Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Jdu do volby s ambicí vyhrát. To je přece normální

Možný protivník Václava Klause v souboji o prezidentské křeslo Jan Švejnar vyjednává v Praze o své podpoře. Snaží se přesvědčit komunisty a sešel se i se šéfem ČSSD. "Je spousta mimořádně kvalitních kandidátů na prezidenta a této zemi by určitě neudělali ostudu," komentuje předvolební dění Klaus v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prorok.pravejj

Levice přichází s pravicovým kandidátem Švejnarem.......

............levicoví bulíci prostě nemají osobnost a tak doporučují prof.Švejnara ,který např.podporuje radar a reformy by dle něj měly být tvrdší.......pikantní schíza a prázdnota zdejší tupé levice.......

0/0
9.12.2007 16:18

celtic

Re: Levice přichází s pravicovým kandidátem Švejnarem.......

hlavně že bude zvolen...R^:-)[>-]

0/0
9.12.2007 18:38

rbursik

Re: Re: Levice přichází s pravicovým kandidátem Švejnarem.......

když jste pravicový i já píši pravou, měl by jste zakládat sbírku na mauzoleum, to víte hvězda je hvězda a i ta končí jako supernova.

Radim Buršík.

0/0
9.12.2007 18:57

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Levice přichází s pravicovým kandidátem Švejnare

jako něco jako GOTT jo ;-)

0/0
9.12.2007 19:00

dislektik-idnes si na mě zasedla

to víš že je to normální Vašíku

;-D;-D;-D

0/0
9.12.2007 16:10

prorok.pravejj

Re: to víš že je to normální Vašíku

To se o tobě říct nedá................:-P

0/0
9.12.2007 18:29

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: to víš že je to normální Vašíku

já mám taky ambice vyhrát vlastně už ne já už vyhrál R^

0/0
9.12.2007 18:59

rbursik

Mám v tom zmatek.

Příšel Claus či Ježíšek, rozhovor já nic, já muzikant, co si budeme nalhávat revolučně se projevil až už by to nebolelo.

Smrad ze záchodků se záhne hradem, jsem potěšen, že si zase nepořídím x-tou knihu VK snad až vyjde Mojí Češi mi rozumějí. V pořádí x kniha VK a proto je dobrý trh, ten si vybírá, co se kupuje, ono to po většinou se pak válí jako kniha za dvě pětky. Modrá straka a privatizace, snad po prvé jsme četl, že to nebylo až tak nejzdařilejší, házet to na pana Ježka a  jak nazvat členství v dozorčích radách.

Nejsem slepý a tak jsme si dovolil povšimnout podivných reakcí na nabídky a dotazy pana Moravce a v tom VK není jediný.

Radim Buršík

  

0/0
9.12.2007 15:49

trojuhelník

normální je udejít z voleb poražen

Mr. Chameleón, posílám ti jednoho Tluhoře, abys měl veřer o čem na Hradě přemýšlet - :-/

0/0
9.12.2007 13:49

petrucciani

Dekuji pane prezidente, ulehcil jste memu svedomi.

Konecne doslo na ma slova, ze V.K. neni prezidente nas obcanu, ale nejakych domluvenych 281 volitelu. Takze, kdokoliv se zacne se mnou hadat, ze V.K. je jeho prezident, tak lze. Musel by byt jeden z tech 281 volitelu.;-)

0/0
9.12.2007 11:17

sir Humprey

takže Jacku

chtěl jsi myšlenku - dostal jsi ji.

A hned začneš urážet. Nestydíš se?

0/0
8.12.2007 23:50

ciankal

strycu klidne si kandiduj

hlavne uz nic nerikej ;-(Rv

0/0
8.12.2007 22:59

denny2006

Re: strycu klidne si kandiduj

Proč? Bylo snad p.presidentem řečeno něco,co nejsi schopen pochopit?

0/0
8.12.2007 23:08

j@ck

Re: Re: strycu klidne si kandiduj

a rekl snad neco, co by stalo za namahu, aby se to clovek vubec pochopit snazil? :-/

0/0
8.12.2007 23:15

sir Humprey

Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

myslim že ano

0/0
8.12.2007 23:32

j@ck

Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

boze, tak napis rovnou co, a nenut me se na to ptat... takze se ptam: co rekl tak zasadniho, abychom si kvuli tomu museli delat tezkou hlavu nebo abychom ho kvuli tomu museli obdivovat? prosim uved konretni myslenku, o ktere bychom se mohli bavit.

0/0
8.12.2007 23:35

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

dobrá - páč se poslední dobou jevíš rozumně

taky mi vadí, jak s gustem kálíme na své nedávné dějiny - po roce 1989

Jestli jsme někomu ve světě pro smích, tak jedině pro nedostatek sebeúcty a hrdosti.

0/0
8.12.2007 23:38

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

mne taky vadi, ze nemame dostatek sebeucty a hrdosti a ze jdeme spatnym smerem. Misto abychom navazali na skutecne inteligentni tracice ceskeho naroda - napriklad na Komenskeho, Masaryka, Machu, dobu obrozeni atd., tak se zabyvame nemocnymi lidmi jako je Klaus. Neni potreba se opicit po cizine ani neni potreba se opicit po domacich, dulezite je hledat pravdu. Pravda a fakta se totiz nedaji zmenit, zmenitelne jsou jen nazory a interpretace pravdy a faktu

0/0
8.12.2007 23:46

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

On pan president onemocněl?

0/0
8.12.2007 23:49

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

ta otazka spis zni takto: byl vubec nekdy zdrav?

zkus si mne alespon vyslechnout: ja si totiz doopravdy myslim, ze nas pan profesor trpi narcistickou poruchou osobnosti. mam pro toto tvrzeni objektivni duvody, na jedne strane diagnosticke kriteria

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder#Diagnostic_criteria

na druhou stranu svou znalost Klause, kdy se domnivam, ze on ta kriteria skutecne splnuje (2x jsem jej kratce potkal v osobnim kontaktu)

mozna se myslim, ale povazuju za dost pravdepodobne, za nas pan prezident touto diagnosou skutecne trpi, cili ze je nemocny.

0/0
9.12.2007 0:00

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

tak to jsem na tom a něco lépe s kontakty...

a víš ty, jakej je rozdíl mezi tebou a Klausem?

On by o sobě nikdy neřek, že "ja jsem nadprumerne inteligentni jedinec spadajici mozna nekam do prvniho percentilu"

0/0
9.12.2007 1:00

denny2006

Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

I pro průměrně inteligentního jedince by mělo být zcela samozřejmé snažit se pochopit alespoň smysl jím čteného textu.V opačném případě nemá význam takový (pro daného jedince obtížný) text číst a poté ho dehonestovat!

0/0
8.12.2007 23:33

j@ck

Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

jenze ja jsem nadprumerne inteligentni jedinec spadajici mozna nekam do prvniho percentilu a cetl jsem cely rohovor, nevynechal jsem ani jednu otazku a myslim ze jsem pochopil vse, co se klaus snazil sdelit. Presto si myslim, ze Klaus nerekl nic, co by bylo hodno pozornosti inteligentniho cloveka.

0/0
8.12.2007 23:38

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

jsi dost namyšlen, nezdá se ti?

0/0
8.12.2007 23:40

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

tezko muzes soudit tady podle diskuze. Lidi co mne znaji osobne si to vetsinou nemysli a ja sam o sobe si taky nemyslim. vzdelani, postaveni nebo domele IQ pro mne zas tak moc neznamenaji. poznal jsem dost hlupaku s vysokoskolskym diplomem a soucasne dost lidi bez nez, co si zaslouzili muj obdiv.

0/0
8.12.2007 23:53

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

Jasně, ty nadprůměrně inteligentní jedinče! ;-D

0/0
9.12.2007 16:04

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

Ano,tak je to správně! Domníváš se,že jsi vše pochopil,ale nesouhlasíš.Hlavně že uvedený rozhovor s panem presidentem Václavem Klausem ti stál za tolik pozornosti,aby jsi ho celý pozorně přečetl:-P!

0/0
9.12.2007 0:13

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: strycu klidne si kandiduj

Ty vole tyhle tvoje cinty tesat do kamene zlatým písmem! :-©:-©:-©

0/0
9.12.2007 10:22

Josefprav

unbelieving dog999

Zeptej se svého fotra koho budou volit komunisti. ;-D;-D;-D;-D 

0/0
8.12.2007 22:16

unbelieving dog999

Re: unbelieving dog999

Ja se o sveho otce nezajimam, ale ty bys to mel uz davno vedet, prece jsi veskrnuv fanda a tady mu fandi jenom bolsevici..;-D;-D:-©

0/0
8.12.2007 22:23

j@ck

-

BTW: kdyz si proctu ten rozhovor, tak si myslim, ze Viliam Buchert klade svym zpusobem dost nezajimave otazky. Myslim ze schopnejsi novinar by na jeho miste z klause vyzdimal vic

0/0
8.12.2007 21:37

j@ck

-

ale v jednom ma ten Klaus pravdu; ze africkym zemim by nejvice pomohlo, kdyby se otevrel volny obchod (diskutuje se o tom v tom rozhovoru). Posilat pomoc nema moc smysl, jen opravdu v krizovych situacich jako napriklad hladomory, protoze stejne vetsina te pomoci uvizne za drapama mocensko-byrokratickeho aparatu. Proc posilat ryby, kdyz je mnohem lepsi naucit domorodce, jak si vyrobit rybarsky prut a ryby sam nachytat

0/0
8.12.2007 21:32

unbelieving dog999

Re: -

Patrne jsi moc africkych soudruhu, ci mohammedu nepotkal. Nemuzes je naucit chytat ryby, jsou totiz extremne lini, coz vytvari stavajici problem. Dalsi problem je absence chapani neceho jineho, nez nabozenstvi, proto obcanske valky apod. Nechat Afriku Afrikou a za parsetlet se uvidi..

0/0
8.12.2007 21:37

luko5

Re: Re: -

R^

0/0
8.12.2007 21:45

j@ck

Re: Re: -

byl si v subsaharske africe? ja ano, stravil jsem nejaky cas v keni, v tanzanii, v ugande - projel jsem to od turistickych letovisk jako zanzibar, pres metropole a slumy jako nairoby pres narodni parsky jako masai mara a serengeti az po dvou tydenni pobyt mezi masaji. krom toho mam jednu velmi dobrou pritelkyni, ktera stravila v africe 6 mesicu jako lekarka skrze lekare bez hranic. Myslim ze muj obrazek toho, jak to skutecne vypada v africe, a co afrika skutecne potrebuje, se nezaklada jen na teorii, ale na osobni zkusenosti. Jestli myslis, ze africani jsou jen degeni, tak se mylis. Jsou to stejni lide jako my, maji v podstate ty stejne psychologicke problemy - lasku, smrt, strach, samotu atd. Ver mit, stravit 2 tydny mezi masajema, kteri jsou povazovani i mezi africani za tezce civilizovatelne, byl pro mne nezapomenutelny zazitek

0/0
8.12.2007 21:45

Josefprav

Re: Re: Re: -

Ten byl nejdále se školou na zájezdu v Horních Počernicích česat třešně. ;-D;-D;-D 

0/0
8.12.2007 22:14

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: -

Tys byl maximalne na nejblizsi sprave stb ty imbecile, tak se moc nesmej..;-D:-©

0/0
8.12.2007 22:22

unbelieving dog999

Re: Re: Re: -

Ja v Africe nebyl, ale denne vidim africany, takze vim, ze slovo prace(work) je pro ne uplne to nejhorsi sproste slovo. Kazda pracovni agentura je odmita, nebo je zaregistruje a pote jim nic nesezene. Vetsina cernochu je linych a to dokonce i zdomacneli, kteri by meli makat. Rikam co vidim a co je patrne z vseobecneho prehledu o Africe. Oni se snazi dostat do Evropy, nikoliv my do Afriky, takze bych to s tou civilizovanosti neprehanel. Netvrdim, ze jsou to uplni magori, ale snad je ocividne, jak to tam funguje, napr AIDS...

0/0
8.12.2007 22:27

j@ck

Re: Re: Re: Re: -

a kde jsi, v USA? jestli jo, tak ja ty mistni negry taky 2x nemusel :-P

0/0
8.12.2007 22:35

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: -

Manchester, jenom se zkus projit po Monsalu(mozna je to Moston, ty dve ctvrti se mi pletou) za tmy, jsem zvedavej jak dlouho budes running man, nez te dostanou..;-D;-D

To je jeste horsi, nez Salford a to tady strili dealeri drog kumpany 200 metru od lamparny...;-D;-DR^

0/0
8.12.2007 22:41

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

v angliii jsem nikdy nebyl, takze nevim. ale byl jsem v rok a pul v USA, v new yorku, v bostonu a na cape cod a musim uznat, ze s mistnima cernochama nemam dobre zkusenosti (neco jako s ceskyma cigosema). Vetsinou byli lini, arogantni, rasisticti a bylo lepsi se jim vyhnout. Amici byli taky dost velci rasisti, treba mi rikal vtip: "whats the difference between a negro and a bucket full of sh*t? the bucket....". Na druhou stranu Afrika je neco jineho. Je to obrovsky a velice ruznorody kontinet plny ruznych kmenu a tradic. Myslim ze mistni lide (ti co jsem potkal) si ziskali me srdce.

0/0
8.12.2007 22:47

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Netvrdim, ze nemusi mit tradice, to jiste maji, ale neuvazuji logicky a postradaji inteligenci, coz dokonce nekdo i potvrdil. Proc je Afrika v takove bide?? Logicky, tam, kde nic neni, ani smrt nebere a v Africe bere smrt jak o zivot..:-)

0/0
8.12.2007 23:11

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

nevim, byl bych opatrny treba i ohledne toho "neuvazuji logicky". Co to podle tebe znamena? Oni taky uplatnuji urcitou strategii preziti, taky uvazuji podle urcity "logickych" premis, taky jsou to lide. My taky neuvazujeme logicky, kdybychom to cinili, tak si nikdy za prezidenta nezvolime cloveka s poruchou osobnosti jako je Klaus.

0/0
8.12.2007 23:18

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Neuvazovani logiky znamena, ze si napriklad zacnou nicit vlastni zdroj obzivy, jako v Zimbabwe, kdyz znarodnili plantaze a vyhnali, ci vyvrazdili farmare. Co ten AIDS?? Vzdyt ten kondom se musi vyrobit, ale to se neudela samo a tak se muze pokracovat. Oni nejsou staveni a zvykli delat, to mozna cernosi v USA, coz jsou potomci otroku, kteri makat museli, ikdyz nechteli a stejne to dnes neni moc slavne. Klaus mozna neni idealni kandidat, ale momentalne je jedinej, kdo na to ma. Uz se osvedcil a to, ze nas nemaji mozna nekde radi je jenom dobre. Kdyby nas meli vsude radi, bude to podezdrele a vypadat, ze kazdemu lezeme do zadku...

0/0
8.12.2007 23:25

celtic

soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

pro Klause nebo pro Švejnara...?:-)[>-]

0/0
8.12.2007 21:13

jjumbik

Re: soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

a co tvůj kanidát Schwanzenberg, který sere bolševiky? :-)

0/0
8.12.2007 21:14

barbudo

Re: soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

... posledně volili Klause, tak aby státotvorně udržovali rovnováhu ....

0/0
8.12.2007 21:15

j@ck

Re: soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

to se dovime pristi tyden

0/0
8.12.2007 21:16

unbelieving dog999

Re: soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

Byt prezidentem lidi jako ty je docela frustrujici. Kdyz pridam madqwerta, josefprav, jekkala, volvokulu a spol, tak je to dost na povazenou, do toho by slusnej clovek nikdy nesel, navic nominovanej komancema...:-©

0/0
8.12.2007 21:29

celtic

Re: Re: soudruzi, tak budou komunisté hlasovat ....

no vidíš, a Klaus už do toho jde podruhé....;-D

0/0
8.12.2007 21:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.