Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nova: Šlouf si telefonoval s šéfem sekretariátu Vesecké

Někdejší poradce expremiéra Miloše Zemana Miroslav Šlouf si od října do poloviny prosince celkem osmačtyřicetkrát telefonoval s Josefem Pavlíkem, šéfem sekretariátu nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké. Bylo to v době, kdy zastupitelství řešilo mimo jiné kauzy biolíh nebo vyšetřování předsedy KDU-ČSL Čunka. Zprávu přinesla televize Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opportunity

Poslouchala jsem to jedním uchem...

... ale není to to samé, co bylo před týdnem na ČT1?

0/0
14.1.2008 14:09

DeWalt

Než se zdejší pubertální kašpárci zase vykřečují z ČSSD

doporučuji jim zamyslet se jaký měla ČSSD zájem zastavit čunkování?

0/0
14.1.2008 9:37

bIekkaI

Re: Než se zdejší pubertální kašpárci zase vykřečují z ČSSD

...snad Gewalt, ne?

0/0
14.1.2008 10:01

oId fashioned Vince III..

no někdo přeci to šéfování po Mrázkovi

převzít musí, ne?;-)

0/0
14.1.2008 9:13

cejkis

Re: no někdo přeci to šéfování po Mrázkovi

Šlouf byla jeho pravá ruka. Třeba zjistíme, že za nitky nakonec tahá Mlha.

0/0
27.1.2008 0:22

Horolezec-29

Za nitky v pozadí tahají pánové Šlouf a jemu podobní

Čím dál tím více se ukazuje, že Kubiceho zpráva byla více než pravdivá a že je v podstatě úplně jedno, jestli vládne levice nebo pravice. Za nitky v pozadí tahají pánové Šlouf a jemu podobní, tedy bývalí vysoce postavení komunističtí pohlaváři, ze kterých se stali přes noc nevinní lobisté a vlivní podnikatelé. :-©;-€ 

0/0
14.1.2008 9:01

PetroleumLampoIdorablo

Re: Za nitky v pozadí tahají pánové Šlouf a jemu podobní

více než pravdivá ?

to není jako blbější než blb. Jsou věci, které jsou konečné a jejich stupňování se stává nejenom větší blbostí ale i vyvrací samotnou logiku, což je zase věc nepřístupná stranícky zatíženým mozkům

0/0
14.1.2008 13:11

Wabo

Re: Re: Za nitky v pozadí tahají pánové Šlouf a jemu podobní

Tak autorovi odpusťte, že rychleji psal, než volil slova. V tom, co chtěl napsat, má ale pravdu: mnoho informací, které v minulých 19 měsících veřejnost dostala, potvrzují, že Kubiceho zpráva nebyly snůška smyšlenek a že mnohá podezření v ní uvedená byla plně  opodstatněná, některá i prokázaná. Souhlasím také s tím, že dnes už je z tohoto hlediska jedno, jestli je u moci levice, nebo pravice. Opozoční smlouva umožnila vznik polomafiánské sítě (obávám se, že označení "polo-" byl jen eufemismus), které se mezitím stabilizovala a posílila a dnes funguje dobře pro obě velké strany. Osud J. Kubiceho a jeho útvaru tomu také odpovídá... 

0/0
14.1.2008 14:07

vovov

Re: Re: Re: Za nitky v pozadí tahají pánové Šlouf a jemu podobní

Však také Langer slíbil, že podezření z Kubiceho zprávy prošetří. Uplynul rok a půl a co vyšetřil? Dá se to říci jediným, trochu hrubším slovem!

0/0
15.1.2008 3:28

sojkal

Proč ne

Od tho má telefon. Dalík umí také telefonovat.

0/0
14.1.2008 8:40

Sharkee

a jejejej

no to jsem zvedav jak nam to CSSD, paroubek a madqwert zduvodni

co chtel ovlivnit, potrestani zlocincu z CSSD, nebo politicky ovlivnoval rozhodovani statniho zastupitelstvi v "kauze Cunek"?

0/0
14.1.2008 8:19

thx

Re: a jejejej

Šlouf je sokromá osoba, která peče se Zemanem. Zeman + Klaus zosnovali tzv. "sametovou" revluci pod dohledem KSČ. Snad to docvakne i větším blbům než jsi ty soudruhu..

0/0
14.1.2008 9:51

Sharkee

Re: Re: a jejejej

ale soudruhu, ja nemohu byti osudruhem, neb nejsem ani clenem ani priznivcem hnuti KSCSSD

.

jen diky podobnym indivudiim jako jste vy, si mohou politici dovolovat to co si dovoluji....vzdy se najde nekdo jako jste vy, kdo je bude obhajovat a hazet vinu na druhe

0/0
14.1.2008 10:15

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: a jejejej

jenže soudruhu, takřka soudružsky váliš na Paroubka, madquerta a jiné něco, co upekli soudruzi Klaus a Zeman za přispění soudruha Šloufa v pokračování se soudruhem Dalíkem

0/0
14.1.2008 13:15

Sharkee

Re: a jejejej

tak by mne zajimalo, proc zmizel muj prispevek o tom, ze madqwert nezklamal a hodil vinu na ODS?

0/0
14.1.2008 10:15

babacek

Co je větší...

Co je větší kauza Čunek, Šlouf nebo :

http://www.aktualne.eu/ 

0/0
14.1.2008 7:01

Jen Aby

soudruzi

zase se mi chce zvracet

0/0
14.1.2008 6:18

denny2006

Re: soudruzi

Nechlastej;-(!

0/0
14.1.2008 10:05

blekkal

Za každou sviňárnou...

...hledat sosana. A člověk se nesplete, dá se tam sáhnout i potmě, bude tam.

Jen si člověk zaprasí ruce. Možná proto taky dělali tu akci "čisté ruce", při které zavírali nakonec jen spolusosany :-)

0/0
14.1.2008 1:52

vovov

Re: Za každou sviňárnou...

Pozor: Šlouf už dávno není žádný sosan, ale mafián ve službách ODS!

0/0
14.1.2008 3:51

vtech

Re: Re: Za každou sviňárnou...

...clen CSSD

0/0
14.1.2008 4:10

vovov

Re: Re: Re: Za každou sviňárnou...

... opakuji: mafián ve službách ODS!

0/0
15.1.2008 3:30

babacek

Re: Re: Za každou sviňárnou...

Mafián ano, ale ve službách KSČSSD!

0/0
14.1.2008 7:02

Wabo

Re: Re: Re: Za každou sviňárnou...

Od roku 1998 je mafián ve službách oposmlouvy a její aktérů. Jestli i dnes hraje i za komunisty, jako hrál v 70. a 80. letech, to ještě uvidíme.

0/0
14.1.2008 14:10

babacek

Re: Re: Re: Re: Za každou sviňárnou...

 A co když je dubl hráč. :-)

0/0
14.1.2008 14:32

PetroleumLampoIdorablo

Re: Za každou sviňárnou...

protože se kamarádi Venca a Miloš domluvili, že to tak bude

0/0
14.1.2008 13:17

oId fashioned Vince III..

lidičkové,

snad nevěříte tomu, že Českem hejbe estébácko-milicionářská klika;-D;-D;-D

:-©:-©:-©

0/0
14.1.2008 0:18

njuska

Re: lidičkové,

Napojena na mafianskej kapital novodobych "lobbystu" typu Dalik. Je to nestesti :(

0/0
14.1.2008 0:39

blekkal

Re: Re: lidičkové,

Lobbysta? To je polsky? :-) Ale já vím - ta představa Dalíka, pro sosana novodobé reinkarnace samotného satana - to člověka rozhodí ;-)

0/0
14.1.2008 1:51

trudoch

Bože, ten Šlouf je ksicht.

 Kam pro inspiraci příroda na takovéto zlomyslnosti chodí???8-o8-o

0/0
13.1.2008 23:35

martiXXX

hmmm

Šlouf je dávno s Dalíkem a němcem, nejlepšímim kamarády v žoldu ODS; architekt opoziční smlouvy, Zemanův nohshled a nepřítel současného vedení ČSSD

0/0
13.1.2008 23:29

vtech

Re: hmmm

Ty mi neodpovis, tak si odpovim sam. Ano, je to clen CSSD. Pokud by se vestine clenu strany nelibil, tak ho proste vylouci, jenze on se jim hodi. Dela pro ne spinavou praci.

0/0
13.1.2008 23:34

njuska

Re: Re: hmmm

Ale nezvan, prosimte. Nemuzou zadnyho clena vyloucit pro nic za nic. Kdyby to Paroubek udelal, hned bys tu rval, jakej je to diktator, atd.

Doufam, ze Slouf a podobni byvali ultralevicovi "idealisté" spojeni s byvalym vedenim a Zemanem  brzo z CSSD vfypadnou. Muzou jit ke KSCM a nebo do zemanovy strany zivotnich jistot, nebo, jak se to jmenuje...

0/0
14.1.2008 0:38

vtech

Re: Re: Re: hmmm

Ja nerikam Paroubek, ja rikam CSSD.

0/0
14.1.2008 0:59

mtis

Re: hmmm

Šlouf dělal co mohl, aby Veseckou přesvědčil, aby Čunkovo vyšetřování stopla, protože jeho guru Zeman je lidovců přítel největší ... inu blahoslavení chudí duchem .neb jejich .... ;-D;-D;-D

0/0
13.1.2008 23:35

babacek

Re: hmmm

Sice to pravda není, ale nebylo by se co divit když tací Zemanové, Špidlové, Grossové a Paroubkové

mu div nelezli do análu a najednou ho neznají. To naštve i jinak bezpáteřního lumpa.:-)

0/0
14.1.2008 7:06

Wabo

Re: hmmm

Hmm, máte pravdu a víte to, ale většině místních diskutujících ty souvislosti ucházejí, a tak je asi nepřesvědčíte. Nesleduji místní diskuze často, takže nevím, kde žijí nejčastější diskutující, ale možná v zahraničí. V každém případě jsou zřejmě daleko od politiky a informace mají zřejmě jen z tisku.

0/0
14.1.2008 14:15

martiXXX

hmmm

Šlouf, kamarád Dalíka a Němce - poradců Topolánka, je pevně spjatý s opoziční smlouvou, Zemanem a ODS a nepřátelský vůči současnému vedení ČSSD..tyhle šíbři kašlou na politický dres..proč byl odejit poté, co vyhrála vplby ODS, Kubice. Šlouf je šíbr, který kašle na nějaké politické rozvrstvení

0/0
13.1.2008 23:26

vtech

Re: hmmm

Je to clen CSSD?

0/0
13.1.2008 23:29

mtis

Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovlivňována ...

... politiky a ejhle, neuběhl ani čtvrtrok a už je jasno. ;-D;-D;-D

0/0
13.1.2008 23:21

vtech

Re: Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovlivňována

akorat, tak nejak z druhe strany, nez se puvodne "spekulovalo"

0/0
13.1.2008 23:25

mtis

Re: Re: Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovlivňována

Hlůavně že se zjistilo odkud větříček fouky-fouky ...  :-):-):-)

0/0
13.1.2008 23:33

njuska

Re: Re: Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovlivňována

Nevim, jestli Slouf a Nemec (poradce Topolanka) je zrovna "druha strana", nez se spekulovalo...

Slouf je ted hodne za dobre s Dalikem (= s ODS). Bohuzel :-/

0/0
14.1.2008 0:41

inedible

Re: Re: Re: Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovli

jak casto se vidas se sloufem, ze tohle vis?

0/0
14.1.2008 9:04

Wabo

Re: Re: Pořád se spekulovalo, jestli je kauza Čunek ovlivňována

Ne.

To se vám jen zdá, protože mylně púředpokládáte, že skutečné rozvrstvení zájmů a nejsilnějších politických vlivů v dnešním Česku je podle stranické příslušnosti. Ale tak tomu není.

0/0
14.1.2008 14:18

Hujajá

Telefonoval 48 krát

To se k tomu přiznal? Nebo u Vesecké jsou hovory automaticky monitorovány a poskytovány novinářům? Nebo molekula kyslíku?

0/0
13.1.2008 23:11

babacek

Re: Telefonoval 48 krát

No když mají i novináři telefonní výpis tak se není čemu co divit.

0/0
14.1.2008 7:08

resident evil

Šlouf n. Šoufl

Šlouf je šedá eminence ČR a Ustyanovič (ten, co odpráskl Mrázka, ale nejsou důkazy!!!) je jeho prodloužená ruka...

Je mi z toho Šoufl :-©:-©:-©

0/0
13.1.2008 23:10

vovov

Re: Šlouf n. Šoufl

A jak je ti z Dalíka?

0/0
14.1.2008 3:53

resident evil

Re: Re: Šlouf n. Šoufl

Taky :-©:-©:-©

0/0
14.1.2008 5:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.