tom zmatku spletly. Mohli to být i dva poslanci ČSSD nebo KSČM, kteří na příkaz svých šéfů hlasovali pro Klause, aby tak v ODS vzbudili falešný dojem, že volba Klause ve 3.kole je zajištěná, a aby tak ODS polevila ve svém úsilí shánět přes noc další hlasy. Ale proč to nazýváte podvodem? Volitelé přece mají právo hlasovat pro oba kandidáty, nic v Ústavě to nezakazuje. Důsledky by ovšem mohly být kouzelné...

0/0
13.2.2008 8:42

_m-

Re: Re: Volby pod režií ČSSD proběhly podle očekávání.

Tahle konstrukce asi bude pro většinu místních příznivců ODS příliš složitá....

0/0
13.2.2008 9:26

Víťa Jakoubek

Topolánek bojovník proti korupci?

Topolánek poukazuje na korupční prostředí? To je jako když zloděj křičí chyťte zloděje. Někdy, když se to hodí se poukazuje na korupci a jindy se tiše řekne, že účel světí prostředky. Viz. ODS a Melčák s Pohankou, že by se u těch poslanců náhle probudil dřímající pravicový duch?   Jinak úplný souhlas s článkem, vidím to podobně.

0/0
13.2.2008 7:43

Vaclav Hanus

dobre napsany clanek pane Skrabal

Ano....Václav Klaus je symbolem pro své nepřátele i příznivce. Je to muž, který dělí národ a jeho pět let na Hradě na tom nic nezměnilo. Spíše naopak.....Prezidentem nemuze byt nekdo, kdo narod rozdeluje na pulku jeho fanatickych obdivovatelu a druhou pulku, ktera ho nesnasi. Takovyto vliv na spolecnosti ho diskvalifikuje jiz predem.

0/0
13.2.2008 6:26

Júlinek šíšal

Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

ano ano ... je chyba kandidovat takové typy ...:-)

0/0
13.2.2008 6:33

kremsa

Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

Zajímavý názor. Jenže pak by nemohl kandidovat ani profesor Švejnar, neboť ten rozděluje národ přesně stejně - už jenom proto, že ho prosazuje pan Paroubek. Kdo by to tedy mohl dle Vás konkrétně být? To byste rád nějakou šedou myš typu profesora Pačese nebo starce typu pana Motejla, kteří sice nikomu nevadí, ale byli by slabými prezidenty pravděpodobně ve vleku některé politické strany? Nedovedu si představit ani jednoho člověka, jenž by mohl být silným a důstojným prezidentem, a přitom by národ nerozděloval. 

0/0
13.2.2008 7:01

Vaclav Hanus

Re: Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

Dyt proto se mozna rika, ze tato volba neni o zvoleni Pana Svejnara, ale o nezvoleni Klause. Pan Svejnar je v tomto pripade pouze mensim zlem. Mimochodem,Vase tvrzeni ze Pan Svejnar stejnym zpusobem rozdeluje narod jako klaus je krapet v rozporu o tom, co pisi politicti analytici a to, ze jednou ze slabin Pana Svejnara je, ze ho lidi malo znaji. Jak muze byti spolecnosti drasticky rozdelena v nazorech na nekoho, koho ani moc nezna? A nebo politicti analitici lzou?.....

Muj osobni nazor je, a ten se take nezmenil od minule volby (stejne jak me zduvodneni proc klaus nemuze byti z principu nejvyssim reprezentantem lidu) je, ze momentalne spolecnost nedozrala mit nekoho na prezidentskem stolci. Jednoduse by mela zustat neobsazena, pokud nebude nalezena osobnost, ktera by byla zvolitelna... treba i dvoutretinovou casti obou komor..

0/0
13.2.2008 7:11

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

jo, byla by tady jeste jedna moznost. Kdyby se nekomu nezdala prilis dlkouha doba neobsazeni prezidentskeho sidla,  bylo by mozne pripustiti i "panovani" kontroverznich prezidentu, ale volebni obdobi by melo byti zkraceno na ...2 roky. Mimochodem, prizunejme si, ze tato symbolicka funkce z technicke povahy sve naplne neni bytostne zavisla na "nepretrzeni" transakcnich cinnosti ktere by svou delkou presahovaly 2 roky...ja osobne bych rekl i 2 mesice...

0/0
13.2.2008 7:16

rezjir

Re: Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

Není pravdou, že prof. Švejnar rozděluje národ. On ho rozděluje proto, že tento národ byl již předtím v několika vrstvách rozdělen Klausem. Teď se některé z těch rozdělených vrstev velmi slabě spojili ve švejnarovskou, antiradarovou a velmi stydlivou švejnarovskou koalici. Není náhodou, že mnozí z těch, kteří dnes chtějí mermoci Klause, prohlašují, že za pět let by chtěli Švejnara. Proto Švejnar spojuje, Klaus rozděluje.

A pochybuji, že Churchill, Adenauer, Brand byli slabými státníky. Státník spojuje, politik rozděluje.

0/0
13.2.2008 7:16

kremsa

Re: Re: Re: dobre napsany clanek pane Skrabal

Národ není rozdělen Klausem, ale rozporem mezi pravicí prosazující reformy a levicí odmítající reformy a preferující neustálé zadlužování státu na úkor našich dětí (za účelem získání hlasů ve volbách). Odpor vůči panu Švejnarovi je dán obavou, že by mohl být slabým prezidentem, jenž by byl pouze loutkou v rukou pana Paroubka. Tím, kdo rozděluje národ není Švejnar sám, ale jeho prosazovatel Paroubek. Kdyby byla jistota, že se pan Švejnar stane silným prezidentem nezávislým na všech politických stranách včetně ČSSD a SZ, byl by i pro mne přijatelný. Za pět let to tak může být, nyní však to nepovažuji za pravděpodobné.

0/0
13.2.2008 7:43

rezjir

Fakta o zadlužování

Za vlád ČSSD se poměr jak deficitů, tak státního dluhu ve vztahu k HDP snižoval.

0/0
13.2.2008 9:19

agnofon

Re: Fakta o zadlužování

protoze HDP rostlo rychleji ale pak je treba se ptat co je to vlastne HDP proc rostlo HDP jak rostlo HDP a jestli treba nemohlo rust jeste rychleji:-) protoze bez techto otazek (a odpovedi na ne) je vas prispevek jen paroubkovsky demagogicky zvast:-)

0/0
13.2.2008 20:39

rezjir

Re: Re: Fakta o zadlužování

Konstatování faktu není žvást. Uznejte ale sám,že jenom na objasnění pojmu HDP by mi zde povolených tisíc znaků nestačilo.

0/0
13.2.2008 20:57

singlemalt

Pane redaktore, nechyběla vám ještě pořádná

pranice? Když hokejový mač, tak s pěstní bitkou. Je tam pár hambářů, kteří by za zákeřnou hru zasloužili. Vezměte si pruhovaný úbor a můžete to pískat. A když vám přitom někdo nějakou taky šoupne, bude to po zásluze. I novinář by měl hrát fair.

0/0
13.2.2008 6:14

Júlinek šíšal

Re: Pane redaktore, nechyběla vám ještě pořádná

tak tohle může napsat , dovolte mi si tipnout, jen nějaký neonacistický příznivec sparty ...:-/

0/0
13.2.2008 6:35

singlemalt

Re: Re: Pane redaktore, nechyběla vám ještě pořádná

samá voda, zkusme druhý pokus:-)

0/0
14.2.2008 13:14

Jirka1938

Otevrte oci a napnete sluch

Prave, ze prezident Klaus neni tuctovy neknuba, vyvolava u jistych patolizu, jako je autor, silnou nechut. Jsou to tito lide, kteri vyhrocuji situaci a svadeji to pak na prezidenta.

0/0
13.2.2008 5:31

Júlinek šíšal

Re: Otevrte oci a napnete sluch

pan présor sem, pan présor tam ... podstatnější je, že už ti slušnější čížci nevěří  ...;-D

0/0
13.2.2008 5:48

proud12

Cože?

Odéesáci v Brně si mezi sebou posílají kulky? To mají jenom jedny, socky modré?:-© U nás má každý dvě vlastní(až na Laďu, ten o ně přišel když byl na návštěvě v Brně-že by to byli ty jeho?) a s nikým se o ně nemusí dělit!;-D

0/0
13.2.2008 2:26

Júlinek šíšal

Re: Cože?

je přiroyené, že opět žiješ v iluzi, soudruhu ... brněnští ods žádné vlastní nemají ... když už si nějaké posílají, tak jen nějaké horkotěžko nezákonně získávané u cizích ...:-P

0/0
13.2.2008 3:06

proud12

Re: Re: Cože?

Ty jsme soudruh? Já ne!No ale tak nazdar soudruhu! Poslouchej soudruhu když se v tak v těch kradených brněnských kulkách vyznáš nemluvíš náhodou o oktávu výš než je standart?;-)

0/0
13.2.2008 3:48

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Cože?

neé ... a co ty? ....;-)

0/0
13.2.2008 4:25

ce4you

...

"Osoba současného prezidenta Václava Klause je natolik kontroverzní, že právě kvůli němu je současný prezidentský souboj tak vyhecovaný. "

Jiste, proto je mnohem lepsi mit tam nekoho, kdo slibi vsechno vsem a takto vsechny dohromady uplati (ehm, chci napsat spoji)...

Mimochodem, kdyz uz z Vas ta nenavist vuci VK tak cisi, tak byste si trochu te zloby mohl schovat i pro CSSD, ty sikovne hochy u mantinelu, kteri ani po peti letech od trapne prohry pri minulych volbach nebyli schopni najit JEDINEHO kandidata, ktery by vsem ukazal, jak spravne sjednocovat. Zvlastni, a pritom nam panove z vedeni CSSD pri kazde prilezitosti tvrdi, kolik tech osobnosti ve svem stredu maji.  Ne, pan Svejnar skutecne neni kandidat CSSD a jak moc je pro ne prijatelny jsme vsichni mohli videt minuly vikend, kdy z panicke hruzy nad prebehliky soudruzi Paroubek a spol. rozpoutali tu pravou veselici...

0/0
13.2.2008 1:54

ce4you

Re: ...

A mimochodem, nejvetsi problem dnesni CSSD je prave to, co jste tu v cele krase prezentoval - nebudovat, ale borit. Misto toho, aby se CSSD pokusila porazit VK ferove tim, ze proste najde nejakou OSOBNOST prijatelnou jak pro ne, tak KSCM, SZ a Lidovce, tak veskerou svoji energii venuje te Vami glorifikovane praci u mantinelu, tedy braneni ve hre. A je proste zoufale, ze dle preferenci nejsilnejsi strana neni schopna za PET LET vyresit jediny, dostatecne znamy a predem jasne dany problem a misto toho predvadi to, co predvadi. A nekteri ji za to jeste tleskaji...

0/0
13.2.2008 2:04

Júlinek šíšal

Re: Re: ...

A mimochodem, nejvetsi problem dnesni ODS je prave to, co jste tu v cele krase prezentoval - nebudovat, ale borit. Misto toho, aby se ODS pokusila porazit JŠ ferove tim, ze proste najde nejakou OSOBNOST prijatelnou jak pro ne, tak KSCM, SZ a Lidovce, tak veskerou svoji energii venuje te glorifikovane praci u mantinelu, tedy braneni VK. A je proste zoufale, ze dle svých volebních preferenci prý nejsilnejsi strana neni schopna za PET LET vyresit jediny, dostatecne znamy a predem jasne dany problem a misto toho predvadi to, co predvadi. A nekteri ji za to jeste tleskaji...;-D

0/0
13.2.2008 3:10

suchar

Re: Re: Re: ...

šulínku pěkná tapeta :-©

0/0
13.2.2008 16:47

Trent-R

...

Mě se tento článek líbí, nehledejme perly v chlívě, chtělo by se říci.....Politická forma, čili, uhlazené fráze, kravaty a saka, již dávno v našich očích porazily samotný obsah. A ten je vážení uměním porazit "slovem" nepřítele za každou cenu. To jenom pěkně vypadající prostředí ve ktrém se politika odehrává nás svedlo k mylné úvaze o vyšším morálním kreditu politiků. Odkud by ale vyvěral. Aristokratické ctnosti, úcta k tradici, až rytířské vystupování a respekt k sokovi, to vše je již ztraceno. Politka je soubojem obyčejných lidí, jejichž společenské postavení je pouze momentální, mající oporu pouze v nějakém dočasném mandátu.....

0/0
13.2.2008 1:27

Englishman

Mýlíte se, pane Škrabale

Pánové Bursík a Paroubek nebránili zvolení pro vás nepřijatelního kandidáta jen všemi legálními prostředky. Použili i několik prostředků nelegálních.

Flagrantní bylo porušení Ústavy při rozhodování o způsobu volby. Je lež, že veřejnou volbu chtěla většina (většina hlasovala pro tajnou), ale vtip je jinde: Sněmovna protiústavně vnutila svoji vůli Senátu.

O vydírání, což také není zrovna legální prostředek, se nebudu zmiňovat, protože důkazy vydírání z podstaty věci nejsou průkazné (byť pan Paroubek se vydíráním svých poslanců opakovaně chlubil). Ale porušení Ústavy bylo provedeno zcela veřejně.

Váš příměr s hokejem je docela trefný: představte si, že si mírně nadpoloviční většina jednoho týmu těsně před zápasem odhlasuje nová pravidla a vnutí je druhému týmu a tedy i většině těch, kteří hlasovali proti.

0/0
13.2.2008 1:20

Júlinek šíšal

Re: Mýlíte se, pane Englishmane

jednání proběhlo v souladu s ůstavou čr a jednacím řádem ps. Tam je ošetřena vaše údajná protiústavnost - shodovat se musí obě parlamentní komory, nikoliv nějaká jen nějaká souborná většina nějakých zastupitelů hlasujících podle svého nejlepšího vědomí, svědomí a naplnění igelitek, Jedinou diskutabilní okolností je pořadí, ve kterém předsedající dal hlasovat o formě volby ... ale i to je ošetřeno faktem, že jednací řád jako default stanovuje volbu veřejnou, takže je jen přirozené, že se hlasuje pouze jednou a to o volbě tajné ... takže, soudruhu, nezákonně a protiústavně se tu právě chováte vy ....;-D

0/0
13.2.2008 2:57

armyshop

Re: Re: Mýlíte se, pane Englishmane

Vy odborníku na ústavní právo, je zajímavé, že o protiústavnosti mluvil i předseda ústavního soudu a také bývalý soudce ústavního soudu. Ale to jsou břídilové, šíšal to ví vše nejlépe, všechno ví, všechno zná, všude byl dvakrát;-D;-D;-D;-D;-D, je to prostě šíšalRv

0/0
13.2.2008 9:56

Júlinek šíšal

Re: Mýlíte se, pane Englishmane

...představme si na chvíli, že předsedající by postupoval v opacném gardu a dal nejprve hlasovat o volbe veřejné - obě komory by se opět neshodly a výsledkem by byl opět výše ymíněný default. Ještě je mysltelná další varianta - hlasování o každé formě, umožňující některým z komor odmítnout jakoukoiv variantu - tedy i celou volbu, a tedy nejenže pak nastupuje opět zmíněný default, ale i takováto interpretace by byla nezákonná a protiústavní, nehledě na to, že z hlediska jakékoliv legislativy poněkud nesmyslná  ... a jistě byste nerad byl označován za tvora patřícího přinejmenším do cvokhausu ....:-P

0/0
13.2.2008 3:23

Vaclav Hanus

Re: Mýlíte se, pane Škrabale

co to blabolis englishmane? Kdyz tolik moralizujes, co rikas postovnimu rozesilani kulek cleny o-de-es bojuvky vlastnim volitelum?

0/0
13.2.2008 6:36

armyshop

Re: Re: Mýlíte se, pane Škrabale

o kterých členech ODS to mluvíte?

0/0
13.2.2008 9:57

Underwasserman

Obávám se,

že tento článek na Idnes moc dlouho nevydrží.Asi to uniklo v

momentě,kdy si korektor odskočil na WC.Tolik pravdy tyto stránky

neunesou:-/

Jinak autorovi za tento článek dávámR^R^R^

0/0
13.2.2008 1:16

666

Karel Škrabal

Kde jste vytáhli toho Karla Škrabala? Docela směšné o co se tady snaží a to nejsem příznivce ODS. Možná by to chtělo dovolit psát články jen nezakomplexovaným jedincům :-©

0/0
13.2.2008 1:15

Underwasserman

Re: Karel Škrabal

Dovolit psát články????8-o8-o8-oHmmm,bud jsem se časem přenesl o 20 let nazpět a nebo o týden později,kdy se stal prezidentem podruhé VK:-/

0/0
13.2.2008 1:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.