- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V klidu, ne že bych denně jezdil vlakem, ale sleduju to docela (má milá vlakem jezdí docela často) a nijak šílená zpoždění nepozoruji.
A služba ČD Kurýr je víc než skvělá. Pošlu ráno, večer si to může adresát vyzvednout. Posílali jsme takto dárky.
Tak se nerozčilujte, máme mít hezký a klidný advent.. :-)
nerobte . Každý bol niečím, keď má viac ako 20 rokov !
Zbytecne se rozcilujete, nejde o neschopnost, ale naopak o schopnost! Zeleznicari totiz tajne stavkuji, ale nikdo o tom nevi a proto ta zpozdeni ...
...se nám rozparádil,jak se na bývalého redaktora Rudého práva sluší a patří. Stylisticky jde nepochybně o klenot, viz. např: "Opatrné a naprosto nevěrohodné omluvy na náběh nového jízdního řádu a výmluvy na výluky jsou zcela nevěrohodné." Spekulace o poklesu tržeb je rovněž zajímavá (kde je alespoň náznak analýzy potvrzující tuto hypotézu?) a vyvrcholení tradičním útokem na cokoliv evokující jen trochu sociální cítění? Mladěfrontní klasika.
Tolik k této úderce a teď k ČD:
- je potřeba urychlit oddělení dopravní cesty od ČD a umožnit vstup co nejtvrdší konkurence
- do ČD je potřeba nasadit moderní výkonné manažery, pokud je realizováno vedení společnosti na moderních manažerských principech a s jednoznačně efektivním zadáním (aka Dvořák u pražského DP), je vcelku jedno, kdo je vlastník,žvatly "liberálů" o státním vlastnictví jsou jen propaganda
- je třeba maximálně zefektivnit (nikoliv zrušit - to nelze) $vod ze státního rozpočtu směrem ke kvalitě služeb a sanaci podinvestovaných aktiv