Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Humanitárec Kocian: Moc islamistů v Pákistánu je menší, než tvrdí média

Pákistán se po atentátu na Bénazír Bhuttovou ocitl na pokraji krize. Nepokoje ohrožují i prezidenta Parvíze Mušarafa. Tomáš Kocian, který vede pákistánskou misi Člověka v tísni, věří, že k převratu nedojde. Navzdory jeho nedostatkům považuje Mušarafa za nejlepšího možného lídra země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

vy v Cesku

uvedomte si, ze v Pakistanu rozhoduje armada a ne nejaci panbickari  ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2007 17:41

paltt

Ma to chlapec nejak popletene, islamiste NEJSOU DOBRI

Trosicku si dovolim NESOUHLASIT s panem »humanistou«:

"Trošku mě mrzí ta podivná atmosféra, která se tu šíří - že každý muslim je zákeřný vrah a terorista,"

Ne kazdy muslim neni terorista, ale  cim pak to je, ze skoro KAZDY TERORISTA je muslim?:-P

0/0
29.12.2007 14:17

Júlinek šíšal

Re: Ma to chlapec nejak popletene, islamiste NEJSOU DOBRI

no to proto, že ten jiný si říká jinak ... například předseda nejsvobodnějšího, nejdemokratičtějšího a nejvíce prosperujícího státu na světě ....:-P

0/0
29.12.2007 14:27

Železobetonová Krysa

Zajímavá agentura.

To je náhoda jak s**ňa, prvním bezprostředním svědkem atentátu na Benazir je pracovník humanitární organizace čistě náhodou jdoucí kolem do prodejny s počítači (btw v tom parku ??) a cítící neodolatelné nutkání zatelefonovat do Evropy a svoje zážitky nám všem zprostředkovat v TV rozhovoru. Nadace Člověk v plísni se cítí v Pákistánu naprosto v klidu necítí potřebu jakkoliv komentovat možný humanitární dopad, ale za to precizně rozumí a analyzuje bezpečnostní rizika a vztahy v Pákistánské armádě.... hm... zajímavé - mimochodem co že to v Pákistánu ti humanitárci a jejich agentury vlastně dělají ? ;-DR^ Dobrá práce 007 R^

0/0
29.12.2007 2:04

Montaigne

Re: Zajímavá agentura.

a stejnou čistou náhodou byly v Grozném, vv domě, kde sídlil Člověčečenec v tísni, nalezeny zbraně. Náhoda je sviňa!;-D

0/0
29.12.2007 10:50

trudoch

Krásný novotvar :Jsem nehumanitárec

0/0
28.12.2007 16:03

Montaigne

A jak se stal z humanitárce Kociana

odborník na Pakistán?;-)

0/0
28.12.2007 15:39

Charles Boner

Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

Well - a jak se stal z vás odborník na všechno? :-)

0/0
28.12.2007 15:58

Montaigne

Re: Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

Well Kadle, položil jsem otázku. Utři si nudli!;-D

0/0
29.12.2007 10:46

astrix

Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

No, to je odborník, jak stehno!  Už jenom ty odpovědi: zdá se mi, že... věřím, že... nevěřím, že... podle mě... je možné, že...   to je ale otázkou...

Takhle by mohl vykládat třeba o paličkovaných krajkách.Rv

0/0
28.12.2007 19:28

Tryskomys Muf

Re: Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

Blahoslaveni chudi duchem ... :-/

0/0
29.12.2007 1:46

Montaigne

Re: Re: Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

a kromě nějakého opsaného fousatého citátu sis už nic víc Mickey Mousi nezapamatoval? A není to trochu málo?;-D

0/0
29.12.2007 10:48

Tryskomys Muf

Re: Re: Re: Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

Na tebe vsak ten citat sedi presne.R^R^

0/0
29.12.2007 15:11

Železobetonová Krysa

Re: A jak se stal z humanitárce Kociana

Asi úplně normálně , akorát možná v tom fofru co teď maj občas zapomínají předstírat, že jejich poslání by mělo být alespoň na oko civilní ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2007 2:06

pedro pedro

Konečně rozumný názor

Myslím, že tohle bylo to nejlepší co pro popsání situace v Pákistánu, mohla udělat česká média. Popsat situaci očima člověka, který v zemi žije a přichází do styku s tamními lidmi. Je to sice více než rok co sem Pákistán opustil ale situaci Tomáš vylíčil přesně. Mušaraf možná někdy dělá rozhodnutí která se pro, Evropany a neznalé situace, jeví  jako diktítorská a tvrdá, ale vždy to byla rozhodnutí pragmatická. Vládnout 50 milionove Francii či Británii nebo Německu není to samé jako vládnout ve 135 milionovém Pákistánu kde je spousta znepřátelených kmenů a Mušaraf to dělá více než dobře.

0/0
28.12.2007 15:28

multikulturista

Re: Konečně rozumný názor

Souhlasim, Pedro s tvym shrnutim situace v Pakistanu. Stejne tak Tomas odpovedel velmi rozumne na polozené otazky, i kdyz v Pakistanu ztravil pouze 6 mesicu (zna ale region ze svého pusobeni v Afganistanu). Pokud jde o tvé hodnoceni Musarafa, jsem trochu na rozpacich. Zeme jako je Pakistan potrebuje tvrdou ruku, souhlasim, ale co vime o jeho vztahu k islamistickym organizacim a pani Bhuto byla rovnez vice jeho odpurcem nez spojencem. Existuje spousta otazek, na které zrejme tezko ziskame odpoved a budoucnost této oblasti je vice nez nejista.

0/0
28.12.2007 15:53

trudoch

To jste musel shánět někoho,kdo potřebuje

 humanitární pomoc až v Pákistánu? To jste dojemnej.No možná taky dalekozrakej.:-P

0/0
28.12.2007 14:23

Montaigne

Re: To jste musel shánět někoho,kdo potřebuje

to víš, nějakej domov důchodců a neboLDN-ka v české Horní Dolní nejsou tak atraktivní:-P

0/0
28.12.2007 14:31

Júlínek šíšal

Re: Re: To jste musel shánět někoho,kdo potřebuje

Růženo, kolik máš teď doma chlapů?  ;-D

 

0/0
28.12.2007 19:56

Karelur

Re: To jste musel shánět někoho,kdo potřebuje

Ano, musel . Člověk v tísni se zaměřuje především na pomoc muslimům a těch je u nás zatím málo.

0/0
29.12.2007 9:41

trudoch

Re: Re: To jste musel shánět někoho,kdo potřebuje

To píšu.Kdo je v tísni,tak musí být muslim a z daleka,jinak mu nepomůže.:-P 

0/0
29.12.2007 10:51

sexxxxbommmmba

BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

Kdy už konečně pochopíme, že zaváděním demokracie a svobody  v kulturně odlišných nebo v  méně rozcvinutých  zemích je cestou do pekel (viz nejen Irák). Imperialisti z USA to dobře vědí a tato líbivá  hesla o demokracii a svobodě jsou jen záminkou a prostředkem k tomu, jak v těchto zemích vyvolat chaos a následně tam uplatnit sféru vlivu, ukrást nerostné suroviny, mít odbyt pro zbraně a důvod  k upevňování BUŠISTICKÉ  totality v USA i v celém světě. V těchto zemích totiž platí pouze vláda tvrdé ruky - monarchy či diktátora (ale jejich - ne cizáckého - pominu, zda pravicového nebo levicového), ale svoboda a demokracie tam nemá co dělat. Jaký ráj by byl dnes na zemi, kdyby v těchto zemích (např. v Afghanistánu) dodnes vládnuli komunističtí diktátoři typu Husáka  (Babrak Karmal nebo Nadžibuláh) a pár tamních Havlů a náboženských extrémistů by bručelo v base...

0/0
28.12.2007 13:53

sexxxxbommmmba

Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

X...V té době měl v Afghanistanánu každej co do huby, omezila se produkce drog, ženské na tuto dobu vzpomínají s nadšením, kdy mohly studovat, vystupovat v TV, být ekonomicky aktivní..., četl jsem autentické výpovědi Afghánek. Všechno zhatili USA podporou, výcvikem, vyzbrojováním ládinovců... až po zavedení  režimu talibánců...a nakonec s čím kdo zachází, s tím i schází - viz 11. září v USA. Kdy už konečně pochopíme, že demokracie a svoboda i ve vyspělých zemích je jen nástrojem pro totalitní moc gaunerů a jen díky ekonomické výkonnosti (ale taktéž na úkor chudší části světa) ji lidé toleruji ?

0/0
28.12.2007 13:54

Júlinek šíšal

Re: Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

...nojo ... tak jsem někde slyšel, že vláda v iraq míní snížit denní příděly jídla na půl ... ty příděly zaváděl ještě salám v rakci na embargo ... holt prosperita po emerycku se nezapře ...;-D

0/0
28.12.2007 14:25

OldFaker

BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

Hm...a to si Iraq to embargo uvalil na sebe sám? Kdo to asi byl, kdo chtěl vyhladovět ty lidi? Jste opravdu takové pako, nebo to jen zkoušíte?

0/0
28.12.2007 15:27

Júlinek šíšal

Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

nejsem ... to embargo zavedli ti "nej" z okolního, prý civilizovaného, světa, aby donutili saláma držet basu ... holt pod vedením toho nejvyspělejšího národa údajně předsedajícího světu zase šlapali vedle, kde se jen dalo ...:-P

0/0
28.12.2007 15:33

jurasekj

Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

Myslíte, že by se zabránilo exapnzi radikálního islámu do západnich zemí?

0/0
28.12.2007 14:10

sexxxxbommmmba

Re: Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

Težko říkat co by, kdyby,  trochu jsem se vyjádřila s nadsázkou.  Ale je třeba rekapitulovat fakta. Kdo podporoval po dlouhá desetiletí živly, které dnes ohrožují svět ? USA.  Tudíž primárně jsou  tím největším nebezpečím pro svět USA.  Myslím si, že svět by byl dnes mnohem bezpečnější, kdyby  USA a SSSR nebo dnes USA a Rusko pluli na jedné civilizační lodi. A když již se tak nestalo, tak by v tomto duchu měli činit dnes. USA však dnes nebezpečí náboženského extrémismu vyloženě vyhovuje, i když mají plnou hubu boje proti terorismu. USA dodnes víc leží v žaludku jako nestravitelný kámen ČLR, VSR, KLDR,  Kuba, venezuela, ale i Rusko, Bělorusko, prostě všichni, kdo se opováží mít vlastní názor  a vyslovit nahlas, že BUŠISMUS začíná svět ohrožovat více, než FAŠISMUS, nebo onen náboženský fundamentalismus.  

0/0
28.12.2007 14:35

KMJ

Re: Re: Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

Právě jsem se probudil, ale nejsem si tím jistý. Takovéhle  BLÁBOLY , to se mi snad jenom zdá.

0/0
29.12.2007 6:22

Júlinek šíšal

Re: Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

nechtěl jsem se k tak závažné otázce vyjadřovat, ale když už, tak správná odpověď je "jak kdy čeho" ...

;-)

0/0
28.12.2007 14:50

Júlinek šíšal

Re: BUŠISTÉ VEDOU SVĚT KE ZKÁZE !!!

neměl bys být přesnější?

zaváděním snad jen násilným ... neb jiného zavádění například vzorem typický bushevik snad ani není schopen ... ale neměj obavy - i prostého amíka "svoboda" na tento způsob odrazuje ... a není daleko den, kdy s bushevikem zatočí dle zákona svého ...;-D

0/0
28.12.2007 14:21

vver440

první otízka na Tomáše Kociána

proč jste zastřelil Bhuttovou?:-):-):-)

0/0
28.12.2007 12:56

vver440

Člověk v plísni

a humanitární pracovník jistě humanitujou  zadarmo.:-)

0/0
28.12.2007 12:51

Montaigne

Kdykoliv si přečtu zmínku

o Člověčečenci v tísni, padne na mě tíseň:-P

0/0
28.12.2007 11:09

multikulturista

Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

protoze jsi totalni vul. S nickem, ktery mas, by jsi mel posilat duchaplnejsi prispevky do diskuse !

0/0
28.12.2007 11:37

Montaigne

Re: Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

jestli ty tady budeš rozhodovat o duchaplnosti, pak jsme na tom hodně blbě:-)

0/0
28.12.2007 11:45

multikulturista

Re: Re: Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

Pas de commentaire. Tu es trop con !

0/0
28.12.2007 11:52

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

no to jsi mne ohromil! Ale o MM se dočetl poprvé, když sis ho dal dnes dopo do Google , co?:-)

0/0
28.12.2007 11:57

multikulturista

Re: Re: Re: Re: Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

Na to, abych vedel kdo je Michel Montaigne, nepotrebuji konzultovat Google. Je to uz rada let, kdy jsem studoval jeho "Essais" a predevsim jeho "Journal". Mel bys tudiz vedet, ze trocha zdravého rozumu a tolerance pomahaji cloveku vytvaret "lidskou" podobu.

0/0
28.12.2007 12:37

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

pro mne za mne, můžeš tomu Spolku, o kterém je řeč a který vedou Štětina s Mejstříkem, ve zdravém rozumu poslat celý majetek!:-)

0/0
28.12.2007 13:27

Tryskomys Muf

Re: Kdykoliv si přečtu zmínku

U omezence tveho razeni se ani neni cemu divit. ;-D;-D

0/0
29.12.2007 1:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.