Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vichrem ošlehaní aktivisté Greenpeace slezli z komína

Aktivisté Greenpeace, kteří protestovali proti nadměrnému vypouštění emisí CO2, vydrželi na komíně elektrárny v Prunéřově den a půl. Včera večer museli kvůli silné vichřici sestoupit do nejnižšího patra ochozu. Dnes odpoledne se rozhodli slézt úplně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Preax

Greenpeace jsou teroriste

A podle toho by se s nima melo jednat. Pred lety jsme poslal hlavniho mluvciho greenpeac do p*dele a rekl ze preji smt jemu i jeho detem. A hned se mi ulevilo. Jeste bych to rad rekl Kacence Jau Jau..

0/0
8.12.2007 14:42

liliana

Re: Greenpeace jsou teroriste

...a rekl že preji smrt jemu i jeho detem.............fíha, Ty si veľký  hrdina, to si vážne povedal ?, si taký odvážny, tak veľmi ťa obdivujem, som z Teba paf...

Si Ty normálny ? Keby si bol, aj by som sa Ta spýtala, že ako čo tí teroristi už vyhodili do vzduchu, koľko zabitých majú na svedomí, alebo niečo podobné. Ty musíš byť ale magor.

0/0
8.12.2007 23:12

centrex

Vichrem ošlehaní aktivisté Greenpeace slezli z komína

;-DVetrem oslehani uz jsou, tak ted jeste drobatko pridat bicem, aby je magory presly roupy a zapamatovali si to, ze jsou tupci. R^;-D

0/0
8.12.2007 14:31

Darik H

Aha.....

Matka Priroda je nechtela na komine, takze je sfoukla dolu :o)

0/0
8.12.2007 9:47

Bůh Nejvyšší (12)

Svoloč zelená, doufám, že dostali pár přes tlamu!

0/0
8.12.2007 5:15

erdoes2

Nezakonnost neni nic pozitivniho

Pokud chteji poukazovat na problemy, nesmeji tak cinit nezakonnym zpusobem. To by take mohli zajmout rukojmi, vyhodit do vzduchu nejaky most apod. Meli by byt potrestani, jako kazdy jiny obcan...

0/0
8.12.2007 2:24

J.

Jeste bych chtel vedet

 kde pracuji ze mohou demonstrovat. Me by sef asi nemel rad.

0/0
8.12.2007 1:55

J.

Proc protestuji v CR

an ne v Cine o ktere se vi ze se stava stale vetsim zdrojem sklenikovych plynu? Nebo v USA ktere jsou #1?  Asi se boji nebo je nepusti ke kominum.

0/0
8.12.2007 1:52

hřebícek

Re: Proc protestuji v CR

A to, že je to někde ještě horší je důvod, proč tady držet hubu jelimane? Tohle jsou čeští Greenpeace tak fungují u nás. Ostatně se neboj, že nejsou v USA aktivní :-P

0/0
8.12.2007 2:08

Zmuda

Re: Re: Proc protestuji v CR

....kdo je u tebe jeliman ? ...ty rudo zelené lejno! Má pravdu,...jeďte do té Číny a ukažte se,vy "hrdinové"....;-€

0/0
8.12.2007 4:14

Josefprav

liliana

Nejvíce by upoutali pozornost, kdyby seskákali bez padáku dolu. ;-D;-D;-D

0/0
7.12.2007 23:24

Josefprav

Je velká škoda, že slezli

nohli tam postavit větrnou elektrárnu a vyrábět ekologicky eletřinu. Takhle zase budou muset leštit tyč liščí kůží a to je dosta namáhavé. ;-D;-D;-D

0/0
7.12.2007 23:22

baronfonlempl

Nešla prý nastartovat elektrocentrála.

Ta jejich samozřejmě žádné skleníkové plyny navyrábí...

0/0
7.12.2007 22:57

odborar

Sakra to mě zklamali..

Já myslel, že v tom větru vydrží déle..;-D 

0/0
7.12.2007 22:52

hovnoval-

@@

to jim jde dobre, zakricet si, neco znicit, pripadne nekoho zabit... Rv

0/0
7.12.2007 22:31

liliana

Kto si bez viny ...

Greenpeace ide o poukázanie na určitý problém, aspon sa o tom začne diskusia...inak by veľa vecí zostalo pekne pod pokrievkou a to by " určitým " ľudom vyhovovalo. Napr lov veľrýb, ak by nebolo ich, ani by sme nevedeli, akým ukrutným spôsobom tieto cicavce zomierajú,a nastavujú vlastné životy, aby sa aspon pokúsili tomu zabrániť a veľa ďaľších veci. Určite, že robia chyby, ale kto ich nerobí, snáď Vy tu - čo viete len kritizovať ?

0/0
7.12.2007 22:28

tenisovejloket

Re: Kto si bez viny ...

ble ble ble... jdi do jeskyně nádhero

0/0
7.12.2007 22:37

liliana

Re: Re: Kto si bez viny ...

tam raz pôjdeš Ty chudáčku, a budeš rád ak sa Ti nejaká ujde, chudáčku,

0/0
7.12.2007 23:14

Ccecil

Re: Kto si bez viny ...

myslím, že kritizovat jen a dělat prasárny umí převážně tihleti zelení panáčkové. Jejich poukazování na produkci CO2 v kombinaci s odmítáním jaderné energie je případ spíše pro psychiatra, než na články v novinách a jejich oslavu.

Proč musí být hlupák vždycky slyšet?

0/0
7.12.2007 22:54

ibender

Re: Kto si bez viny ...

Liliano, hlavne se uz konecne vyhol mezi nohama. O velryby tu vubec nejde, ale o miliardovy business celosvetove. Uhelne a ropne lobby uplaci zelene a greenpeace po celem svete a blokuje jaderny rozvoj, vyzkum fuze a novych reaktoru - v parlamentu hlasuji zeleni proti, ze pry je to drahe, nebezpecne apod. To same s vodikem. Dalsi miliony EUR berou z uplatku v Nemecku a chystaji se i v CR z vetrniku - to je neuveritelna spina co se kolem toho deje, jen pracka na penize. Uplacenemu vedeni greenpeace jsou velryby uplne ukradeny a dopravaji si velrybi sushi pri kazde prilezitosti. Jen chudy radovy poloretardovany naivni clen greenpeace dela spinavou praci. Prober se.

0/0
7.12.2007 22:54

liliana

Re: Re: Kto si bez viny ...

Ale robí ju,...a ked už tak...aké je vedenie nášho či vášho štátu? Takisto uplatené a pracujú len poloretardovaní, naivní ľudia. Alebo nie? Sú naší vodcovia, naša vláda sto percent zasadení za blaho svojho ľudu?

A nechápem tie poznámky o holení, ale prepáč mi, som troška hlúpejšia, tak mi to skús vysvetliť, tu ste všetci takí mudri a inteligentní, tak snad sa na mna niečo nalepí.

0/0
7.12.2007 23:28

wicked_

Re: Re: Re: Kto si bez viny ...

1. Vodcovia?8-o

Ty potrebuješ vodcu? Alebo ešte lepšie Vodcu? Ktorý by ti pekne vysvetlil, čo máš robiť, aby si chúďatko náhodou nemusela myslieť sama?

Už chápem, prečo u nás zelení volili Fica;-D

2. Až vyrastieš z toho Vodcovského sna, tak si prosím uvedom, že tí ľudia tam hore nie sú žiadni božskí Nadľudia, a ani nemajú byť. Sú to predovšetkým naši zamestnanci. Medzi nami a nimi by mal byť čistý, pragmatický vzťah "ja ti dávam moc upravovať zákony, relatívne veľký plat a rôzne výhody, ty mi za to poskytneš také zákony, aby som si žil/a v tejto krajine slušný život". Žiadne vágne a nejasné blaho Ľudu, žiadny vodcovský princíp. Zamestnanci! Manažéri, ak chceš.

3. Téma je Greenpeace. Buď sa vráť k téme, alebo sa nauč debatovať. A hlavne prosím ťa vynechaj pátos, je to smiešne.

0/0
8.12.2007 5:24

liliana

Re: Re: Re: Re: Kto si bez viny ...

Ty tu o čom meleš, ja som len reagovala na príspevok pred mnou, a že som použila slovo vodca, no a? Nechytaj ma za slovíčka, láskavo,....ked kvôli označeniu VODCA, vyvodzuješ svoje uzávery, že nemusím myslieť sama, ...ale vieš čo kašlem na Teba, myslíš si aký si úžasne múdry a ako si mi to vysvetlil. A k tomu pátosu, ako to cítim tak som to napísala, a ked je ti to smiešne nečítaj to a daj sa vypchať a predať do múzea, nech aj budúce generácie vidia takého inteligenta.

0/0
8.12.2007 23:02

černej oes

Re: Kto si bez viny ...

A proti lovu kytovcl protestovali na tom komíně??????

Ale dlouho je to, kluky zelený, nebavilo. ;-D

0/0
8.12.2007 0:38

pancho10

Super!!!!!!!

Efekt je takovej že i staří lidi a děti berou Greenpeace za hlupáky....;-D;-D:-P:-©

0/0
7.12.2007 21:50

GalileoGalileovič

banda ekovolů

Úspěch globálních ekoteroristů závisí na bezproblémovém chodu benzínové elktrocentrály, no není to příznačné? Stejně jako Al Gore a jeho vize versus jeho spotřeba elektrické energie. Ještě že ta centrála nebyla na jadernou energii, to by vážně byli za šneky. No a že díky poruše ušetřili benzín? To je vážně argument k popukání. A tuhle bandu pitomců podporuje a zaštiťuje Bursík a jeho sqadra. Konečně snad lidem dojde, co je to za bandu zaslepených a užitečných idiotů, co ani netuší, za čí peníze ze sebe dělají v podzimním povětří voly...

0/0
7.12.2007 21:49

blekkal

Melouni holt...

...letos dozráli obzvláště rychle :-)

0/0
7.12.2007 21:27

tenisovejloket

debilové

:-P

0/0
7.12.2007 20:57

pancho10

Re: debilové

:-P Nelichoť jim...;-D

0/0
7.12.2007 21:51

cervotoc.prskavka

Stupidní..

Toto je stupidita nejhoršího kalibru jak ze špatné grotesky.Pan vrchní oteplovač Bursík si jistě v podobném duchu připravil referát na Bali pro další ještě vrchnější oteplovače.;-(

0/0
7.12.2007 20:54

Andee

Hnus

Ekofašouni, chápete už, že na vás příroda yebe??? Rv

0/0
7.12.2007 19:47

Boris69

šaškové

kéž by je to bylo sfouklo.:-©

0/0
7.12.2007 18:46

Tonnan

KIRIL

no uz vcera jsem si rikal ze by to chtelo mensi kiril kolem elektrarny a ejhle ono opravdu trosku foukat zacalo ;-)

0/0
7.12.2007 18:33

Kenneth 706

:-)

Tak jim ta příroda ukázala. Asi s nima moc nekamarádí ;-D

Jenom jsem zvědavej, kdy vydají prohlášení, že jsme tu přírodu zničili tak, že jim neumožnila ani demonstrovat. Takže jsme vlastně porušili právo na demonstraci. Nevím, ale hnal bych to k soudu! ;-D

0/0
7.12.2007 18:03

antizelenka

větrem ošlehaní ekofaš po slezení z komínu

prošli uličkou rozlobených hasičů a ochranky z prunéřova a od každého inkasovali několik ran holí, poté je policie zatkla a předvedla na nejbližší služebnu policie a ve zkráceném soudním řízení byli odsouzeni ke 100 hodinám veřejně prospěšných prací - úklidu areálu;-D

0/0
7.12.2007 17:27

pancho10

Re: větrem ošlehaní ekofaš po slezení z komínu

Verdikt::  Asociální bezmozek se odsuzuje k výrobě 1MWh vysoce ekologické,forma výroby: 15 let nepřetržitého šlapání na kolo s dynamem na hlavě jako podporu větrník ......;-D

0/0
7.12.2007 21:58

NT05

Tak se ekofasos opět krásně vybarvili

Pokrytečtí melouni opět názorně předvedli, o co jim jde. Mobily, notebooky, chemický haj=zlík, elektrocentrála,.... Kdyby v naší zemi nebyl takový Banánystán, tak by je policejní snajpři z komína elektrárny sestřelili jak křepelky. Hnus velebnosti!

0/0
7.12.2007 17:14

Matysek.

Re: Tak se ekofasos opět krásně vybarvili

Díváte se příliš na americké filmy. I sniper ma sve meze a vitr o takové rychlosti mu drobet změní dráhu letu. Ale určitě máte něco v záloze z filmů a víte, že existují např. Tomahawk, Maverick, .... a jiné dobře použitelné střely. Takže už zbývá sehnat lodě, tanky, letectvo a dělostřelectvo, že?

0/0
7.12.2007 18:01

blekkal

Re: Re: Tak se ekofasos opět krásně vybarvili

Já bych to zase nehrotil. Ekounům stačí vypnout internet a skonfiskovat fet ;-)

0/0
7.12.2007 21:35

erdoes2

Re: Re: Tak se ekofasos opět krásně vybarvili

Divas se moc na americke filmy, Matysku. Pokud si vyberes vhodny smer, vitr presnost neovlivni. Stalo by se tak pouze v pripade strelby kolmo na smer vetru. Ale to by udelal jen hlupak, vid? :-P:-P:-P

0/0
8.12.2007 2:32

Já, Claudius

Chyba

Neměli strávit půl hodiny před vrátnicí, ale půl roku v base.

0/0
7.12.2007 17:08

petrnew

Zelení Khmerové nepotřebují čaj...

Zelení Khmerové nepotřebují čaj, ale ranu kladivem do hlavy, aby se jim v ní rozsvítilo...:-©

0/0
7.12.2007 17:06

Charles Boner

.

Well - i Greenpeace je ve společnosti potřeba. Každé hnutí toho jména hodné musí přece mít i fundamentalistickou složku :-)

0/0
7.12.2007 17:03

Matysek.

Re: .

Mohli to zkusit v Cine, zejmena v Pekingu, kde ten smog a vyfukove plynu jsou otresne. Ovsem ma to hacek, nebot http://www.takzejtra.cz/logo-pro-peking.html by byli dalsi loga, pokud by protestovali "prilis".

0/0
7.12.2007 18:05

Korby

Snizim CO2

Takze pokud js tomu dobre rozumnel, tak pokud pojedu do prace, spotrebuji moc CO2. Takze stejne jako oni usetrim nase ovzdusi od CO2 pristi tyden a budu radeji doma. Snad mi GrrenPeace vystavi neschopenku... ;-D

0/0
7.12.2007 17:01

Stir78

Re: Snizim CO2

Presne, to byla zase moudrost otce Furata... :))

0/0
7.12.2007 17:25

lolek77

Re: Snizim CO2

Čti pořádně. Moc CO2 spotřebuješ pokud pojedeš do práce MHD. Autem to asi nevadí.;-D

0/0
7.12.2007 17:41

CarolusIV

Chápu, že jsou proti CO2.

Chápu, že jsou proti CO2.  Tak ale proč jsou ti kreténové proti Temelínu ?

0/0
7.12.2007 16:33

abysser

Re: Chápu, že jsou proti CO2.

Svatá pravda... To před pár lety argumentovali, že obrovské množství vodních par z chaldících věží změní klima v podšumaví a skutek utek... I kolem Dukovan je až na okolní pole krásná příroda a elektrárna tam stojí leta letoucí... Jinak že vyšplhali na komín je mi celkem šuma fuk = neudělali žádnou škodu a takovým "komínářům" také fandím - maji z vršku pěkné fotky :).. Čili terorismem bych to nenazýval jak zde někde (teror? nahlédněte do slovníku cizích slov...) bylo zmíněno...

0/0
7.12.2007 16:40

cervotoc.prskavka

Re: Re: Chápu, že jsou proti CO2.

Čím by se podle Tebe asi matka všeho školství živila?:-/

0/0
7.12.2007 20:58