- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bezpečnost na silnicích je možná vylepšit viditelnějšími bílými čárami aby byly vidět, vroubkováním při krajnicích, patníky s pořádnými odrazkami a dalšími pasivními prvky. Samostatnou kapitolou je dobré seřízení světel. Novější vozidla svítící xenonovými výbojkami v určitých terenních místech na komunikacích zcela oslepují protijedoucí řidiče i při tlumených světlech. Povrch naších silnic... to je na dlouhé povídání... no a konečně výchova řidičů je zcela nedostatečná... Smrtelné nehody se stávají jako souhrn několika malých pochybení, které proběhnou strašně rychle a pak ....
V těch "sračkách", co venku panují, někdy není opradu vidět, kde končí silnice a začína "škarpa"... Pak stačí únava, trocha nepozornosti, špinavé reflektory a tragedie je na světě...
Kdyby ridici tolik neriskovali a jezdili opatrnejc, odpocinuti a tak, tak by se tohle nestavalo. Stara fama prece rika, ze nejhur v "kuse" se jede mezi druhou az ctvrtou rani. A ze jsou to ty nejosklivejsi dopravni nehody.
To jsou TY Lužice, ne ta Lužice. Tažte správně:
U Lužic na Hodonínsku, ....
terminus "kvaziauto favorit"???