Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vltavská. Přestup na linku metra E...

Florenc. Přestup na linku B, příští stanice Vltavská, přestup na linku E, toto hlášení by mohli slýchat cestující v pražském metru za dvaadevadesát let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helena1

Já se jednou opiju...

...a pošlu do idnes stejnou kravinu, jako je tento článek.

0/0
16.1.2008 16:38

Bleblefuk

Blábol!

A odkud autoři tohohle návrhu vědí, jak se bude Praha dál rozvíjet? Kde vzniknou za 50 či 80 let nové obytné komplexy? Jak se změní přepravní proudy? Jak bude vypadat automobilová doprava a jak povrchová MHD? Ten plán má nulovou hodnotu, chtěl bych vidět ty "inženýry", kteří to vypustili do světa.

Btw, před časem koloval po netových diskuzích jiný plán, tam těch linek a zastávek ještě mnohem víc a jmenovalo se to Pražské metro v roce 2100 nebo nějak tak. Ale aspoň na tom bylo velké logo serveru ftipky.cz a bylo celkem jasné, že je to recese. Tenhle článek se tváří smrtelně vážně, ale obsah informací je stejný - nulový. (Y)(Y)(Y)

0/0
16.1.2008 12:30

Dr. Fe1

Re: Blábol!

To řešil akorát nějákej "inženýr" z redakce iHojte. Jinak je to samozřerjmě ukradený z jinýho webu, kde je to prezentováno jen jako idea nebo spíš představa, žádný seriozní plán.

0/0
16.1.2008 12:36

looki25

ten autor, co to je za mamlase?

kdyby se tady radši psalo o tom, proč ještě v Praze není městská železnice, která by většinu těhle sci-fi návrhů nahradila...třeba by tak vzniknul krásnej polookruh (Veleslavín - Hradčanská - Vltavská - Karlín - Libeň - Malešice - Vršovice - Smíchovské nádr. - Jinonice - Řepy => všude přímý přestup na metro/tram), kterej by stál tolik, co jen pár kilometrů metra, Modřany by byly obsloužený (trať z hlaváku přes Vršovice - Kačerov - Krč - Braník..to samý, všude supr přestupy) a kdyby se zavedly tzv. "metrobusy" v úsecích Braník - Jinonice (budoucí prodloužení Radlické radiály), Zličín - Dlouhá Míle - Suchdol - Bohnice - Kobylisy (jestli vláda dostane rozum a tuhle 2.nejnutnější stavbu v ČR konečně začne stavět) nebo Rajská zahrada - Nádr.Hostivař (budoucí konečná A2), tak je celej okruh i bez nějakýho E či F!!

0/0
16.1.2008 10:21

looki25

Re: ten autor, co to je za mamlase?

Jenže Bém se svym podnikatelskym lobby mají hold jiný priority (viz. idiotský umístění jedinnýho vestibulu stanice Červený vrch, chybějící vestibul na Vypich či "velkokapacitní" 30m hlubokou stanici Bílá Hora).

0/0
16.1.2008 10:21

looki25

Re: Re: ten autor, co to je za mamlase?

tyhle věci mě totiž dokážou nasr....

btw. bezďáci by v Praze nemuseli jezdit MHD a trávit tam celý zimy a smrdět, otravovat, ničit...

Proč tenhle problém nemaj v 10milionovym londýně? TURNIKETY, VSTUP DO BUSU KOLEM ŘIDIČE...ČIPOVÁ KARTA OYSTER....nemožnost jet na černo, perfektně propracovanej systém, nikde žádný fronty, jednoduchý....

Jenže to by ostrouhaly poradenský firmy...

Stejně tak jako u levné rekonstrukce pražských tratí a zastávek pro ten S-Bahn.....miliardy se daj zabetonovat na koridorech, proč cpát peníze někam, kde se hůř ztratí...;-O:-©;-O;-€

0/0
16.1.2008 10:25

Dr. Fe1

Re: Re: Re: ten autor, co to je za mamlase?

ad metrobusy - nechápu proč už dnes není např. jižní propojení tras C a B (Kačerov-Smíchovské Nádraží) nějákým rychlým metrobusem ? !  Ono prakticky žádné propojení neexistuje, takže všichni musí jezdit naprosto zbytečně přes centrum. DP tohle vůbec neřeší Rv

0/0
16.1.2008 12:32

Prase Bobík

Re: Re: Re: Re: ten autor, co to je za mamlase?

linka 196 Kačerov - Smíchovské nádraží(doba jízdy cca 25min), pravda jen v pracovní dny... Rychlej metrobus by musel po jižní spojce, ta jak vypadá víme...

0/0
16.1.2008 15:55

Dr.Ozd

Rok 2100?

No,já myslím že to bude vypadat takhle.Zbytky lidí,kteří v Evropě přežili zamoření planety způsobené jadernou válkou mezi Amerikou a Čínou v roce 2080,se budou z posledních sil bránit nájezdům zmutovaných mohamedánských fanatiků ,usilujících ovládnout Evropu.A tady se řeší nějaké pražské metro.

0/0
16.1.2008 10:20

mutantmutant

Re: Rok 2100?

;-D;-DR^

0/0
16.1.2008 10:44

pskoda

To je zase článek

Tady zase někdo objevil Ameriku. Tyhle plány jsou známy už delší dobu, ale víceméně jde jen o představy, jak by to mohlo jednou vypadat. Informační hodnota tohoto článku je nulová, neříká nic novýho a jen omílá to, o čem se už psalo dřív. Ale je fakt, že redaktor tím vykázal alespoň nějakou práci :-)

0/0
16.1.2008 8:06

medick

hlavne kdyz o tom diskutuji odbornici...

a ne planovaci z oboru politiky... pro ne je nejdulezitejsi, aby mela stanici metra kousek od baraku babicka nebo teticka jejich nejdulezitejsiho sponzora...

0/0
16.1.2008 7:56

BBarret

to rozdvojení je nějaká bejkárna ne?

8-o Namotali to tam jak .....;-D

0/0
16.1.2008 7:00

babacek

Za dvaadevadesát let.

Nechám se zmrazit.;-D;-D;-D

0/0
16.1.2008 6:48

halupa

Re: Za dvaadevadesát let.

To už budem všichni pěkně prdět do hlíny.

0/0
16.1.2008 8:05

babacek

Re: Re: Za dvaadevadesát let.

Poradím se s Leninem, te je věčný.;-D;-D;-D

0/0
17.1.2008 7:05

Muf007

Re: Za dvaadevadesát let.

včera říkali, jak oživili po týdnu potkana, takže hibernace už se blíží, už ťuká na dveře. jen "vydrž Prťka, vydrž" ;-D;-D;-D;-D

0/0
16.1.2008 9:07

AmalkaVila

lži, lži, lži

Do roku 2013 by mohli lidé jezdit novou trasou D z Nových Dvorů na hlavní nádraží...

To je vtip? To už by to museli dneska kopat! Ale oni nevědi kudy to povede, nevědi co tam bude jezdit za vlaky (řidič/automat), jestli půjde pod zem, na zem, nad zem, nemají peníze, nemají nic. Déčko se MOŽNÁ za 10 let začně stavět. Ale 2013 jezdit? Chachááááá. ;-O

0/0
16.1.2008 6:38

kenx

Re: lži, lži, lži

No hlavně na déčko se zvysoka se*e. Pan úžasňák Bém nemá jih Prahy zrovna v hledáčku svých zájmů. Do žumpy pak plány posílají radnice Prahy 4 a hlavně 12 svou neschopností. Praha 4 si myslí že vše kolem metra zařídí busy a jediným důvodem proč jí Dčko zajímá je lepší obslužnost pankrácké pláně (jedne trasa nestačí, chtějí tam tři). Praha 12, to snad ani nemá smysl komentovat, lidi z radnice jezdí auty a podporují vilovou čtvrť (rekonstruují se tam silnice o sto šest, staví schody za milion které mají jedinou nevýhodu, ještě jsem na nich nikoho neviděl) na místo zajištění infrastruktury velkého sídliště. Ono vůbec aut je v Modřanech nenormálně hodně a je to dáno právě neschopností současné MHD, 30-45 minut ráno ve špičce na Kačerov je prostě moc. Je srandovní že na mapce ukradené z metrowebu je větev Dčka na Zbraslav, tady si iDNES docela naběhlo. Jsem zvědavý jak toto vysvětlí, protože oficiálně se o žádném větvení Dčka neuvažuje.

0/0
16.1.2008 7:53

Dr. Fe1

Re: Re: lži, lži, lži

iHojte takovýhle detžaily vůbec neřeší :-/  Rv

0/0
16.1.2008 12:34

sanborn

pohádka

až po olympiádě přátelé

0/0
16.1.2008 0:29

anita_la_loca

Dobrou

No nic, jdu pokracovat v praci a nasledne spat. Dobrou noc vsem!

0/0
16.1.2008 0:13

Majkyho_pupik

Re: Dobrou

taky to mam v praci za par tak jdu zalehnout.:-)dobrou

0/0
16.1.2008 0:15

anita_la_loca

Re: Re: Dobrou

Jsi v praci? To ti nezavidim. Ja jsem sice doma, ale mam toho jeste docela dost.

0/0
16.1.2008 0:16

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Dobrou

jo ale jak je videt moc toho nenapracuju takze pohoda:-)

0/0
16.1.2008 0:19

anita_la_loca

Re: Re: Re: Re: Dobrou

Tak to je fajn! Ja bych ovsem mela, ale byla jsem uz tak unavena, ze jsem si potrebovala na chvili oddechnout.

Kde pracujes, jestli se muzu zeptat?

0/0
16.1.2008 0:21

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

zaskakuju za kolegu na nocni sluzbe v hotelu. jeste ze hodni americane vynalezli internet jinak bych se tu ukousal nudou:-)co delas ty?

0/0
16.1.2008 0:24

anita_la_loca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

Internet je fajn vec. Ja tlumocim a prekladam.

0/0
16.1.2008 0:25

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

z ceho do ceho prekladas?

0/0
16.1.2008 0:26

anita_la_loca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

Ze spanelstiny do cestiny a do anglictiny a naopak.

0/0
16.1.2008 0:28

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

a buenas noches sinorita:-)jo spanelacky sem umel pac sem musel ale vsechno uz sem zase zapomnel. krasnej jazyk

0/0
16.1.2008 0:29

anita_la_loca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrou

Jojo, spanina me taky dostala, tak jsem sla do Spanelska studovat, nasla jsem si pritele a uz jsem tu zustala ;-D

Buenas noches y que descanses. Ahora si que me voy. Hasta otra!

0/0
16.1.2008 0:32

R@ndom

Trasa F

Zajimalo by me, jaky ma smysl nasledujici usek trasy F - Malostranská – Malostranské nám. – Újezd – Arbesovo nám. – Anděl, kdyz jednotlive stanice by byly od sebe vzdaleny pesky 3 minuty. Nehlede na to, ze tam kolem je obrovske osidleni, pomalu jak na sidlistich. Btw. kam by se ty zastavky mely dat? Pod Karluv Most?

0/0
16.1.2008 0:11

Scout_duck

Re: Trasa F

Dobrý postřeh, ono se počítá s tím, že centrum města bude vlastně jedna velká zastávka.

Jasně, že tohle je kravina, jsou to jenom vize a ty se nenaplní.

0/0
16.1.2008 1:07

nnattalli

Z

0/0
15.1.2008 23:57

X-M

Re: Z

Toto je kvalitní názor!

0/0
16.1.2008 7:43

Rzekotka drzewna

rychlost na magistrale vs pod magistralou

Metro jede Budejovicka-Hl.Nadrazi 10minut.

Nocni bus jede tuto trasu 13minut, jenze ma navic zastavku Zelena

Liska a predepsane 2 minuty cekani na IP Pavlova. Neni treba se dopravovat zdola na povrch. S volnou silnici je

tedy povrchova doprava rychlejsi nez podzemka.

0/0
15.1.2008 23:55

anita_la_loca

Re: rychlost na magistrale vs pod magistralou

Jenomze prave ty volne silnice jsou ve velkomestech problem! V tom maji vyhodu dopravni prostredky,ktere se pohybuji po kolejich. Kdyz je nekde ve meste zacpa, proste cekaji i busy, to se metru stat nemuze, pokud ovsem nevypadne proud ;-D

0/0
15.1.2008 23:58

prosim o vymazani meho prispevku

.

existuje takovy kouzlo - pruh pro autobusy... ...pruh pro auto s vice lidma uvnitr... etc...

0/0
16.1.2008 0:00

Majkyho_pupik

Re: .

coz v praze kde neexistuji pomalu ani pruhy pro auta s jednim clovekem uvnitr je myslenka ktere se lze jen zasmat nemyslite?:-)

0/0
16.1.2008 0:01

prosim o vymazani meho prispevku

Re: Re: .

a to novy metro se tam pod tou zemi jen tak zazracne vobjevi? nebo ho nekdo za tvrdy prachy postavi?

0/0
16.1.2008 0:03

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: .

ano metro se stavi i za my prachy. ja s tim nemam problem a ty?:-)

0/0
16.1.2008 0:09

prosim o vymazani meho prispevku

.

tak na to sem fakt nepoukazoval... ...ale hezky, ze nejsi zavistivej, ted budu moct jit v klidu spat...

0/0
16.1.2008 0:14

anita_la_loca

Re: .

Ano, to sice existuje, v Barcelone je pro busy a taxiky, ale ver mi, ze ve spicce se stoji i tam!!!

0/0
16.1.2008 0:05

prosim o vymazani meho prispevku

.

tak nemusime az do barcelony - staci 30 kilaku vod nasich hranic... proste to ma svuj smysl - do budoucna by se s tim pri stavbe silnic melo pocitat...

0/0
16.1.2008 0:08

anita_la_loca

Re: .

To je fakt. A dalsi vec, ktera se mi v zahranici libi je, ze se silnicni doprava a parkoviste zacinaji presouvat pod zem. Je to super!

0/0
16.1.2008 0:10

kenx

Re: .

Kouzelníku, pobav se o tom s nějakým skutečným odborníkem na dopravu a nevěř všemu co vymyslí politici. To že se něco používá ve světě ještě neznamená že to je dobrý. Tohle je více pro pocit než že by to skutečně fungovalo. I kdyby ses rozkrájel, ve výsledku nejde o nic jiného než snížení kapacity dopravní cesty. Budeš mi argumentovat že bus tam ale projede, že nebude stát v koloně. Jenže to je jen půlka pravdy, bus dojede k úrovňové křižovatce a tam je plno. Proč? Protože pruh pro busy uměle zacpal komunikace v celém okolí. Tomu se říká vlk se nažral a koza zůstala celá. Možné řešení vidím dvě. Prvním je absolutní zákaz IAD což pro město znamená odchod mnoha bohatých lidí a firem, to co by zbylo by byl jen jakýsi skanzen pro turisty. Druhou možností je konečně odhodit ten růžový závoj kterým nás krmi politici, závoj s nápisem "nejlepší systém městské hromadné dopravy na celém světě" a přebudování současného systému na moderní se striktně mimoúrovňovým vrstvením.

0/0
16.1.2008 0:20

prosim o vymazani meho prispevku

.

tak ja sem se vo tom bavil s vodbornikem na dopravu - se mnou - a zjistil sem, ze mam pravdu - dal sem ten prispevek necet, nepovazoval sem to za dulezity, dobrou noc

0/0
16.1.2008 1:01

prosim o vymazani meho prispevku

Re: rychlost na magistrale vs pod magistralou

R^[>-]

0/0
15.1.2008 23:59

lu2222

Re: rychlost na magistrale vs pod magistralou

kolik se vejde lidi do soupravy metra a kolik do autobusu? vis kolik autobusu by muselo jezdit, aby ve spicce metro nahradily?

0/0
16.1.2008 0:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.