- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od změn, které koncesionářům připravil tým nového ředitele zpravodajství ČT Milana Fridricha, si televize slibuje mnohé.
Nemělo by být správně
Od změn, které koncesionářům za jejich peníze připravil tým nového ředitele zpravodajství ČT Milana Fridricha, aniž by se pokusil zjistit zda o nějaké nové znělky apod. vůbec stojí.
To už je takový každoroční folklór, zvýší se koncesionářský poplatek - televizní daň a hned se vyhodí spousta peněz za nové vybavení studií, nové znělky a podobně. Přitom reklamy je už téměř stejně jako na soukromých televizích, jediný rozdíl je, že zatím ještě není uprostřed filmu. Jediné řešení je privatizace, rozbití všech těch vazeb a kamaráčoftů a utnutí penězovodu z televizních poplatků.
na historii cz koukám a je to pěkný (skutečně díky za něj pane Kučero, zatím je to jediný politicko-publicistický pořad hlubšího záběru na čt, ó jaká sláva), na pana Moravce a jeho stupiditu se vydržím koukat vždy asi 1min, pak přepínám (ten člověk měl zůstat u audia neb rozhlasu, v TV si s tím nedokázže poradit, je to nudné, nejde k věci, neumí s lidma vůbec mluvit).
Posun dvacetjedničky je špatný nápad, dokud je dominantně na čt2 (a ne na čt24, kterou nemá každý), její prodloužení naopak nápad dobrý. Teď už jen maličkost, smysluplně ten prostor vyplnit, jenže to chce nejen dobrý lidi ve studiu, ale především skvělou práci novinářů před tím. Elévové na to zjevně nestačí, namísto zábavy by zpravodajci měli připlatit na pořádný novináře.
veřejnoprávního otesánka spíše páchne uleželými pšouky.
nová studia? Ne, my chceme kvalitní zábavu - seriály Muž na radnici, Okres na severu, Najdete nás na každém kilometru a hlavně velkofilm Hořící sníh
já chcííííí Plechovou kavalériíííííí
... s novými znělkami a s novým designem