Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík v Omaze postřílel osm nakupujících, pak zabil sebe

Devatenáctiletý mladík včera postřílel osm lidí v nákupním centru v americké Omaze. Dalších pět zranil, dva z nich jsou v kritickém stavu. Celkem vypálil asi čtyřicet ran, pak obrátil zbraň proti sobě. Ve vzkazu na rozloučenou se omluvil a napsal: "Teď budu slavný."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muslym

Až mrazí z té paralely, kdy nedávno

jiná rodina Kováčová přijala za svého duševního zoufalce a latentního bezohledného násilníka s hrůznou sociálně komunistickou minulostí...

0/0
6.12.2007 14:50

BBarret

To je hen tá oná jejich demokrácia.

0/0
6.12.2007 13:01

duhastrecht

Jaké

barvy pleti byl ten mladík se přirozeně říci nesmí...

0/0
6.12.2007 12:59

BBarret

Re: Jaké

Můžeš se jen zeptat,jak moc byl opálený.;-)

0/0
6.12.2007 13:01

Deleter

Re: Re: Jaké

Normálně, bílej jako stěna.

0/0
10.12.2007 14:59

Júlinek šíšal

Re: Jaké

... černý, žlutý, rudý nebo bílý ... ale stejně to máš fuk ... po sešlosti s žoržem se té deprsi snad ani nedá divit ...

0/0
10.12.2007 14:57

Klika od blazince

Asi mu jeblo

0/0
6.12.2007 12:28

Parcival

Myslím, že motivem byla zbabělost.

Mám teorii, zkouším se zamyslet nad jeho motivem vzít ssebou do hrobu další neviné lidi. Stal se slavným, jistě, tento motiv je hodně starým, jak se jmenoval ten řek, co zapálil chrám? Ale to je podle mně málo. Spíše si myslím, že ač toužil po smrti, neměl dost odvahy k tomu poslednímu kroku. Asi čekal, že ho sejme nějaký zasahující policista. A když se nedočkal, viděl, že není cesty zpět, byl plný adrenalinu.......potom už to šlo jistě lépe.

0/0
6.12.2007 11:59

PINARD

ZIVOT NENI PROCHAZKA SADEM..............

Nekde bouchaji ve verejnych prostorech naloze atentatniku, jinde si mladici hraji na divoky zapad.............8-o

Jooooo, kazdy svou kulturu.

0/0
6.12.2007 11:40

Fidel Castro v plne sile

No a?

:-)R^

0/0
6.12.2007 10:56

Montaigne

Je to akční

je to americké, už jsme si na takové zprávy ze země, kde zítra znamená pozítří skoro zvykli!;-D

0/0
6.12.2007 9:56

VLDX

Kuřák..

... jestli si někdo myslí, že kouření marijánky, je neškodné, tak to se hodně plete. To hulení způsobuje změny na mozku a rozjíždí to psychické poruchy, no a potom se rozhodne že postřílí všechny, protože se mu sesyopal život z toho jak hulil. To jsou prostě nenapravitelní lidé. Kdyby pořádně pracoval a nekecal zhulenecký kecy, tak by s ním třeba i ta holka zůstala. Ten borec byl prostě troska. Nikdo nemá život jednoduchej a nezačne kvůli tomu brát drogy. To jen ti jedinci, kteří jsou prostě slaboši.

0/0
6.12.2007 9:56

kubulueluhu

Re: Kuřák..

toť posudek veleznámého psychologa, který byl s tímto chlapcem už léta v kontaktu.

Děkujeme

:-©

0/0
6.12.2007 10:00

Alucard

Re: Re: Kuřák..

lol VLDX ma trochu pravdu, lidi ktery znam, a ti z nich co berou drohy se snazej z neceho dostat (pomaha jim to pry premyslet), dalsi kvuli problemum v rodine, skole, praci. A kdyz si vezmu co se stalo v mem okoli jen kvuli dorgam, minimalne 2 lidi z meho okoli mohli zit.

S drogama se setkate na kazdem rohu v kazde skole, a pokud nekdo rika ze u nich nic neni tak jen mlzi a maji tam toho habakuk, jde jen pouze o aktualni psychiku cloveka, pokud je nekdo v dusevnim rozpolozeni je k temto latkam nachylnejsi (na vice procent je zkusi). Spis by si meli uvedomit ze tim obcas uskodi ostatnim (kluk zabije kamaradku protoze si vzal houbicky, jinej vezme bouchacku a jde si dat deer hunta s lidma). Proste ten problem tu bude porad protoze lidi sou blby a neumi zit normalne, proste zit zivot takovy jaky je a ne si z nej delat neco jineho.:-/

0/0
6.12.2007 10:45

kubulueluhu

Re: Re: Re: Kuřák..

VLDX nema pravdu v nicem.  S tebou souhlasim, ze deckam do ruky drogy nepatri...alkoholem a cigaretama pocinaje. Zadelavaj si na pruser a je to nejrizikovejsi skupina.

0/0
6.12.2007 11:05

SeeM

Re: Kuřák..

proč potom se to prodává v kdejaké trafice, potravinách a televize je plná reklam na chlast (klasifikace tvrdší droga než thc), dávat toto do spojení s trávou je kapku přízemní. a ještě takto odvážně posuzovat jinou nárrodní mentalitu, nevím nevím více si myslím, že je alarmující, že v americe je 15% 6 letých děcek na antidepresívech a podobných fetech

0/0
6.12.2007 10:37

Alucard

Re: Re: Kuřák..

jo davat vse do jednoho pytle je stupidni uvazovani

Na co cigarety zbytecnost a zrout penez, na co alcohol nic vam to

neda, jo obcas si dat treba sklenku stareho vinka proc ne, pres tyhle

veci se clovek snazi ze sebe pred kamosema udelat neco co neni a nebo se timto take snazi dostat z problemu, cigarety zas pomahaji lidem dostat se z deprese, proc? existuji prece jine zpusoby

Jenze kdyby si vsichni lidi na svete rekli nebudu kourit, nebudu pit tak naroste nezamestnanost, a firmy (vyrobci) strati hafo penez a to nemuzou a tak delaji stale nove a nove reklami aby na ne lide skocili. Takze spis bych videl problem v televizi...

0/0
6.12.2007 10:51

SeeM

Re: Re: Re: Kuřák..

ono je nutné neškatulkovat, tento rok mám za sebou jednu dost drsnou zkušenost, důchodce, stále kecy o drogách apod. a v dubnu jsem ho našel doma na zemi absolutně mimo sebe, kecal pouze francouzsky, jediné co jsem věděl, že bere nějaké prášky na bolest zad, prdlajs frajer do sebe cpal nějaká antidepresíva, tak šup na detox, 2 měsíce nás nepoznával, jednou mluvil francouzsky jednou zas česky, teď bych řekl, že v tom frčí znova, poslal jsem ho do prdel*e, začal jsem mít strach i o sebe resp o blízké protože posílal divné sms, člověk nikdy neví

0/0
6.12.2007 11:04

IoannesM

Re: Re: Kuřák..

Hlavní rozdíl mezi alkoholem (ethanolem) a trávou (THC) je v tom, že s alkoholem má lidstvo zkušenosti nejméně 3000 let, zatímco s THC pár desítek let. A bude trvat nejméně 50 let, než se přijde na pravděpodobné vedlejší důsledky požívání THC - spouštění psychických problémů apod.

V mém okolí je plno kdysi kamarádů, nyní huličů, kteří mají po hulení od 13 let skoro problém si vzpomenout, jak se jmenují!!! :-©:-©:-©:-©

0/0
6.12.2007 11:01

SeeM

Re: Re: Re: Kuřák..

no první zmínka o konopí je z cca 800 před. n.l., hášek hulil alespoň dle nálezu jeho dýmky i shakespaere, rozhodně s tím máme více zkušeností než s psychologií

0/0
6.12.2007 11:07

Catt

Re: Re: Re: Kuřák..

Nejdřív si něco nastuduj a pak piš, protože jinak si tu jen za blbce. Nejstarší dochovaná zmínka o užívání konopí, je stará 7 tisíc let. Ale nic si z toho nedělej, jak říkají křesťani - Blahoslaveni slabí duchem, neboť jejich je království nebeské. Prostě pán bůh má blbce rád, takže i tebe.

0/0
6.12.2007 11:16

IoannesM

Re: Re: Re: Re: Kuřák..

No tak jsem se zmýlil. A co z toho? stejně je ale velký rozdíl mezi prvním požíváním a masovou spotřebou. Což o trávě neplatí. Pokusy s ním v historii byly - ale pouze pokusy. S masivní spotřebou alkoholu se to nedá srovnat. Masivní požívání trávy nastalo až někdy v 50.letech (spíš ale v 60.) - v západní evropě, v USa, Kanadě, austrálii atp, v zemích bývalého sovětského bloku až v 90.letech (!!!).

Lidé se slabým kritickým myšlením se v diskuzích zaměřují na detaily a podstata (to důležité) jim uniká. (Stává se to v případě, kdy sami nemají už co dodat).Někteří jsou kvůli jednomu detailu schopní dokonce i urážet. Obávám se pane, že to je i vás případ.

0/0
10.12.2007 14:39

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Kuřák..

Nezlobte se, ale napsal jste, že s THC má lidstvo zkušenost pár desítek let. A to je lež, jako věž.

0/0
10.12.2007 15:01

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Kuřák..

Dále by mě zajímalo, jak je to s tím rozdílem mezi prvním požíváním a masovou spotřebou, co o trávě neplatí?

0/0
10.12.2007 15:02

Pan Navratil

Re: Re: Re: Kuřák..

No, tví kamarádi nemají problém s THC, ale se sebou.

0/0
6.12.2007 11:47

TomMod

Re: Kuřák..

;-D jak ja jsem se zasmal z tveho prispevku...

Prosimte byl jsi treba nekdy v Holadsku? V tamnich Coffee shopech najdes i kravataky a ze by nekdo sviral hned po dokoureni pistol v ruce jsem si nevsimnul.

To, ze v Americe je moderni takhle pachat sebevrazdu je bohuzel uz jejich problem.

0/0
6.12.2007 11:44

Parcival

Re: Kuřák..

Jestli si někdo myslí, že ten mešuge střelec střílel kvůli tomu, že si občas dal brčko, tak musí být asi trošku mimo:-) Souhlasím s tím, že THC je riziková pro lidi s některými psychyckými problémy a že když někdo hulí jedno za druhým, tak je to průser, jako ostatně každé přehánění, ale ti předchozí střelci uživatelé nebyli! THC má na některé psychické poruchy negativní vliv, ale rovněž se s jeho pomocí jiné poruchy léčí. Navíc jste zcela nestraně opominul fakt, že píší o tom, že si OBČAS dal špeka a že pravidelně chlastal. Takže? postavíte se k alkoholu stejně kriticky??

0/0
6.12.2007 11:55

Warhead_bia :P

hmm koukam

"Naštěstí přišel šerif, který chránil toalety s brokovnicí v ruce"  tak uz nejenom u nas je policie na h***** ;-DR^

0/0
6.12.2007 9:44

Parcival

Re: hmm koukam

Ty bys jistě střílel po něm, že? S brokovnicí v obchoďáku. Nojo, že by to odnesli i další lidé, však on si to bůh nahoře přebere, kdo byl vinen a kdo ne, viď.

0/0
6.12.2007 11:49

Warhead_bia :P

Re: Re: hmm koukam

opet si naprosto nepochopil pointu meho prispevku ;-D ja ti napovim je to v tom spojeni s toaletou ;-)

0/0
6.12.2007 11:50

Parcival

Re: Re: Re: hmm koukam

Potom jsem za blba právem. Fakt je, že když vystřelil podruhé, potřetí, tak vedle něj asi moc velký dav nebyl;-) Takže si klidně ten zasahující mohl vystřelit. Ovšem zase nevíme jak daleko od sebe byli. Brokovnice není určena na nějakou velkou dálku.

0/0
6.12.2007 12:03

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: hmm koukam

 uz vidim to oceneni hrdinny ochrance toalet ;-D

0/0
6.12.2007 12:11

vver440

to je z těch hambáčů

člověk je potom jako sjetej a zabíjí to mozkový buňky. Výsledek je pak vidět na vymatlanosti Američanů:-)

0/0
6.12.2007 9:44

Coldstone

Nákupní horečka

nechtěl stát frontu u balení dárku - chtěl si jen zabalit bouchačku

0/0
6.12.2007 9:40

Alucard

ach boze

no tak tohle je fakt moc nevim jestli mam litovat a nebo se utoho clanku a komentaru smat!

Pokud se chtel zmineny mladik zastrelit tak to mohl udelat rovnou a nemusel kolem sebe zabijet lidi, by me zajimalo komu jeho omluva prospeje (treba manzelovi co stratil manzelku) jen kvuli tomu ze pan si chtel vystrelit? lol, zachvilku si vezmou nasi skolaci z neho priklad vezmou tatovu zbran a hura do skoly na tu osklivou ucitelku a spoluzaky8-o, je videt ze v americe je to na dennim poradku, a nase republika si prece bere priklad z ameriky skor ve vsem, nebojte nebude dlouho trvat a nekdo se v delvite "Bille" u pokladny nastve a vsechny tam postrili.;-€

0/0
6.12.2007 9:30

Parcival

Re: ach boze

Oba víme, že to není pouze záležitost USA, ale i německa a Finska. A za druhé, pokud se bojíte, že to nějaký blb zkusí u nás v Bille (což je pravděpodobné), aspoň nebude před vánocemi tolik narváno, berte to z té lepší stránky.

0/0
6.12.2007 12:06

kecyvklecy

Tak hele, já vám to vysvětlím, jo?

Byl to dobrej kluk, fšichni ho měli rádi a budou na něj spomínat, že a navíc je slavnej. O bože, ta Amerika je supr!! Miluju Ameriku!! Gdy bude takchhle suprová i naše zemička, abysme jako byli swětoví? ;-D

0/0
6.12.2007 8:46

gagaryn

***

měl nákupní horečku :-(

0/0
6.12.2007 8:30

morbidni_kreten

:-P

a jinak...byl frustrovaný ....to je celé

0/0
6.12.2007 8:28

iuos

hmm

jedenáct profesionálních aktivistů...   docela rád bych viděl výpisy jejich účtů...

0/0
6.12.2007 8:24

morbidni_kreten

:-P

příležitostně kouřil marihuanu?:-DDano a zešílel, viděl výýti trojhlavé psi,. kteří mu řikali pod vlivem drogy:běž a zabij!!!Bež a zabij!!!

Asi touhle pohádkou , kterou si vymyslel jeden pán z USA, se prosadil v USA zákon, zakazující THC!!!;-D;-D;-D

0/0
6.12.2007 8:20

vths111

Re: :-P

slusnej model, kde se da sehnat?

0/0
6.12.2007 8:36

HugoWomaacka

normálně bouchly saze

pro takový by měli pořádat pravidelný zájezdy do parlametnu ČR ;-D

0/0
6.12.2007 8:14

xrobocop

Je jen otázkou času, kdy se podobné věci začnou dít i tady..

;-(

0/0
6.12.2007 7:44

kill7

hm

asi nejhorší je že příležitostně kouřil marihuanu;-D

0/0
6.12.2007 7:43

Stripe

Re: hm

Bylo to nervama a alkoholem, trava z tebe neudela debila kterej bude mlatit svoji zenskou kdyz prijde z hospody protoze se nedokaze ovladat...

kdyby lidi radeji hulili, aspon vedi co delajR^

0/0
6.12.2007 9:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.