Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za injekci proti alergii zaplatíte

Pětatřicetiletá Eva musí každý měsíc na alergologii na injekce. Tento týden ji čekalo v ordinaci překvapení. Ačkoli ministerstvo zdravotnictví prohlašovalo, že za podání alergenové vakcíny si lékař třicet korun účtovat nemá, sestra pacientku o poplatek požádala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kališek

PLACENI ZA INJEKCI

IMI SME MUSELI PLATIT ZA INJEKCI  NA ALERGOLOGII NA VAKCINE NA KTEROU CHODI NÁŠ SYN KAŽDE TŘI TÝDNY.JEDNÁSE O MĚSTO  Trutnov. nebyt Julinka,Topolanka,Nečase  :-)a dalších vyčůránků ve vlasdě ODS tak snad nemame očem psát!!!

0/0
13.1.2008 16:08

rohatey

Koukám, koukám

to nám zase ti modří ptáci předvedli jak se "buduje" ten jednoduchý stát, o kterém mluvil už taťka Klaus a o kterém tuším mluvili i oni, na tohle všechno snad teď vydají celou sadu zákonných norem, vykladači budou vykládat, poradci budou radit, tohle bych řekl že se nepovedlo. Zkrátka se k těm všem daním např.  zdravotní, důchodové, spotřební, dálniční, silniční, televizní, rádiové atd. zavedla zase další daň. V jednoduchém státě by bylo rozumné  ty daně slučovat a vybírat najednou jednou institucí.

0/0
13.1.2008 10:48

natelius

Pro cenzora

Když tady někdo nadává na cigoše, tak zrušíte celou diskusi. Já jsem včera zkoušel, jak zareagujete na nahlášení nevhodného, vulgárního, příspěvku. Neděje se nic; chrápeš, nebo to máš na háku?

0/0
13.1.2008 9:02

Júlinek šíšal

souzi a soušky,

co vám není nejasné? ... zdali s. Mac76 nedělá poddušku s.Julínkovi?

0/0
12.1.2008 15:38

Bůh Nejvyšší (9)

Jsi idiot. Nejde o trapných 30 Kč, ale o princip.

0/0
12.1.2008 14:55

unbelieving dog999

Re: Jsi idiot. Nejde o trapných 30 Kč, ale o princip.

O tom zadna osle, ale princip odsad pocad. Jestli nekdo smrdi u felcara kazdej mesic minimalne jednou, tak at si to zatahne, ale lidi co chodi k felcarovi vyjimecne na to doplaci. Ja to klidne zaplatim, ale tak i tak sponzoruju(uz sponzoruju jinde) kravy jako Eva a spol..

0/0
12.1.2008 14:58

Bůh Nejvyšší (9)

Já s tímhle názorem nemám problém.

Mám problém se způsobem, jakým to stát řeší.

0/0
12.1.2008 15:01

unbelieving dog999

Re: Já s tímhle názorem nemám problém.

Jenze to jinak resit ani nelze. Pokud vim, tak poplatky u lekare maji na zapade bezne a nikdo si zatim nestezuje, krome cechacku. Ja klidne ty prachy zaplatim, ale jak psal kolega je to poplatek kvuli zneuzivani zdravotni pece, ale to nedelaji vsichni, tak opet na to nekdo doplati, ale porad lepsi nez driv, jenom at Eva a spol za ty svoje drogy zacuje...R^

0/0
12.1.2008 15:08

unbelieving dog999

Re: Re: Já s tímhle názorem nemám problém.

drogy zacaluje..:-)R^

0/0
12.1.2008 15:09

Mak76

Re: Jsi idiot. Nejde o trapných 30 Kč, ale o princip.

Co tu pořád meleš o principu? Pokud jde o princip, tak nic není ZADARMO. Jde jen o to určit, co bude bezplatné v rámci zdravotního pojištění a za co budeš platit přímo. Má to být dle ústavy určeno zákonem a tak tomu je... No problem ;-)

Tak jako tak za to zaplatíš, ať už na daních nebo přímo. Každý inteligentní člověk vítá regulační poplatky jako nástroj proti zbytečnému zneužívání ZP. Ti méně inteligentní s s tím časem smíří...

0/0
12.1.2008 14:59

Bůh Nejvyšší (9)

Podle mého názoru je to protiústavní.

Ale nic lepšího mě nenapadá a s tímto krokem víceméně souhlasím.

0/0
12.1.2008 15:03

Júlinek šíšal

Re: Re: Jsi idiot. Nejde o trapných 30 Kč, ale o princip.

no ... ti inteligentnější než ty raděj ne ...:-)

0/0
12.1.2008 15:35

blastula

Re: Co si ta krava mysli???

U tebe asi zanedbali péči , rozhodně tu o duševní vývoj.Nepřeju ti nic zlýho, ale užít si takovou pěknou alergickou reakci ( nebo něco podobně příjemného)by  ti možná prospělo,aby sis to v hlavě srovnal.Snad se dočkáš- víš jak je to s tou vodou co se vaří.

0/0
12.1.2008 15:19

unbelieving dog999

Re: Re: Co si ta krava mysli???

Vetsinu nemoci a alergii si clovek zpusobi sam svoji zivotospravou. Muj soused dostal zloutenku. Jeho mati do neho cpala drogy uz za mlada a myt ruce si musel tak 15x denne a samozrejme pred kazdym jidlem. Jak je mozne, ze clovek, kterej zije zdrave, ma hygienicke navyky, stejne dostane nemoc spinavych rukou?? Jednoduse mu matka svyma drogama zrusila imunitni system, kterej si telo buduje uz od narozeni samo. Ja jako kamarad, kterej s nim byl k kontaktu musel jezdit na injekce, ktere jsem nenavidel vic, nez zubare, hnus. To byl priklad..:-P

0/0
12.1.2008 15:27

djrhedy

Re: Re: Re: Co si ta krava mysli???

Jo tak většinu alergií si člověk způsobí sám? No tak ty máš v hlavě naprosto vymetýno chlapče ... :-©

0/0
12.1.2008 15:47

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Co si ta krava mysli???

No, ty alergie neco mu zpusobit, predpokladam, ze z niceho nic nevzniknou. Kazdopadne na sennou rymu jeste nikdo neumrel, tak bych z toho divadlo nedelal....:-P

0/0
12.1.2008 15:52

blastula

Re: Re: Re: Re: Re: Co si ta krava mysli???

Alergie se např . po chřipce, nebo i bez zjevného impulsu projeví i u předtím úplně zdravých lidí,případně se setkají s látkou, o které ani nevěděli, že jsou na ni alergičtí.Třeba se taky dočkáš, naději máš rozhodně minimálně 50%

0/0
12.1.2008 17:26

natelius

Re: Re: Re: Re: Re: Co si ta krava mysli???

Těžký alergik umřít může, třeba zadušením; to je docela "pěkné" divadlo, když se někdo dusí.  A na injekce určitě nechodí lidi s obyčejnou sennou rýmou.

0/0
13.1.2008 8:58

Pilad

Re: Co si ta krava mysli???

U zubaře je to taky regulační poplatek?

0/0
12.1.2008 16:17

rudastraka

bolsevici

vidim ze hodme z vas ma ve svy palici bolsevicky mysleni. predstava ze pichnuti injekce nic nestoji je hodna nobelovky. co jehla, strikacka, vakcina, kos kam se to musi hodit a zlikvidovat, plat a vzdelani sestry, najem ordinace atd atd. kdo z vas je ochotny delat zadarmo???

0/0
12.1.2008 13:39

Bůh Nejvyšší (9)

Cituji Listinu základních práv a svobod

Článek 31

Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného

pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek,

které stanoví zákon.

Ještě nějaké dotazy?

0/0
12.1.2008 13:44

rudastraka

Re: Cituji Listinu základních práv a svobod

chces snad tvrdit ze za socanu se neplatitlo ty priblblo???

0/0
12.1.2008 13:49

Júlinek šíšal

Re: Re: Cituji Listinu základních práv a svobod

neé   ... zo jen taková přiblbla jako ty  ,,, a v daních

0/0
12.1.2008 13:59

rudastraka

Re: Re: Re: Cituji Listinu základních práv a svobod

sem tvym prispveku neporozumnel. se korunovany priblblo

0/0
12.1.2008 14:04

Mak76

Re: Cituji Listinu základních práv a svobod

Vždyť je to tam jasně napsáno "... za podmínek, které stanoví zákon." Pokud zákon stanoví poplatek 30,- nebo třeba 500,- Kč, je to v souladu s ústavou a listinou práv a svobod. Znamená to, že tyto pravidla nemůže třeba svévolně ministr stanovit pouze vyhláškou. Pokud by někdy nějaký Parlament schválil, že ze zdravotního pojištění se bude platit pouze léčba úrazů při dopravních nehodách a vše ostatní si musíš zaplatit ze své kapsy, pořád to bude v souladu s tímto článkem (je to nesmysl, ale to jen pro příklad...), protože to bude dáno zákonem.

0/0
12.1.2008 14:09

Bůh Nejvyšší (9)

To je právě ten rozpor.

Zákon jako nižší právní norma nemůže negovat nařízení ústavy nebo listiny. Ostatně, už je to podané u Ústavního soudu.

0/0
12.1.2008 14:14

Mak76

Re: To je právě ten rozpor.

Ten zákon ho neneguje. Pokud ano, čím? A pokud ano, chceš tím říct, že tuto listinu porušují všechny země EU, kde je spoluúčast mnohem větší a regulační poplatky jsou tu naprostou samozřejmostí...????

0/0
12.1.2008 14:16

Bůh Nejvyšší (9)

Listina v tomto znění je právním předpisem ČR.

Co mají jiné země, mě nezajímá, žiju v ČR.

0/0
12.1.2008 14:19

Mak76

Re: Listina v tomto znění je právním předpisem ČR.

Jiné země mají tu samou listinu práv a svobod... A v souladu s ní se u nich vybírají poplatky jako u nás a dokonce je tam mnohem vyšší spoluúčast na léčbě...

A neodpověděl jsi na otázku, čím současná právní úprava neguje nebo odporuje tomu článku...??? Tam není nic o tom, že to má být ZADARMO! Tam je uvedeno - bezplatně za podmínek stanovených zákonem... a to u nás platí.

0/0
12.1.2008 14:27

Bůh Nejvyšší (9)

Bezplatně = zadarmo.

V jiných zemích ať si to řeší po svém, kolikrát ti mám opakovat, že mě to nezajímá.

0/0
12.1.2008 14:43

Mak76

Re: Bezplatně = zadarmo.

Kolikrát ti mám opakovat, že ti jaksi chybí argumenty, v čem je současný zákon protiústavní... Neuvedl jsi tu jediný, jen plkáš nesmysly. Od Boha bych čekal trochu více duchaplnosti ;-D

0/0
12.1.2008 14:55

rudastraka

Re: To je právě ten rozpor.

tak platilo se za socanu nebo ne???

0/0
12.1.2008 14:17

Bůh Nejvyšší (9)

Jestli myslíš za vyšetření tak neplatilo.

Stejně tak se neplatilo ani předtím za ODS.

0/0
12.1.2008 14:20

rudastraka

Re: Jestli myslíš za vyšetření tak neplatilo.

kdyby to bylo protiustavni, asi by se to resilo uz davno. ted je tech poplatku jen vic, takze se nic moc nezmenilo

0/0
12.1.2008 14:24

Bůh Nejvyšší (9)

Ono to chvíli trvá.

0/0
12.1.2008 14:44

unbelieving dog999

Re: To je právě ten rozpor.

Zakon jako nizsi co?? Proc je teda nejakej trestni, ci obcanskej zakonik, kdyz staci ustava?? V ustave je napsano, ze bezplatna pece je podle nejakeho zakona, takze neni psane, ze je vsechno zadarmo, jak socsvine s komancema prohlasujou a s quikotem podavaji stiznosti u ustavnihop soudu, ktere vede starej komanc a STB udavac..:-©

0/0
12.1.2008 14:27

Bůh Nejvyšší (9)

Nikde jsem neřekl, že stačí ústava a listina.

Ale jsou to právní dokumenty s nejvyšší váhou a zákony by jim neměly odporovat, pouze je doplňují a rozvádějí.

0/0
12.1.2008 14:45

valzan

Re: bolsevici

ty z k u r v e n e j i m b e c i l e, nevyjadruj se k necemu na co tvuj slabomyslnej mozek nestaci;-O

0/0
12.1.2008 14:10

rudastraka

Re: Re: bolsevici

typickej bolsevik. meli by ti dat koule do sveraku a pomalu utahovat. abys nevyprodukoval podobny imbecili jako ses ty

0/0
12.1.2008 14:16

cejkis

Julínek jen totálně

vydlabaná lebka

0/0
12.1.2008 13:03

brunoferrari

co takhle prochazka?

Protest proti pochodu neonacistu Plzní     http://www.csaf.cz/obrazky/190108MPN.jpg

0/0
12.1.2008 12:41

Bůh Nejvyšší (9)

Nespamuj smažko debilní!

0/0
12.1.2008 13:34

Júlinek šíšal

souzi a soušky,

v čem pořád hledáte vši? ... vždyť vy se mýlíte od samého počátku, když předpokládáte, že nové poplatky a ceny jsou určeny k něčemu jnému kromě prémií straně a vládě za úspěšné zvýšení ziskovosti podniku zvaného čížsko ...

0/0
12.1.2008 12:22

_Aleister_

Pane Petrů, já mám z imunologie doktorát,

a nedovedu si představit důvod, proč by před solubilní vkacínou se mělo pokaždé vyšetřovat, pak nás nemají mít lidi za vydřiduchy...:-/

0/0
12.1.2008 11:37

_Aleister_

Re: Pane Petrů, já mám z imunologie doktorát,

vstupní klinické vyšetření je něco jiného než laboratorní vyšetření a sledování případné anafylaktické reakce po parenterální plikaci injekce...

0/0
12.1.2008 11:50

_Aleister_

Re: Pane Petrů, já mám z imunologie doktorát,

zeptat se mezi dveřmi na zdraví a zda nemá chřipku/ nachlazení, a podívat se na obličej je dostačující, a za to bych 30 Kč nebral...

0/0
12.1.2008 12:00

Júlinek šíšal

Re: Re: Pane Petrů, já mám z imunologie doktorát,

cákryš, čeče  .. dyť to by byla diskriminace  ... říká ti vůbec něco svoboda, rovnost, bratrství?  

0/0
12.1.2008 12:09

goober

Malost a krátkozrakost...

Všichni jste doslova podělaní z poplatků a nadáváte na ODS, jací jsou to darebáci, atd., protože jednou za čas musíte zaplatit 30 Kč (óóó, jaká hrůza, příště raději ČSSD, u těch možná zase dostanu přídavky, že?). Ale přes svou malost nevidíte např. to, že pošta zvedla poplatky za služby asi o něco kolem 30 % (v některých konkrétních případech i o 70 %), což jsou náklady, které si většina podnikatelů  využívající služeb pošty promítne do koncových cen produktů a služeb, které se musely díky tomuto zvednout.

Často to jsou věci denní potřeby, které potřebujete častěji, než když máte rýmičku. My jsme např. museli zvednou ceny knih o více jak 4 procentní body u DPH, jinak bysme tratili, protože 30% růst cen za dopravné těžko utáhneme...

0/0
12.1.2008 11:33

Júlinek šíšal

Re: Malost a krátkozrakost...

no a co? ...vždyť ovce vám i ty prémie za zvýšený zisk zaplatí ...;-D

0/0
12.1.2008 12:11

goober

Re: Re: Malost a krátkozrakost...

Jaké ovce? Jaký zvýšený zisk?

0/0
12.1.2008 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.