Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Höschl: Klaus je úžasným technologem moci

Prezident Asociace evropských psychiatrů a ředitel Psychiatrického centra v Praze Cyril Höschl je dlouholetým pozorovatelem veřejného a politického dění v Česku. Má také lékařskou praxi a učí na vysoké škole. Jak se tedy dívá na naši politiku a reformy? Na to odpovídá v sobotním rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

satnas

Super rozhovor a nazory! (jen ten nadpis je zas bulvar)

Super rozhovor a nazory! Pan doktor ma naprostou pravdu - hlavne v otazkach placeni za doktoty, "solidarity" a skolneho s nim nelze nesouhlasit. R^R^R^

0/0
22.1.2008 10:27

buranumdopamatniku

opravuji vas , pane doktore

Klasus  je primitivnim "skladnikem" ve sklade na politickou moc. Napomocni jsou nevdelani obcane, ta konkursni podstata bolsevismu.

0/0
20.1.2008 23:05

Júlinek šíšal

mno ...

ano  ... je schopný ... dokonce snad i všeho ... rád vypomínám na ty časy ... jako ministr dalšího znehodnocování měny  ... ukazovával tehdy takové ty jednoduché grafy křížících se poptávek a nabídek ... a národ to žral i s navijákem ...;-D;-D;-D

0/0
20.1.2008 9:36

NiHauMa

Re: mno ...

hele, ty nocni hlidaci, bez uz spat ty woe......ses asi prepracovanej.....;-D;-)

0/0
20.1.2008 9:40

Júlinek šíšal

Re: Re: mno ...

tudle nudle   ... měsíc už zapadl  ... myslíš, že lucerna nad pruty něco pořádného přiláká? ...:-P

0/0
20.1.2008 9:46

buranumdopamatniku

Re: mno ...

...... a v devadesatych  letech se chvastal,  ze jen Cesko a Svycarsko maji  prebytkovy statni rozpocet. Komediant na hrade ukazuje, ze i s malym kasparkem lze hrat velke divadlo.  

0/0
20.1.2008 23:08

dislektik-idnes si na mě zasedla

to jo to se musí Klausovi nechat

0/0
20.1.2008 9:30

Kocourek69

Z pana psychiatra

ta láska k ODS přímo vyzařuje. Vůbec bych se nedivil kdyby byl jejím členem a usiloval o dohození nějaké výnosné trafiky.

Tak hezky a bez sebemenší kritiky jako mluví pan Hőschl o představitelých této partaje nemluvila ani soudružka Švorcová o panu Husákovi když ve svých plamenných projevech plivala jed na jeho tehdejšího konkurenta Dubčeka.

0/0
20.1.2008 6:41

vovov

Volitel ODS

Každému, kdo si článek přečte, je jasné, že prof. Hoschl je nejenom volitelem ODS, ale jejím fanatickým stoupencem. To, jak mluví o některých věcech, například o tzv. regulačních poplatcích ve zdravotnictví, jej velice diskvalifikuje. Nepřístojně je banalizuje. Vždyť se nejedná jen o nějakých pouhých 30 kč, ale o částky v souhrnu mnohem vyšší, které budou muset platit i kojenci a staří, nemajetní lidé. Sociální cítění prof. Hoschle je, podobně jako většiny bohatých, zcela nulové. A oceňovat nejprolhanějšíhio ministra, jakým je Petr Nečas, tak to už je opravdu silné kafe!

0/0
20.1.2008 6:01

libanan

Pana doktora neznam... ale

... z meho pohledu s jeho nazory nelze nesouhlasit... docela jsem si oddechl, ze s nimi nejsem sam... diky pane doktore

0/0
20.1.2008 5:31

Sporadany_obcan

Pan Hoschl příjemně překvapil...

R^ R^ R^ 

0/0
20.1.2008 0:44

suntousek

Spise mel tenhle psycholog popsat zavratvnou cestu

klause k moci!  koncem listopadu vstup do OF, koncem prosince zalozil klaus politickou stranu ODS ,uvnitr OF. tam jako zakladatel se oznacil za sefa strany ODS bez moznosti protikandidata!!!!!!!!!!! Osypal se svymi vernymi socialistickymi druhy a zavratna kariera byla na svete. a jelikoz  se pletl do skupiny ekonomickou, ktera pripravovala transformaci (delal spise mluvciho s tim ze nikdo jinej do toho nemel pravo kecat nez on) media ho vytahli na spicku medialniho ledovce! Slovo klaus se sklonovalo ve vsech padech! co vice si tenhle po moci hladovej Klaus mohl prat? kdo odporoval, media ho roznesly nebo ani o nem a jeho jine verzi ek. transformace nepsaly!!!! Tak na to pan doktor politilog uplne "zamerne" zapomnel.

0/0
19.1.2008 22:40

celtic

jiný psychiatr by zase řekl....

že Klaus trpí paranoidní touhou po moci, dále že každý kdo s ním 100% nesouhlasí tak je nepřítel a slovo kompromis (pro politika tak důležité) chápe jako slabost....:-)

0/0
19.1.2008 18:12

Grofka

Jeden postřeh nepravděpodobný

Ten se týká pana Nečase. Nevím,čím to je.Zda intuice či výsledek dlouhodobého sledování kariéry a výroků zmíněného politika. Ten člověk je jakýsi slizký,nedůvěryhodný a tak trochu odporný. Mnohokrát mne o to přesvědčil! Ostatní obsah článku mne neirituje a vcelku souhlasím.

0/0
19.1.2008 17:46

Paton

Nestačím zírat.

Po přečtení výplodů Sida 2007 jsem musel uznat,že tento politologický gigant doposud chybí MUDr Davidovi v BOHNICÍCH do plného stavu!;-D

0/0
19.1.2008 13:39

Andee

Re: Nestačím zírat.

;-DR^

0/0
19.1.2008 17:00

vasidiv

Re: Re: Nestačím zírat.

Tento pán je určitě majitelem patentu na rozum.

0/0
19.1.2008 18:04

vasidiv

Re: Re: Nestačím zírat.

0/0
19.1.2008 18:07

to.me.poser

tato vláda je v mnohém pozoruhodná ?!

ano, s touto větou nezbývá než souhlasit - tolik kre.ténů pohromadě se jen tak nevidí, ikdyž za socanské éry to nebylo o mnoho lepší !

0/0
19.1.2008 13:09

Sporadany_obcan

Re: tato vláda je v mnohém pozoruhodná ?!

Psycholog by Ti jasně vysvětlil, že takto kategoricky zobecňujících iracionálních soudů se dopouštějí právě ti, na které takové hodncení platí, v podstatě hovoříte sami o sobě...;-) 

0/0
20.1.2008 0:51

zbynek._s

VLIVOVA STATNI AGENTURA

Víme o co tu jde. Národ je psychologizován  panem Hoslem a jeho PCP, které disponuje prodejnými příslušníky StB. Řežou tu posudky na objednávku zadavetele- klinentelistických soudů. Pan profesor také dostává pro své PCP tučné státní palmare. Proto ta účast v komisi, která o tom rozhoduje.Nadělují sobě, jiní nemají nárok.Tomu se říká účast na vládě... Odoborníci... Fuj!

0/0
19.1.2008 12:59

buranumdopamatniku

archiv je nejvetsi nepritel politiku

http://bohemia.freespaces.com/

0/0
19.1.2008 1:04

buranumdopamatniku

nas muz ve sklade

Klaus je "skladnik politicke moci z vule komunistu"

0/0
19.1.2008 1:01

honzajaka

Nechápu

příznivce Klause, Klaus přece není král z milosti boží, každy je nahraditelný

0/0
18.1.2008 23:38

kremsa

Re: Nechápu

Jsem sice pro pana Klause, ale dovedu si představit i jiného prezidenta: třeba Přemysla Sobotku, Karla Schwarzenberga, Pavla Rychetského, Otakara Motejla a další (třeba i pana Cyrila Höschla). Nechci ale pana Švejnara, ačkoliv je to zajisté slušný a schopný člověk, protože se obávám, že by se za současné situace při své politické nezkušenosti a malé politické podpoře mohl stát jen loutkou ovládanou panem Paroubkem.

0/0
19.1.2008 7:07

captain cook

Re: Re: Nechápu

co s tim ma co delat Paroubek? 8-oJa  myslel, ze ho nominovali Zerleni..pokud nejakou loutkou, tak leda by mohl byt loutkou pana knizete.;-)

0/0
19.1.2008 9:32

honzajaka

Re: Re: Nechápu

Prezident má pouze formální moc i kdyby byl loutkou v rukách Paroubka (nechápu proč z něj mají členové ODS takovou paranoiu) co by to bylo komu platné

0/0
19.1.2008 10:03

duhovnik

Re: Re: Nechápu

teraz je to viacmenej naopak, Klaus ovlada nielen hrad ale aj vladu. To neznie moc apoliticky ze? ;D

0/0
19.1.2008 13:17

rozhod

Pavelpod22

je Jekkal

0/0
18.1.2008 20:24

jajes

Svejnar na hrad!

Slusnost a argument zvitezi nas jesitnosti a demagogii![>-]

0/0
18.1.2008 20:17

rozhod

Re: Svejnar na hrad!

Co provedl, že ho ženeš na Mírov?

0/0
18.1.2008 20:20

Zmuda

Re: Svejnar na hrad!

...no dobrý,...tak už běž do (Y).....slušně,...to se rozumí samosebou....;-D

0/0
18.1.2008 20:26

jajes

Re: Re: Svejnar na hrad!

preji ti hezky vikend!;-)

0/0
18.1.2008 20:31

trudoch

Re: Svejnar na hrad!

 VýbornýR^,  jestli tento slogan bude platit i v praxi, má prezidentování Švejnar v kapse.[>-]

0/0
18.1.2008 23:30

celtic

Re: Svejnar na hrad!

R^:-)

0/0
19.1.2008 9:38

Trent-R

...

Klaus rozhodně není hlupák, to je jasné. Nicméně že by zrovna byl prototypem politika otevřené společnosti, to se říci nedá....

0/0
18.1.2008 18:10

redback

Re: ...

Pravda, mafie není moc otevřená společnost. :-)

0/0
18.1.2008 18:14

rozhod

Re: Re: ...

Ty jsi taky slyšel, že Klause budou volit poslanci ČSSD?

0/0
18.1.2008 20:21

jjumbik

on ten Klaus

není takový hlupák, za kterého ho antiklausovci vydávají:

:

http://finweb.ihned.cz/c1-22793020-diskuze-o-euru-na-slovensku-se-priostruje

0/0
18.1.2008 17:27

jjumbik

pavle pode,

ve společnosti podle tvých představ musíš mít dobrý kádrový profil rodičů, že? ;-D;-D;-D

0/0
18.1.2008 17:21

jjumbik

počítejme

s jedním místním debílkem. KSČ měla v listopadu 89 cca 1 milion členů, dětí těchto členů mohlo být tak 1,5 až 2 miliony. ODS podle tohoto debílka vznikla jako strana těchto dětí. Tj. ti malí caparti, školáčci a studentíci,  ti zakládali strany v tomto hojném počtu. 

děkujeme, pavle pode 22. Tobě byly v té době cca 2roky, že?;-D;-D;-D

   

0/0
18.1.2008 17:18

Johny_S

Re: počítejme

PavelPod je takový neškodný hňup. V podstatě taková smutná existence. Myslí si, že je liberál, klidně by i volil pravici, ale vsugeroval si přesvědčení, že zlotřilý Klaus pravici rozvrátil. Tak jen sedí a nadává. Mějme s ním soucit, asi to nemá jednoduché.

0/0
18.1.2008 17:23

Pavelpod22

jak to bylo

při zkoušení ve škole: "..velká sametová vznikla tak, že zkolaboval

Sovětský svaz. Ksč se pak rozdělila na ODS, ČSSD a Ksčm, do ODS šly

děti nejbohatších komančů (největších hajzlů), do ČSSD kdo se nedostal do ods, do Ksčm ten

zbytek. Pravici/zbytek dorazil V.Klaus"...

;-)

0/0
18.1.2008 16:44

Johny_S

Re: jak to bylo

A čím to, že v ČSSD je nakonec víc bývalých komunistů nežli v ODS? Mimochodem, připomínáš mi skalní bolševiky: tatíček byl kulak, tak synek bude taky pěkné kvítko. Do továrny s ním. :-P

0/0
18.1.2008 16:46

Pavelpod22

Re: Re: jak to bylo

Já psal o dětech komunistů, modrej panáčku, budeš si ty "počty" muset upravit :-) .

0/0
18.1.2008 16:48

Johny_S

Re: Re: Re: jak to bylo

No právě. Proto mi připomínáš ty skalní bolševiky. Vidím, že jsem se nemýlil. R^;-D

0/0
18.1.2008 16:49

Pavelpod22

Re: Re: Re: Re: jak to bylo

No, kdyby ses radši soustředil nato, co provedl V. Klaus naší pravici, namísto hloupýho chytračení ;-D. Co se týče mé osoby, tak narozdíl od mnoha členů ODS (a jejich šmelinářských sponzorů) jsem si s bolšány nikdy nezačal. Zato papá Tunel, ten z pravice udělal prodejnou děvku ;-):-©Rv

0/0
18.1.2008 16:53

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: jak to bylo

Prodejnou děvku? A jak se to projevuje? Kdo je vůbec ten pápá Tunel a jak je možné, že měl tak děsivě obrovskou moc, že mohl něco provést naší nebohé pravici, a ta se z toho nedokáže vzpamatovat? Mimochodem, KSČ měla v roce 1989 na milion členů. Něco si s ní začal téměř každý, kdo v té době nebyl ještě dítkem školou povinným. Vyčítat to jenom ODS je hloupé.

0/0
18.1.2008 16:55

Pavelpod22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak to bylo

hele modrej bolšáne, je mi líto. Tvý pohádky jsou dobrý možná tak pro mladý konzervativce, ale ona už se ODS dost proflákla. Pročpak myslíš, že ODS nevolí všichni potencionální pravicoví voliči :-) ?

Protože to žádná pravice není. Jen banda šmelinářů a zlodějů, stačí se podívat, jak prodali českou digitalizaci (a komu) jak prodali demokracii (svým obchodním zájmům), jak prodávají společenský smír ve jménu obrovského zisku několika lidí při tunelování zdravotnictví. V. Klaus je horbařem české pravice, to ví bohužel každý - krom jeho fanatických hnědých fans :-©Rv

0/0
18.1.2008 17:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak to bylo

Je mi líto, milý prosťáčku, ale nejsem bolšán. Zato ty ano, očividně dost kovanej. Žádnou stranu nikde na světě nevolí všichni její potencionální voliči, leda v diktatuře. Tudíž je tvůj dotaz zcela bezpředmětný. ODS je jediná relevantní pravicová strana. To ostatní jsou jen tvé hloupé, nenávistné výkřiky. A svědčí spíš dost o tobě nežli o té ODS. Jsi šašek. ;-D

0/0
18.1.2008 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.