- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak přemýšlím, kolik autobusů se vejde do novinového stánku.Pravděpodobně to bude záležet na velikosti autobusů a stánků.
to jsou ti čumilové
Řidiči autobusů, tramvají, trolejbusů jsou zakomplexovaní primitivové. Bohužel se to ukazuje každý den 24 hodin. Jezdí jako totální vypatlanci a prasata. Autobusáci závodí s osobáky. Ani jeden hromadný dopravní prostředek nedodržuje rychlostní limity - mali by je soudit za veřejné ohrožení. Mají hromadný komplex blbosti, závisti a já nevím čeho všeho, ale myslím, že by každý dopravní podnik měl mít armádu psychologů, kteří by vychovávali ta prasata za volanty.
tady to vypadá na tvůj komplex. A čeština také není nejlepší.
Musím se připojit k jednomu z příspěvků dole - těmito linkami jezdívám a není to o autobusech (zrovna tyhle jsou staré maximálně dva roky), ale v řidičích.
Na druhou stranu jim tohle povolání vůbec nezávidím ...
Může mi někdo vysvětlit jak může profesionální řidič autobusu ve městě přejet trafiku ? To chrápal nebo ten střep nebrzdil ?
kolik lidí je zraněno nebo zemře , protože cestují autobusem nebo vlakem v porovnání s těmi co jezdí auty - teď mě můžete kamenovat, že takové statistiky exustují a je jasné, že jezdit autem je nejnebezpečnější - ale takové statistiky neexistují a z těch co existují to v podstatě vyčíst vůbec nelze, protože to v těch statistikách muselo být např. i uchodců uvedeno jako "šel z/k autu, šel z/na autubus, šel z/na vlak nebo šel pěšky z bodu A do bodu B bez umyslu použít dopravní prostředek + statistiky kolik lidí se zabilo nebo zranilo v tom nebo tím či tím typem dopravního prostředky (ty nějaké existují) a možná ,že výsledek by slušně zamával se žebříčkem která doprava je nejhorší - Protože budu-li teoreticky předopkládat, že 3/4 chodců ,kteří se staly obětí dopravní nehody byť byli zraněni nebo usmrceni autem či kamionem ,ale šli z autobusu nebo na autobus či to byl právě autobus překážející ve výhledu, který byl hlavním faktorem vedoucím k nehodě a do vlakové dopravy započítám
také všechny oběti na přejezdech pak bude mít taková statistika daleko vetší vypovídající hodnotu než omezené statistiky ,které se vedou a možná by se ukázalo, že ve skutečnosti vlaky či autobusy nejsou nejen bezpečnější než auta, ale dokonce nebezpečnější a to vzlášť u těch chodců a aut (což nijak nepopírá, že kdyby jsme všichni jezdili autem tak se tu nehnem nehodovost logicky asi vzroste) jen mě to tak napadlo - ono taky těch ropáranejch autobusů a vykolejench vlaků není poslední dobu málo a on taky když pak vyletí z kolejí takový TGV, ICE nebo Pendolino tak pokud to není zrovna štastný den tak může směle dohnat statistiku obětí za všechny ostatní dopravní prostředky klidně za čtvrt nebo půl roku.... prostě jen tak pro zajímavost by to bylo zajímavé spočítat (ale počítat se fakt pokoušet nebudu a asi nikdo )
Tak tomu se vůbec nedivím. Řidiči této společnosti jsou jejíím největším problémem. Zažil jsem v nočním autobuse jízdu s řidičem, který se opil Fridexem a z nemocnice šel údajně rovnou do invalidního důchodu. Autobusům této společnosti se obloukem vyhýbám.