- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja samozrejme beru, ze jsou problemy s tim si vymenit autobus, ale to neni nas problem...
Zraněné z autobusy odvezli do nemocnice, ve které se ocitli ne vlastní vinou. Kdo zaplatí jejich pobyt v nemocnici? Oni sami? Nebo to za ně zaplatí dopravce, či řidič? Pokud si poplatky za pobyt v nemocnici (60,- Kč denně) budou muset zaplatit sami, je to krajně nespravedlivé, oni za nehodu a následná zranění nemohou!
zaplatí si to sami a mají možnost to vymáhat na dopravci
Tento typ autobusu je při jakémkoliv zhoršení adhezních podmínek (lehce mokrou silnicí počínaje!) velmi neklidný, při rozjezdu, nebo v zatáčce, která se nemá projíždět pod plynem má celý zadek tendenci se trhat ze stopy a zalomit, přičemž na sněhu kolikrát utrhne i prostřední nápravu a celý vůz jde mimo. V lepším případě vyjede jen zadek a pokud je řidič rychlý a včas sundá nohy ze všech pedálů, je šance, že nepraskne kloub a že se to třeba i trochu srovná. V opačném případě je i při obyčejném vyjíždění ze zastávky riziko těžkého poškození vozu. Systém zamykání točny je funkční od 40 km/h, točna se zablokuje, aby vůz držel stopu a neplaval při rychlé jízdě. Ne vždy je toto zařízení v absolutním pořádku. Pokud ja funkční, je to dobré, i když stále jsou tam někdy vůle a je to neklidnější- záleží, jak je točna seřízená a udržovaná. Pokud není funkční blokování, rozsvítí se jedna z kontrolek, případně další nezhasne a nemělo by se jezdit více, než nějakých 40- 50 km/h a dávat pozor.
P.S. Nízkopodlažní kloubový Citybus/ Citelis 18M má při zhoršené adhezi narozdíl od Karosy mnohem lepší chování, jiné rozložení hmotnosti a celkově těžiště vozu přispívá k jeho mnohem lepším jízdním vlastnostem. I na suché vozovce je klidný, velmi dobře drží stopu a to i při dosažení maximálních rychlostí. Jízda s ním je velice příjemná.
Zejména pro slečnu/ paní Keccitkkaa: "Jel rychle"- to je u vás jaká rychlost? Viděla jste během cesty na tachometr? Máte natolik velké řidičské zkušenosti, že dokážete bezpečně za tmy z jedoucího autobusu rozpoznat, když někdo "jede rychle", případně jaká rychlost to byla?? A co vy s tím, že mu plavalo řízení? A co s tím představitelé velkého procenta dopravních podniků v ČR, kteří šetří, kde můžou a technický stav je řeší jen sporadicky? A když se řidič ozve a vůz si nechá vyměnit, má pomalu průser? (můj případ) Tohle povolání není opravdu snadné. Věřte, že zodpovědnost, jako v případě ježdění s lidmi, je na málokterém postu. Platy jsou za tuto zodpovědnost malé, okolo 14- 16 tisíc, svěřené hodnoty obrovské, lidské životy nevyčíslitelné. Nepravidelná pracovní doba, zničené zdraví, nenormální vedení života a minimum volného času, který člověk zrovna neprospí. Mj. já už jsem toto povolání raději opustil... A do toho si někdo přijde a začne vynášet vlastní soudy, aniž by znal pravdu...
me ale nezajima to jakou mate zodpovednost, kdyz to delate, tak si ji na sebe berete.. jel rychle znamena, ze nejel padesatkou, ktera tam neni prikazana, ale cloveku asi dojde, ze tam memusi lamat rekordy... a jizdni rad by dodrzel uplne v poradku, toho se nebojim... a vzhledem k tomu ze jel rychle rikali uz lide, kteri jeli ze zlina, tak se nesnazte to hodit na technicky stav... vas asi neboli pater, nebo zlomena noha ze ?
Když si koupím jízdenku je dole napsáno:
Zaměstnáme řidiče - potřebné doklady vč. rozšíření skupiny ŘP zajistíme.
stacilo prizpusobit stavu vozidla svou jizdu a nic by se nestalo...
Nic by se nestalo? Dojeli by o pět minut později a následovalo by 30 stížností na DP pro nedodržení jízdního řádu, prémie (podstatná část) v a důtka jako bonus.
=vrah deti!
Tohle se, pod vlivem jedne nehody autobusu, rikalo za meho detstvi.
(tirak1 je spokojen?)
Být to kamion, tak diskuze nemá 29, ale 2900 příspěvků a pak je zablokovaná pro nevhodné výrazy. A co chudák řidič ? Nikdo se ho nezastal, snad kromě jednoho příspěvku. Ono je totiž rozdíl mít za sebou 30 tun, nebo 30 lidí. Vím o čem mluvím a taky je rozdíl tam zahučet s nákladem a sám a nebo s lidma za zádama.
Vzdávám čest všem řidičům autobusů. Tomuto také.
o tom, že 2 900 přispěvatelů má s řidiči kamiónů jen mizerný zkušenosti. A že za řidiče autobusů zřejmě opravdu vybírají jen ty schopný, na který stížnosti nejsou.
napříč silnicí. Tohle byl opravdu majstrštyk...