- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Policie umí počítat... Kdyby uměli víc než jen základní počty a počítat mrtvoly, možná by si spočetli, že kdyby byli na silnicích víc vidět a netrávili pracovní dobu na odpočivadlech (a že jsem takových viděla už bezpočet) , tak by se ty počty možná rapidně snížily..
Když jsi tak šikovná a všímavá, nech se naverbovat, teď zrovna berou kdekoho.
1. problem chyba je v ridicich co jezdej jak pras... ohrozuji nejen sebe ale hlavne ostatni kteri se dotoho pripletou, treba BMW VS Skoda favorit, bmw jede rychle v zatacce naboura do Skody kdo bude asi trpet vic, samozrejme ten v Skode.
2. problem cena a stari aut, bezpecna auta sou draha, stari nasich aut je diky tomu obrovske, jeste stale se tu objevuji dost vozy ktere nemaji zakladni vybaveni airback atd,
treba to co jina drazsi auta s ABS a dalsimi podpurnymi vecmi ubrzdi na par metrech, vozy bez techto vymozenosti brzdi trochu dele.
3. problem stav silnic ono se trochu jinak brzdi na nove vozovce nebo na vozovce nejaky ten rok neudrzovane.
4. problem ridici podcenuji pocasi
1. - 99 bodů! I když někteří jezdí jen z nevědomí špatně... Nemusí jet nutně jak píšete: jakoprasata...
2. - 0 bodů! -Nehodu způsobují řidiči, né auta!
3. - 1 bod -je na řidiči, jak pojede na mokru, sněhu , blátě a pod.!
4. - 0 bodů , je to jen z mnoha podbodů bodu 1.
Na úmrtích na silnici se též podepisuje špatná pasivní bezpečnost nemalé části vozového parku. Tj. při určitém typu nehody u nás je vyšší pravděpodobnost úmrtí, než třeba v Německu, protože u nás jezdí vyšší procento snadno zmačkatelných plechovek. To žádný předpis nezmění, to je volba každého, kdo vyjíždí na silnici. A to si nemyslím, že je špatně.
... ovšem až ty zmačkatelné plechovky budou nahrazeny těmi nezmačkatelnými, budou i následky nehod v těch nezmačkatelných horší ...
základem provozu na pozemních komunikacích je mít nečitelnou přední RZ. člověk se pak vyhne naprosto zbytečnýmu nervování s tupejma úředníkama a ušetří i nějaký prachy
A pro případ, že by ji přesto přečetli (po vyjetí z myčky) je dobré mít vozidlo napsané na osobu blízkou bez ŘP.
Mám velice špatnou zkušenost s předností chodců na přechodech v samotném centru.Jednak je tu velký pohyb lidí a frekvence chodců na přechodech je tak vysoká (připočteme-li, že zpravidla přecházejí takřka po jednom), jednak jsou přechody "naskládány" po cca. 50-ti metrech. Důsledek ? Kolony, poskakování od přechodu k přechodu, vyčkávání před přechodem zda slečna přechází nebo jenom stojí protože píše SMS, zda babušky drbou, nebo se chystají přejít, apod. Navíc jsou některé přechody neosvětlené a v některých případech je krajnice lemována živým plotem od chodníku, tudíž nelze odhadnout, zda zpoza plotu nevysprintuje chodec.U všech těchto problematických přechodů byly v minulosti semafory.
Velký problém vidím ve věkové hranici řidičů, technickém stavu vozidel (o vozovkách raději pomlčím) a samozřejmě osobní odpovědnosti řidiče.
Docela určitě lze provést analýzu nehodovosti a přijmout ODPOVÍDAJÍCÍ opatření, ovšem chtělo by to, aby osoby zúčastněné tvorbě zákonů byly duševně v pořádku.
1. Tak do centra nejezděte, když vám to působí tak strašné potíže.
2. Tech. stav vozidel není zvlášť zásadní příčinou nehod
3. Jízdu máte přizpůsobit stavu vozovky, to je snad jasné.
Je mi na z kolegů z ODS, že neřeší tyto hlavní níže mnou popsané zásady,které i kritizovali a namísto toho navrhují blbiny, jako zbytečně příliš vyskou rychlost na dálnici (kdyby alespon jen 140, 150km/h a třeba s podmínkou sucha a pod., kdyby opravili alkohol v krvi alespon OD 0,3 promile,kdyby odsoudili večřejně šimanovského ABSOLUTNí přednsot chodců! a td.!)...
povolit alkohol? lidi okecávaj jedno pivo "co už dávno vyprchalo" a ty bys povolil laťku? ty tu asi nežiješ, co?
a co by říkali ti, co by měli "0,35 promile" - že to blbě měří a má chtěj odběr krve... a než tam dojedou, tak se dostanou pod limit...
kdepak, dokud lidem chybí obyčejná slušnost a tolerance, tak nic nepovoloval
Dle novely stále platí: Body nelze udělit policajtům a j. uniformovaným složkám! (tuším ani hasičům a lampasákům a j. verbeži!...) a to ani mimo službu -tedy spíše tam chybí dovětek, že pouze v době konání služby, ale i tak, proooč, nejdeli přímo o zásah?!!!
Tedy, pokud přímo sami nepostižitelní(!) nekonají prasárny denně na silnicích i mimo službu, jako že dle mě jo(!!!), je to další nahrávka na korupci, když nejde přestupek v PC systému smazat, jde alespon nahlásit na jinou osobu - kámoše policajta, hasiče a tomu dát jen(!) na pokutu (+všimné) a body jsou ušetřeny!...
Nějak nerozumím tomuto výplodu. A proč se montuješ do policajtů, když si tě platí!!!
Policie nemůže v obci stíhat opravdové "piráty", tedy ty co jedou opravdu rychle, musí zahájit řízení i s tím co vjel do obce třeba jen o3km rychleji!!!... To by zablokovalo dopravu nebo se jim zasytí sytém a počty protokolů pak píší týden, namísto aby měřili s jistou tolerancí a začali od špičky ledovce!
A tak POLICIE není raději moc vidět mimo akce nebo jen chvíli po zprávách v TV, že jenéni vidět... Nedivím se jim!
Intolerance od absolutní 0 promile alkoholu, namísto tolerance jako ve většině zemí EU, způsobí větší počet ujetícj znehody a větší korupci.
(tedy v čR dostanu pokutu i za alkohol i již jen za mizivý obsah v krvi od 0,03 promile, tedy i za jedno nealkoholické pivo čikompot po jídle!!!!!!!, v zemích UE je nejpřísněji i proto levá hranice až od 0,3 promile a né nesmyslných 0,03!!! )
Neštastná prezentace ministrem, jako: absolutní(!!!) přednost chodcům, aniž by to tak znělo v zákoně , je vskutku neštastná (absolutní přednost obecně znamená jet/jít i z vedlejší i na červenou!...).
Ač kolegové z ODS tvrdost novely a její předpovězenou(!) kontraprotiktivitu touto intolerancí, kritizovali, nově ministr za ODS navrhuje absolutní(!) přednost chodců dokonce vůči tramvajím???...
Kdo tu pitomost navrhl není jisté. Ministr to nebyl.
... za zveřejnění několika návodů k výhýbání se odpovědnosti ...