Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelenka nařkl policisty ze lži. U soudu vypovídali, že ho nebili

Líčení s Petrem Zelenkou v kauze heparinových vražd pokračovalo u Krajského soudu v Hradci Králové výpověďmi policistů. Obviněný jim řekl do očí, že lžou, když popírají, že ho při výslechu po zatčení bili a vyhrožovali mu. V porovnání s předchozími dny působil Zelenka nezvykle akčně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Ještě by ho měly vyšetřovat

za ty homouše, kterým natrhl prdel a pak vykrvácely :-P;-)

0/0
13.2.2008 8:15

jarwampaa

***

Zelenka by mel dostat vyjimecny trest, o tom uz zrejme neni pochyb (cin byl prokazan).

Ale bohuzel, tez vim o pripadu, kdy policajti na sluzebne zmlatitli kluka, ktery byl nakonec nevinny, a to slo o "prkotinu" s vykradenym autem.

Vzhledem k velmi spatne povesti policie a neustale dalsim jejich pruserum, co lezou na povrch, bych tomu Zelenkovi i veril.

Ja nastesti nic s policii nemam, ale zazitek z prvni pulky devadesatych let mam dodneska: ztratil jsem obcanku, kdyz jsem to byl nahlasit, tak me okamzite zacali podezirat, ze jsem ji prodal nebo pouzil k podvodu a v te jejich zatuchle sluzebne jsem stravil pres hodinu u vyslechu. Ano, policajt psal jednim prstem na stroji...

0/0
13.2.2008 8:10

Kakarel

Předpokládam,

že by ten ,,zdravotník,, měl být vyšetřován na svobodě, když tak v base trpí. Chudáček, všechno z něj vytloukli! A jak to tu čtu, tak je tu dost chudáčku ale duševních, kteří věří ,,zdravotníkovi,,. Chudáčkové, kdyby to byli ti mrtví vaši otcové nebo mámy, taky by jste psali takové humanistické řeči? Rv

0/0
13.2.2008 1:52

SložitDíly

What a coincidence!

(November 2007 from American news story)

Dennis Quaid’s Babies Given Heparin Overdoses at Cedars-Sinai

Several patients . . . at Cedars-Sinai Medical Center were given the wrong dose of Heparin – including actor Dennis Quaid’s 12-day-old twins . . . .

(from iDNES 5.5.2007) 

Heparinový vrah měl zřejmě komplice

0/0
12.2.2008 12:18

Monstrum Anonymič Anonymov

To není Zelenka

To ej Barbora Škrlová :-)

0/0
12.2.2008 10:07

slidic

Takže zavraždil "pouze" 5 bezmocných pacientů?

Neměl by se mu ještě někdo omluvit?

0/0
12.2.2008 9:37

vyr usaty

Re: Takže zavraždil "pouze" 5 bezmocných pacientů?

Byl hrábnutý, když se motal do práce doktorům, o tom není pochyb. Ale doktoři udělají také chyby, a jistí jeden druhého. Vím z vlastního okolí, doktoři také nejsou neomylní, ale jejich chyba má za následek poškození pacienta a také jeho smrt. To už se jaksi pomíjí, že? Samozřejmě si nikdo nedovolí označit takto doktora, když se doktorovi něco nepovede. Proto by měl být tento případ prošetřen řádně, nemělo by to skončit tím, že se označí jeden člověk, který pak odnese všechno!!! Že byl na JIPce nepořádek v evidenci, to také svědčí o něčem. Když už by mělo být spravedlnosti učiněno zadost ....!!!

0/0
12.2.2008 10:01

kolacos

popravte ho a bude od nej klid od fanatika

;-)R^

0/0
11.2.2008 22:35

vyr usaty

Re: popravte ho a bude od nej klid od fanatika

fanatik jste Vy, vážený!!!!;-O

0/0
12.2.2008 5:49

tonenijedno

VĚŘTE, NEVĚŘTE......

Přečetl jsem si dnešní příspěvek, rovněž tak jsem viděl televizní zpravodajství. Jsem u Policie ČR zaměstnán 18 let, z toho u kriminální policie 8 let, zabývám se nejtěžšími zločiny na úseku násilné trestné činnosti. Musím prohlásit, že za celou dobu služby u policie jsem nikdy nezbil žádnou vyslýchanou osobu. Téměř všem diskutujícím doporučuji, aby si prostudovali trestní řád a trestní zákon, který je v současné době v České republice v platnosti. Znáte tu otřepanou frázi, že neznalost zákona neomlouvá ? V současnosti má pachatel trestného činu obrovské množství práv a téměř žádné povinnosti, mj. může beztrestně lhát, nemusí vypovídat, každých 6 hod. musí dostat stravu, zabolí ho malíček, musí být neprodleně ošetřen atd. Osoba, která je obviněna z tak závažného trestného činu, jako Zelenka, NESMÍ být vyslýchána bez přítomnosti obhájce - buď má svého nebo je mu přidělen státem. Veškeré úkony, které by byly provedeny bez přítomnosti obhájce jsou u soudu nepoužitelné.

0/0
11.2.2008 22:28

JAROLD

Re: VĚŘTE, NEVĚŘTE......

!R^

0/0
11.2.2008 23:27

vyr usaty

Re: Re: VĚŘTE, NEVĚŘTE......

pouhá teorie, praxe je trochu jiná!8-o

0/0
12.2.2008 5:45

zephyrr

Re: VĚŘTE, NEVĚŘTE......

Naprosto souhlasím. Sloužím sice kratší dobu než kolega, nicméně představy ovýslechu ve stylu amerických akčních filmů jsou nesmyslné. Takto zjískaný důkaz nemá žádnou porcesní hodnotu a navíc je to o rypák. Navíc podle mých zkušeností je tzv. přístup "na kámoše" většinou účinnější než vyhrožování.

0/0
12.2.2008 6:00

vyr usaty

Ve špitále

nebyl pořádek v evidenci, to potvrdila i zvláštní komise hned na počátku vyšetřování. Pak se na to jaksi "zapomnělo" a vynořil se viník více jak desítky úmrtí. Nemyslíte, že tím, že zmlátili jednoho člověka, aby podepsal daleko více případů, než sám původně uvedl, že se něco programově zatajuje???? Ale pro veřejnost tím pádem viník je, české stádo houká, že je vrahem, protože si někdo moc a moc přeje, aby to tak zůstalo a nepátralo se dále!!!:-©

0/0
11.2.2008 21:27

FandaFlinta

Re: Ve špitále

Starej Zelenka, že? Všude hledáš viníky, jenom u sebe a podařeného "akčního"synáčka ne.

0/0
11.2.2008 22:40

vyr usaty

Re: Re: Ve špitále

Velký omyl příteli,

se Zelenkou seniorem nemám nic společného, jen pouze znám některé skutečnosti. A zmlátit člověka na policii možné je, stačí když dotyčného dva valibuci odtahnout stranou a hodí přes něj deku!!!;-€

0/0
12.2.2008 5:43

Irish Stout

Ten sprostý mordýř snad doufá

že bude puštěn na svobodu. Kdyby ovšem jen trošku přemýšlel, pochopil by, že větší bezpečí má v base.

0/0
11.2.2008 21:12

Premysl Or.

realita

Je zvláštní, že podezřelý z vraždy několika spoluobčanů si stěžuje na fakt, že na něj měli policisté křičet...

Náš systém je pokřivený zejména v tom, že si hraje na něco, co v reálu fungovat nemůže. Podezřelí se nesmí bít a nemělo by se na ně ani křičet, před každým úkonem by měli být poučeni o svých právech - v naprosté menšině o povinnostech, protože ty jsou ukládány většinou vyšetřujícím orgánům. Jak by takový pseudohumanistický způsob při naplňování fungoval u všech otrlých kriminálníků  dokazují dnes víc než zřetelně tzv. "osoby blízké" v případě banálních dopravních přestupků.

Neříkám, že je to správně, rozhodně to ale ukazuje, jak jsou naše zákony strašně daleko od běžného života...

0/0
11.2.2008 17:01

Pan_Ptakopysk

Brutalitou k přiznání?

Stejně jako v případě osob viněných z terorismu v USA: Pokud je někdo k přiznání donucen bitím či mučením, je to zhovadilost a takové přiznání nesmí soud brát v potaz. Takže je třeba důsledně vyšetřit, zda k něčemu takovému došlo.

0/0
11.2.2008 16:48

cenzor je PlCA999

Hmm, tak budeme 3 roky soudit policajty za udajne

zmlaceni zrudy a ve finale ho pro nedostatek dukazu snad pustit, nebo co?? At mu daji dozivoti a je klid, jako masovej vrah nema absolutne zadna prava, teda v demokratickem state by mit nemel..:-©

0/0
11.2.2008 14:53

barbudo

Re: Hmm, tak budeme 3 roky soudit policajty za udajne

...  a masovej vrah je kdo? Havel?

0/0
11.2.2008 14:55

barbudo

Vono tam něco smrdí, že ...

...http://www.blisty.cz/art/38639.html...

0/0
11.2.2008 14:50

slatin

Re: Vono tam něco smrdí, že ...

,.. a sakra.Četl jsem to také.Takže Zelenka je jenom herec?Ve skutečnosti nic neudělal?Nevím to.

0/0
11.2.2008 14:58

barbudo

Re: Re: Vono tam něco smrdí, že ...

... nevím, asi by se to mělo vyšetřit ...

0/0
11.2.2008 15:13

Gaston

Re: Re: Re: Vono tam něco smrdí, že ...

... asi nějaké blisty

0/0
11.2.2008 15:29

barbudo

Re: Re: Re: Re: Vono tam něco smrdí, že ...

... to sotva ...

... ale vyšetřuje to někdo vůbec? Sedí primář ve vyšetřovací vazbě nebo přepisuje dokumentaci?

0/0
11.2.2008 15:32

astute

??????

Myslím si, že začínáme žít v době, kdy každý drban bude zneužívat náš systém ale jakékoliv povinnosti jsou mu cizí. Jaka koliv změkčilost u takovýchto osob není vůbec namístě, je zajímavé, že tu níkdo nenapíše, jak museli trpět příbuzní zavražděných osob. Nejdůležitější ja napsat, jak chudáka bezbranýho vraha ti zlí policisté týrali, no prostě k popukání. Myslím, že kdokoliv z těch pozůstalých by zněj i bez nějakého soudu vytloukl duši, já osobně bych to tedy udělal z radostí a naprosto bez výčitek. Zub za zub, oko za oko - to není vůbec špatná věc, a byla by to jistě i dobrá prevence pro ostatní.

Je mi líto Václav Pružinskyj odr.1941 Klaus a spol , možná by nebylo špatný , kdyby je něco podobného potkalo... třeby by změnili názor na život i polici.

Ať žije účelová lež chudáčka vraha.:-(

0/0
11.2.2008 14:45

astute

BLÁZEN

"Větší trapnost a ubohost jsem už dlouhou dobu neslyšel. Lžou, jako když tiskne," komentoval dopoledne výpověď policistů otec obžalovaného Bohumil Zelenka = TAK TOTO MŮŽE ŘÍCI JEN VELKÝ ZOUFALEC, PROTOŽE, KDYŽ U VÝSLECHU NEBYL A PŘESTO VĚŘÍ TAKOVÉ ZRŮDĚ, PŘESTOŽE JE TO JEHO SYN, TAK TO MI HLAVA NEBERE.(Y)

0/0
11.2.2008 14:29

Wes Parmalee

Ivane Langere

Už zase mlátí naše děti! :-P

0/0
11.2.2008 14:24

Heralik3

Re: Ivane Langere

Moje ne a jestli si to ty vaše zasloužili, tak s tím nic nenadelam.

0/0
11.2.2008 14:34

stenly67

Především je to vrah

Kecama o tom jesti ho policajti bili nebo ne odvádí jen pozonost od hlavního tématu: podáváním Heparinu zabíjel bezbranné pacienty. A není důležité, že si vzpoměl jen na 5 případů. I jeho otec trochu otočil, od řečí jak si to bude muset syn všechno zodpovědět až po zpochybňování psychického stavu a svahy uhrát vše "na hlavu" s vidinou nižšího trestu.

0/0
11.2.2008 14:21

roddie

Re: Především je to vrah

Taktizování. Kdyby prokázali, že ho bili, pak by snadněji dokázal, že byl pod nátlakem a pak by to skončilo tím, že by tvrdil, že se na nic nepamatuje a původní výpovědi by nemohly být použity. A vrchol všeho by byl, kdyby ho soud nakonec osvobodil pro důkazní nouzi (jako se to teď stále stává). Já bych mu ukázal akci i s tím jeho povedným tatínkem.

0/0
11.2.2008 14:31

roddie

__

Vzhledem k tomu, jak si vehementně kryl xicht před kamerami, jsem s to, že si zranění udělal sám svojí blbostí. A jak jinak, na radu právníka, teď argumentuje. Psychologové totiž tvrdí, že je normální a za ty vraždy dostane doživotí, tak proč to aspoň nezkusit, ne? Nic si nepamatuju, přesné popisy vražd si policajti vymysleli nebo je dostali pod nátlakem. Dnešní obvyklá výmluva všech grázlů.

0/0
11.2.2008 13:12

koleis

při sundávání pout

hm hm... no jistě. to se tak obvykle stává.:-P

policajti jsou na to chudáci dost aby si bouchli, o tom žádná.

0/0
11.2.2008 12:42

ix.

proč by ho bili.....

...jen mu sundávali pouta z hlavy.... a takoví lidí jsou nebzepeční, musí se poutat hlavně na hlavě...(aby jim neutekly myšlenky)

0/0
11.2.2008 12:17

AKSAMIT

A vy jste nekdy videli,

ze by se nejaky benga k necemu priznali....?,vzdyt by prisli o renty:-©

0/0
11.2.2008 12:16

Better red than dead

.

no snad to este poradne prosetrej - bit vezne je ubohost Rv

0/0
11.2.2008 12:02

kybler

Re: .

V případě Zelenky bych udělil vyjímku.

0/0
11.2.2008 12:23

Better red than dead

.

bit jakehokoliv vezne je ubohost...

0/0
11.2.2008 12:30

etg

Re: .

tak tohohle "ubozacka" by meli povesit na nejblizsi strom, ktery bude po ruce. Ani by ho nemuseli mlatit...

0/0
11.2.2008 12:51

strelak

Re: Re: .

Než začnete udělovat nějaké výjimky přečtěte si co  o způsobu vedení výslechu  říká právní řád a jaká jsou  práva  vyslýchaného. ten totiž  dle  stávajícího  poučení nemusí říci  policajtům ani kolik je  hodin -natož se   jen tak  přiznat k x- vraždám a y- pokusům o  vraždu. Moc se dívate na  krimi seriály.  Bohužel použití uváděných způsobů k vynucení  doznání je  dost běžné zvlášt u takovéhoto  případu na  kterém - jeho rychlém vyřešení- může vyšetřující  zviditelnit . A pak tedy následuje  odměna , povýšení atd,

0/0
11.2.2008 13:34

astute

Re: Re: .

SOUHLASÍM

0/0
11.2.2008 14:51

Václav Pružinskyj odr.1941 Klaus

když si ministr vnitra vytírá an hradě prdel Bursíkem

tak je jasné, že řadoví fízli mlátí obviněné při výslechu... asi jim na ty pouta naběhl ;-D;-D;-D[>-]R^

0/0
11.2.2008 11:52

Nunkii

Zelínka a optická myš

Při  jednom z výslechů Zelínka :-) uvedl, že má strach z hlodavců, tak museli schovat optickou myš do šuplíku, aby nebyl chudák ve stresu.  8-o ;-D

0/0
11.2.2008 11:47

maroons

na hlavě měl krvácivé zranění

které utrpěl při sundávání pout... ;-D ;-):-P

To mu to jako tahali přes hlavu nebo co... ? ;-D

0/0
11.2.2008 11:38

Václav Pružinskyj odr.1941 Klaus

Re: na hlavě měl krvácivé zranění

i soudruhům od policie se někdy stane, že aby zachránili strom,zabijou bobra ;-DRv;-D

0/0
11.2.2008 11:54

inedible

"Zelenku jsme nebili, vypovídali policisté u soudu"

a to je skoda. porad chtel nejakou akci, tak co

0/0
11.2.2008 11:30

chleba namazanej z obou stran

Re: "Zelenku jsme nebili, vypovídali policisté u soudu"

tak tak, sebral jste mi to z klávesniceR^

0/0
11.2.2008 11:41

strelak

Re: Re: "Zelenku jsme nebili, vypovídali policisté u soudu"

Kolik diskutujících věří   prohlášení policie, že  obv. Zelenku při výslechu policie fysicky netýrala a že  zranění které v minulosti uváděl a i popsal vězeňský kněz  nejsou pravdivá?  Také  by mne zajímal možný způsob jak může při snímání pout  dojít bez použití násilí ke zranění hlavy?

0/0
11.2.2008 12:54

inedible

Re: Re: Re: "Zelenku jsme nebili, vypovídali policisté u sou

neni to u tohohle typa jedno? jinak nemam zadne iluze o tom, ze policie nikoho nebije, bije, muci, vydira. proste normalni odpad spolecnosti, ktery by se jinde neuchytil. cest svetlym vyjimkam

0/0
11.2.2008 13:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.