Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polsko chce za protiraketovou základnu Patrioty

Zvláštní vojenskou dohodu, moderní systém protivzdušné obrany, větší vojenskou pomoc i moderní technologie - to nyní Varšava požaduje za souhlas s americkou protiraketovou základnou. Polský ministr obrany Bogdan Klich to řekl listu Dziennik. Od USA chce Polsko získat systémy Patriot či THAAD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ELAPHURUS

Hlavní je, aby

se kšefty v militaristickém průmyslu hejbaly. Je naprosto jedno, kdo a za co proti sobě bojovalo. Hlavně, aby nebyl klid, to je největší nebezpečí...

0/0
13.1.2008 19:15

honzajaka

To

je dobrý vtip, ale kolik Polsko vyrobí teroristů, aby se proti nim dalo bojovat?

0/0
13.1.2008 18:58

Marcin_Pl

Re

Hey.I,m from Poland.Maybe we should to create some kind of organisation-Poland ,Czech Republic,Ukraine and Hungary.When Russians will come again ,USA will forget about us.Patriots not help us

0/0
13.1.2008 14:26

Kanadan

Re: Re

Podle ceho soudis,ze se Rusove na vas chystaji? Rusko vas nepotrebuje .Nedavno Rusko prestalo kupovat polske maso kvuli spatne kvalite vy jste z toho byli celi vedle.Anglictinu si nech sam pro sebe.

0/0
13.1.2008 17:09

Marcin_Pl

Re: Re: Re

Rosjanie nie potrzebuja nas i was.Chodzi mi o to ze zamiast liczyc na USA powinnismy sie trzymac razem.Razem z Ukraina ,Słowacją i Węgrami

0/0
13.1.2008 20:13

Kanadan

Re: Re: Re: Re

Ja,jako Slovan,nevim nic uzitecneho v tom aby se nejake slovanske narody spojily proti druhemu slovanskemu statu.Madari (Vengrzi) mne uz vubec nezajimaji.Ovsem,Polaky trochu chapu.Staci si pripomenout Katyn.

0/0
13.1.2008 21:15

mtis

Re: Re: Re: Re: Re

Hej slovane y Kanady, buď té doborty a přečti si někdy něco od Havlíčka. Třeba tady ....

http://cs.wikisource.org/wiki/K%C5%99est_svat%C3%A9ho_Vladim%C3%ADra

0/0
13.1.2008 21:29

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Re: Re

Havlicka vyhledavat nebudu.Vim,ze TGM byl pro jednotu Slovanu.Mne mrzelo kdyz se bombardovalo Belehrad.

0/0
13.1.2008 21:35

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re

TGM především znal carský režim a viděl Říjnovou revoluci natolik z blízka, aby věděl o čem je řeč, na rozdíl od tebe. Mne úplně stejně mrzelo bombardování Bělehradu jako bombardování Vukovaru, Záhřebu a Sarajeva, jenom to druhé jmenované proběhlo o pár let dříve ...

0/0
13.1.2008 22:16

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re

TGM se domnival,ze sovetsky rezim se neudrzi a videl v demokratickem Rusku spolehliveho spojence CSR. Pripominam,ze ruskeho cara svrhli socialiste a ne bolsevici.Ti se dostali k moci pozdeji.Na nalehani TGM,CSR prijala tisice ruskych uprchliku.

0/0
14.1.2008 16:12

Lubos1390

Navrhuji něco úplně jiného:

Vystoupit z NATO, vyhlásit neutralitu po vzoru Švýcarska, Rakouska ... Všechno předem předjednat s USA, Ruskem, VB, Německem, Francií, Čínou, Indií a dalšími státy. Tímto způsobem vytvořit v Evropě další část území, která nebude součástí žádného vojenského bloku a začít se silně zasazovat o světový mír.  

0/0
13.1.2008 10:10

Pan Navratil

Re: Navrhuji něco úplně jiného:

;-D;-D;-D

0/0
13.1.2008 10:28

mtis

Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Já navrhuju aby všichni kteří touží být neutrální sebrali své úspory a přesídlili do Rakouska, vzhledem ke společnému členství v EU by to neměl být sebemenší problém. A pokud se vám Rakousko nezdá, klidně zkuste Švýcarsko nebo nějakou demilitarizovanou zónu na hranicích Ruské federace.

0/0
13.1.2008 11:35

micnad

Re: Navrhuji něco úplně jiného:

To není tak jednoduchý, zlatíčko. Jsi velmi naivní. Tady jde o peníze.

0/0
13.1.2008 11:52

honzajaka

Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Tohle už naši politici chtěli zkusit před Mnichovskou dohodou a místo Němců nám chtěla vyhlásit válku Francie a Velká BritánieRv

0/0
13.1.2008 18:57

mtis

Re: Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Cože?  ;-D;-D;-D

0/0
13.1.2008 21:26

honzajaka

Re: Re: Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Je to skutečně tak, bylo to v plánu, že by pro Hitlera bylo obtížnější napadnout neutrální stát kvůli Švýcarsku, ale protože tam všichni měli prachy, Velká Británie a Francie začala na Československo vyvozovat snad ještě horší nátlak než Německo

0/0
14.1.2008 0:15

mtis

Re: Re: Re: Re: Navrhuji něco úplně jiného:

A nějaký doklad nebo odkaz na prameny nekonspirativního charakteru?

A mimochodem v čím plánu že to bylo?

0/0
14.1.2008 16:16

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Já jsem tohle slyšel od dědy on byl historik, dneska už to lidi neví.

Pokud vím hned jak s tím přišli všechny státy v okolí spustily povyk, to by Hitler musel spustit válku dřív, než by mohla být neutralita vyhlášena. Klidně nás jim hodili do chřtánu, nikomu na nás nezáleželo ani nezáleží, nechápu, že tohle někdo odmítá pochopit.

0/0
14.1.2008 20:00

ELAPHURUS

Re: Navrhuji něco úplně jiného:

Plný souhlas.!R^[>-]

0/0
13.1.2008 19:13

Lombardo666

xxx

Radar bych dovolil postavit pouze v případě, že USA splatí dluh České republiky a celý!!! Vždyť si ho mohou postavit klidně v Turecku a zdarma.

0/0
13.1.2008 9:30

mtis

Re: xxx

Co to? ;-D;-D;-D

0/0
13.1.2008 11:07

Deratizátor

Poláci byli vždy kšeftmani.

Ale v tomto případě mají pravdu.Když po tom soudruzi s USA tak toužej, tak ať cálujou. Jenom hlupák jako Topolánek by jen ohýbal hřbet a podepisoval jednostranně výhodné dohody. To že občané budou mít pocit, že přispěli k větší bezpečnosti USA našemu státu moc nepomůže. A argument, že to děláme i pro sebe, v tomto případě těžko obstojí.

0/0
13.1.2008 6:38

barumkoudopatniku

Opět ,usím citovat

"Ja si dovedu predstavit americkou zakladnu s raketama na nekterem z tech nevyuzitych vojenskych ujezdech. Bylo by to prinosem pro  dany kraj, hlavne ekonomicky. Ale je otazkou, jestli si Americani nevyberou radeji Polsko, to by ale u nas mohl byt potom alespon radar..."

0/0
13.1.2008 7:51

Deratizátor

Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

v čem by spočívali ty hlavně ekonomické přínosy pro daný kraj? Nebo jako tak obrovské ekonomické přínosy považuješ opravy příjezdových komunikací a infrastruktury k těmto objektům a bakšiš okolním vesnicím na zbudování nové hasičské zbrojnice a nebo nový nábytek pro místní školu? Z dlouhodobého hlediska to zase tak ekonomicky váhodné pro daný kraj nebude. Jistě si nemyslíš, kolik místních občanů najde dlouhodobě obživu a zaměstnání díky nové americké základně.Pokud by někdo něco dostal, tak to jistě nebudou přilehlé obce.;-D

0/0
13.1.2008 8:03

barumkoudopatniku

Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Ale deratizátore,

ptáš se špaté osoby. Já pouze cituji. Toto jsou slova Paroubka, takto mluvil před necelými dvěma lety. Musíš se ptát v Altner City ;-D

0/0
13.1.2008 8:20

Deratizátor

Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Chápu. Jako většina voličů jedné nepříliš úspěšné vládní strany nemáš na nic vlastní názor. Potom ale když někoho cituješ, musíš napsat koho cituješ.Ne každý odebírá různé stranické tisky, aby byl v obraze, čí citát zrovna cituješ.;-)

0/0
13.1.2008 8:29

barumkoudopatniku

Re: Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Pleteš si to, nemusím se řídit vašimi stranickými příkazy. Navíc toto nebyl žádný stranický tisk, ale normální TV rozhovor. Já můžu napsat autora, ale to je moje svobodná vůle anebo ho nebudu hned citovat a dopíšu ho později, jak se vyvine diskuze. To jsem udělal právě teď.

0/0
13.1.2008 8:40

Deratizátor

Re: Re: Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Samozřejmě že můžeš cokoliv. Dokonce ti už nikdo nezakazuje mít vlastní názor. Dokonce ho tu můžeš i napsat. Potom ale nemusíš neustále někoho citovat. ;-D

0/0
13.1.2008 8:44

barumkoudopatniku

Re: Re: Re: Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Tvoje věta: Dokonce ti už nikdo nezakazuje mít vlastní názor.

Asi by bylo pravdivější, kdyb jsi napsal:  Dokonce ti už  NEZAKAZUJEME mít vlastní názor

0/0
13.1.2008 8:51

Deratizátor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

To je tvoje vlastní myšlenka, nebo jen další citát? Diskuze s Tebou se jeví jako málo plodná.

0/0
13.1.2008 8:54

barumkoudopatniku

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Ve vztahu k tobě to vidím podobně. Jenom mě zaujal ten obrat, kdy jsi začal polemizovat s obsahem citátu a po zjištění autora jsi začal polemizovat s mojí osobou ;-D.

0/0
13.1.2008 9:06

honzajaka

Re: Mohl bys přestat citovat a vysvětlil mi,

Pár šlapek by se určitě uživilo

0/0
13.1.2008 19:00

babacek

Polsko.

No je vidět, že Polsko má daleko fundovanější vyjednavače jak Česko a tím nemám namysli pouze základnu či radar ale i další věci.:-/

0/0
13.1.2008 6:30

TWO FACES

Polsko se stava

nebezpecnou militantni zemi, aby ji Bush omylem nezaradil do osy zla. (pri jeho IQ by se to mohlo lehce stat) ;-)

0/0
13.1.2008 5:53

Lubos1390

Hodně zbraní, více zbraní ...

.... válka a smrt už klepou na dveře ...

0/0
13.1.2008 3:38

medved_cz

Re: Hodně zbraní, více zbraní ...

Az na to, ze obe svetove valky byly zpusobeny ODZBROJENIM jedne strany. Na odzbrojeny stat se agresor vzdy rad vrhne.

Pred prvni svetovou valkou to byl technicky pokrok, ktery znehodnotil arzenal tehdejsiho hegemona - Velke Britanie. A Nemecko s nim vyrovnalo sily a pokusilo se jej prekonat. Pred druhou svetovou valkou zase diky "mirovym hnutim" cela zapadni Evropa silne zredukovala sve armady coz zase poskytlo vyhodu Nemecku, ktere az zpocatku zcela bez armady mohlo silne zbrojit zatimco ostatni nikoliv. A zase naopak neustala obnova jadernych arzenalu Ruska a USA prinesla jedno z nejdelsich obdobi miru do Evropy.

Takze nikoliv zbrojeni, ale prazdne arzenaly zpusobuji valky. Agresor si vzdy dvakrat rozmysli, zda zautoci na ozbojeneho. I prvni republiku museli Nemci rozbit jinak nez vojensky.

0/0
13.1.2008 8:30

Saigos

Re: Re: Hodně zbraní, více zbraní ...

Kdo chce mír, připravuje válku.

0/0
13.1.2008 9:16

medved_cz

Re: Re: Re: Hodně zbraní, více zbraní ...

Si vis pacem, para bellum.

BTW pred zacatkem valky v Korei mel Kim Ir Sen k dispozici 50 tanku T-34. A USA meli v Asii a Pacifiku celkem 48 delostreleckych naboju, ktere mohly prostrelit pancir T-34. Jizni korea byla zcela bez tezkeho delostrelectva a Japonsko bylo taktez totalne demilitarizovano...

0/0
13.1.2008 10:02

Lubos1390

Ať jim dají THAAD, Patriot ...

...a přidají jako bonus naše radarové politiky :-)))

0/0
13.1.2008 3:30

TWO FACES

pokud ty nesmysly

bude americky danovy poplatnik ochoten zaplatit :-P

0/0
13.1.2008 0:59

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Re: pokud ty nesmysly

Neboj, uz dneska plati US danovy poplatnik na valky tolik, ze nejake "polske vsimne" ho uz nerozhodi. Alespon ceska vlada by se mohla pohnout a take neco si vyminit, treba dodavku novych US bitevnich stihacek (alespon by se nemuseli kupovat, resp. splacet Gripeny...) anebo by to mohla byt treba vyrazna kazdorocni financni pomoc zemi jako dava US kongres Izraeli (treba jen cast takove sumy).

0/0
13.1.2008 8:03

Ioio

Polsku

Polsku by slušel i ten radar!

;-)

0/0
13.1.2008 0:51

Irish Stout

My ovšem dáme Američačům Brdby na radar

za příslib bezvízového styku. To je kšeft jako řemen. Pane Vondro, gratuluji, jste věru hlava pomazaná. Zdráhám se napsat  čím.

0/0
13.1.2008 0:41

papazian

Požadavky Polska jsou stále velmi skromné,

požadoval bych ještě více. Ale do jisté míry je otázkou, jestli do takto špinavého obchodu vůbec jít, jestli skutečně chceme amíky mít na svém území. Svoboda a hrdost mají také hodnotu, to ani sebevíce peněz do Polska či Česka neřeší.

0/0
12.1.2008 23:56

Muslym

Re: Požadavky Polska jsou stále velmi skromné,

1000x raději USA než podruhé okupační armádu Ruska.

0/0
13.1.2008 0:01

Lubos1390

Re: Re: Požadavky Polska jsou stále velmi skromné,

Nebo Marťany, ty tady také nechceme ;-D 

0/0
13.1.2008 3:33

Destroyer7

Re: Re: Re: Požadavky Polska jsou stále velmi skromné,

Co máš proti Marťanům?

0/0
13.1.2008 8:46

Hrdý Budžes

barbudo

Na Marshalovy ostrovy, nad Aljaskou neletaji letadla? Kde je v Japonsku pustina? Podivejte se jak daleko od letist je Fylingdales, pak neco mluvte.

Jak je zarizeno, ze tato letadla nepopadaji, kdyz vysila tamni XBR radar?

0/0
12.1.2008 23:35

Muslym

Nebýt USA, byli bychom jedno z mnohých Čečensk...

Rusové jsou nemorální národ s tendencí bohatnout díky okupacím a parazitováním na bohatství jiných.

Pro kamuflování svých záměrů si dokonce vytvořilo nové filosofické učení provázené zločineckou praxí: komunismus.

Dodnes existují lidé (většinou hloupí a líní a proto chudí a závistiví), kteří jak pijavice, tasemnice či jiní parazité považují za normální, žít na úkor ostatních - viz například naši sociální komunisté paroubkovského střihu, zastánci a obhájci ruského myšlení.

0/0
12.1.2008 23:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.