Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Reakce na smrt Bhuttové: bojkot voleb a násilnosti

Vůdce pákistánské opozice Naváz Šaríf oznámil, že jeho strana bude bojkotovat lednové parlamentní volby. Reagoval tak na sebevražedný atentát, po kterém zemřela další opoziční politička Bénazír Bhuttová. Její smrt vyvolala řadu krvavých násilností po celém Pákistánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

annakkk

muslimove

To je jedine co umi. Vrazdit, podpalovat banky, auta, delat bordel. A za chvili je mame taky na krku.Vsechno nejlepsi  do noveho roku.

0/0
30.12.2007 11:52

spalovac

Re: muslimove

Tohle nebyli muslimové ;-D

0/0
22.2.2008 8:49

spalovac

Re: Re: muslimove

sakra tohle patřilo jinam :-)

0/0
22.2.2008 8:49

spalovac

Re: muslimove

máš zkreslený televizní pohled :-)

0/0
22.2.2008 8:50

Júlínek šíšal

Al-Káida

K odpovědnosti za atentát se přihlásila teroristická síť Al-Káida.   :-©

 

0/0
28.12.2007 6:50

Júlinek šíšal

Re: Al-Káida

jéé ... růžo, tos nebyl ty? ...:-P

0/0
28.12.2007 13:13

baronfonlempl

Také mně baví názor některých makovců:

"Bez Spojených států amerických jako mocnosti přestane existovat svět."

0/0
28.12.2007 0:32

vver440

už sem si myslel

že se to v česku začalo trochu hejbat a vona jed to nějaká Indie, či co;-D;-D;-D

0/0
28.12.2007 0:30

baronfonlempl

Podívejte se, mládežníci,

oni ti arabové nakonec ty přístavy Spojených států koupí. Zatím se neprosadili, zatím... Nebo je předběhnou Číňani? Spojené státy již dusí i ten jejich strach a náklady s tím spojené. Řím před pádem jako lupen.

0/0
28.12.2007 0:18

vtech

Re: Podívejte se, mládežníci,

Jestli to tak dopadne, tak pujdeme s nimi. Tak se moc neraduj. Cela euroatlanticka civilizace se stane historií.

0/0
28.12.2007 0:24

baronfonlempl

Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Se neraduji, ale ničeho se zase tolik nebojím. Stihne nás pouze osud Egypťanů, Řeků, Římanů, Portugalců a Španělů, Britů. Budeme, ale nebudeme rozhodovat.

0/0
28.12.2007 0:29

vtech

Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Arab nenecha kamen na kameni. Nebudeme.

0/0
28.12.2007 0:36

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

mno ... možná ty ne ...:-P

0/0
28.12.2007 14:06

ruleta_

Re: Podívejte se, mládežníci,

Klid barone, padu USA se nedozijes. :-P A bud rad.

0/0
28.12.2007 0:27

baronfonlempl

Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Ano, jsem realista, já se pádu USA asi nedožiji. Ale již zažívám ústup ze slávy USA.

0/0
28.12.2007 0:30

ruleta_

Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Zadny ustup ze slavy se zatim nekona a nezmeni to ani skobrtnuti v Iraku. USA se jako supervelmoc opira o nekolik nutnych piliru, ktere na svete splnuje  a jeste dlouhou dobu (desitky let) splnovat bude jenom ona.

0/0
28.12.2007 0:35

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Ale koná. Desítky let? Možná. Dvě desítky? Tři? Ale více ani tik...

0/0
28.12.2007 0:38

ruleta_

Re: Re: Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

Jiste desitky, protoze splnuje ekonomickou silu, technologicky naskok, vojenskou silu (a napriklad v tomto bode se propast mezi zbytkem sveta a USA prohlubuje ve prospech USA) a v neposledni rade jde o kulturni pritazlivost zeme - zeme s puncem " kazdy se muze vypracovat bez ohledu na barvu pleti a vyznani". Urcite jsem na neco zapomnel, ale to je fuk. Napriklad takova Cina a Rusko bude mit v horizontu desitek let pouze jeden ci dva pilire, ale nebude mit vsechny tak jako USA.:-P Pro svet nebude pritazliva Cina, ktera ma podobu Ciny na prelomu roku 2007-2008. Cinstina bude obchodni jazyk, ale tezko dosahne rozsirenosti Anglictiny.

0/0
28.12.2007 0:43

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

i ty pilíři ... tebou jmenované pilíře ekonomiky, technologie a války stojí a padají se růstem energetických zdrojů, což směřuje v neprospěch USA, a to výrazně. A je také dobře známo, že ten tvůj punc ztrácí u samotných amíků, natož jinde ... takže kdyš se začneš učit čínsky,  o nic navíc stejně nepřijdeš ...;-D

0/0
28.12.2007 13:24

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podívejte se, mládežníci,

možná nevěříš - když miniaturní technologie spotřebovávají čím dál míň ... ale doopravdy?... skutečně ten tvůj mobil dosud sežral energie málo? ... včetně výroby obalu? ... no vidíš ... kdyby něco takového málo energeticky náročného bylo, věř, že příroda by toho existenci  už dávno zařídila - a nemusela by se možná starat o tebe ...;-D 

0/0
28.12.2007 13:54

_Aleister_

Očividně jim tam chybí Strana mírného pokroku

v mezích zákona ;-)... ale to je tím, že nemají hospody, anžto je ta vochmataná pohádková knížka zakazuje.

0/0
28.12.2007 0:02

Ludek_II

Re: Očividně jim tam chybí Strana mírného pokroku

no nechci rejpat, ale koran je oproti bibli zhava novinka...;-D

0/0
28.12.2007 0:07

Ludek_II

Zhava zprava

chuderu zenu pry nezabil atentatnik - ale propan-bhuttan

0/0
28.12.2007 0:01

Jimi Hemendex

Sú to prasatá...

RvRvRv

0/0
27.12.2007 23:53

čekuláda

Bhuttová byla

služebnicí zla, je spravedlivé, že takto skončila.R^

0/0
27.12.2007 23:42

baronfonlempl

Mezinárodní terorizmus?

Zcela nepodstatný, zástupný, problém, vykonstruovaný zájmovými skupinami, hlavními konstruktéry jsou Spojené státy americké, Velká Británie a Izrael. Skutečným problémem současnosti je, že další téměř 3 miliardy lidí si začínají stále hlasitěji říkat o část světové spotřeby.

0/0
27.12.2007 23:31

medanek

Re: Mezinárodní terorizmus?

sis ubalil hodne dobrej model nez si todle napsal co???min hulit vic premyslet;-)

0/0
27.12.2007 23:43

baronfonlempl

Re: Re: Mezinárodní terorizmus?

Ono Ti to také dojde, zatím žereš ideologické žvásty o mezinárodním terorismu.

0/0
27.12.2007 23:54

ruleta_

Re: Mezinárodní terorizmus?

To je celkem pekna myslenka, ale  davala by logiku jen za predpokladu kdyby "spotreba" ve smyslu ktery neznacujes byla konstantni a za predpokladu, ze by kolac a jeho dil pro zapad se s casem zmensoval. Jenomze to neni pravda :D tahle hra se do nekonecna hrat muze. Tohle neni bochnik chleba :-P

0/0
28.12.2007 0:03

baronfonlempl

Re: Re: Mezinárodní terorizmus?

Pozor, že tahle hra se dá hrát do nekonečna nepopírám, ovšem stále se mění vedoucí aktéři.

0/0
28.12.2007 0:13

Júlinek šíšal

Re: Re: Mezinárodní terorizmus?

mno ... je vidět, že jako spotřebitel západ a ty končíte pomalu, ale jistě, na úbytě ...ale neměj obavu - jako zdroj možná budeš užitečný i tomu novému ...:-P

0/0
28.12.2007 14:03

Vysehradsky_jezdec

muslimové si neumějí vládnout sami

naposledy tam byl klid, když to byla anglická kolonie

0/0
27.12.2007 23:19

Lemaxik

Re: muslimové si neumějí vládnout sami

jejich koran nema toleranci  s jinou ideologii ci nabozenstvi, ani male religie neuznava, je to takovej malej islamskej fasismus.Rv

0/0
27.12.2007 23:30

Júlinek šíšal

Re: Re: muslimové si neumějí vládnout sami

anoano ... od toho euroatlantického, svobodného, demokratického a prosperujícícho, se zatím hodně liší ...;-D

0/0
28.12.2007 14:05

watchdog

:-)

Hnus. Na tech fotkach uz to vypada skoro jako ve Francii. ;-D

0/0
27.12.2007 23:14

Ikhor

Jestliže

padne Mušaraf, možná se budeme divit, co bude padat po něm. Tipoval bych to na relativní stabilitu v jižní Asii následovanou několika atomovkama. :-/

0/0
27.12.2007 23:09

Lemaxik

Re: Jestliže

co ja vim sneci, tak hlasi zpravy ze  indie pomalu stahuje vojska k hranicim s pakosi. totiz indie a pakistan jsou nejvetsi rivalove a oba vlastni Nuke.Rv

0/0
27.12.2007 23:22

Ikhor

Re: Re: Jestliže

Mušaraf, i když diktátor, je dost rozumnej na to, aby žádnou válku nezačínal. A vláda Indie to samé. Ne však islamisti, kteří se v Pákistánu derou k moci.

0/0
27.12.2007 23:51

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Jestliže

nojo ... ale což oba státy nevědí, že v usa je ropa? ...:-P

0/0
28.12.2007 13:57

zimní okvětní lístek

ojojoj...to vypadá blbě

:-(:-(:-(

0/0
27.12.2007 23:08

Ahaman

Šaríf by měl jít do ostrého střetu,

myslím, že má šanci na úspěch i v příp. občanské válce.

0/0
27.12.2007 22:58

Jan.Emil.3

Re: Šaríf by měl jít do ostrého střetu,

Jo.

0/0
27.12.2007 23:08

zimní okvětní lístek

Re: Šaríf by měl jít do ostrého střetu,

mám obavu aby se spíš "nestřetnul" s ručním granátem nějakého Alláhova učedníka:-/

0/0
27.12.2007 23:09

Júlinek šíšal

Re: Re: Šaríf by měl jít do ostrého střetu,

chceš tím tvrdit, že už se učíš? ...:-P

0/0
28.12.2007 14:07

pedro pedro

Většina názorů

Zde ve fóru (ať už v tomto článku nebo v předchozím o samotném atentátu) je úplně mimo mísu. Myslím že média, by měli více vylíčit situaci v Pákistánu lidem poněkud přesněji než jen křičet oškliví Mušaraf. Řeknu jen toto nebýt jeho máme tu 135 milionový Irák s atomovými zbraněmi, ale tomu asi většina z vás nerozumí. Proto vás prosím nedělějte ze sebe aspoň tupce svými názory a mluvte jen o tom čemu rozumíte.

0/0
27.12.2007 22:40

baronfonlempl

Re: Většina názorů

Vůbec si nemyslím, že rozumím situaci v Pakistánu. Ovšem, jeví se mi to tak, že Mušaraf je neudržitelný. Příčinou je naprostý debakl Spojených států v Iráku.

0/0
27.12.2007 22:44

pedro pedro

Re: Re: Většina názorů

Tak poslouchej v Pákistánu je tolik znepřátelených frkací, že kdyby to Mušaraf nedržel silou už dávnou sou tam takový jatka, že si to ani neumíš představit. V Pákistánu je 6 milionu uprchlých Afghánců ti tam překvapivě základají frakce Al Kaidy atd. ale to většina lidí vůbecneví. Na hranici s Afghánistánem jsou takový hory, že ani solidně vycvičená Pákistánská army se tam neodváží protože by je tam mohli "partizáni" z Al Kaida vesele odstřelovat 24 hodin denně.  Nebýt vojáků a policie tak se tahle ta situace přesune do celého Pákistánu takhle je lokalizována a přesně kontrolována jen v určitých místech (Karáčí, Pešávar a severní hranice s Afghánistánem) a víc s tím nikdo nezmůže dokud jim svět nepomůže to mi věř a jakýkoli pokus nastolit tam evropský nebo ještě lépe americký styl demokracie je cesta do pekel nejen pro Pákistán

0/0
27.12.2007 22:51

baronfonlempl

Re: Re: Re: Většina názorů

Souhlasím, ovšem musím trvat na názoru, že Mušaraf je neudržitelný, že Mušarafovi podtrhly Spojené státy americké nohy svým debaklem v Iráku.

0/0
27.12.2007 23:15

Ahaman

Re: Re: Re: Re: Většina názorů

R^

0/0
27.12.2007 23:18

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Většina názorů

.. kdyby jenom mušarafovi a kdyby jenom v iraq ... vony podobně jsou poškozeny i ideje jakékoliv svobody, demokracie a prosperity i jinde ...:-/ 

0/0
28.12.2007 14:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.