Diskuze

Politici ODS podepsali petici, kterou iniciují extremisté

Několik politiků ODS se podepsalo pod výzvu, mezi jejímiž signatáři figurují i někteří představitelé české ultrapravice. Poslanci se ztotožnili s výzvou volající po obraně hodnot, jako je národ, tradiční rodina a rozdělení rolí mezi mužem a ženou. Že za peticí stojí extremisté, prý nevěděli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alein

9. 1. 2008 1:50
S petici se da souhlasit

Tak jsem si to přečetl a musím říci, že s tím souhlasím. I když je vidět, že to psali nábožensky zaměření lidé. To co tam píší o extrémizmu je pravda, vždyť média označí za extrémistu snad každého konzervativního Čecha. Lidi v tom potom vidí neonacizmus i když je to naprostá hloupost. To by museli být neonacisté půlka národa. Ale asi proto slovo extrémizmus novináři používají.Je to v podstatě kladivo na čarodějnice, jen se podívejte na reakce poslanců za ODS. Málem že se nepotento...

0 0
možnosti

captain cook

9. 1. 2008 5:32
Re: S petici se da souhlasit

Ze je rada bodu prijatelna vetsine lidi, neznamena to, ze by se kvuli nim mela schvalit petice jako jeden celek. V tom je jadro pudla a vysvetluje to, proc tahle petice byla vydana tak, jak byla...je to v podstate jeden velky Trojsky kun. V jeho nevinnem zabaleni se maji dostat dovnitr body obsahujici kontroverzni a extremisticke nazory.

0 0
možnosti

Kosta262

8. 1. 2008 18:01
TOHLE někdo podepsal???

Vždyť je ta petice nicneříkající. Už její úvod je tlachání o ničem a jediné co z něj vyplývá je, že EU je špatná a buduje jakousi, blíže nedefinovanou, ideologii.

Nevšiml jsem si, že by EU rozbíjela rodiny a vůbec mi nevadí termín "extrémismus". Ono to totiž vypadá, že bychom si neměli všímat skandujících komunistů a neonacistů, dokud oficiálně nepřekročí zákon. S tím nesouhlasím.

A k vyjádření podepsaných politiků a jejich koleginí: Nechápu proč by u nás měl nějaký zákon zakazovat ženám práci v dolech. Jestli se nějaké ženě zachce rubat uhlí, určitěbych jí v tom nebránil. Také jsem si nevšiml, že by se petice jakkoliv zmiňovala o byrokracii v EU. :-/

0 0
možnosti

Monstrum Anonymič Anonymov

8. 1. 2008 17:52
Jsme kolonie

;-)Co Nejvyšší Sovět...pardon EU nařídí, to ČR udělá

0 0
možnosti

Podloženej Paroubek

8. 1. 2008 17:26
co je na tom špatného?

nakonec jenom to, že tu petici, kterou může pdepsat každý, podepsalo mj. i několik extrémistů. Proto celý ten humbuk;-D

0 0
možnosti

Kosta262

8. 1. 2008 18:09
Re: co je na tom špatného?

Souhlasím, ale udivuje mě, že zrovna poslancům/poslankyním ODS vadí výraz "extrémismus" a mají pocit, že EU rozbíjí rodiny a zneužívá církve.

0 0
možnosti

Podloženej Paroubek

8. 1. 2008 17:23
novinářský sajrajt

svazáčtí novináři pitomí, tu petici neiniciují extremisti....

0 0
možnosti

Podloženej Paroubek

8. 1. 2008 17:24
Re: novinářský sajrajt

iniciátorem je Institut svatého Josefa

0 0
možnosti

ajembest

8. 1. 2008 13:42
Také jsem podepsal

a nepřipadám si jako nějaký extrémista. ;-)

0 0
možnosti

Ulrich

8. 1. 2008 13:48
Re: Také jsem podepsal

Takže si např,. myslíš, že: EU rozbíjí rodinu, EU zakazuje ženám chovat se žensky, EU zakazuje pěstování národní kultury, národ a vlast jsou klíčové pro utváření lidské osobnosti..... Opravdu?

0 0
možnosti

unbelieving dog999

8. 1. 2008 13:39
Hmm, kdyz jsou ti extremisti tak nebezpecni, ze

ani nemuzou podepisovat, ci iniciovat petice zamerene na aktualni problemy, tak proc je teda nevyvrazdit?? Slovo narod je vpodstate sproste slovo atd. No, hlavne, ze rudi extremisti se muzou v klidu smat v PS a volit si bez problemu prezidenta...:-©

0 0
možnosti

captain cook

8. 1. 2008 13:16
poslankyne Paralova a Dundackova

se mely vzdat sveho mista v Parlamentu, prenechat to nejakym chlapum a odejit do domacnosti hned jak podepsaly petici:-P

Ktera zenska silne veri v odlisnost zenskych a muzskych roli, ta nema nic co delat v Parlamentu. Pro takove slepice je  misto v kuchyni.

0 0
možnosti

nonick

8. 1. 2008 13:17
Re: poslankyne Paralova a Dundackova

Nejenom tyhle dvě - ale i těch 198 ostatních!

0 0
možnosti

honza2007

8. 1. 2008 12:58
co je na tom prohášení špatného?

- Uznávám rodinu, založenou na manželském svazku muže a ženy, za základní výraz lidské sounáležitosti a odmítám snahy o její demontáž.

- Uznávám nestejnost a komplementaritu muže a ženy a odmítám shora řízený program bezpohlavní společnosti.

- Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů.

- Uznávám hodnotu právního státu a principu presumpce neviny a odmítám jakékoli pokusy o porušení tohoto principu i snahy vnést do české legislativy vágní, právně irelevantní termíny, např. „extrémismus“.

- Uznávám hodnotu národa a vlasti jako konstitutivní prvek utváření lidské osobnosti a odmítám se rozplynout v tavícím kotlíku vykořeněného kosmopolitismu.

0 0
možnosti

honza2007

8. 1. 2008 12:59
Re: co je na tom prohášení špatného?

pokračování:

Uznávám hodnotu autentického náboženství a odmítám jeho řízené odstraňování z veřejného života, ale také jeho zneužívání pro nenáboženské cíle.

- Uznávám západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury a odmítám její účelové „úpravy“ v duchu tzv. politické korektnosti.

- Uznávám relativní hodnotu různých lidských kultur a odmítám snahy o jejich umělou nivelizaci za účelem utvoření jediného multikulturního "světového názoru".

- Uznávám nedotknutelnost soukromého vlastnictví a odmítám snahy o zpochybnění této nedotknutelnosti.

0 0
možnosti

Ulrich

8. 1. 2008 12:55
Trik nacistů

Jde o klasický psychologický trik. T textu petice je po právu odmítán tazvaný zákaz diskriminace, který je brutálním zásahem do osobních svobod lidí ( svobody vybrat si, s kým uzavřu s mlouvu a s kým ne, koho přijmu jako zaměstnance, koho akceptuji jako hosta ve své restauraci atd. ). Kromě toho je ale v petici i řada věcí, které jsou zcekla iracionální, útočí na neexstujícího nepřítele a především asociujují nacionalismus. Mám na mysli pasáž o konstitutivní úloze národní identity a vlasti při utváření lidské osobnosti nebo odmítání multikulturalismu. V Evropské unii nikdo nepotlačuje identitu národů a strašák multikulturalismu jsou demagogické bláboly. Unie dává svobodu pěstovat libovolnou kulturu. To je v pořádku. Nacisté by to chtěli změnit. Prosazují národní ( etnicky čistý ) stát a pro tuto myšlenku chtějí získat běžné, slušné občany podobnými triky jako je ta petice. Hlupák, kdo to poděpíše.

0 0
možnosti

nonick

8. 1. 2008 13:13
Re: Trik nacistů

Strašák multikulturalismu jsou demagogické bláboly - jde o klasický psychologický trik.

0 0
možnosti