Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Median: Zelení by se nemuseli dostat do Sněmovny

Strana zelených by se nemusela dostat do Sněmovny, naznačil listopadový volební model Medianu. V průzkumu se pro partaj vyslovilo jen 4,4 procenta rozhodnutých respondentů. Číslo ale nepočítá se statistickou odchylkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel74

Jauvajs asi zase bude někde na náměstí

Tak to zase Kateřina Jauvajs aby šla někam na náměstí, na nějakou demonstraci. Bude jí tam " brutálně mlátit " nějakej policajt, kterýho ona napadne s poslaneckou legitimací v ruce. Tak se paní Jaujau zvyšují prference a dostává se do parlamentu. Doufám že tihle zelení teroristi :-©:-©   vypadnou z parlamentu jako kdysi Sládek. . Potom by ještě mohli jít do háje komouši................. ale ti stejně vymřou za pár let.....;-D;-D;-D

0/0
7.12.2007 12:32

JHappy

Nikdo je nemůže volit

Nikdo normální ekoteroristy volit nemůže ;-)

0/0
6.12.2007 23:42

Martin Kostera

14,2%

Těm 14,2 procentům bych zřídil speciální obchody - toaleťák 2x měsíčně, banány jen před Vánocemi a v objemu 1kg na osobu, apod. Taky bych jim odebral pas a dal jen když to řádně zdůvodní v 16ti stránkové žádosti.

Jen se obávám, že by to stejně nepochopili...:-/Rv

0/0
6.12.2007 23:26

Volič KSČM

Re: 14,2%

... a přidejte bezplatné zdravotnictví, bezplatné školství, právo na práci, a ...

Jen se obávám, že teď to nepochopíte zase vy.

0/0
7.12.2007 11:57

Martin Kostera

Re: Re: 14,2%

Bezplatné zdravotnictví je nesmysl. Stálo a stojí hodně. Jediný rozdíl proti tomu socialistickému je ten, že dnes máme špičkové stroje, špičkové léky a vůbec špičkové možnosti. Za Vašeho socialismu nebylo možné dovézt nutné léky(na vlastní náklady) pro mou babičku. Museli jsme je propašovat.

Bezplatné školství je další Vaše ptákovina. Rodiny museli a musí platit jak mourovatí už od základní školy.

Právo na práci znamená, že dotyčnému nikdo nemůže upřít pracovat, pokud na to vzděláním a zdravím má. To se nezměnilo. Změnily se jen 2 věci - lidé dnes konečně svobodně můžou pracovat tam, kde chtějí a nikdo jim neporoučí, kde pracovat mohou a kde ne. Lidé nejsou dosazováni na zbytečná místa jen proto, aby se socialistická vláda mohla pyšnit naprosto nesmyslnou nulovou nezaměstnaností.

Obávám se, že žijete mimo realitu a nechápete, jak tento svět funguje...

0/0
7.12.2007 12:14

Volič KSČM

Re: Re: Re: 14,2%

Já v realitě jsem, to jen vy vidíte jen sebe, pak ještě sebe a nakonec zase sebe. Prostě typický pravicový volič.

0/0
7.12.2007 12:17

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: 14,2%

No Vy jste asi nepašoval léky pro svou babičku, že ano. Vy jste realitu socialismu nepoznal.

Že Vy jste jeden z těch papalášů nahoře, kteří měli speciální obchody jen pro ně a speciální lékařské zařízení jen pro ně? Jinak si totiž Vaše nesmysly nedovedu vysvětlit...

0/0
7.12.2007 12:21

Volič KSČM

Re: Re: Re: Re: Re: 14,2%

Pokud jste je pašoval, znamená to, že jste i vy měl možnost cestovat do devizové ciziny. Za druhé, musel jste je pašovat ne proto, že by je tehdejší stranická nomenklatura nechtěla dát lidem, ale proto, že na podobné věci bylo uvaleno ze strany kapitalistických států vývozní embargo.

0/0
7.12.2007 12:51

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14,2%

Jistě. Pod dohledem soudruhů. Připadá Vám to normální?

Nesmysl. Přestaňte už bolševicky lhát. Vy bolševici jste na lidi kašlali, šlo Vám jen o neomezenou moc. Na ty léky žádné embargo neexistovalo.

Pokud se Vám stýská po reálném socialismu, seberte si svých pět švestek a táhněte na Kubu, nebo do KLDR!

0/0
10.12.2007 10:24

Ikhor

Národní strana

Já budu volit Národní stranu. Tomu spolku mafiánů, co teď sedí ve sněmovně, už hlas nikdy nedám.

0/0
6.12.2007 18:50

luko5

Inflace

Omlouvám se za nepřesnost, inflace nebude 50% jak jsem se původně domníval, ale díky vládě ODS a jejím nesmyslným "reformám" se bude pohybovat okolo 100%!!! Inflační spirála se totiž roztáčí rychleji než jsem čekal!!! Rv

0/0
6.12.2007 17:59

bryann

Re: Inflace

;-D;-D;-D;-D;-D ty voe víš co je to vůbec inflace

0/0
6.12.2007 18:21

skrbling

Re: Inflace

Tak si nejdřív o inflaci něco přečtěte. To co vykládáte ne naprostý nesmysl. Inflace vzniká jediným způsobem: když centrální banka emituje příliš mnoho peněz. Nijak jinak inflace vzniknout nemůže. Vláda může měnit zákony jak chce, ropa na světových trzích může dělat co chce, pokud Česká národní banka nevytiskne nové peníze, inflace nenastane.

0/0
7.12.2007 1:49

FightingODS

Tento průzkum

mohl objednat Dalík. Hrozba demisí a tento průzkum jsou nějak zvláštně načasované....

0/0
6.12.2007 17:19

luko5

Re: Tento průzkum

R^

0/0
6.12.2007 18:00

FightingODS

Je mi líto voličů SZ

Voliči zelených už vidí,co způsobili - chtěli volit levicovou stranu a zvolili pravičáckého zmetka Bursíka, který dopomohl ODS ke korytům a národu do bídy.Zapamatujte si co s vámi Bursík provádí a v dalších volbách proboha nedávejte těm grázlům hlas.:-©

0/0
6.12.2007 17:18

yan007

Re: Je mi líto voličů SZ

Táto diskusia ma fakt baví.... A tiež mi je ľúto všetkých, ktorí ešte nepochopili, že potenciál strany zelených je o tom, že sa tam riešia problémy a to vecne a prípad od prípadu. Každý 3. príspevok tu nadáva na stranu zelených, že sú moc ľavicoví a každý 4. že sú moc pravicoví... ale o to tu predsa vobec nejde...

0/0
6.12.2007 17:38

killy

Čo to táraš ?

Aké problémy rešia ? Sami iba problémy stvárajú ! 

0/0
6.12.2007 17:53

patriott

Re: Čo to táraš ?

první rozumný Slovák v Čechách, vítej v zemi zázkaků.![>-]

0/0
6.12.2007 21:50

Tondach

Re: Re: Je mi líto voličů SZ

a tys byl někdy na nějaké jejich schůzi, třeba krajské, nebo okresní organizace ? nebo na jednání o koaličních postupech do zastupitelstva ? A řešení problémů ? Chacha ! Řešení koryt ! Na všech úrovních !

To koryt není od slova korytnačka !

0/0
6.12.2007 20:17

Martin Kostera

Re: Je mi líto voličů SZ

Jasně, pravicový zmetku!R^

0/0
6.12.2007 23:28

Diskutervas

A co když je to jinak?

Zelení dostali ten průzkum včera a teď hledají záminku, jak opustit neúspěšnou vládu.

0/0
6.12.2007 17:06

FightingODS

Re: A co když je to jinak?

I to je možné. Myslím si, že politici to dopředu vědí.

0/0
6.12.2007 17:18

singlemalt

Platili to lidovci?

Jen aby  se zelenáči báli o posty v PS a tolerovali Čunkův comeback?

0/0
6.12.2007 16:16

hasmen

Dostanou...

Kačka zmlátí Čermáka a jsou tam...

0/0
6.12.2007 16:00

LazyFatMan

Dostanou

ČT zadá před volbami "exkluzivní průzkum" kde vyjde něco kolem 9% pro SZ a budou to tak dlouho opakovat, až se efektem stáda najde dost voličů, kteří je přes 5% hranici protlačí.

0/0
6.12.2007 15:56

frankie51

Dobrá zpráva.

A ještě lepší by bylo, kdyby se tam nedostali taky lidovci.

0/0
6.12.2007 15:52

AKSAMIT

dnes u me zabodovali

Ale dostanou...,dneska udelali prvni krok k tomu,aby de do snemovny zase dostali.R^

0/0
6.12.2007 15:51

chemba

Co dělají lidovci tak světoborného, že se pořád drží nad 5%?

Zelení jsou rychlokvašky, jejich vstup do vlády byl omyl.Původně se s nimi nepočítalo, ale pokud Topolánkovi chybělo do remízy 100:100 těch 6 poslanců tak je přibral.V opozici by jim bylo líp.Jenže Bursík se rozhodl vyměnit program zelených za ministerské křeslo.To byl začátek konce.:-(

No a lidovci zahodili vlastní program" podpora rodin až za hrob" i s rukama.

0/0
6.12.2007 15:45

xluke

Re: Co dělají lidovci tak světoborného, že se pořád drží nad

No to jsou proste vsechny verici babicky a dedeckove, farari, jeptisky, cunek a jeho rodina, par funkcionaru a Celtic no. Akorat to tak vyjde lehce nad 5%

0/0
6.12.2007 15:47

KarlKubrt

Re: Re: Co dělají lidovci tak světoborného, že se pořád drží nad

;-D;-D;-D

0/0
6.12.2007 21:42

yan007

a čo komunálna politika?

A teraz trochu inak. Prieskum podpory pre Snemovnu je jedna vec a komunálne volby druhá. Je obrovská škoda, že ľudia to vidia tak, že "budem voliť to isté, čo do parlamentu" pričom ODS na "národnej" urovni nemá nič spoločné s komunálnou politikou (a určite to tak bude aj s ČSSD a ďalšími stranami). Zelení sú podľa mňa ideálnou stranou práve pre komunálnu politiku, kde dávajú prednosť dlhodobej kvalite života pred krátkodobým ziskom.

0/0
6.12.2007 15:42

yan007

Re: a čo komunálna politika?

http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ruina_nejedleho20071206.html

http://www.kauza3.cz/Kauza-Akropolis/Zizkov-plati-podnikani-svemu-zastupiteli.html

0/0
6.12.2007 15:43

obr Koloděj

Re: Re: a čo komunálna politika?

Nevím jestli tady chcete oblbovat lidi nebo co tím sledujete, nicméně článek, na který odkazujete je z roku 2004, tedy tři roky starý. Nemyslíte, že jste s ním trošku mimo mísu?;-O

0/0
6.12.2007 16:22

yan007

Re: Re: Re: a čo komunálna politika?

ten je o privatizaci, na budúci rok dostal ďalšie milióny tento mesiac (teda vlastne dostane 11.12. na zasadnutí zastupiteľstva):-)

0/0
6.12.2007 17:40

patriott

Re: a čo komunálna politika?

.......tak si je volte na Slovensku  ty politologiku. Je vas tady plná republika, zadarmo studujeta na naších vysokých školach a jeste se tam chováte jako dobytek. Zasraný Hlinkovci-(Andrej Hlinka "Otec národa" patřil k uctívaným osobnostem fašistického Slovenského štátu, zemřel v roce 1938). Po rozbití republiky, mne  u vas v "republice" ani obsuhovat v restauracích nechteli! A ne jenom mne.... [>-]

0/0
6.12.2007 20:02

Hitman33

Statistika

Tak to dopadá, když si novináři hrají se statistikou, volební průzkumy jsou jen statistické odhady trefující skutečnost s určitou pravděpodobností, a abychom tuto pravděpodobnost trochu zvýšili, musí se hodně zvýšit reprezentativní vzorek, čili né že udělí průzkum s 1000 lidmi, ale to těch lidí muselo být aspoň stotisíc, aby nad tím člověk mohl uvažovat.

0/0
6.12.2007 15:26

aJFa-přítel cenzorů yHojte

bravo

R^ :-P

0/0
6.12.2007 15:15

karelvesely

-

......a za týden budou mít 10% ;-D Strčte si ty průzkumy do (Y) ;-D

0/0
6.12.2007 15:06

donald007

Re: -

Jo R^

0/0
6.12.2007 15:21

Mak1

No konečně

aspoň jedna dobrá zpráva. Zelení voliči začínají dostávat rozum R^:-)

0/0
6.12.2007 14:57

Scout_duck

Re: No konečně

Přesně, taky jsem si to říkal, když jsem to zaslechl v rádiu. Jen je mi poněkud divné, že se procenta přelévají hlavně mezi ODS a ČSSD, vždyť to jsou úplně rozdílné strany? To jako jednou volím ČSSD a pak ODS a pak zas ČSSD? Lidi by si mohli uvědomit, že toto nic neřeší a možná by se hodila nová normální strana v parlamentu. SZ nejsou normální strana. Tak a teď mě ukamenují.

0/0
6.12.2007 15:07

MPík

... což by byla škoda!

Já sice tradičně volil ODS, ale arogance pana Topolánka už se mi opravdu zajídá. Navíc se SZ odpovědně postavila k návratu pana Čunka do vlády. A takový morální krok mě potěšil. Já budu vždy zastáncem energie z jádra, ale v ostatním má SZ mé sympatie. Volit komunisty nebudu nikdy, KDU se nyní prostřednictvím pana Čunka silně zdiskreditovala a vždy to byla starana stojící na straně vítěze voleb - kam vítr, tam plášť. A strana pana Paroubka, Grosse, Kavana, Zgarby? Nikdy! Takže buď čistka v ODS (pryč Topolánek, Langer, Jančík, Bém), nebo zelená alternativa.

0/0
6.12.2007 14:44

myskamys

Re: ... což by byla škoda!

R^

0/0
6.12.2007 14:47

prazakm

Re: ... což by byla škoda!

Zelená alternativa? Kuchtová, Uhl...???

0/0
6.12.2007 14:49

hasmen

Re: Re: ... což by byla škoda!

... Penc .Stehlíková

0/0
6.12.2007 14:51

MirosPikos

Re: ... což by byla škoda!

Tudíž byste volil stranu bez názoru, jedinej dobrej zelenej je pan Schwanzerberg, jinak je to hromádka zaplacenejch lumpů, kteří nemaj názor. Něchtěji být levicoví, ale pravicový názory nezastávaj, takže akorat parazitujou jak dokazujou ve vládě (až na ministra zahraničí, ten má mou úctu. Rozhodně si ODS bez Béma nedokážu představit, ale to asi ani bez Langera a Topolánka. Ale tak jestli si to myslite, tak je to vaše věc.

Jasný je, že se lidem znechucuje ČSSD což jsem velmi rád, na druhou stranu mě mrzí, že srovnávají ODS s SZ, jsou to strany zcela rozlišné, řekl bych pravý střed kontra levý střed (ODS vs. SZ). Strana, která jde proti všem rozumně uvažujícím lidem (skrze Blokování jaderné energetiky) nikdy nebude mít moji důvěru. (jenom jeden z mnoha příkladů...)

0/0
6.12.2007 14:56

yan007

Re: Re: ... což by byla škoda!

To je ale pekná blbosť. To, že existuje strana, ktorá hovorí, že niektoré rozhodnutia nie sú o "pravic" alebo "lavici" ale správnom rozhodnutí, neznamená, že nemajú názor... Mohli by sme prosím ukázať nejaký príklad názoru ODS?

0/0
6.12.2007 15:37

patriott

Re: Re: Re: ... což by byla škoda!

.......tak si je volte na Slovensku  ty politologiku. Je vas tady plná

republika, zadarmo studujete na naších vysokých školach a jeste se tam

chováte jako dobytek. Zasraný Hlinkovci-(Andrej Hlinka "Otec národa"

patřil k uctívaným osobnostem fašistického Slovenského štátu, zemřel v

roce 1938).

0/0
6.12.2007 20:17

zberanek

Re: ... což by byla škoda!

Ve většině s Vaším názorem mohu souhlasit, pouze SZ se mi nějak nezdá.

0/0
6.12.2007 15:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.