Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otcové nepustili ředitelku úřadu pro ochranu dětí do práce

Členové sdružení K213 už druhým dnem blokují Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí v Brně. Jeho novou šéfku Lenku Pavlovou ráno dokonce nepustili do práce. "Vraťte se do svých feministických spolků," řekl jí předseda sdružení Jiří Fiala. Úřad by podle něj měl řídit někdo, kdo je schopen hájit práva obou rodičů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slidic

Takže na vydírání otců prostřednictvím dětí už máme úřad.

Škoda, že u nás neexistuje instituce, která by doopravdy hájila zájmy dětí. Již tu máme i případ, že je lepší dítě zabít, než jej dát otci (Ústí n.L.). Vypěstování syndromu PAS (chorobná nenávist vůči otci) se pokládá za normální a je zákonem nepostižitelné. Viz případ Terezky či vražda olympionika Odložila synem Čáslavské. :-©

0/0
24.1.2008 14:34

český venkovan

..hele..ví tady někdo...co mají pořád s ...

..tím zmanipulovaným konkursem....???

0/0
23.1.2008 9:58

čarovná rybí kostička

Re: ..hele..ví tady někdo...co mají pořád s ...

„Konkurz byl podvodný,“ říká Fiala. Usuzuje z toho, že se mu „papíry po dvou měsících vrátily“, aniž by se konkurzu účastnil. „Samozřejmě, nesplnil podmínky pro přihlášení do konkurzu,“ říká ministr práce a sociálních věcí Petr Nečas.

0/0
23.1.2008 14:08

čarovná rybí kostička

Re: Re: ..hele..ví tady někdo...co mají pořád s ...

Také dnes se chtějí otcové z K 213 sejít před úřadem a blokovat ředitelce Lence Pavlové vstup do práce. Chtějí pokračovat tak dlouho, dokud nebude vyhlášen nový konkurz. Ministr Petr Nečas se s protestujícími muži nehodlá vůbec bavit. „Chování a postup těch pánů je v rozporu s dobrými mravy,“ dodává. „Lidé, kteří názorového oponenta nazývají feministickou krávou, mi nestojí ani za to, abych do nich strčil špičkou své špinavé boty.“

0/0
23.1.2008 14:13

český venkovan

Re: Re: ..hele..ví tady někdo...co mají pořád s ...

..on se hlásil do konkursu...????

..to vysvětluje hodně...je to asi těžký paranoik......

0/0
23.1.2008 14:14

_m-

Měla jsem opravdu dobrou vůli

nastudovat si něco o K213, protože v  mnoha ohledech souhlasím s tvrzením, že otcové po rozvodu jsou při výchově dětí znerovnoprávněni (teď myslím ty otce kteří se opravdu chtějí na výchově dětí podílet kvůli dítěti a ne kvůli nas*ání exmanželky ) ale bohužel jsem začala tímhle článkem:

http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=636

a na víc už opravdu nemám sílu. Pánové, jestli vás zastupuje tenhle pošuk, tak možná nějaký ten soud vyhrajete, ale veřejné mínění si získáte dost těžko a lásku vlastních dětí už vůbec ne.

Mimochodem - nejvíc se mi líbí to zdůraznění, že soudkyně si dovolila jít s dítětem k lékaři v pracovní době. To od muže, který chce pečovat o dítě oravdu sedí.

0/0
23.1.2008 9:48

čarovná rybí kostička

Rohatey je v poho

Nevíte, co je to za cvoka tenhle ROHATEY, že tady o sobě píše, že žije s megerou a vychoval s ní spratky?;-D

0/0
23.1.2008 4:03

komorad

co je pan fiala zač

Autor: Tery [Žena]

Založeno: 22.01.2008, 14:08

Z přepisu reportáže z Občanského juda z roku 2002

Petra ČERNÁ, redaktorka

Manželství magistry Martiny Fialové a inženýra Jiřího Fialy skončilo rozvodem. Jeho důsledky dnes nese nejen paní Martina a její dva synové, ale i lidé, kteří blízkou rodinou nejsou.

0/0
23.1.2008 0:11

komorad

Re: co je pan fiala zač

Mgr. Martina FIALOVÁ, bývalá manželka

I sprostá slova, vulgární výrazy nejdřív adresované jenom mně, pak ostatním lidem, pak už i před dětmi.

Petra ČERNÁ, redaktorka

--------------------

Martina se snažila manželství zachránit, a tak navštěvovala manželkou poradnu. Že je vše marné, vyplynulo z jakéhosi pokusu o smír, jakési smlouvy, kterou vypracoval sám pan Fiala a oba manželé ji měli dodržovat. Běžná oznamovací lhůta na akce s třetími osobami předem odsouhlasenými činí tři dny. Stanovuje se okruh osob nežádoucích, se kterými se nesmí hovořit před druhým z partnerů ani po telefonu. "Pokud neustoupí od styku s nežádoucí osobou dobrovolně a sami, lze vždy úctu nahradit vztahem čistě obchodním a směňovat nežádoucí osoby kus za kus." Nevyhnutelný rozvod nastal před dvěma lety, pak začalo to pravé peklo.

0/0
23.1.2008 0:18

komorad

Re: Re: co je pan fiala zač

Mgr. Martina FIALOVÁ, bývalá manželka

--------------------

Mne napadl na třídní schůzce dětí ve škole, když jsem přišla do školy, a tam si na mne počíhal ve třídě. Když jsme se usadili, tak mne vrazil pěstí do zátylku.

Mgr. Věra VÍTKOVÁ, ředitelka ZŠ

To máme v zápisu z třídních schůzek, protože přišel na třídní schůzku pan Fiala staršímu synovi a byla tam i paní Fialová a pan Fiala paní Fialové nasypal pepř do očí.

0/0
23.1.2008 0:22

komorad

Re: Re: Re: co je pan fiala zač

Petra ČERNÁ, redaktorka: Je normální, že jdete do třídy na třídní schůzku a nesete si s sebou v hrsti pepř a vysypete ho pak své bývalé exmanželce do očí, je to normální?

Ing. Jiří FIALA, bývalý manžel: Já jsem jí žádný pepř do očí nevysypal.

Petra ČERNÁ, redaktorka: Ale na to jsou svědci. Je tam řada lidí.

Ing. Jiří FIALA, bývalý manžel: Já s nimi chci mluvit.

Petra ČERNÁ, redaktorka: Ale vždyť je tam celá třída lidí..

0/0
23.1.2008 0:24

komorad

Re: Re: Re: Re: co je pan fiala zač

Mgr. Martina FIALOVÁ, bývalá manželka:  pak došlo k napadení v lednu 2002. Poprvé to bylo opět ve škole, kdy mne můj syn mladší volal, ať rychle přijedu do školy, že se bojí, že tam otec přišel a že je v šatně a tam se mu hrabe ve věcech.

Mgr. Věra VÍTKOVÁ, ředitelka ZŠ: Pan Fiala prostě potom proti paní Fialové tak nějak vystartoval s pěstí ...

Petra ČERNÁ, redaktorka: Udeřil ji do obličeje.

Mgr. Věra VÍTKOVÁ, ředitelka ZŠ: ... a udeřil ji do obličeje a ta kolegyně moje ji tedy za bundu vytáhla nahoru, protože stála paní Fialová zády ke schodišti a mohla spadnout na hlavu a přesto jí tedy tekla krev, takže jsme volali potom ...Policii.

Mgr. Martina FIALOVÁ, bývalá manželka: Toto napadení bylo opět kvalifikováno jako přestupek a teprve po mé stížnosti se to tedy začalo kvalifikovat jako trestný čin ublížení na zdraví a výtržnictví.

0/0
23.1.2008 0:26

komorad

Re: Re: Re: Re: Re: co je pan fiala zač

Ing. Jiří FIALA, bývalý manžel: Napadený jsem já a nikoliv manželka, to především tedy, nikoliv manželkou, ale tou její tupou rodinou, tupým otcem a tupým bratrem. Petra ČERNÁ, redaktorka: Slovo "tupá" má pan Fiala asi v oblibě. Velmi často se totiž objevuje na štítcích, které neznámý pachatel lepí paní Martině na dveře bytu a na poštovní schránku.

Ing. Jiří FIALA, bývalý manžel: Manželce jsem žádné hanlivé označení nevylepoval.

Petra ČERNÁ, redaktorka: Vy jste natočen na videokameře.

Ing. Jiří FIALA, bývalý manžel: Ať mi to ukáže, to chci vidět.

Petra ČERNÁ, redaktorka: Já myslím, že se na to můžete podívat v televizi, bude to tam ukázáno.

0/0
23.1.2008 0:28

komorad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co je pan fiala zač

Petra ČERNÁ, redaktorka

--------------------

Pro sousedy má opět neznámý pachatel jiné označení. Na dveře jim totiž stříká opakovaně kosočtverce. Rovněž v okolí bytu a pracoviště paní Martiny vylepuje velmi vulgární inzeráty nabízející sexuální služby. Nezapomene samozřejmě připojit číslo jejího mobilního telefonu. Jenže divné plakátky opět od neznámého pachatele se objevovaly i v domě, na autobusové zastávce a na dveřích manželské poradny, kterou Fialovi navštěvovali.

Mgr. Radka FLEISCHMANNOVÁ, vedoucí občansko-správního a kontrolního odboru MČ Praha 9

Na našem úřadě bylo zpracováno a ukončeno celkem deset případů porušování občanského soužití ve smyslu přestupkového zákona a potom přestupky na úseku majetku, potom různé schválnosti, různé osobní útoky, napadání, slovní napadání. Dokonce je sám o tom i přesvědčen, že v mnoha případech vlastně je ubližováno jemu a nedá se mu to vysvětlit.

0/0
23.1.2008 0:29

komorad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co je pan fiala zač

Petra ČERNÁ, redaktorka

--------------------

Pan Fiala se ale domnívá, že jsou všichni zaujatí. Když v případu rozhoduje žena, tak jako žena nemůže být objektivní. Když rozhoduje muž, tak má intimní poměr s paní Fialovou. Na vedoucí skautského tábora, kde byl syn o prázdninách, podal pan Fiala trestní oznámení pro únos, na právničku paní Fialové podal stížnost na advokátní komoru, na péči o děti mnoho stížností k nadřízeným orgánům, na soudce, kteří mají případy na starosty, rovněž, na policii, jakbysmet, přestupkový odbor je rovněž podjatý od referenta až k vedoucí.

0/0
23.1.2008 0:31

Zátaras

JUDr.Pavlova

Tahle pravnicka mi pomohla vyresit obchodni spor k moji plne spokojenostiR^

Jestli je to feministka, nedokazu posoudit.

0/0
22.1.2008 21:55

rohatey

Tyhle lidi naprosto chápu

tahle feministická lůza to je opravdu zrůdné, koho nechápu to je ten Nečas že jim přistoupil na tuhle totalitní hru. To už jsem se podivoval nad tím podivováním Nečase když naše soudy rozhodly správně o vrácení dětí do místa únosu v  souladu s mezinárodními smlouvami, Nečas z nás chce zřejmě udělat banánovou republiku která bude tyhle smlouvy obcházet a prohrávat spory ve Štrasburku. :-© Nečas to není pravicový politik to je bolševik tak srovnatelný s těmi zelenými bolševiky, tihle lidé ať rudí nebo zelení mají opravdu hodně společného.

0/0
22.1.2008 21:19

trudoch

Fiala zákazník exekutorů

 Láska k dětem se projevuje neplacením výživného a rodostí , že bývalá rodina strádá.

0/0
22.1.2008 20:23

Josef Visalionovic

Re: Fiala zákazník exekutorů

Posuzujete nasledky, co se podivat na priciny.

0/0
22.1.2008 20:31

trudoch

Re: Re: Fiala zákazník exekutorů

 Příčina exekuce, je neplacení výživného na své děti.

0/0
22.1.2008 20:35

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Fiala zákazník exekutorů

Pricinou neplaceni vyzivneho je, pokud je mi znamo, nerespektovani rozsudku soudniho dvora ve Strasburku. Kym? Ceskou republikou a jejim soudnictvim. Takze kde je chyba? 

0/0
22.1.2008 20:41

trudoch

Re: Re: Re: Re: Fiala zákazník exekutorů

 Sám jsem si vzal rozvedenou s děckem a vím co tyhle lidi dovedou, aby se pomstili.Nakonec jsme mu ustoupili a dítě mu nechali do výchovy. Za půl roku byla holka zpátky, za asistence socialních pracovníků. Od něj už byl klid, ale holka z toho, co se dělo, má následky  dodnes.

0/0
22.1.2008 20:48

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Re: Re: Fiala zákazník exekutorů

Neplati to nahodou i naopak? Zatim ctu v novinach jak matka nebo jeji druh zabili dite, jeste jsem nenarazil na pripad, ze by to udelal otec. Znate pripad pana

Fialy natolik aby jste mohl soudit?

0/0
22.1.2008 20:58

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiala zákazník exekutorů

Slyšel jste někdy jméno Karolína Planá?

0/0
23.1.2008 9:27

rohatey

Re: Fiala zákazník exekutorů

Nepleť si pojmy s dojmy, platit čůze která znemožňuje otci styk s dítětem a vychovává dítě k nenávisti k otci to je v rozporu s dobrými mravy, aby dítě žilo z peněz člověka kterého nenavidí, dokonce po něm mohlo dědit, to je vyložené vychovávaní psychické zrůdy, to je to samé jako dítě učit že může žít z krádeží, podvodů nebo loupeží. :-©    Do kriminálu patří matka a nikoliv otec!

0/0
22.1.2008 21:12

bufalobil

neplatič alimentů

je typickej volič odSS, odporná modrofašistická chátra

0/0
22.1.2008 19:15

zbynek._s

VĚŘÍM, ŽE OTCI USPĚJÍ

VĚŘÍM, ŽE OTCI USPĚJÍ, TAKHLE UŽ TO V ČR DÁL NEJDE!

0/0
22.1.2008 19:09

prasak1

Re: VĚŘÍM, ŽE OTCI USPĚJÍ

myslíš těch pět retardů, kteří se zviditelňují (zřejmě pro budoucí pol. kariéru), ano uspějí, bude se o nich mluvit na Nově, až jim budou navlíkat svěrací kazajky ...

0/0
22.1.2008 19:11

prasak1

Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

sám duševně  nemocný Zbyněk Šimůnek., píšící zde pod nickem zbyněk._s. Říkám si, že je pro tvé děti nevýslovným štěsím, že takový ubožák jako seš ty nemůže ovlivňovat jejich životy ... R^

0/0
22.1.2008 19:02

Josef Visalionovic

Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Vy opravdu nevite o cem je rec. Zkuste si precist paskvil zvany zakon o rodine a zjistite, ze otec ditete nema zadna prava. Dalsi perlou ceskych zakonu a soudcu je stav kdy si vase ex pozada o zvyseni alimentu. Soud se v CR tahne jak smrad (2 roky jsou naprosto normalni) vy v mezicase prijdete o praci a nejste schopen platit ani puvodni alimenty. V zaveru vam zfeminizovana justice ulozi doplatit alimenty od doby navrhu vasi ex. Tudiz se rozhodnotim soudu stanete neplaticem a v podstate osobou trestne stihanou prave podle paragrafu 213. Pokus o snizeni alimentu je ovsem za a) predem odsouzen k nezdaru a za b) nelze aplikovat zpetne. Takze pane prasaku1, driv nez zacnete nekoho napadat si zkuste zjistiv stav veci.         

0/0
22.1.2008 19:24

prasak1

Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

vážený pane Džugašvilli, věřím, že to není jednoduché, ale prezentovat to touto formou, jako, že ženy jsou učiněné zlo, soudkyně jsou zaujaté atd atd. Prostě tato forma jakou se tuto (v mnoha bodech i dobrou) věc snaží zde prezentovat zaslepení uchylové typu zbynka._s a jemu podobných, je nešťastná a tato individua tomu dělají akorát medvědí službu. Je třeba to posuzovat případ od případu. Znám spoustu opačných případů, kdy gauner je muž a soud mu ještě jde na ruku. Takže nemám nic proti vaší aktivitě, ale proti některým aktivistům ...

0/0
22.1.2008 19:33

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Vite, ja to u soudu zazil. Delal jsem  v zahranici, muj plat byl docela solidni nekde kolem 3k € cistyho. Ex si pozadala o zvyseni aliku dostala cca 400€ mesicne a samozrejme zpetne ()tahlo se to vic jak rok). Prisel jsem o praci (podpora min jak 50% platu) a kdyz jsem se vratil do CR tak se soud o snizeni tahl dva roky a ta k.... soudkyne mi rekla, ze jsem se nechal vyhodit zcela ucelove. O tom, ze snizeni zpatne nehrozi si nemusime nic vypravet. Celou tu dobu jsem platil dluhy z doby manzelstvi. Tem lidem z K213 opravdu fandim. Jde jim o narovanni vztahu a na slusnou formu tento stat a soudnictvi proste nereaguje, takze se clovek tezko muze divit, ze jsou malinko militantni. Nikdo, ani oni neprezentuji zeny jako ucinene zlo, jen popisuji sve pripady a bohuzel zeny v rolich soudkyn a feministickych aktivistek v nich hraji vice nez vyznamnou ulohu.       

0/0
22.1.2008 19:47

prasak1

Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

máte svoji zkušenost a svůj názor (na základě té zkušenosti), máte na něj právo, nikterak to nezpochybńuji. Já mám zkušenosti zase opačné a je to prostě o lidech, ne o pohlavích, jak se tady někteří pomatenci snaží prezentovat ...

0/0
22.1.2008 19:55

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Znovu opakuji, to neni o pohlavich i kdyz je zvlastni, ze v ceskem soudnictvi takoveto pripady maji hlavne soudkyne. Na chlapa jsem ve svych pripadech jeste nenarazil.

Vite, pokud nekdo jako pan Fiala vyhraje u soudu pro lidska prava a CR na to nijak nereaguje, tak je neco spatne a to neco asi nebude na strane pana Fialy. Mozna se Vam to bude zdat scestne, ale svym zpusobem ho obdivuju. On se nerve za sebe, ale za vsechny rozvedene muze, a ze jich v tomto state je. Diky zakonum, ktere rodinu nijak nepodporuji.  

0/0
22.1.2008 20:04

prasak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

nesouhlasím, jsou i rozvedení muži, kteří se ze svými ex, normálně dohodnou a dle mého pánové z K 213 honí politické body, uvidíte, že je uvidíte kandidovat v rozličných volbách ...

0/0
22.1.2008 20:14

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

To prece nazalezi jen na muzich, sve ex jsem navrhoval prodat vse co jsme meli, zaplatit dluhy, zbytek rozdelit (zbytek v te dobe byl neco kolem 10M) a jit kazdy svou cestou. Neproslo to i kdyz se na ziskani majetku nijak nepodilela. Takze z tech 10M se postupem doby stava min a min a jediny co ex dokazala je to nekolikrat vykrast, dospela do stadia, kdy ukradla i svitidla. Policie CR ovsem nedalala vubec nic. A vy tvrdite neco o muzich? Na dohodu musi byt dva. 

0/0
22.1.2008 20:25

prasak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

jste zaslepený, ale to je fuk, pokud je to opravdu tak, jak píšete, pak jste slušně řečeno trouba, protože každý ze školy vychodivší koncipient by to vyřešil k vašemu prospěchu, ale podle mě jste zapšklý a bohapustě lžete, mohu se mýlit ale pak platí to, že jste trouba ...

0/0
22.1.2008 20:34

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Patrne jste jeste nevidel ceske soudnictvi v praxi, to Vas omlouva.

0/0
22.1.2008 20:44

Josef Visalionovic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Pokud se soud tahne vic jak tri roky, tak asi nebudete chtit investovet do udrzby nemovitosti, tudiz jejich cena bude klesat a klesat . Mozna jsem trouba, ale pokud soudy v CR nejsou schopne dospet k nejakemu zaveru behem vic jak tri let, tak mi to nepripada zcela normalni, vam ano? At zije pravni stat, ze.

Mozna Vam pripadam zaslepeny,  jenze to by byl asi kazdy po tehle anabazich. Takze pana Fialu a K213 vcelku chapu. Preji Vam bay jste se do techto situaci nikdy nedostal.

0/0
22.1.2008 20:53

trudoch

Re: Á, jeden z eunuchů z K213 se dostavil

Hlavně, že se vytahuje se svojí drahou motorkou a dává to na odiv veškerenstvu. Je to známá figurka z Hradce.

0/0
22.1.2008 20:30

kerim003

uz i mezinarodni podpora

Únia mužov Slovenska - Hnutie pre rodiny Email: ............Z uvedených dôvodov, ako jediná pravá rodinná organizácia na Slovensku, podporujeme demonštráciu za práva detí organizovanú mužmi a rodičmi v Brne. Vyzývame všetkých našich členov, ženy organizované v našej organizácii, všetkých zdravo zmýšľajúcich Slovákov a Slovenky pohybujúcich sa v Brne, aby sa zúčastnili na demonštrácii..........  Vice: http://www.k213.cz/start.php?art=637&act=koment

0/0
22.1.2008 18:36

prasak1

Re: uz i mezinarodni podpora

jj, podobní idioti nejsou jenom českou výsadou ...

0/0
22.1.2008 19:05

kerim003

Re: Re: uz i mezinarodni podpora

uz tvuj nick hovori za vse........................

0/0
22.1.2008 19:08

prasak1

Re: Re: Re: uz i mezinarodni podpora

na nick se vykašli ...

0/0
22.1.2008 19:12

trudoch

Re: uz i mezinarodni podpora

Ty jsi tady chyběl, Laco.

0/0
22.1.2008 20:33

BrumlajiciCmelak

Podle rychlého letu webovkami to Kxxx

opravdu spolek zakomplexovaných retardů :-/ :-©

0/0
22.1.2008 18:11

čarovná rybí kostička

O čem se tu diskutuje?

Tady se přeci nejedná o to, zda dítě do péče matky nebo otce, ale zda do péče dobré matky nebo dobrého otce.Mezi jedněmi i druhými jsou pěkní parchanti. K těm podle mě patří právě "tatínkové" z  onoho Kanu. Hrstka zakomplexovaných cíleně nepracujících neplatičů. Zkuste nahlédnout do jejich stránek a bude vám zle. O žádnou spravedlnost a zájem dítěte se jim nejedná.

Např.: "Náš předseda se stal absolutním vítězem............." Ti svoci se soudí o takové věci, jako je klíč, který obvodní soud pro Prahu 8, resp. justiční stráž danému cvokovi (asi omylem) nevrátil. Teď se plácaj po ramenou, že pan předseda ten klíč vysoudil:-©

0/0
22.1.2008 17:16

prasak1

Re: O čem se tu diskutuje?

ano, je  to spolek  prostých frustrátů a bigotních  ubožáků, kterým jde pouze o jejich ega, jejich děti jsou pouze zástupným faktorem, ne nepodobným rukojmím ... :-©:-©:-©

0/0
22.1.2008 17:51

DedecekHribecek

Re: O čem se tu diskutuje?

Kdyby jste si pořídně přečetla článek kab by jste se dozvěděla, že tato paní není v řešeních problémů dítěte nestranná. Za pravdu jim dává i evropský soudní dvůr.

Krásně jste se pustila do otců a hodila je všechny do jednoho pytle. Asi jste pořádného neměla. Je mi to líto ale jak by Vám asi bylo, kdyby kupříkladu byly děti svěřovány do rukou takových matek jako je ono individum co zabilo několi svých dětí. Tato úřednice má předpoklady takto stranit nebo rohodovat. Jak by Vám bylo kdyby někdo házel všechny matky do jednoho pytle se vzpomínanou "matkou".

0/0
22.1.2008 18:25

zbynek._s

Re: O čem se tu diskutuje? O totalitě ČR!

Nikde na světě nejsou otci po rozvodu tak riminalizováni jako v  České republice. Tomu přisluhují státní  feministky, soudkyně a úřední to stav, kteří se z patragrafu 213 vyživují.  Jde o sprosté rozbíjení otcovských vztahů a rodiny vůbec. Poštvaným dětem, které navíc otce urážejí je naprosto správné neplatit! Ani, kdybyste měli tolik peněz, že byste je museli přehazovat vidlemi. Zkrátka, nepodporovat totalitu a kriminalizaci otcovského stavu. Ať žije demokratická republika, bez zbytečných státních parazitů!

0/0
22.1.2008 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.