- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby mu ty holky skočily pod kola, tak při padesátce je reakční dráha 14m, brzdná dráha 14 m. Pro osmdesátku je součet 57 m. Naměřili mu cca 100 m od přechodu. Kolik je z toho brzdná dráha, by měla zjistit redakce MF DNES.
Vzpomeňte si na rozsudek nejvyššího soudu, že odpovědný je ten, který nedodržuje předpisy, protože ten druhý to nemůže předpokládat.
Dál to nemůžu komentovat, protože když si uvědomím, že to byla tak zbytečná smrt, která udělá tolik bolesti a některé komentáře jsou tak zavádějící...
rozdíl mezi brzdnou dráhou v 5O a 100 km/h je čtyřnásobný
... to, že chodec nesmí pošlapat projíždějící auto, je ekvivalentem tohoto ...
... Řidič vozidla, které zastavilo nebo stálo a opět vyjíždí od okraje pozemní komunikace nebo od chodníku, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. ...
... to platí i pro vozidlo stojící na hlavní ...
Kasli na ne a nic jim nevysvetluj . Proste nepochopi ze ty holky prechazely ulici a presly bezpecne dva pruhy a tam je sejmul v 100 kilometrove rychlosti ridic ktery byl jiz v obci a tudiz mel jet 50 . Oni nepochopi ze kdyz kolem mesta nejde mestsky okruh ale hlavni tah jde stredem mesta ze lide kteri jsou takhle odriznuti od protejsi strany musi se nejak dostat na druhou stranu . A jinou moznost nez prechod nemaji . Ze kdyby nemeli prednost tak neprejdou klidine ani 20 minut a muzou cekat a cekat . Ze chodec ma prednost proto ze jako ucastnik silniciniho provozu je v nevyhode aneb zadnej plech ho nechrani ( ostatne stejne jako u cyklistu ) .Ze mesto neni pro auta ale pro lidi . Zas tu melou kraviny aneb skutecnosti ktere s timto pripadem nemaj nic spolecneho . PS na te dlouhe cca 500 metru dlouhe rovine je jeden jedinej prechod a to presne uprostred . Viditelnost na obe strany dobra . Usek osvetlen verejnym osvetlenim . Rychlost 50 km/h . Zakon ktery dava chodci na prechodu prednost.
chodci a jejich prednost , brzy si zacnu vozit kameny a hazet je po nich, muze me trefit kdyz zastavim u prechodu a dve baby se jenom bavi na kraji prechodu a prejit nehodlaj
... chodce zas může trefit šlak, když kolem přechodu jede desáté auto a přednost pořád nikde ...
... mimochodem, přečtěte si zákon, ať víte, co s těmi babami, je to tam psáno v povinnostech řidiče ...
Ať to bylo, jak to bylo, jsem všema deseti pro zrušení přednosti chodců na přechodech.
A jestli jel stovkou v obci, tak zavřít, až zčerná.
... všude v civilizovaném světě ovšem chodci na přechodu přednost mají ...
... a co cyklisti a motocyklisti, těm taky zrušíte přednost na hlavní?
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=18.12.2007&238m=d&238p=TNOVINY&238v=124390
... vůbec nebrzdil, jel přes 100, zastavil víc než100m za přechodem ...
... šly z druhé strany, přešly přes půlku vozovky a tam je smáznul ...
Tak to je fakt smutny. Chlapek by mel jit sedet az zcerna. Ale zivot te holciny to uz nevrati.
urad konecne vybuduje zpomalovaci "hopsak". V Praze jsem napsal trochu ostrejsi dopis s nekolika velmi padnymi argumenty, ktere proste nejde jen tak smest ze stolu (v pripade tragedie a soudnich tahanic by to pak totiz padlo na hlavy nereagujicich uredniku). A svete div se, stala se vec v cesku neuveritelna, za dva mesice tam byl hopsak. Vzhledek k tomu, ze to je 4 prouda silnice u konce dalnice, tak si naprosta vetsina ridicu nelamala hlavu s padesatkou a davanim prednosti chodcum. A ted tam 99.9% ridicu pribrzdi min. na 30 a chodce ochotne nechavaji prejit.
Takze jedine doporucuji, starejte se o svoje prostredi sami - tlacte na urady - dostante je do takove situace, kdy si nemuzou dovolit nijak nereagovat. A uvidite, ze to alespon nekde pujde.
pro tento typ cesty a miste na kterem se nachazi je nejaky vas hopsak zcela nevhodny...vyresil by to nadchod...
Takze priblizim situaci . Prechod se nachazi na vyjezdove ceste z Karvine smer Ostrava . Je to velice dlouhy usek na kterem sidli i zminovana pozarni stanice ktera ma vyjezd pozarnich vozidel na tuto silnici . Rad bych podotkl ze stanice a jeji vyjezd jiz od projektu tezily z velice dlouhe rovinky - daleke viditelnosti vyjezdu pozarnich vozidel . Ten prechod se nachazi jen kousek od teto Hasicske stanice .
Jak na mape vidite ridic jel smerem od Ostravy prez zeleznicni nadjezd z ktereho se jede z kopecka na velice dlouhou rovinku cca vic nez 400 metru . Navic v ten moment vjizdi do obce ( 50 km/h ) a prechod je videt velmi zretelne i za mlhaveho pocasi ( pozarni stanice stoji idelane , pozarni vozy nikdy neprehlednete kdyz vyjizdeji ). Navic na konci teto roviny se vjizdi do mesta do serie svetelnych krizovatek ( stejne musite zastavit ).
A ted muj nazor . Holky sly po prechodu . Velmi dobre viditelnem prechodu . Vjizdi se do obce ( mesta ) mezi zastavbu kde je 50 km/h . Ridic podle me jednoznacne bral informaci o tom ze je nejaka prednost a ze je 50tka bral zcela jako irelevantni informaci . Chtel bych rict hlavne tady vsem tem chytrolinum co by prejizdeli kazdeho "cerneho" chodce co nejde po prechodu , ze tento pripad je o lidech co SLI po prechodu , ktery NEBYL v zatacce , ktery je DOBRE viditelny a kde je OMEZENA rychlost v jizde nejen ceduli "prechod" ale i ceduli vjezdu do obce . Toto je bohuzel zrejme jasny pripad chyby ridice . P.S. pred nekolika lety na teto silnici prejel osobni vuz profesora nemciny ktery me ucil . Tato cesta je dlouha siroka rovinka ktera laka k rychle jizde . Ne nadarmo je oblibenym mistem kempeni muzu zakova z radarem v ruce . Bohuzel i tak se stava co se stava .
odpočívej v pokoji,to co jsme si chtěli říct už si nikdy neřeknem všechno hezký jednou končí