Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roman Rokos: Ať ji drží za mříží. Nebo ji zraním

Na každé větě Romana Rokose je znát, jak svou expartnerku obviněnou z vraždy k smrti nenávidí. Ještě před lety Antonii Staškovou miloval, nyní hodlá udělat vše pro to, aby dostala co nejvyšší trest u soudu za vraždu jejich společného pětiletého syna Honzíka Rokose.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zbynek._s

Pan Rokos by je měl za titulek žalovat!

IDnes opravdu vážně zkreslují mediální klima, zaměřují ho proti mužm, a to je velmi průhledné a sprosté.Pan Rokos by je měl za titulek žalovat!

0/0
6.1.2008 12:45

cinsky_buh_srandy

pan Rokos by rozhodl spravedlivěji,

než naše soudy. jen ať ji pustí

0/0
4.1.2008 21:47

MelSi

chudík dítě

je to strašné,chápu ho,že nepátral po minulosti,většinou člověk cítí,co druhý je zač,ale zdání někdy opravdu klame,je mi toho malého a těch dvou mrtvých dětí fakt líto;-(

0/0
4.1.2008 21:35

ruleta_

hnus

Pokorny a bulvarni nadpisy. Z "Budete chodit k soudu s vaší bývalou ženou, až ji obžalují?

Když ji dají za mříž, abych jí nic neudělal, tak milerád přijedu. Ale ne, teď vážně.  " udelat "Roman Rokos: Ať ji drží za mříží. Nebo ji zraním" je hodne novinare Halo novin.:-©

0/0
4.1.2008 19:21

zbynek._s

Re: hnus?Opatrovnický systém v ČR je k ničemu!

Lepší by byl zajísté nadpis:Opatrovnický systém v ČR  zas prokázal, že  je úplně k ničemu! Jde jenom o ždímání peněz pro sociálbaby, které nepracují, jak by měly.

0/0
4.1.2008 21:12

jita

děti

S partnerem nemůžeme mít děti normálním způsobem. Když čtu takové zprávy říkám si, proč takové ... mohou mít děti bez problémů. Je mi z toho špatně a moc smutno. Jak může někdo dopustit, aby se takové věci dětem stávaly.

0/0
4.1.2008 16:05

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

Re: děti

ano je to tragédie, ale upřímně: většina Čechů je otřesena ze smrti 1 dítěte, méně otřesena z atentátu v Anglii či v Izraeli a genocida stovek tisíc lidí v Africe, kde desítky tisíc dětí byly znásilněny, brutálně zavražděny nebo umřely hladem a žízní, už tady lidi moc nedojímá. Ano, je hrozné chtít děti a nemít tu možnost. Ale je horší mít manžela, 3 děti, být před jejich zraky znásílněná 5 ozbrojenci a nožem zraněná tak, že další těhotenství je kvůli trvalým následkům nemožné, dívat se, jak znásilňují a zabíjí 3 vlastní  malé děti, jak useknou hlavu manželovi a pak s těmito vzpomínkami žít.

V některých zemích je to velmi kruté a špatné, ale někteří omezenci z české kotliny jsou schopni nemít soucit i s humanitárními uprchlíky, protože mají jinou barvu kůže.

0/0
4.1.2008 19:37

zbynek._s

Re: Re: děti? V ČR se ani k tátům nedostanou!

Skutečně. Česká kotlina a v ní uhnízděný sociálfašistický stát působí v justici  tak, že se po rozvodu mnohé děti k tátům ani nedostanou! Tenhle případ je jenom malou ukázkou.,, kam to může dojít. Ve skutečnosti jsou tu statisíce sociálích sirotků, vzniklých z komunistického nadržování ženám na českých soudech.Proč takové soudce, kteří likvidují populaci vůbec živit, to je kruciání otázka!

0/0
4.1.2008 21:15

bombai

Re: Re: děti

Ne  - nemám soucit s Rwnadou, Zairem a teď momentálně s Keňou. Vraždí se mezi s sebou - kmeny mezi sebou, soukmenovci  a humanitární pomoc většinou zneužijí. Na vás by naběhli s mačetou též. Zkuste v Keni před kostelem požádat dav, aby své černé spoluobčany neupálil. A tam zabíjí černí černé.  Zkuste je bránit. Také vám zapálí pneumatiku kolem krku.Takže si zameteme u sebe doma...a necháme druhé, ať si uklidí před vlastním prahem.

0/0
5.1.2008 10:39

ajka33

Re: Re: děti

Proc jste tak militantni vuci nam,kdo jsme otreseni necim, co je relativne blizko, tyka se maleho ditete a je naprosto apoliticke? Psycholog by Vam zajiste vysvetlil, proc je uplne normalni byt vice otresen takovymto pripadem nez upalenim mnoha lidi v Africe nebo nekde jinde. A take znam spoustu lidi, kteri maji problemy prijimat jine lidi (uprchliky apod.), z prosteho duvodu jako UFO - neznaji je a boji se jich. Takze laskave prestante kopat kolem sebe a radeji se angazujte tam, kde muzete dosahnout vetsi informovanosti pro vsechny Cechy tak, aby bylo tech, kdo pomahaji, cim dal vic, a to i v charite kolem uprchliku. Ja osobne jsem rada, kdyz neco podobneho jako Honzikuv pripad lidi nadzvedne. mam dobry pocit, ze to s nami jeste neni tak zleV

0/0
8.1.2008 18:03

Ruger

Chybí mi tady trest smrti

Už vidím ty komentáře od pseudohumanistů... že je to moc osobní..:-©

0/0
4.1.2008 15:30

Kiselyna

Re: Chybí mi tady trest smrti

Souhlasím,za úmyslnou vraždu dítěte trest smrti.Nebo aspoň doživotí.A ne že bude za pár let venku jako ta (už nevím jméno)jak zabila svojí dceru a pak ji ještě upálila.

Už se na to zapomnělo,mrcha si žije vesele dál a je jí hej.;-€ 

0/0
4.1.2008 17:31

libienski

Re: Chybí mi tady trest smrti

Vždycky tady někdo vidí pseudohumanisty, já jen dumám jestli bere halucinogeny nebo jeto jen pseudohysterická buzna8-o

0/0
4.1.2008 19:05

ajka33

Re: Chybí mi tady trest smrti

Ja jsem proti trestu smrti z principu. Ale tady verim, ze se o ne ve vezeni postaraji. A vubec toho nebudu litovat. Jinak tez, kdyby pan Rokos potreboval pomoct s "oko za oko",..muze se na plno lidi obratit a ja se k nim pocitam. Jsou veci, ktere se nedelaji.

0/0
8.1.2008 18:08

bluetake

ja bych na ni vypsal v kriminalu odmenu

ja bych na ni vypsal v kriminalu odmenu, za takovych 100.000 by si ji tam ostatni urcite dobre a hlavne pomalu vychutnaly....nac zivit takovou zrudu z nasich dani.....

0/0
4.1.2008 12:40

AnalProbe

Re: ja bych na ni vypsal v kriminalu odmenu

Ony si s ní pohrajou i zadarmo, to se neboj.

0/0
4.1.2008 15:26

libienski

Re: ja bych na ni vypsal v kriminalu odmenu

Jen zbývá dořešit, kdo je vlastně ta zrůda;-D Máme pořád 2 kandidáty(ky) takže tvůj předpoklad, že se jedná o ní...musím považovat za zatracenej mužskej šovinismus8-o

0/0
4.1.2008 19:07

Robert.M

titulek článku

Velmi, velmi  zavádějící titulek článku hodný bulvárního tisku. Ten s oblibou překrucuje titulky odvozené z textu článku tak aby šokovaly. Černý puntík.

0/0
4.1.2008 11:53

ZezekK

Re: titulek článku

Presne tak! Vzdyt pan Rokos nic takoveho nerekl. Autor clanku je typicky bulvarni pisalek ...

0/0
4.1.2008 12:39

jseMzCZiju_Jinde

Re: Re: titulek článku

Souhlas - asi vyjmecna snaha o nahnani bodu za precteni clanku... ;-) (Y)

0/0
4.1.2008 13:45

oId fashioned Vince III..

Re: Re: Re: titulek článku

úDěsHeute je plnej naprosto neschopnejch ssm-kádrů, který sice neuměj psát, ale zato uměj udávat, fízlovat a cenzurovat...jak  za starejch časů:-©:-©:-©:-©

0/0
4.1.2008 16:26

zbynek._s

Policejní psycholožka čtenáře mate

Není divu, že se k případu vyjadřuje na jiném místě policejní psycholožka L.Čírtková, která také prováděla štvanice v kampani proti mužům pod záminkou tzv. domácího násilí.Podle tohoto hysterického zákona je ročně bezdůvodně několik stovek  mužů kriminalizováno - jaká náhoda - většinou v průběhu rozvodového řízení nebo dokonce před jeho zahájením. Jenže policejní psycholožka čtenáře mate, když tvrdí, že jde v případě matky vražedkyně o nějakou výjimku, kdy žena není schopna vychovávat dítě. Pomaluby se podle Čírtkové zdálo, že zločin na dítěti od ženy je jakási přírodní nutnost, která se občas přihodí. Tak to samozřejmě není.Vražda je vražda, ale pře ní jí VŽDY předchází benevolence sociálky, soudu a policie.

0/0
4.1.2008 11:29

mc_cormic

Policie nezvládla případ

Policie jednoznačně selhala a měla by za to nést tvrdou odpovědnost!

0/0
4.1.2008 11:25

ples

Re: Policie nezvládla případ

Odpovědnost? Copak tady v této republice někdy někdo z něčeho vyvodil nějakou odpovědnost? Jo, maximálně nějakej důstojníček dostane srážku 1.000 Kč. Ale o zodpovědnosti, natož tvrdé, se určitě mluvit nedá

0/0
4.1.2008 12:14

vver440

jí to je jasný

a co ty laxní fízlové, ty by tam měli bejt taky

0/0
4.1.2008 11:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.