Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tisíce Čechů si prohlížejí dětské porno. Půjde po nich policie

O dětskou pornografii se zajímají tisíce Čechů. Ukazují to nově zveřejněné údaje. Americká FBI předala české policii informace o tom, kdo navštěvuje stránky s dětskou pornografií. "Přes sedmatřicet tisíc přístupů na tyto stránky bylo z Česka," řekl Karel Kuchařík z policejního prezidia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CHILDSEX

Hovadina

Všichni tady žgrindáte že, dětské porno je týrání dětí! To je pěkná blbost!!! Vyděl  vubec někdo z vás nějaké to "dětské porno video"? Já jich vyděl dost abych to mohl posoudit!! Usmívající se děti na těhle videjích snad mluví za vše!! To potom ale nevypadá jako tyrání!! Chcete dukaz?

http://www.hellshare.com/308787/chssseexx/119-4.rar/

0/0
19.1.2009 20:12

Bouše

Takové čmuchání se mi moc nelíbí

Klidně se totiž může stát, že se člověk dostane na stránky s dětskou pornografií neúmyslně, když tam bude přesměrován po kliknutí na tlačítko s úplně jiným avízem. Ještě se mi to tedy nestalo, ale vyloučit se to nejspíš nedá. :-/

0/0
28.1.2008 13:41

Pan Navratil

Re: Takové čmuchání se mi moc nelíbí

Myslím si, že z podstaty fungování policie tato půjde zejména po lidech, kteří

a) chodí na stránky, které se jen tak omylem nenajdou

b) chodí tam opakovaně

c) na těch stránkách utrácejí ze svých kreditek

Čili běžný člověk by neměl zaznamenat problém.

0/0
28.1.2008 13:45

Bouše

Re: Re: Takové čmuchání se mi moc nelíbí

Zní to logicky, ale to by člověk nesměl znát naši policii a naši justici. :-P

0/0
28.1.2008 13:57

pvl1

Re: Re: Takové čmuchání se mi moc nelíbí

Poznamenáni mohou být ti, za které to dělá jejich PC a oni o tom nevědí (čili téměř kdokoliv). Policie dostane adresu PC a dál nebude pátrat, jestli ti někdo nasadil do PC uzel anonymizéru, nebo si z tvého PC udělal úložiště.

0/0
30.1.2008 0:30

pvl1

Re: Re: Re: Takové čmuchání se mi moc nelíbí

Další běžná věc, že se ti někdo napíchne na tvůj domácí AP a připojuje se přez něj.

0/0
30.1.2008 0:33

pvl1

Re: Re: Re: Re: Takové čmuchání se mi moc nelíbí

... přes ...   - jdu spát.

0/0
30.1.2008 0:44

Rendík

Ježíš marjá

Kdo zase vymyslel tuhle hovadinu a dal do ruky policii bič.Jak chtějí kontrolovat a postihovat lidi co mají něco v počítači,dále to nešíří a ani veřejně nepresentují.Mají to jen a jen pro svoji potřebu.To zas budeme chytat a zavírat chudáky a Ti co to točí a provozují na svých serwrech a hrabou tučné prachy,tak necháme být???Bojujme proti dětské pornografii,je to fakt  něco hrozného a poznamenává to psychiku dětí a následky si ponesou na celý život,s tím naprosto souhlsím,tak dělejme zátahy na lidi kteří s toho mají byznys,kteří to točí a distribují a ne malé pěšáčky na konci řetězce.

0/0
28.1.2008 13:01

Lombardo666

xxx

Můj názor je ten, že policie může jít klidně do pr/dele.

0/0
25.1.2008 14:03

standamotl

Necemu nerozumim

Jestli to chapu spravne tak postihovani lidi za drzeni/prohlizeni materialu s detskou pronografii je zduvidneno fakty ze motivuje jejich vyrobce k pokracovani v trestne cinnosti. To chapu, kazdy clovek co za pedofilii zaplati by mel jit sedet. Ale treba na p2p za to nemusi lidi dat ani korunu, jak tedy podpoiruji vyrobce??? Nebo ten zakon nechapu? Prosim vysvetlit, dik...

0/0
25.1.2008 13:41

MagorA

Tak nám ta svoboda nějak pokulhává

Samozřejmě, že výroba a distribuce dětského porna, ale i všech ostatních podobných materiálů kde účastníci nejsou dobrovolně je trestná. Ale součastný trend stíhat ty, kdo se na takové věci jen podívají na stránkách je nebezpečný. Dnes je to mediálně známá dětská pornografie, zejtra to může být obecně porno nebo stránky o drogách, a za pár let třeba stránky politických extremistů, ekologických aktivitivistů atd. Nelíbí se mi, že má policie možnost sledovat na co občané na webu prohlížejí a případně je postihovat. Může to skončit jako z protektorátu, kdy bylo pod přísným trestem zakázáno poslouchat nepovolené stanice, a skutečně se za to i trestalo..

0/0
25.1.2008 6:13

Pan Navratil

Re: Tak nám ta svoboda nějak pokulhává

Je to jednoduché, protože policie není zrovna úspěšná v boji s touto kriminalitou (a ono se není čemu divit, věnuje-li se tomu šest lidí), tak se holt postaví mimo zákon nějaká velká a snadno dohledatelná skupina. Policie pak následně bude zahrnovat média zprávami o desítkách zadržených pachatelů a holedbat se svou úspěšností. Producenti budou produkovat dál, to se určitě nezmění.

.

Je to jako s drogami. Protože s. Komorous neměl zrovna dobré výsledky s dealery, tak ho legislativci pustili na konzumenty. A bylo. Dealeři dealují dál, pár hloupých konzumentů a samozásobitelů sedí.

.

Stejný postup by bylo možné zvolit i v případě konzumace alkoholu a cigaret mladistvými. Tady ovšem konzument postižen není, všechna vina je paušálně na "dodavateli." Proč? Protože tabáková a lihová lobby přece nedopustí, aby stát perzekuoval její potenciální závislé zákazníky!!!;-€

0/0
25.1.2008 11:34

freak2

...

V pořádku. A hned ty prasata poslat na nucený práce do kamenolomu.R^[>-]

0/0
24.1.2008 22:31

malej pipík

No tak

dnes byly u mně, ale poslal jsem je do pérdele, volové...:-©

0/0
24.1.2008 17:39

freak2

Re: No tak

jasně, všichni ti to věří úchyle :-©:-©:-©

0/0
24.1.2008 22:31

brezzinka

Re: No tak

že to ty děti baví, pořád k tobě chodit

0/0
25.1.2008 12:52

Nazdar blbci

Tady si nevšímejte meho nik.

Zřejmě jde o bulvární zpracování informace. V US platí ve věci rozdílné zákony nejen v jednotlivých státech, ale i contry (okresech). Půjde zřejmě jen o t. zv. tvrdé porno, nebo ze snímku jednoznačně vyplývajícího týrání dětí. Jistě, i tam dochází k různým nonsens. Tak například k jednomu známému přijeli s houkačkou, že se u něho na zahradě děje dětské "porno". Příčina? Jeho starší syn dal čůrat svého malého brášku v rohu pozemku a viděla to sousedka, která zatelefonovala policii. Nebo někde na plážích kontrolují policisté, zda má žena zabalená do ručníku podprsenku. Jinde si toho zas vůbec nevšímají. Ahoj!

0/0
24.1.2008 16:16

Brouk Pytlík654

Nejvíc dětského porna šíří v ČR iDnes!

Dětské porno na ídnes:

http://kollarovi.rajce.idnes.cz/Velke_koupani/#P1010087.JPG

http://frydlovic.rajce.idnes.cz/070729-070916_-_Z_prazdnin/#P7290115.JPG

Tohle jsou samozřejmě jen ukázky, je tam toho nespočetně víc. Až tohle uvidí američani, půjde šéfredaktor sedět.

V USA takhle chlápek koupal svoje dítě při otevřeném okně. Viděli to sousedi a už u něj zvonila policie. Stačí se podívat na pláži, jak i ta nejmenší škvňata mají miniaturní plavečky. A člověk v evropských plavkách (tj. nemá-li bermudy po kolena) je považován za gaye. Takže i když jsem tvrdě proti dětské pornografii, na informace od prudérních američanů bych byl opatrný.

0/0
24.1.2008 15:45

ChorcheCh

Re: Nejvíc dětského porna šíří v ČR iDnes!

Neboj, až tu budou mít svoji základnu tak prosadí i svoje zákony. A policisté místo chytání zlodějů a vrahů si budou prohlížet byty. Asi založim nějakou firmu na koupací overaly...

0/0
24.1.2008 16:06

Nina Hagen

Re: Nejvíc dětského porna šíří v ČR iDnes!

O tom koupani uz se psalo. No,kvuli par potrhlym sousedum neni treba ocernovat celou USA. Az tam budu par let zit,tak si udelam nazor jasnejsi.

0/0
24.1.2008 16:51

vlmach

Tisíce Čechů si prohlížejí dětské porno. Půjde po nich polic

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
24.1.2008 15:29

ixt

definice?

No docela by me zajimalo podle ktere definice se "detske porno" posuzuje. Pokud je to podle americke, tak se obavam, ze by mohli skocit na kazdeho, kdo ma na pocitaci fotku 17-ky s obnazenou bradavkou - coz ve skutecnosti klidne muze byt i holka, ktere je daleko pres 18, ale proste vypada mlade. Pokud fotky mlade vyhlizejicich holek na pocitaci mate, tak si jej rozhodne neberte na cesty po USA. Alespon pokud ke kazde fotce nemate doklad k tomu, ze holce uz bylo 18 v dobe foceni. Par lidi uz na to doplatilo. Jsem zasadne proti detskemu pornu, ale US meritka mi pripadaji jeste zvrhlejsi nez pedofilie. Nastesti k prevzeti takovych meritek v Cechach snad hned tak nedojde - to by museli zavrit prakticky vsechny chlapy.

0/0
24.1.2008 14:51

0100

Tak za prvé...

Do loňského roku to v ČR nebylo trestné, takže i kdyby měla údaje o přístupech na weby policie od FBI,  nebude jim to nic platné. Pokud u nich udělají prohlídku a nějaký soudce to nařídí, poruší zákon. A už vůbec na tomto základě nemohou zabavit počítače. Takže tenhle článek psal opravdu nějaký novinář, neznalý problematiky.  Na druhou stranu je fakt, že bude kriminalizováno spoustu početných lidí, jejichž nezverná dítka se pornografií ukájí. Copak politici, ti mají neomezenou imunitu.Ale co chudáci rodiče, kteří o tom ani neví a nejen přijdou o počítač, ale ještě je budou skandalizovat kvůli ratolesti a bude z nich pedofil? Přeji pevné nervy..;-D Hon na čarodějnice začal

0/0
24.1.2008 14:26

__XXXX___

Re: Tak za prvé...

Takže

1. to, že FBI zaznamenala 37.000 přístupů neodpovídá 37.000 lidem. Každý se může přihlásit z libovolné IP, kterých může mít třeba i 50 (v případě organizovaných gangů).

2. Nejedná se o příležitostné shlédnutí stránek, ale o záměrné stahování velkých souborů ať už přes P2P sítě či z webů, které pochopitelně ve vyhledávači vaše děti jen tak nenajdou jelikož jsou zakázané

3. I kdyby nebyla pravda, co jsem výše napsal, tak bych už chtěl vidět policii, jak kontroluje 37.000 počítačů (když budu počítat, že v průměrné domácnosti je 1 počítač) v 10 lidech;-D

4. amerika má máslo na hlavě taky. Jestliže ví, že na jejich serverech se dějí takové prasárny, tak by měla začít u sebe a né zaměstnávat lidi okolo.

0/0
24.1.2008 15:39

0100

Tak za prvé...

Do loňského roku to v ČR nebylo trestné, takže i kdyby měla údaje o přístupech na weby policie od FBI,  nebude jim to nic platné. Pokud u nich udělají prohlídku a nějaký soudce to nařídí, poruší zákon. A už vůbec na tomto základě nemohou zabavit počítače. Takže tenhle článek psal opravdu nějaký novinář, neznalý problematiky.  Na druhou stranu je fakt, že bude kriminalizováno spoustu početných lidí, jejichž nezverná dítka se pornografií ukájí. Copak politici, ti mají neomezenou imunitu.Ale co chudáci rodiče, kteří o tom ani neví a nejen přijdou o počítač, ale ještě je budou skandalizovat kvůli ratolesti a bude z nich pedofil? Přeji pevné nervy..;-D

0/0
24.1.2008 14:26

Catt

Re: Tak za prvé...

To sem ani nepiš, tak daleko zdejší inkvizitoři nedohlédnou.

0/0
24.1.2008 14:28

Catt

Re: Re: Re: Tak za prvé...

Was ist das "paedophilni"? Pokud nedokážeš sepsat své pokusy o myšlenku ve smysluplné věty, tak se raději ani nevyjadřuj. Vidím, že jsem tě hodně vytočil, tak pozor ať ti nepraskne nějaká cévka v mozku, s kým bych pak vedl tuto odbornou debatu? Umíš solidně opakovat, ještě to ale vypiluj, k dokonalosti stále něco schází. Ale když se opice snaží napodobovat člověka, tak se bohužel za člověka považovat nedá. Ještě zkoušej, třeba budeš první. Takový světový unikát. A kdy mi odpovíš na mé otázky? Vlastně, ta má hlava, umíš jen opakovat.

0/0
24.1.2008 15:29

gumidos

Jo

dneska je doba, kdy se snažíme vyargumentovat všechno. Ztrátu slušnosti a úcty okecáváme různými hláškami jako "zkvalitňování služeb", ztrátu soudnosti okecáváme "novým pohledem na věc". Mučení lidí omlouváme překvalifikováním mučených na "nepřátelské bojovníky" tedy tvory bez jakéhokoliv statutu. O.K. když už jsme tak pitomí, tak budiž. Proto bych alespoň k dětem přistupoval jako k jedinému potenciálním prvku pro zlepšení současného srabu. Takže můj názor je ten, že pedofilie je uchylka která nemá právo být uspokojována jakkoliv - tedy ani skutečným zneužíváním, ani koukáním na filmy či obrázky, prostě nijak. A na všechny zúčastněné bych pohlížel stejně, protože podle mě jsou všichni zúčastnění  v první řadě zrůdy a až teprve potom možná chudáčci. A toto pořadí bych nikdy nezaměňoval.

0/0
24.1.2008 14:19

Beldor

Re: Jo

A chtel byste je postavit do rady a osobne zastrelit nebo davate prednost nozi a podrezani pekne poporade?i kdyz krev je spinava,mely by stacit plynove komory,co?Rv Jo mate pravdu dneska je ta doba,kdysi se tim lide tak nestvali a hned se kopaly hroby...

0/0
24.1.2008 14:27

Catt

Re: Jo

Ja, mein Führer.

0/0
24.1.2008 14:35

BingoXX

Re: Jo

ty jsi ale řádnej kreten !!!!

0/0
28.1.2008 13:57

Nina Hagen

Jsem proti sledovani

smirovani a cenzurovani na int. ale v tomhle pripade-co maji cajti teda delat? Vzdyt se rocne ztraci tolik deti a kolik se jich sice neztrati ale ve vlastni rodine timhle trpi-a zase jsme tady u Skrlu a to neni bohuzel jedina banda. Kdyz je poptavka tak je dost lidi co pro prachy da i vlastni deti,bohuzel a nejen u ciganu. Krom toho panuje nazor ze je lepsi kdyz se na to uchylaci podivaji na videu nez aby sli do terenu,blbost,po shlednuti par filmu bude tak vyrajcovanej ze po tom zatouzi na zivo. A pak,ruku na srdce,koukat na utrpeni deti,bavit se tim,- je tohle spolecensky pripustne? Kdo zlu nezabrani,sam se provinuje.

0/0
24.1.2008 14:12

neooone

Re: Jsem proti sledovani

v této diskuzi jsme bohužel jednoznačně zastoupeni v menším počtu, tady je totiž pobočka ochránce práv náhodných prohlížečů porna a rozvádějících se manželů.

0/0
24.1.2008 14:16

Catt

Re: Re: Jsem proti sledovani

A jak budeme postihovat policisty, kteří se na to budou také dívat? A pak třeba soudce, který se na to bude také dívat? Co třeba na koupalištích nosit klapky na očích, abych náhodou nespatřil obnažené dítě? Vidíte moc černobíle, ale takový svět není. Pokud to někdo točí, nebo financuje, tak mez milosti potrestat, ale aby shlédnutí čehokoliv bylo trestné je dosti ujeté.

0/0
24.1.2008 14:24

Nina Hagen

Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Jak cehokoliv? Ty se divas na filmy tema tyrani deti? Ti nepripada ujety koukat s potesenim jak chlap busi do 7mi leteho decka?

0/0
24.1.2008 16:42

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Zcela zbytečně posunujete diskusi do osobní roviny. Opravdu si myslíte, že je správné rozlišit, na co se lidé dívat smějí, a na co ne?

0/0
24.1.2008 16:55

Nina Hagen

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

To se zeptejte vlastniho svedomi. Muj nazor je ze ne kazdy si zaslouzi absolutni svobodu ve vsem. Svoboda ma druhy pol a to je zodpovednost. Kdekdo nezodpovedny krici ze ma pravo. Ja mam zase deti,ktere jeste ve 12ti doprovazim do skoly vylozene z duvodu aby mi je nekdo neukradl. Tim jak tento byznys jede a lide se zde odvolavaji ze maji pravo koupit si,ztahnout si a koukat na vse co chteji ziji zase jini, rodicove hlavne,ve strachu o deti. Svoboda konzumentu detskeho porna ubira svobodu mou a mych deti.

0/0
24.1.2008 17:43

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Nerad diskutuji s někým, kdo mi podstrkává něco, co jsem nenapsal.

Čili zdůrazňuji, že jsem psal o prohlížení, nikoliv o kupování.

A mimochodem, na výrobu předmětných materiálů se "ukradené" děti používají zřídka, ty jdou na adopce, nebo na orgány. Na tuto výrobu stačí děti z chudých zemí, rodiče je přivedou sami.

0/0
24.1.2008 18:14

Nina Hagen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Na tuto vyrobu staci deti z chudych zemi,takze ja mam jako rodic zbytecne obavy,nebo proc ta poznamka? Trochu mi z tohoto textu vyzniva takove mavnuti rukou...nejake decka z chudych zemi,vzdyt jsou to deti jako ty nase. Ale budiz,-An,Efje,Julie,Mellisa,Elisabeth jsou vse obeti z jedne velke pedofilni kauzy,mnoho dalsich jmen z mensich kauz. Tyto devcata byly z normalnich belgickych rodin,sebrany z cesty ze skoly,narvany do auta a sbohem. Ani u jedne neslo o rodinneho prislusnika. Devcata uz neziji,zemrely v hroznych podminkach. Ale coz-hlavne ze bylo na co koukat a bylo to desny vzruso...:-/ a treba i zadarmo,kdyz tedy Vy pane Navratil za to neplatite. Takze demokracie-nedemokracie,jsem pro aby kazdej,kdo na detske porno cumi sel za katr.

0/0
24.1.2008 20:00

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Neumíte diskutovat; jste blbá namyšlená latentně pedofilní nula. Dobrou noc.

0/0
24.1.2008 22:17

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Na toho namyšlenýho Navrátila se vyprdněte. Už mu došly argumenty, tak se zmůže akorát na nadávání. Tráví tady hodiny denně, neboť ho v reálném životě nikdo nebere. Já s vámi souhlasím.

0/0
25.1.2008 2:34

Nina Hagen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Diky,ne za mne ale za ty decka a rodice.

0/0
25.1.2008 10:44

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Určitě máte k dispozici materiály, ze kterých vyplývá, že se stupňovanou regulací této oblasti klesá počet unášených a zneužívaných dětí. Já totiž tvrdím, že naopak stoupá.

0/0
25.1.2008 11:39

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem proti sledovani

Kdyby vaše IQ dosahovalo alespoň poloviny úrovně houpacího koně, tak byste si nemohl nevšimnout, že s osobními útoky začala zde přítomná nablblá hysterka.

0/0
25.1.2008 11:37

Pan Navratil

.

Vy jste sexuolog?

0/0
24.1.2008 15:11

neooone

RUGER

já jsem opravdu nesmírně nervózní z vývoje, který (alespoň z hlediska prezentace v médiích) popisuje situaci okolo násilí na dětech. samozřejmě nevím, jestli je trend vzestupný nebo se to jen dostává na povrch náhodou. a mé reakce zde nejsou přiměřené, to bez mučení přiznávám. ale pro mě cokoliv, co by mohlo vést k posunu situace, bude přínosem.

 

a z tebe mám tento intenzivní pocit, že se svým stovkám mindráků bráníš těmi rádoby chytrými kecy. jsi od přírody pouze bořič a nikdy jsi nic podstatného nedokázal. o problematice toho víme oba asi stejně, ale já, na rozdíl od tebe, ze sebe nedělám toho odborného garanta a nepíšu tady ta zaručená čísla, statistiky, globální vývoj v daném segmentu a tu jednoznačnou pravdu. buď je to, co říkáš, pravda a pak jsi neskutečně neschopný, líný nebo bázlivý se v tom realizovat (a všichni ostatní jsou ignoranti, páč je to podle tebe přece tak jasné) a nebo to jednoduše pravda není, a ty si tady trapně honíš triko a problém bude poněkud složitější.

0/0
24.1.2008 13:54

Pan Navratil

---

To jste právě cílová skupina. Moc o tom nevíte, ale vidíte, že se "budou pedofilové zavírat" a tak máte pocit, že se dělá něco užitečného, což je pro politiky důležité.

Vezměte si, jak to dopadlo s kriminalizací držení drog. S velkou slávou se pan "StB" Komorous naparoval, a za pár let jsme tím zákonem tak výrazně omezili držení drog, že jsme ve spotřebě trávy na čele Evropy.

0/0
24.1.2008 14:01

neooone

Re: ---

OK pane navrátile, necháme to být. však se zas tak moc neděje. vždyť přece co kdyby náhodou chtěla nějaká rozvádějící se manželka něco narafičit na svého muže, to je příliš velké riziko, to bysme mu moc ublížili.

vždyť ona ta situace není zas tak zlá a politici si na ní honí trika. a když po nich půjdem, tak jsme za chvilku v pedofilech na čele evropy.

TAK TY CHUDÁKY, CO MASTURBUJÍ V KLIDU DOMOVA U POČÍTAČŮ NECHME PROBOHA BÝT, TO JE JEDINÁ SPRÁVNÁ CESTA.

0/0
24.1.2008 14:06

neooone

Re: Re: ---

mimochodem v článku se vyjadřuje a souhlasí Leila Ben Debba z Mezinárodního střediska pro pohřešované a zneužívané děti. mám milion důvodů (vzhledem k instituci za jejím jménem) věřit a respektovat její názory, než výkřiký nounejmů rogerů a, pardón, panu navrátilů. nehledě na to, že paní Leila na rozdíl od rogera nevystupuje anonymně a ono je to pak o dost složitější.

0/0
24.1.2008 14:11

Pan Navratil

Re: Re: Re: ---

Tyhlety organizace jsou jenom banda blábolilů s nataženou rukou. Žádný člověk v exponované funkci si nemůže dovolit s touto formou represe nesouhlasit.

0/0
24.1.2008 15:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.