Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nenechám to vyšumět, říká otec zavražděného Honzíka

Ještě před čtrnácti dny měl naději, že je jeho pětiletý syn naživu. Dnes mu zbyl jen vztek. Na práci policie, která pátrala po jeho uneseném chlapci. Roman Rokos chce podat stížnost. Nesouhlasí se závěrem kontroly, že policie nechybovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hren

Nenechat to vysumet

Kazdy policista ktery omlova svou neschopnost a slibuje ze priste bude vice se venovat pripadum , je jako alkoholik , ktery svemu okoli soustavne slibuje ze uz nebude pit.A takovi lide by nemeli pracovat u policie, pak to dopada tak jako v pripade maleho Honzika.Chybovat je lidske ale policie v tomto pripade odmitla poskytnout pomoc cloveku ktery se na ne obratil v zoufale situaci kdy se jeho dite ocitlo v nebezpeci zivota a kdy na tuto skutecnost policii upozornil.Policie hrube a vedome porusila sve povinnosti vuci obcanovi  a rovnez tak vuci celemu policejnimu sektoru.Aby se opravdu uz priste polciste vice venovali a brali na vedomi svou zodpovedny pristup k praci , musi byt ti neschopni z rad policie vylouceni.Neni totiz mozne a ani pripustne aby verejny cinitel policista odmitnul pomoc obcanovi , kdyz se tento obcan na neho obrati s zadosti o pomoc.Ne tohle se u polistu jako verejneho cinitele neomlouva a tim vic kdyz jde o zivot ditete ktery nebyt hrube nedbalosti ze strany polici

0/0
10.2.2008 21:21

acidboy

CENZOR NA YHOJTE ZASE RADI POD TAKTOVKOU KAPRIKA LANGERA A M

CENZOR NA YHOJTE ZASE RADI POD TAKTOVKOU KAPRIKA LANGERA A MAZE PRISPEVKY ;-€;-O(Y)RvRvRv

0/0
9.1.2008 15:57

acidboy

CENZORE JDI DO (_._)

CENZOR NA YHOJTE ZASE RADI POD TAKTOVKOU KAPRIKA LANGERA A MAZE PRISPEVKY ;-€;-O(Y)RvRvRv

0/0
9.1.2008 15:56

Vipeeer

Policie

Zhruba 95% případů, když fízl vyšetřuje fízla jde do ztracena, těch 5% jsou opravdu vyjímky, nebo jejich nedorozumnění.

0/0
9.1.2008 12:39

HENRYETA

DISKUZE?

Tahle diskuze nevede k ničemu, nikdo se nebaví o řešení a pokud mně nějaké napadlo, tak to nemá cenu tady prezentovat.

0/0
9.1.2008 12:05

gogol_jl

Souhlasim s p. Rokosem,ale policajta bych v CR delat nechtel

Jestlize jdete k policii s tim, ze budete branit spravedlnost, brzy se s policii rozloucite. Vliv politiku na praci PCR  je obrovsky. Viz Langer, ktery okamzite po nastupu do funkce zrusil (!) Financni policii, protoze ho mela rozpracovaneho za cachry v Olomouci. Ted mu odesli posledni zkuseni policajti a korupce a ruska mafie muze a take prebira moc v tomto state. Proc by se tedy mel radovy policajt snazit ??

  Ja dekuji tem slusnym, kteri u PCR zustali a na nas ostatnich je volit strany, kteri nedaji do funkce povesteneho kozla......[>-]

0/0
9.1.2008 11:51

hren

Re: Souhlasim s p. Rokosem,ale policajta bych v CR delat nechtel

Mam velmi dobre zkusenosti s policii a tak mohu rict , ze u policie jsou muzi kteri jsou jak kde , na svych mistech.A myslim , ze pokud se nekde stane tak hruby, lajdacky pristup k obcanovi, mela by se tam v celem polcejnim resortu udelat cistka.

0/0
10.2.2008 21:34

crook.crook

komu kdy pcr pomohla?

Muzete mi nekdo rict komu policie pomohla..treba s kradezi kola mobilu penezenky? Kola jeste snad beru..penezenku preziju ale mobil se da najit..S vymluvou ze je nalez moc drahy muze rict jen blb PCR..Kazdy rozumny clovek kdyz se zamysli veme vic mobilu zkousi a zkousi a kdyz je takovich signalu vic na jednom miste je jasne ze neseberu cloveka co ukradl dva mobili ale treba i stovku a to znamena usetreni a hlavne CHYCENI ZLODEJE BLBCI PITOMI O CO JINEHO BY TAKY MELO JIT> JESTE BY TO TAK CHTELI POMALU ZADARMO A VYDELAT. do p. s PCR

0/0
9.1.2008 11:36

medved_cz

Re: komu kdy pcr pomohla?

Obcane musi byt ozbrojeni, aby se mohli branit proti komukoliv, kdo by je chtel utlacovat nebo okradat. Vcetne jejich vlastni vlady nebo policie.

Pokud policie nechrani slusne obcany, musi se obcany chranit sami. Proto je lepsi kapsari zlamat prsty nez se s nim tahat na policii.

0/0
9.1.2008 12:47

Revi

Re: komu kdy pcr pomohla?

A jeeee. zase nějaky chytrak co ma plnou p.r.d.e.l keců jak se to má správně dělat ... Pro tvé info milý kolego ... PČR hledá mobily jen na základě IMEI kódu, kdy se procházejí zastavárny a hledají se kradené mobily ... za rok a půl co sloužím jsem našel takovýchto mobilů 6 ... jakékoliv sledování mobilů pomocí signálů naráží na různé zákony na ochranu soukromí, proto operátoři takovéto informace policii předávají jen ve zvlášť závažných případech .. a ať mi všichni prominou, ale kradený mobil za 2 - 3 000 rozhodně není závažný případ ... za toto vše děkujme politikům které si tento národ zvolil, protože jen oni nám dělají zákony

0/0
9.1.2008 18:36

vver440

lidi sou nepoučitelný

viz ta holka, co přejela toho soudce. a vona hned volá fízly. každej zkušenej řidič ví, že když auto 2x nadskočí, tak přejel nejspíš kanál.;-D;-D;-D

0/0
9.1.2008 11:04

kerim003

vida

najednou to jde ale proc: http://www.novinky.cz/clanek/130297-policie-nasla-pohresovanou-osmiletou-divku.html

0/0
9.1.2008 10:54

kolacos

Re: vida

jj najednou to jde  , jsou to proste nymandi ty svestkyR^

0/0
9.1.2008 11:04

vver440

Re: Re: vida

nýmandi-to je slabý slovo pro ty paka vopásaný;-D

0/0
9.1.2008 11:06

Lumen Co-morous

příklad fízla

Podívejte se na příspěvky fízla s nickem ACIDBOY. Typická reakce vypatlané policejní hlavy. Určitě to je jeden z těch policejních týpků co v poslední době potkávám: namachrovanej mladej magor, kterej leze starýmu komunistickýmu náčelníkovi do zadku.

Magor, co by se měl léčit na psychině a né nosit zbraň.

Já s fízlama zkušenosti mám, ještě z doby občanskej komisí. Bohužel marně jsme se snažili zbavit člověka co byl prokazatelně estébák, přesto od listopadu je ředitelem okresní policie. A že je to špatně přiznávají i policisté na okrese, ale se souduhem JUDR plk se nehne.....

0/0
9.1.2008 10:23

PavelKoran

Také jedna zkušenost s PČR

Kdysi jsem v obci, kde bydlím, několikrát po sobě viděl jednoho místního lotra (starý komanč, jezeďák a zloděj) opakovaně porušovat zákon - poměrně závažně. Prostě kradl jako za sociálismu. Při asi třetím opakování jsem zavolal na PČR, ti mne přepojili na místně příslušnou služebnu ve vedlejším městečku. Já jsem jim poctibv nahlásil o co jde, a jako blbec jsem řekli své jméno. Benga nic neudělali, druhý den poté mi ale donesl příbuzný z hospody z právu, jak se tam ten gauner chvástá, že mi rozbije hubu, protože jsem ho udal. No a vedle něj u stolu se prý culil jeden místní občan - polda (zástupce náčelníka) z té služebny. Stěžoval jsem si na to při jedné vhodné příležitosti dokonce okresnímu řediteli PČR (trochu jsem ho znal) a ten mi řekl, že s tím nemůže nic dělat.

Dovětek: toho parchanta, který mi vyhrožoval, jsem nakonec potkal, chytil doslova pod krkem a on se málem podělal a dušoval se, že proti mně nic nemá. To jen tak na okraj.

0/0
9.1.2008 10:20

Fibi

Re: Také jedna zkušenost s PČR

Tak tohle je hodne smutne. :-(

0/0
9.1.2008 12:44

Lumen Co-morous

slova ministra Langera

Není to tak dlouho co jsem četl slova ministra Langera a zamrazilo mne.

Říkal něco v tom smyslu, že Policie, státní zastupitelství a soudy mohou člověku změnit život a dostat ho do problému, přestože ten člověk si myslí, že se ničeho nedopustil, nebo dokonce přestože se ničeho nedopustil.

To je dost silný kafe, nemyslíte?

0/0
9.1.2008 10:15

acidboy

Re: slova ministra Langera

joo, s langerem ke zdi :-/

0/0
9.1.2008 10:23

Ruger

Smutek a beznaděj

Nic jiného necítím...

0/0
9.1.2008 10:13

PavelKoran

PANU ROKOSOVI, KDYBY TO TU NÁHODOU ČETL ...

... NEBO KDYBY SE MU TO NĚJAK MOHLO DONÉST:

Pane Rokosi, jsem připraven Vám jakkoliv pomoci, všemi silami, klidně i finančně. Pokud chcete, ozvěte se mi na pkoran@seznam.cz .

0/0
9.1.2008 10:11

kerim003

Co vsechno se jeste musi stat

bohuzel podobnych propadu tykajicich se vychovy deti jsou desitky mozna i stovky - nastesti zatim ne s tak tragickym koncem. Jeden priklad za vsechny - http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=585 - . Osobne si myslim ze velkou  cast viny maji i pracovnici socialnich odboru nebot prave oni by meli apelovat na prislusne organy aby jednaly ve prospech deti.

0/0
9.1.2008 10:11

vver440

když sem kdysi dávno pracoval na Můstku

tak sem chodil z Muzea na Můstek pěšky. A je to divný, ale potkával sem po cestě na VenclPlatzu furt ty samý xichty, jak  si v  klidu dýleřej a tak. A  fízlové vokolo chodili jakoby nic. Jednou sem se jednoho benga zeptal, proč s tím nic nedělaj. A von mi na férovku odpověděl, abych se do toho nesral, pokud nechci mít problémy.....

0/0
9.1.2008 10:10

kerim003

Re: když sem kdysi dávno pracoval na Můstku

naprostej souhlas a jeste bych pridal cigose kapsare - ty samy obliceje to uz delaj 20 let a nic!!!!!!!!

0/0
9.1.2008 10:13

Lumen Co-morous

Policie

Kamarád policista mi říká, jak funguje jejich náčelnictvo a jaké rozkazy od svých šéfů dostává. Dostává za úkol opravdu šikanovat za lékárničky, měřit pomalu u značky konec obce, aby šéfové se mohli chlubit počtem pokutovaných přestupků. ALE! Pouze přestupků. Třeba zastavili vozidlo, štarou škodovku, která jela podezřele. Při kontrole objevili, že řidič je najetej na perníku, plný auto chemikálií a pervitinu a místo pochvaly dostali vynadáno, protože s případem souviselo dost práce a do té se policistům nechtělo.

kamarád sám říká, že normální člověk buď od policie odejde, když přijde na to jak funguje anebo se přizpůsobí a dělá stejně jak chtějí bejvalí komunističtí náčelníci.

0/0
9.1.2008 10:07

oId fashioned Vince lIl..

Volny pad

Hm...dalsi pokracovani Falling down? 8-o8-o Ani bych se mu nedivil, ty dva smejdi a par poldu by si to urcite zaslouzili.

0/0
9.1.2008 10:05

Lumen Co-morous

Policie je mafie

Když mi před 13 lety ukradli auto, nahlásil policii a nedělo se nic. Já pátral a auto našel, přišel jsem na Policii s náhradními klíčky a žádal je ať vozidlo zajistí a zajistí pachatele. Když se týden nic nedělo (byl zrovna silvestr když jsem ho objevil zaparkované na sídlišti)  tak jsem znovu šel za vyšetřovatelem a ten mi sdělil, že to není moje auto, že sic šlo otevřít mými klíči, ale to prý proto, že byl vyběhaný zámek. No a auto patří jejich kolegovi za Dopravního inspektorátu a že mám už přestat šťourat jinak budu mít s Policií problém.

Věřím tomu, že to co se stalo mě byl jen slabý odvar skutečné policejní práce.

0/0
9.1.2008 10:00

Lumen Co-morous

Re: Policie je mafie

Můj bratranec který působil jako ředitel úřadu vyšetřování se dostal do problému s nadřízenými, protože chtěl změnit styl policejní práce a nesnášel komunistické struktury které polici okupují. Narazil, od Policie odešel a ještě mu dvakrát vybílili dům a dle jeho slov to byla čistá práce, hned to odhadl na kolegy policisty. Celé to bylo jako výstraha.

Policie je plná mafií - bejvalejch komunistickejch kádrů.  Jako třeba soudruh STB Komorous.

0/0
9.1.2008 10:01

palmic

To mi nerikej

Ze ti tohle nevzali v na vlastni oci

0/0
9.1.2008 10:02

vena.m

Re: To mi nerikej

R^

0/0
9.1.2008 10:03

Lumen Co-morous

Re: To mi nerikej

Ale já až dodatečně zjistil, že nemám žádný protokol, ani od toho prvého hlášení, prostě mi to nedocvaklo, byla to první zkušenost s Policií a nepředpokládal jsem levárnu. Vyšetřující ode mne měl techničák, náhradní klíčky a od té doby co jsem to auto objevil a nahlásil  se ztratilo definitivně...

0/0
9.1.2008 10:10

vver440

Re: Policie je mafie

to bych to auto normálně sebral a hotovo

0/0
9.1.2008 10:02

palmic

Re: Re: Policie je mafie

Hodne blbej napad kamo

0/0
9.1.2008 10:06

MychalB

Re: Re: Re: Policie je mafie

tak třeba k němu měl i nějaké papíry, ne jen klíče...

0/0
9.1.2008 10:08

vver440

jj, fízlové

můj kamarád měl takhle málem průser. V noci si šel dát na balkon cigárko a uviděl na parkovišti dva týpky, jak vykrádaj auta. Jako každej slušnej občan zavolal na tísňovou linku a čekal co se bude dít. Nestalo se nic. Tak jim tam za 20 minut zavolal eště jednou a poslal je všechny do prdele. No a to tam byly ty paka vopásaný hned, ale ne, aby honili nějaký zloděje, , ale aby mu vysvětlili, že se fízlové do prdele neposílaj.

0/0
9.1.2008 9:41

MychalB

Re: jj, fízlové

a kam je měl poslat mu neřekli? Aby jako příště nebylo podobné faux pas...

0/0
9.1.2008 9:46

vena.m

Re: jj, fízlové

Za to policie bohužel taky zase až tak nemůže ... co bys dělal, když mají policajti na týden 20 litrů benzínu do auta, tj. nějakých 300 Km .. jezdil bys za každým autoradiem??? Ne, protože pak bys nemohl jet k mordům atd ... Problém je na ministerstvu a v nedostatečném financování celého systému ...

0/0
9.1.2008 9:47

Mouchard

Re: Re: jj, fízlové

alibismus... :-/

0/0
9.1.2008 9:51

vena.m

Re: Re: Re: jj, fízlové

Bohužel realita ...

0/0
9.1.2008 9:56

traktorista operator

Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

mas recht,tech dvacet litru jim staci sotva na odvoz decek do skoly a na odvoz manzelek do nakupniho strediska ci k lekari:-©

0/0
9.1.2008 9:59

vena.m

Re: Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

Ach jo .. zase jeden. co do toho fakt vidí ... řeknu jednu věc: hoď kamenem, kdož si bez viny .. ty to určitě nebudeš .. problém policie není v lidech, jednotlivcích, ale je hlavně systémovej .. dobří policisté raději odešli, neboť služební zákon je naprd, peníze do rezortu jsou malé, ruší se specializované útvary, které se mají zabívat vysokou kriminalitou a celkově vymáhání práva v Čr je naprd ... díky soudcům a nefunkčnímu soudnímu systému ...

0/0
9.1.2008 10:02

traktorista operator

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

ne ze do toho vidi.On Je vidi.Pisu o tom co vidim,zda se ti to spatne?;-D

0/0
9.1.2008 10:04

Mouchard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

já mám teda podobnou zkušenost s využíváním služebních vozidel PČR pro soukromé účely... viz. dopravka každé ráno na kávě na benzinové pumpě...

0/0
9.1.2008 10:06

vena.m

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

Do jejich práce patří hlídkování, tj. projíždění městem .. nezazlíval bych jim, že si u toho dají kafe ...

0/0
9.1.2008 10:21

Mouchard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj, fízlové

no jediný co obhlížejí je kozatá čerpadlářka a na tu vydrží čumě hodinu...

0/0
9.1.2008 10:24

vver440

Re: Re: jj, fízlové

a nemyslíš si, že mně to jako občana vůbec nezajímá? navíc tihle dementi asi benzn měli, když mohli přijet známýho seřvat

0/0
9.1.2008 9:52

MychalB

Re: Re: jj, fízlové

kvůli vykradačům aut je přece budou plýtvat PHM. To poslání do patřičných míst je onačejší důvod ;-D

0/0
9.1.2008 9:52

vena.m

Re: Re: Re: jj, fízlové

Jo, to byly kreténi .. ale jde obecně o princip .. a pak mohli být zrovna u výjezdu, tak to holt spojili ...

0/0
9.1.2008 9:56

pekelně nakrknuté neutrino

Re: jj, fízlové

Tvůj kámoš by to už neměl hulit ... třeba by ho ty halucinace pak přešly ;-)

0/0
9.1.2008 9:52

acidboy

Re: Re: jj, fízlové

;-D;-D R^

0/0
9.1.2008 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.