Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švejnar přiznal, že se jeho otec upsal komunistické rozvědce

Otec Jana Švejnara podepsal v roce 1961 spolupráci s komunistickou rozvědkou. Žádné zprávy ale nepředal, vyplývá ze spisu, které dal uchazeč o Hrad na web. Nechci se nechat zdiskreditovat, zdůvodnil Švejnar zveřejnění dokumentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Švejnar je slušný člověk.....

:-)[>-]

0/0
4.2.2008 16:58

bývalý volič ČSSD

Re: Švejnar je slušný člověk.....

asi jako já papež....;-D

0/0
4.2.2008 17:38

celtic

Re: Re: Švejnar je slušný člověk.....

nazdar B 16...R^;-)

0/0
4.2.2008 18:06

Júlinek šíšal

souzi a soušky,

zvolte mne  ... sice jsem v otcově pozůstalosti našel jisté známečky za několik měsíců příspěvku, ale jak jsem znal matku, jistě mu tohle koketování rázně zatrhla ... sice dlouhodobě se flákám po světě, ale dvojí občanství nikde nemám ... sice jsem našel jméno a příjmení v rudém krávu  ... ale chybělo tomu datum narození a navíc onen jmenovaný byl z tábora ...souzi a soušky, slibuju vám, že když mne zvolíte, nebudete mít takové problémy ...:-P 

0/0
4.2.2008 16:53

Júlinek šíšal

Re: souzi a soušky,

jo ... ty známečky byly z roku 47, a byly jen kandidátské ;-D

0/0
4.2.2008 16:55

Feo

Bylo to zcela jinak Eichlere

Eichler se mýlí, protože v totalitním režimu, plného lágrů a mučíren se vůbec žádné ovoce neprodávalo, tak nemohlo jít o nervy, stejně jako hajzlpapír, protože lidé měli permanentně staženézadky, takže by si vůbec nedovolili vyměšovat a hajzlpapír proto nepotřebovali. Pokud se tak ve výjimečných situacích stalo byli pod sankcí doživotí nuceni posílat kopii použitého papíru na ÚV ke kontrole.

Tak to jen na vysvětlenou, Eichlere.V

0/0
4.2.2008 16:22

Pan Navratil

---

http://zpravy.idnes.cz/odpovedi.asp?t=svejnar

Dobře se podívejte na odpověď pro čtenáře Malfoy.;-D

0/0
3.2.2008 10:51

jesterkasploutvema

Re: ---

ani prvni, ani posledni lez pana Svejnara (ani tim profesorem neni - nema titul profesor, ma jen zamestnaneckou pozici profesora - stejne jako jini maji napriklad pozici  ucetni)

0/0
3.2.2008 10:54

Bouše

Švejnar:

"Můj otec podepsal v roce 1961 spolupráci s komunistickou rozvědkou. Podrobnosti oznámím až podle toho, jestli budu, nebo nebudu zvolen prezidentem." :-P 

0/0
3.2.2008 10:28

chejava

Re: Švejnar:

To Klaus je na tom lépe. Jeho rodiče byli komunisté a ty nesměla STB verbovat!

0/0
3.2.2008 10:39

Pan Navratil

Re: Re: Švejnar:

Švejnarův otec samozřejmě byl i v KSČ.

0/0
3.2.2008 10:55

bývalý volič ČSSD

Re: Re: Re: Švejnar:

Procházel řadou významných funkcí v KSČ, Antiklaus Švejnar může být na tak významného otce hrdý...

0/0
4.2.2008 17:38

Kubin v (Svobodne) Zemi

je mi blivno

amerika kontroluje svet....8-o;-€;-O:-©:-©Rv:-©

0/0
3.2.2008 4:29

Wendolene

Re: je mi blivno

Nebojte , jednou tu kontrolu prevezme Cina. USA nebude dominovat svetu navzdy. Vzdyt kazda rise ma svuj pad. Stejne jako Rim, USA je zavisla na praci "otroku' v jinych zemich. Jednou nastane pad.

0/0
3.2.2008 4:41

tmf

čtěte také

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008012902

0/0
2.2.2008 19:36

tmf

výjezd

ještě by mohl vysvětlit, jak on, syn emigranta se svojí sestrou jen tak mýrnixtýrnix se zbalí a odjede si za papínkem do Švajcu, kde vzal pas, doložku?

0/0
2.2.2008 19:34

captain cook

Re: výjezd

umis cist.?Asi ne. Bylo to tu nekolikrat vysvetleno. Kolik ti je...nact? Pokud ne, tak na -nactnika dusevne vypadas.

Nebo na typickeho zavistiveho cechacka.....takovi zavideli a dosud zavidi kdeco, auto, pracku ceswtu do Jugosky....nos mezi ocima....nebo detem 'emigrantu" ze se dostali ven..... Ti sami na ne donaseli estebakum, aby jim zarazili cestu do zahranici....

jen zavid, voe..:-P..ja se taky dostal ven k blizkym pribuznym-"emigrantum" :-P

0/0
2.2.2008 20:43

tmf

Re: Re: výjezd

cos to vyblil, kapitáne?

Je ale krapet rozdíl dostat se k blízkým příbuzným jako šedá tuctová myš a jako syn člověka který jim to podepsal a pak tam zůstal

P.S. Zkus http://www.knizniweb.cz/jnp/cz/katalog/detail/tituly-P-PRA-Pravidla_ceskeho_pravopisu_FIN.html

0/0
2.2.2008 21:19

SamerHnissa

Re: výjezd

Rodina diplomata Zdeňka Švejnara byla mezi posledními, kterým se podařilo celkem bezbolestně odstěhovat na Západ. Nedlouho poté, co v roce 1969 pronesl Husák slavnou větu "Hranice nie sú korzo", zažádal Švejnarův otec ministerstvo zahraničních věcí, aby podpořilo jeho kandidaturu na významnou funkci v Mezinárodním úřadu práce v Ženevě.

Československá diplomacie neměla námitek, nejspíš však netušila, že se Zdeněk Švejnar, člen KSČ, už do Československa vrátit nechystá. Na počátku roku 1970 se vydávaly výjezdní doložky málokomu. Marta Švejnarová a její dvě děti – Jan a Daniela – je získaly bez problémů.;-D;-D

0/0
2.2.2008 20:46

captain cook

Re: Re: výjezd

Ty doby si porad dobre pamatuji. V Prazskem Jaru se zangazovaly i spousty clenu KSC, kteri si opravdu prali zmenu, od radovych po vyssi "zvirata". Byli si akutne vedomi, ze pokud to praskne a pro-sovetska klika zase zvitezi, budou nasledky pro ne podstatne horsi nez pro nestranniky. Tak to take dopadlo. Vim jak treba u mamy v praci nasadili osobni proverky v 1969/70. KAZDY zamestnanec musel na koberec pred komisi a clenove KSC byli za svou cinnost behem PJ a podepsani 2000 slov zvlast grillovani. Donaseci v republice tenkrat delali prescasy a komise mely cele stosy materialu...proto take trvalo dost dlouho, nez tyhle proverky nabraly na obratkach.

Komuniste v ruznych statnich institucich i nachazejici se z ruznych duvodu na stazi v zahranici museli zvazit svoji aktivitu za PJ a rozhodnout se zustat ci "emigrace". Odchod komunistu do "emigrace" nebyl zadnou raritou a mnozi nestrannici to tehdy povazovali za dukaz, ze ven sli partajnici, kteri byli v zakladu slusni lide. Vis to????

0/0
3.2.2008 6:06

Pan Navratil

Re: Re: Re: výjezd

Jasně, v KSČ musela bejt po padesátejch letech spousta slušných lidí. ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2008 10:58

captain cook

Re: Re: Re: Re: výjezd

ven sli ti slusny, komousske ku*wy zustaly doma a ty ses k nim NAVRATIL....k tobe se jasne zadna slusnost nevaze;-D

0/0
3.2.2008 14:56

ELAPHURUS

Myslím, že

Mr. Shweynar udělal pro své nezvolení opravdu dost !

0/0
2.2.2008 16:13

ufo pilot

Švejnar přiznal, že se jeho otec upsal komunistické rozvědce

Jsem presvedceny, ze lepsiho prezidenta si sockomancsky Cesko ani nezaslouzi.R^:-P;-D

0/0
2.2.2008 14:24

pepe999 from Salford

Re: Švejnar přiznal, že se jeho otec upsal komunistické rozv

R^R^;-D

0/0
2.2.2008 20:32

chataricek

Vážím si pana prezidenta

Vážím si pana prezidenta V. Klause. Věřím, že bude naším prezidentem i nadále. Uvítal bych přímou volbu prezidenta. A nemyslím si, že prezidentem by měl být Američan, jehož žena neumí ani česky - o dětech nemluvě. S touto zemí nemají nic společného. Pěkný den všem :-)

0/0
2.2.2008 13:22

pius99

Re: Vážím si pana prezidenta

manželka tatíčka masaryka taky ne :-)))) ale byla to prý dáma

0/0
3.2.2008 8:25

Pan Navratil

Re: Re: Vážím si pana prezidenta

Charlotta samozřejmě uměla česky perfektně.

0/0
3.2.2008 10:30

belgian chocolate

a dávno předtím

než se Masaryk stal prezidentem

0/0
3.2.2008 11:37

burito

Budmez rozmuni! Nejde o rozdily meizi JS a VK!

Maslo na hlave maji urcite oba. Je skutecne jedno kdo vic a kdo min.

Diskuze tady se bohuzel vzdalila od podstaty clanku. A tim se stala jen jemne nezajimavym vzajemnym “stekanim” zastupcu JS a VK.

PODSTATNE k clanku je, ze jak vidno pan Svejnar nema (taktez…) tak uplne kristalovou minulost, jak ji puvodne prezentoval. Nemuze za sve rodice, to je spravne. ALE v detstvi si smel oproti nam vsem uzivat prijemnosti privilegovanych! To urcite castecne deformuje osobnost. A i pri jeho odchodu byl naprosto zjevne privilegovan.Cca. 2/3 sveho zivota zije v zahranici. A dnes nevi zda je Cech ci American?!. Na dobu kdy bude prezidentem je ochoten byt Cech a pak chce zase byt American!?

Budmez preci rozumni, je to proste nevhodny kandidat. Cimz prosim urcite netvrdim, ze by byl Klaus vhodnejsim!

Zcela jiste existuji nekde daleko lepsi kandidati. Jenze ti jsou nadost inteligentni a do tohoto dobrodruzstvi se (dokud nebude u nas lepsi politicka kvalita....) nepusti! A hlavne – nedaji se koupit…!!!

0/0
2.2.2008 13:07

parohubek

Re: Budmez rozmuni! Nejde o rozdily meizi JS a VK!

Někde daleko zcela jistě existuje civilizace, která se hledáním kandidátů na cokoliv vůbec nezabývá a věnuje se smysluplnějším a příjemnějším činnostem.

0/0
2.2.2008 16:28

wildge

Dokumenty

Z tech dokumentu hlavne vyplyva neschopnost pracovniku StB. Nejenze se museli uchylovat v hlaseni formulacim jako "pry...", ale hlavne se nechali oblbnout starym Svejnarem, ktery je vyuzil jak k moznosti vycestovat, tak emigraci. StB nebyla zas tak vsemocna, spis to byla organizace k vyvolavani strachu nez nejakemu skutecnemu ovladani.

0/0
2.2.2008 11:32

pepe999 from Salford

Re: Dokumenty

Rekl bych, ze tu pohadku napred nekdo upravil, nez se dostala na svetlo...(Y)Rv

0/0
2.2.2008 12:36

ufo pilot

Re: Re: Dokumenty

R^

0/0
2.2.2008 14:27

SamerHnissa

Kocourku, to nabíjíš v Temelíně?

0/0
2.2.2008 11:30

Kocourek69

Napíši to natvrdo:

Já osobně pana Švejnara nemusím. Zvláště proto, že neprošel volebním sítem. Je uměle dosazený. A to mi vadí. Jenže proti mafii (organizovanému zločinu) jménem ODS alias KSČ přebarvené toho času namodro se jinak bojovat nedá.To pochopili i v Americe. Nejde bojovat proti mafii demokratickými prostředky. O to se pokusilo Německo ve 30. létech minulého století  jak to dopadlo.

Jeno  slepí nevidí, že Klaus a Zeman je jedna zlodějská rodina.

0/0
2.2.2008 11:30

SamerHnissa

Re: Napíši to natvrdo:

aha, tak to byl dnešní sloupek z Rudého práva nebo z Halo novin?

0/0
2.2.2008 11:31

imax

Re: Napíši to natvrdo:

Miloš? váš miloš, kterej vás vytáhl ze sklepa, opláchnul hadicí a dokopal do strakovky?8-o

0/0
2.2.2008 11:32

Kocourek69

Re: Re: Napíši to natvrdo:

Mně nikdo nikam nevytahoval pane.

Věřím, že pro Vás to asi nebude k pochopení ale je to tak..

0/0
2.2.2008 11:35

imax

Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

to to tý mafii? to jsem ani nečetl...jenom jsem viděl socana kopat do zemana - otce spasitele, tak to mne zaujalo:-)R^..

0/0
2.2.2008 11:38

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

Socan----Zeman--- volba Klause...

Nenech se vysmát. Zeman je zkorumpovaná špína něco kPohankou které ODS finančně zajistila na několik generací.

Jak může sociální demokrat podpořit komunistu byť toho času převlečeného do modrého maskovacího kabátu?

To může jenom dob*tek bez svědomí a bez páteře. Zkorumpovaný hnůj.

0/0
2.2.2008 11:44

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

jak může sociální demokrat podpořit komunistu obecně nebo jak může sociální demokrat podpořit klause? obojí je samozřejmě možné, kdo myslíte že vyvěsil placeného agenta Falmera na post místopředsedy sněmovny...sociálních demokratů, kteří budou voli klause bude víc, z jakých důvodů je spekulace, dá se z jejich povah dovozovat, že to bude za peníze...sociální demokrat už je prostě takový

0/0
2.2.2008 11:53

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

Zkorumpovaná??? Myslí jenom a jenom na své bydlo a své ego.

Fatální protiklad s politikou sociální demokracie.

0/0
2.2.2008 11:54

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

I soudruh Stalin byl svého času opěvován... A co se z něho nakonec vyklubalo za sv*ni...

0/0
2.2.2008 12:31

richu_ch

Re: Napíši to natvrdo:

Ty opravdu veris na "domokracii" ? A na Jeziska taky? Vzdyt uz WCH rikal, ze domokracie je sice blbost, ale bohuzel nic lepsiho nemame ...

0/0
2.2.2008 11:34

Kocourek69

Re: Re: Napíši to natvrdo:

Ano. Já na demokracii věřím. Bude to ještě velice dlouhá cesta nežli se vládní strany vzdají čestných předsedů, nežli pěšáci v těchto stranách přestanou skákat podle vůle nejvyššího šéfa.

Ale i přesto věřím, že se dočkáme doby kdy i politici vládnoucí strany budou moci říci beze strachu svůj názor na věc aniž by se museli bát, žev rámci udržení korýtka budou svůj náhled na věc upravovat když to kápovi zrovna nepůjde pod vous.

0/0
2.2.2008 12:41

Pan Navratil

Re: Re: Re: Napíši to natvrdo:

Také doufám, že komunisté i ostatní sociální demokraté dostanou, co zaslouží: Zakroutit krkem!

0/0
3.2.2008 10:57

richu_ch

moc pekny odstavec z blogu Krize:

Paroubek má z Klause strach, dokonce takový, že nedokázal ve svých řadách ani po usilovném hledání najít člověka, který by se alespoň náznakem přiblížil autoritě současného presidenta, byť i tento má hodně slabých míst. Z toho vyplývá, že v celé ČSSD není ani jeden nezkorumpovaný, inteligentní, názorově koexistentní, hrdý a lidem oblíbený politik, který by měl tu odvahu se čestnému předsedovi ODS postavit v přímé konfrontaci. Místo toho s úlevou sáhli po neznámém profesůrkovi, ze kterého se s vypětím všech sil snaží udělat ikonu světové liberální ekonomie a sociálního smíru

0/0
2.2.2008 11:25

SamerHnissa

Re: moc pekny odstavec z blogu Krize:

ale toho ČSSD nechává jen běžet maraton,do finiše půjde samotný Jyrka;-D;-D

0/0
2.2.2008 11:27

richu_ch

Re: Re: moc pekny odstavec z blogu Krize:

;-D neco na tom je, Jyrka ubehne tak mozna 10 metru - takze me zbyva jenom ten finish R^

0/0
2.2.2008 11:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.