Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záběry z kamer zachytily Honzíkovy únosce. Policii nezajímaly

Při pátrání po uneseném pětiletém Honzíkovi Rokosovi z Tábora, kterého později zavraždili matka s přítelem, policie vážně chybovala. Na záběrech z pumpy u Olomouce, kde dvojice ukradla benzin, je jasně vidět poznávací značka auta i hledaný Pavel Grepl, který se teď zodpovídá z vraždy chlapce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolacos

no a? cemu se divite , policajti to maji na salamu

si myslite ze jako budou pracovat jo nebo co ?? ste blazni ne ;-DR^

0/0
11.2.2008 19:12

kohr26

Re: no a? cemu se divite , policajti to maji na salamu

Ne jsme česko R^;-D

0/0
11.2.2008 22:06

orinka3

to už je teď málo platné

U nás se vždycky věci řeší až když je pozdě.

0/0
11.2.2008 12:56

anžto

:(

to je hrozný, smutný. Neumím si ani představit jaký vztek a bezmoc musí otec malého cítit:(

0/0
11.2.2008 10:24

slidic

Šéfka policie Věra Nevrlová

byla spokojená, že i proti rozhodnutí soudu má Honzíka jeho matka. Tak takové fotky neodpovídají jejím zájmům.

Je lepší pětiletého chlapce ubodat, než jej vrátit otci. A půl hodiny se dívat, jak umírá. :-©

0/0
11.2.2008 0:04

JAROLD

Re: Šéfka policie Věra Nevrlová

Nerozumím Vašemu příspěvku, můžete to trochu rozvést … děkuji

0/0
11.2.2008 0:24

Montaigne

Re: Re: Šéfka policie Věra Nevrlová

a přitom je tak srozumitelný,  ...prosím:-P

0/0
11.2.2008 9:08

Bonelord

Re: Re: Šéfka policie Věra Nevrlová

Tak zkus neco jednodussiho, treba nejakej detskej web?;-)

0/0
11.2.2008 9:58

JAROLD

Re: Re: Re: Šéfka policie Věra Nevrlová

díky R^

0/0
11.2.2008 21:55

Polarni punta

Klasika

přijet na kafe a camrat tam to umí velice dobře. Kór když si to kafe nemusí kupovat. Je to banda línejch lemer.

0/0
10.2.2008 23:36

JAROLD

Re: Klasika

Spíš bych řekl a to je i více pravděpodobné, tento majitel čerpací stanice Jaroslav Botek policistům žádné kafe při návštěvě čerpací stanice neposkytuje, ani obsluha jinak by situace nedopadla takto..... ;-D

Neudržování kontaktů byla v tomto případě chybou na straně pana majitele :-P

Policisté pracují jen do výše svého služebního hodnocení, každá aktivita se trestá :-©, je třeba zavést povinné poplatky stejné jako ve zdravotnoctví, pak to půjde určitě lépe [>-] !

0/0
11.2.2008 0:00

jarwampaa

polycyje

Me zas slohli auto za 400k... pachatel neznamy...kdyz jsem po delsi dobe mluvil nahodou s jednim policistou (v soukromi, pochopitelne), tak se mi sveril, ze kdyz chtej, tak auto najdou....

Ani me neni jasne, k cemu mame tuto policii... troufnou si jen na normalni obcany, kteri jedou o 10km/h rychleji nebo jim chybi ona lekarnicka, pripadne jeste tak zbuzerovat nejake opilce, kdyz delaj bordel. Kdyz se jedna o opravdove zlocince, tak bud maji strach neco udelat (v tom lepsim pripade) nebo jsou rovnou uplaceny.

Jiste, ze ne vsichni jsou takovi, jiste, ze je to narocna prace, jiste, ze nejsou buhvijak placeny. Ale kdyz nic nedelaj, tak to nemusi byt vubec!!!

No hlavne, ze utopej par mega za vyrezani dementnich napisu na auta. Timto se jiste zmeni pohled verejnosti na jejich praci. Hlavne nic nemenit, a nic nedelat, ze, pane ministre.

Policie CR - Rv

0/0
10.2.2008 22:18

jarwampaa

vydrzet!

Preji otci zavrazdeneho Honzika, aby vydrzel a pokusil se dohnat odpovedne lidi k odpovednosti. A drzim palce, aby ho nahodou neprejelo auto, nebo nespachal "sebevrazdu pod silnym psychickym tlakem", pokud by se nahodou dostal dal, nez jen na stranky novin...

0/0
10.2.2008 22:30

JAROLD

Re: polycyje

Určitě s Tebou souhlasím s tím co píšeš ke konci. Lepší reklamou pro policii by byla dobrá pověst, než vyhozené peníze za náborovou kampaň. Ze začátku to však bagatelizuješ a pleteš si dopravní, pořádkovou a kriminální službu, každá má nějaký úkol. Dopraváci Ti asi nevyšetří, kdo odcizil vozidlo za 400k a bez pořádkové policie v noci v ulicích by to mohlo být o něco horší. Každopádně Tvé rozčarování je namístě, ale současný MV to rozhodně nevyřeší, aspoň mi to tak připadá…. [>-]

0/0
11.2.2008 0:09

Michal007

Výjimka

Dceři před pár lety na horách ukradli z pokoje mobil. Vyšetřovala to policie, a jaké bylo překvapení, když po pár týdnech přišel telefon zpět. Policie ho objevila v bazaru.

0/0
10.2.2008 21:19

keepa

Re: Výjimka

taky se jich musim zastat, ukradli nam obrazy a polici vypatrala, dopadla, a vratila:-) i s drobnou elelktronikou, co zlodej pri kradezi nabral do kapes

0/0
10.2.2008 21:31

maross1

Re: Výjimka

Je jasné že to není pravidlo a že je i spousta velice dobrých policistů. Jenom mám strach že v globále to není nic moc.

0/0
10.2.2008 21:36

kerim003

uz nadesel cas

Nadavat nema cenu. "KDO NEKLADE  ZLU ODPOR, STÁVÁ SE JEHO OBĚTÍ!" Protestujici otcove v Brne a pred MPSV maji muj obdiv ze sebrali sily a sli se postavit tomu co tu predvadi policie a soudy skoda ze se nepridalo vice obcanu.... Ale i ten maly pokus jiste splnil svuj ucel priste jiz demonstrujicich bude vice....

0/0
10.2.2008 21:08

maross1

Transformace policie

... je v plném proudu. Nejdůležitější krok a to změna barvy u všech služebních aut už je na spadnutí.R^

0/0
10.2.2008 20:59

ADukla

Re: Transformace policie

Co jineho bys cekal od Langera? Potrebuje dat vydelat brachovmu kramu Barvy&Laky.

0/0
10.2.2008 21:01

KarlKubrt

Re: Transformace policie

...bohužel velmi pravdivý postřeh....jak říkám..bohužel !!!;-O;-O

0/0
10.2.2008 21:21

trojuhelník

Re: Transformace policie

nepodstatné okrajové blbiny jsou na prvním místě, je to takRv

0/0
10.2.2008 21:28

ADukla

Nedivte se !

Nase "demokraticka" strachem podelana spolecnost z policie udelala lapace pokut za prekorceni rychlosti na rovince v obci nic vic !

Takze jaka spolecnost, takova policie.

0/0
10.2.2008 20:56

zdeseny obcan

Re: Nedivte se !

Koho jsme si zvolili ten ted vytvari zakony. Ze jsme blbi za to si muzeme sami - zkusenosti s nimi byly znacne.

0/0
11.2.2008 11:38

Greybeard+

Syn pracuje v sázkové kanceláři

a byl přepadený dvěma maskovanými muži. Přesto, že jim vydal všechny peníze byl surově zbit, přerazili mu tři žebra, zlámali ruku, svázali ho a zalepili obličej, málem se udusil. Result policie? Pane, co s tím můžeme dělat, když jste je nepoznal. PACHATEL NEZNÁMÝ.:-©

0/0
10.2.2008 20:42

Heralik3

Re: Syn pracuje v sázkové kanceláři

Budte rad, ze je nepoznal a nenahlasil, ta policajtská špína by to jeste prozradila (proc ne, pachatel ma pravo vedet vsechno, obet nic) a syn by mozna uuž nežil...

Evropa jde do zahuby...

0/0
10.2.2008 20:47

Greybeard+

Re: Re: Syn pracuje v sázkové kanceláři

Taky pravda.

0/0
10.2.2008 20:51

aarghot

Re: Syn pracuje v sázkové kanceláři

Ono je totiz pravdepodobne, ze nektery z tech lůupicu byl policista. Tato firma je centrum zlocineckeho podhoubi.

0/0
11.2.2008 10:09

Heralik3

Sloužit a chranit?

Svý zadky pred praci... to možná. Hlavne se, gumove hlavy, zase postavte k silnici a kontrolujte lekarnicky....

0/0
10.2.2008 20:41

bluetake

prekvapeni ?

Drtiva vetsina lidi ma s policii negativni zkusenosti a to z jedineho duvodu. Podle jejich vlastnich statistik 87 % vsech oznameni po mesici "vysetrovani" odkladaji se zaverem, ze se nepodarilo najit pachatele a nebo "prokazat" trestny cin. A to jen diky jedine veci, ktera se nazyva NECINNOST . O nicem jinem to neni. Ale bohuzel, prave ta necinnost neni trestnym cinem, policajti velmi dobre vedi, ze jsou za ni absolutne nepostizitelni , a o to vic, ze jich je stale mene. Jakmile nektery z nich citi, ze by mohl mit problem, sam rychle poda vypoved, shrabne odstupne a rentu a jde "pracovat" k mestske policii. Samozrejme se stejnou, tedy zadnou iniciativou, se stejnou beztrestnosti za necinnost. Jedina jejich prace totiz spociva v sepsani protokolu a jho pozdejsim zalozenim - odlozenim. Tech nekolik malo vyjimek mezi kriminasty je skutecne jen doslova bilou vranou. Realita, ktera se bohuzel nezmeni, a je tezke se s ni smirit. Odchod "vysetrovatelky" od policie nakonec mluvi sam za sebe..

0/0
10.2.2008 20:39

jirixxxxx

Re: prekvapeni ?

Souhlas...  Z vlastní zkušenosti mám doma protokol o odložení přičemž ve druhém řádku ční věta "podezdřelí se k činu přiznal" a PČR to odložila že nejde prokázat trestný čin.....

0/0
10.2.2008 20:45

bluetake

Re: prekvapeni ?

jinak doplnim jednu vlastni zkusenost. Vykradena kancelar, skoda za 240.000, vylomeny zamek a kopnute dvere. Vysetrovatel naznacil, ze jen na nem zalezi ,zda a jak dopadne vysetrovani....... pochopil jsem ale nereagoval jsem podle ocekavani, nedal jsem mu nic. Reakce ? Nepodarilo se najit pachatele, odlozeno. A uplatneni skody ? Zaver v policejnim protokolu - pachatel vnikl do objektu bez pouziti nasili....muj advokat zadne fotografie vykopnutych dveri a vylomeneho zamku nenasel, "ztratili se ", navic byl zmeneny obsah zapisu. Stiznost statnimu zastupci - zamitnuto bez udani duvodu. Podani zaloby- zamitnuto pro neduvodnost. Podnet k ustavnimu soudu s pozadavkem nahrady skody za spatny postup statnich organu - zamitnuto se zajimavym zduvodnenim - policie pri vysetrovani neporusila zakon. TECKA. ...... takze i ja si uz o policii, statnich zastupcich a "nezavislych" soudech nedelam zadne....

0/0
10.2.2008 20:49

jirixxxxx

Re: Re: prekvapeni ?

Měli jsme ve firmě člověka v celostátním pátrání volali jsme je nejdřív se ptali na cestu, a za jak dlouho myslíš že přijeli, (5min, 1/4 hod.,1/2, 1 hod, ...) jo správně tipuješ nedorazili vůbec

0/0
10.2.2008 20:59

zdeseny obcan

Re: Re: Re: prekvapeni ?

Meli jste rici ze spatne zaparkoval a oni by hned prijeli vybrat pokutu. Takhle se na to musi.

0/0
11.2.2008 11:35

ADukla

Re: Re: prekvapeni ?

jedina vec me stve. Ze kdyby se clovek branil sam a to hovado zabil, tak to by pak policie nelenila a Tebe jako pachatele by zatkla i s dukazy. ;-€;-O;-€

0/0
10.2.2008 21:00

staghorn

Re: Re: prekvapeni ?

Pak už zbývá jedině uplatnit heslo na hrubý pytel hrubá záplata. Však on by si suverénní pan vyšetřovatel ještě moc rád a ochotně vzpomenul na to, kam se ty fotky ztratily. Smůla je, že na takový postup nemá každý žaludek a z toho podobné kreatury vesele profitují.

0/0
10.2.2008 23:09

Michal007

Nastavená laťka

Vzhledem ke své kapacitě si policie zřejmě nastavuje laťku, pod kterou nechává téměř vše plavat. Vím o případu, kdy stopař ukradl řidiči ledvinku s mj. platební kartou, kterou pak zneužil. Okradený znal totožnost pachatele, a přesto policie dělala vše proto, aby případ zametla pod koberec. 1200 Kč za ukradený benzin je pro ně nula.

0/0
10.2.2008 20:26

Jerry111

Daří se !!!

Pod vedením pana Langra se naší policii opravdu daří. Čest jeho kvalitní práci !

0/0
10.2.2008 20:19

regulator

Re: Daří se !!!

.....ale von taky nemuze zvladnout vsechno, bohuzel. R^

0/0
10.2.2008 20:25

ADukla

Re: Re: Daří se !!!

on nezvlada krome populismu nic.

0/0
10.2.2008 21:03

KarlKubrt

Re: Re: Re: Daří se !!!

....ale ten mu jde na výbornou !!

0/0
10.2.2008 21:36

Atila Han

Re: Daří se !!!

Umis pocitat do deseti ? Podle tve logiky Langer ktery je Ministrem tak kratkou dobu muze za to v jakem marasmu je stav Policie ? Chces rict ze pred 3 , 5 ci 8 lety by se to nestalo ? Jses opravdu clovek kterej neumi pocitat do deseti nebo tva seda kura mozkova se rozpustila v lihu ? Osobne ti povim toto . Jses obycejnej po..vl ktery by na verejnosti si ani neu...prdl ale tady hrimas jak z kazatelny . Bez si dat ledovou sprchu ;-)

0/0
11.2.2008 18:59

Jerry111

Re: Re: Daří se !!!

Ahoj kamaráde (asi jsme spolu chodili do školy, když se mnou tak srdečně a lidově polemizuješ a tykáš mi), ale k tvému názoru. Langr je ministr, čili politik a ne žádný odborník na policii, proto se musí obklopit odborníky, za které ale bezpodmínečně nese odpovědnost. Jeho týmu se zatím podařilo jen to, že se mu rozutekla skoro polovina policejního sboru. A to rozhodně k zlepšení práce nevedlo, právě naopak. Až ti někdo vykrade byt, ukradne auto, přepadne na ulici a policie ti "pomůže" jen tím, že o tom udělá zápis, bude ti jedno že Langr je ministrem jen 10 měsíců a mému názoru porozumíš . Čau kámo !!! V

0/0
11.2.2008 19:28

Soami

PČR

Pomáhat a chránit (Y)

Nová auta, nové uniformy, ale stále platí - "byl to debil, co nic neuměl - tak šel k policii".

0/0
10.2.2008 20:05

blastula

Příliš složité na policejní mozek!

Tak maximálně někde uprostřed polí postavit za strom čtyřicítku a pak chytat. Vymlátit je jak masařky.

Chování české policie už by možná vydalo na Strassbourg

0/0
10.2.2008 20:00

Železobetonová Krysa

Blik wole.

MV se diví, občan ,který má s PČR už nějakou zkušenost se nediví, takhle se totiž dělá a jinak se to vůbec nedělá, pachatel je vždy neznámí i kdyby jste jim ho přivedli přímo na služebnu... :-©Rv

0/0
10.2.2008 19:59

blastula

Re: Blik wole.

No to bude  v tom. Když se s ním neznají, je pro ně logicky neznámý, a můžou to odložit-a když je to jejich známej, taky kamaráda přece nepotopěj, ne?

0/0
10.2.2008 20:04

Železobetonová Krysa

Re: Re: Blik wole.

;-DRv

0/0
10.2.2008 20:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.