Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děkujeme, za jediný den jste Martinovi zaplatili vozík

Třicetiletý Martin Hrůza, který je po autonehodě odkázaný na pomoc druhých, si může splnit svůj sen - pořídit si nový speciální invalidní vozík. Potřebnou částku jste mu během jediného dne poslali na Konto Bariéry vy, čtenáři iDNES.cz a MF DNES. Děkujeme!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

typicka cechackovska reakceRv co z vas udelala era totace:-©

Tohle patri do kapitoly "ty utrpis skodu, tak by tvuj soused mel tu skodu taky odnest"...nekdo zavinil dopravni nehodu, tak ty chces at se nikdo ani neodvazi pomoci chudakovi postizenemu, jen at si ten kripl vsechno vybeha a vysoudi na provinilci sam...treba i po letech! A do te doby ho maji jako vozit na trakari, jo?

Cisi z tebe mizerna zavist a jsi cely zlucovity,  ze se v Cesku nasli slusni, lide, kteri nevahali sahnout do kapsy a postizenemu pomoci. Samou lakomosti se ti svira (Y)  a invalidovi se nestydis i ten vozejcek zavidet. Kdo jinemu preje, je mu prano, kdo jinemu dava, je mu dano. Co das, to se ti vrati, nekdy nekolikanasobne.

0/0
6.12.2007 14:16

unbelieving dog999

Re: Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

Tys moc inteligence nepobral, ze?;-D To mu mam zavidet jeho novou kriplkaru?? Jakoze na ni nesedim?? Se prober, me nejde o neho, ale jeho vsivyho svagra, kterej se s nim vysekal, vyvazl skoro nezranenej a ted se misto aby ten grazl platil jako mourovatej vybiraji prachy mezi lidma. O to mi jde, nezavidim nikomu zivot na voziku, ale sere me, ze se porad vyvolavaji falesne solidarity a pravi vinici se smeji na cele kolo, pac nic platit nemusi. Ja na tyhle akce davat penize nehodlam, protoze na moje mozne budouci problemy taky nikdo davat prachy nebude..(Y)Rv

0/0
6.12.2007 14:21

captain cook

Re: Re: Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

jestli svagr nehodu zavinil tak to je na policii, vasich zakonech a vasi justici, aby se tim patricne zabirala. Ne na postizenem, aby honil nekoho po vsech certech.

0/0
6.12.2007 14:24

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

To urcite zavinil, neprizpusobil rychlost stavu vozovky. Druha otazka je chtit v CR spravedlnost, takze ten clovek musi odkazanej na pomoc druhych, kdyz mu vinici, dokonce vlastni familie nehodla pomoci a kasle na to. Me jde spise o ten princip, ze za skutek by mel kazdej nest zodpovednost, tudiz by nebylo potreba nejake sbirky mezi lidma, platili by konkretni vinici. Tady v UK je kazdemu fuk, ze nema z ceho, udelals chybu, plat!!R^!

0/0
6.12.2007 14:27

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

Mimochodem fraze "vasich zakonech" me urazi. Nejsem komunista a nikdy nebudu, takze to nejsou "moje zakony", ale bolsevicke zakony, ktere dodnes nikdo nebyl schopnej zmenit na neco podobneho, jako maji na zapade..:-©

0/0
6.12.2007 14:31

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: To je dobre, ze jste mu zaplatili

Mimochodem, kolik jsi přispěl?

0/0
6.12.2007 17:18

Radek1979

a ještě jednu věc bych přidal

z mýho pohledu sou dva druhy vozejčkářů. A to ti kteří se s postižením narodili, popřípadě se jim to stalo na základě nějaké nemoci. Potom ti kteří sou na vozejku kvůli úrazu, auta, motorka, práce. Tito lidé sou neuvěřitelně rozdílní a poznáte je už na ulici. Existuje sorta hajzlů kteří se vám na chodníku nepřízpusobí, pomoc berou jako samozdřejmou věc, většinou nepracujou, poukazujou na sebe a dělají ze sebe strašný chudáky. Nedávno mě dostal jeden pořad kdy si tam vylejvali srdíčko mladí blbečci co přišli o nohy na mašině, ukazovali jak se jim dál dobře jezdí na čtyřkolce, hnus to byl. Ti ostatní kteří si za svoje problémy nemohou se většinou snaží s ostatním vycházet a celkově se snažit. Pokud se podíváte do chráněných dílen nenajdete tam prakticiky žádného kripla jako je tady Martin a jemu podobní. Ti už nikdy nebudou makat, vždy to budou jen ti chudáci s největším neštěstím na světě a nataženou rukou.

0/0
6.12.2007 7:39

captain cook

Re: a ještě jednu věc bych přidal

 Znas toho Martina osobne? Zda se mi, ze se jenom hodne domyslis a vymyslis si. Ze ti jednou nejaky vozickar nestastnou nahodou prejel kuri oka, kvuli tomu tu na ne :-© Zatimco mas narok na vlastni usudek a muzes se rozhodnout zcela svobodne jestli das nebo nedas na sbirku, nemas ale pravo tady hazet hnuj na nekoho, kdo mel proste nestesti, ze byl v nespravny okamzik na nespravnem miste. Postizeny ma legitimni narok vozicek, jinak by mu pojistovna nedala ani halir. Zbytek je vec privatni sbirky, z tve kapsy to nejde a co Martin udela nasledovne, do toho ti je p*d. Tak vodprejskni! iDnes pomohla publicitou a stedri Cesi dali tak rychle, ze se za jediny den sesla castka vic jak 2x potrebna. Vsechna cest tem, kdo pomohli tak rychle. Na rozdil od slusnych Cechu, na nez muzeme byt hrdi, ty jsi jenom mrnavy zavistivy, nenavistny vych*any cechacek delajici svemu narodu ostudu.

0/0
6.12.2007 9:56

Radek1979

Re: Re: a ještě jednu věc bych přidal

Četl jsi vůbec co sem psal? Myslím že pokud považuješ za hrdý čechy ty, kteří přispějí na postiženého pouze tehdy když mu ho média naservírují  pod, hubu pro mě je to docela smutné. Ano možná dělám svému národu ostudu ale pomáhám potřebnejm, těm opravdu potřebnejm. Jdi se podívat někdy do školy svítání kdo to jsou potřební lidé, děti. Potom možná pochopíš o čem tady píšu. Ale nebudu už se donekonečna opakovat že tady nejde o prachy ale o princip. Jsou lidé kteří to prostě nepochopí. Jim stačí to že je tady nějakej mrzák kterej se vybrečí do médií a oni ho můžou litovat, je už nezajímá to že ten co brečí jakej je chudák nechává beztrestně běhat mezi námi nebezpečného člověka. Rv

0/0
6.12.2007 10:13

captain cook

Re: Re: Re: a ještě jednu věc bych přidal

co to prosim te blekotas, ze nekdo nechava behat "nebezpecneho cloveka". Tim myslis svagra? Pokud zpusobil nehodu vlastni nedbalosti, na to je vase policie aby se rozhodla jestli porusil pravidla silnicniho provozu. Pokud ano, pak ho musi formalne vznest obzalobu a pak to jde k soudu, ktery rozhodne. Nebo snad cekas, ze Martin nasedne do voziku a bude podle tebe svgra honit po ulicich???8-o Copak jste nejaka bananova republika, ze se o tohle musi starat postizeny sam?Copak na tohle u vas nemate prislusne urady a prislusne zakony???8-o

0/0
6.12.2007 13:54

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: a ještě jednu věc bych přidal

Co to meleš ty troubo, Martin má chromý ruce a ne mozek a měl na švagra podat T.O.

0/0
6.12.2007 13:58

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: a ještě jednu věc bych přidal

Kdyz nekdo zavini nehodu, je to predevsim na policii, aby to prosetrila a vznesla potrebna obvineni a na soudu, aby podle zakonu rozhodl o vine a trestu. Pokud policie svagra neobvinila, pak prisla  nasledkem vysetrovani pripadu k zaveru, ze treba tu nehodu nezavinil...?Je take na pojistovne, aby pripadne zacala vymahat odskodne od vinnika...to podle vysledku soudniho pripadu.

0/0
6.12.2007 14:28

Radek1979

Re: Re: Re: Re: a ještě jednu věc bych přidal

Člověče ty jsi od lopaty? Zaviníš li dopravní nehodu, policie řeší dopravní nehodu. Nehodu vyřeší a tím to pro ni končí. Pokud tam není žalobce který by ho žaloval za ublížení na zdraví s trvalejma následkama státho za to soudit nebude.

Mýho otce zabil podobnej kri/pl, stát ho obvinil za řízení pod vlivem, neposkytnutí první pomoci, těžké ublížení na zdraví s následkem smrti, poškozování cizí věci, veřejné ohrožení... Vše co k nehodě připadá ze strany státu. My ho nyní můžeme žalovat dál o odškodné, vyplacení odškodného... Proč by to za nás měl dělat stát 8-o 

0/0
6.12.2007 15:46

danny44

Nechci rejpat,.....

Nechci nijak rejpat, ale jak si může člověk, kerý "má ochrnuté ruce i nohy" odrovnávat ramena, když tlačí stávající vozík....8-o 

0/0
6.12.2007 7:27

Pan Navratil

Re: Nechci rejpat,.....

Asi to dělá už jenom to pomyšlení...

0/0
6.12.2007 13:58

kacinecka

Pro mistra Radka1979

Panáčku, napřed se dostaneme ze sra*ek a potom se budeme zabývat nějakou pomstou švagrovi, co říkáš? Chtěla bych vidět tebe, chytráku, camráš se tady silnýma řečma a stát se to tobě, byl bys první v lajně na sbírku ;-D  A vysvětlení?

"Jo, řval jsem proti tomu, ale když jste přispěli nějakýmu Martinovi, tak mně můžete taky ne?" Jako bych tě slyšela. Pamatuj si, že z tvých peněz nedal nikdo ani halíř, a po ostatních ti může být oné :-) Je mi tě vlastně líto....a ještě bude :-)

0/0
6.12.2007 5:48

Radek1979

Re: Pro mistra Radka1979

Panenko, tady nejde o pomstu, nejde o ty peníze, ale o princip. Můžeš si mě urážet jak chceš, sem klidnej a vyrovnanej člověk. Sám sem nějakej čas vypomáhal ve škole svítání, nedělá mi problém přispět na tělesně ani duševně postižený a taky to dělám.

Tento případ má ale několik aspektů které poukazují na to že ten člověk musí bejt arogantní hajzl myslící jen na sebe a svou rodinu. Není pro mě přípustné aby někdo nechal po světě dobrovonlě běhat a jezdit blbečka kterej může kdykoli zavraždit autem kohokoli z nás. Ta pravděpodobnost vzhledem k tomu co se stalo je tu docela velká. Je to absolutně nezodpovědné.

M má možnosti ty peníze určitě získat i jinak než žebrat. Jenže to stojí úsilí, že ano, tak proč to neudělat jednoduše.

Potom tady máme rodiný vstahy. Perfektní vizitka rodiny, švára tě zmrzačí, vykašle se na tebe a ty mu to odpustíš na úkor ostatních, to je docela zvrácené a ten pán má asi vysoký práh sebelitování.

Je to můj názor a píši ho sem protože doufám že si to přečte.  

0/0
6.12.2007 7:25

captain cook

Re: Zavistivci

Nenavistne prispevky dole mne doslova sokovaly. Kde ziji, je naprosto normalni, ze nejaka osoba /padne komunita se postavi za kauzu a usporadaji pro ni verejnou sbirku. Pomahat lidem nejak postizenym je tady otazka slusnosti a lidskeho soucitu s temi, kterym zivot spatne nadelil. Delame sbirky na potreby jednotlivcu i celych komunit, doma i v zahranici, od vozicku po obeti asijske tsunami. To je normalka. Pomaha kdekdo, od medii po mistni komunity s jejich "fundraising events". Zadny slusny clovek se tady nikdy nevyslovi proti nekomu, kdo potrebuje pomoc verejnosti. Ze by nekdo vyblil tolik jedu, zavisti a prime nenavisti jako vy dole, to tu neexistuje. Na to jsou Australane prilis slusny a stredry narod, ne jako ti vych*ani cechackove dole, za ktere se hluboce stydim.;-€:-©

0/0
6.12.2007 3:07

Pan Navratil

Re: Re: Zavistivci

Martin potřebuje pomoc veřejnosti leda v tom, aby viník, popř. jeho pojišťovna konala co má. A ne sbírku na vozejk, kterej mu MOŽNÁ, když se bude jó dařit, k něčemu bude.

Australani jsou potomci trestanců, damage to speak.

0/0
6.12.2007 17:17

Tatíček MORAVA

›››››››››››› ™

A kdo dá co mě a ostatním potřebným?: Tento systém ODS je na guvno.

0/0
5.12.2007 23:24

clickman

Dobri lide stale ziji

!VR^:-)

0/0
5.12.2007 23:23

Tatíček MORAVA

Re: Dobri lide stale ziji

nas®at

0/0
5.12.2007 23:24

Radek1979

Tak doufám že si ho užije

a že každou minutku bude myslet na ty opravdové chudáky, kteří nemají kamarády a nikdo jim peníze zadarmo nedá. Tenhle mrzák měl jiné možnosti než získat peníze takle, způsobem kterej je víc než ubohý. Doufám že všichni jeho známí a kamarádi se za něj stydí, stydí se na něj pro to že ti lidé co se nechali ovlivnit mohly ty peníze poslat potřebnějším. Těm kteří nemají vlivný kamarády a musí se životem prokousávat jak se dá.

Tímto člověkem se nedá než absolutně pohrdat. Ne jen že utrhuje od huby lidem kteří jsou na tom podstatně hůř, ale on nechává vědomě běhat na svobodě a řídit nějakýho ču/ráka, vraha kohokoli z nás tady.

Článek sem nečetl, už titulek se mi znechutil :-©

0/0
5.12.2007 19:15

yxarinka

Re: Tak doufám že si ho užije

není nutno jím hned pohrdat, ale s většinou souhlasím - zejména s tím, že nevyřešil toho svýho švagra, kterej může svobodně dál mrzačit jiný lidi....(Y)

0/0
5.12.2007 20:03

AugustusTiberius

Re: Tak doufám že si ho užije

tvuj clanek jsem cetl....:-©:-©....hnus....ty chudaku.....zamysli se aspon na 5 minut jak by bylo tobe v jeho telesnem postizeniRv

0/0
5.12.2007 20:11

smich

Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Radek je hodně drsný, nicméně má bohužel v zásadě pravdu. Já bych se soudil s švagrem/pojišťovnou o miliony a nežebral bych sbírkami o tisíce, které mohou dostat jiní, kteří jsou též postiženi a nemají šanci na nějaká odškodnění...

0/0
5.12.2007 20:18

vaclav13

Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Nevím jak by bylo mě, ale na vozíku prožila několik posledních let života moje matka, takže rozhodně nepatřím mezi ty, kteří když vidí člověka na vozíku, tak nevědí co mají dělat a nebo rovnou dělají, jako že jej nevidí. Vím moc dobře, jak težký mají tito lidé život, ale v tomhle souhlasím s Radkem. Tohle se hned tak nevidí. Pro klid v rodině nechat plavat blbce, který ho svým machrováním zmrzačil, teď na něj z vysoka se** a žebrat takto peníze od jiných, tak to fakt nevím, jak to slušně okomentovat.

0/0
5.12.2007 20:50

Cislo 2

Re: Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Já jsem mu včera přispěl. Nechápu, proč někdo pořád řeší cizí peníze. Kdyby nebylo toho článku, lidé by mu nic neposlali a také by nikdo jiný nic nedostal.  Neposlal jsem mu ty peníze na úkor jiného, ale svůj !!! 

0/0
5.12.2007 20:57

smich

Re: Re: Re: Re: Tak doufám že si ho užije

právě že by dostal někdo jiný, pokud by byl vybrán!! a přispěli by mnozí, kteří se oprávněně pohoršují nad výběrem Martina

0/0
5.12.2007 22:16

Radek1979

Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Proč chudáku? Já mám důvod tohodle kripla tak nazývat, alespoň z mého pohledu. Nevím jak by se žilo mě s jeho tělesným postižením, ale určitě vím že to není žádná tragédie. Viděl sem mnohem víc bolesti a neštěstí s kterým se lidé dokáží vypořádat. A musí to bohužel zvládnout sami protože se s tím narodili a tak je to "normání". Ano tímto člověkem vysloveně pohrdám a o tobě si myslím své Rv

0/0
6.12.2007 7:29

Starej Zázvorka-bijec modrejch

Re: Tak doufám že si ho užije

Jsi zcela zdráv? 8-o

0/0
5.12.2007 20:18

Cislo 2

Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Ještě to není s tebou tak špatný ... ;-)

0/0
5.12.2007 20:45

ples

Re: Tak doufám že si ho užije

No...tak nejak je mi jedno, jestli ma vlivny kamarady. Potreboval pomoc stejne jako ti, kteri nemaji vlivne zname. A to, ze jich vyuzil? Ty bys v jeho situaci hrdinne mlcel a dal byl bez moznosti voziku? Blbost! Choval by ses stejne jako on. Vyuzil bys kazdou moznost, jak si ulehcit zivot bez nohou. Nemoralizuj, pokud nevis, jaka to muze byt situace.

0/0
5.12.2007 20:39

vaclav13

Re: Re: Tak doufám že si ho užije

Ano a první a logická možnost je přitlačit blba, který jej do tohoto stavu dostal a teď dělá jako že nic. Mělo to být hrazeno z jeho pojištění a pokud jej neměl v pořádku zaplacené, tak holt z jeho kapsy. To je normální postup. A vzhledem k tomu, jak se ten machýrek švagříček chová, tak bych do toho šel tuplem. Rodina nerodina. Kvůli jakémusi klidu v rodině žebrat peníze od jiných mi připadá fakt dost cynické.

0/0
5.12.2007 20:54

Starej Zázvorka-bijec modrejch

Tý krávo! Tak to jsem nečekal.

0/0
5.12.2007 18:08

Blbec z Xenemunde

<>

Tenhle způsob pořízení se mi zdá v tomhle banánistáně totálně ujetý (Y)

A co milující švagr ? Dal aspoň bůra :-© :-© :-© :-© :-© ?

0/0
5.12.2007 17:30

Todd Berrttuzzi

Re: <>

Mně se to zdá rychlý a efektivní. Otázkou je zda každý postižený chudák má někoho známého , kdo ho protlačí na titulní stránku iDNES nebo do televizních novin na NOVĚ .....:-P

0/0
5.12.2007 17:33

Starej Zázvorka-bijec modrejch

Re: Re: <>

R^

0/0
5.12.2007 18:08

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: <>

to zařídil švára aby nemusel vysolit  za vozík atd. chudák jeden!

0/0
5.12.2007 18:55

qoknu

Hlavně,

že poslanci rozporcovali mědvěda, sobě jistě před Vánocemi také přilepší nějakými pěkně vysokými odměnami a blbečkové mají posílat peníze. Aby nedošlo k mýlce, mám blízkého člověka také na vozíku, vím moc dobře co to obnáší.;-€

0/0
5.12.2007 17:04

SeeM

smutné ovšem je

že i když platíme sociálku a zdrávku jako vzteklý, tak se na potřebné musí stejně udělat charita a na druhou stranu se stbákům odpouštjí daně, za to mohlo být těchto vozíků 170

0/0
5.12.2007 16:53

NáhodněProcházející

Re: smutné ovšem je

R^

0/0
5.12.2007 16:57

ples

Re: smutné ovšem je

Ono totiz je mnohem dulezitejsi, aby penize z nasich dani sly na lecbu fetaku, narkomanu, zavislaku na automatech...a jinych ozungru, ktere nikdo nenutil do te zavislosti lezt.

0/0
5.12.2007 17:13

Tocon

Re: smutné ovšem je

Pravda ovšem je i taková, že kdybychom neplatili "jak vzteklí", tak by od pojišťovny nedostal ani ten horší vozík, ani těch 21 tisíc. Momentalni stav neni idealni, ale je tu v systému zavedená určitá solidarita, a to je dobře.

Spory můžeme vést o tom, do jaké míry to má být - každý by chtěl platit co nejmíň, ale nikdo by se na druhou stranu nechtěl dostat do situace, kdy bude potřebovat extrémně drahou léčbu, kterou mu pojišťovna nezaplatí (zvláště pokud by se zdravotní "daň" snížila)...

0/0
5.12.2007 17:52

jachym03

Re: Re: smutné ovšem je

Konečně normální rozumný názor.:-)

0/0
5.12.2007 18:36

ples

Re: Re: smutné ovšem je

Jo...se solidaritou souhlasim. Ale jenom s temi, kteri jsou nemocni kvuli veku (duchodci), kvuli nehode (viz Martin) nebo nekym podobnym, ktery "je v tom nevinne". Ale jak jsem psal výše, být solidární s někým, kdi si svoje zdraví nčí dobrovolně, se mi opravdu nelíbí.

0/0
5.12.2007 18:39

SeeM

Re: Re: smutné ovšem je

to je kapku scestný názor, osobně chci větší variabilitu pojištění, platím pojištění na sebe, na solidaritu prdím, to je věc pojišťovny jak ohodnotí riziko, taky soucítíš s frajerama co rozsekají auto 5x do roka, proč v tom stále vidíte nějaký rozdíl? Doporučuji prozkoumat znovu definici pojištění. V současnosti nemohu rozhodovat co z MÉHO pojištění mi hrazeno bude a co ne, nejsou dána žádná pravidla abych se mohl pro různá rizika připojistit, osobně nezneužívám, zubař soukromý platím ho na dřevo, u obvoďáka jsem byl v roce 2000 pro potvrzení a platba také na dřevo a za 20 let zjistím, že mám smůlu a pojištění mi nic nekryje.

0/0
6.12.2007 8:49

zimní okvětní lístek

zajímavé jak některá

méněcenná hovádka dokáží pomluvit cokoli pozitivního...nepomoct někomu jenom proto že je ještě někdo jiný ve větším srabu je pěkná peečovina:-©

0/0
5.12.2007 16:28

Pimpil

Re: zajímavé jak některá

no jasne, cely se chveju blahem, jak jsme zase pomohli Frantovi

0/0
5.12.2007 16:32

dislektik-idnes si na mě zasedla

to je od lidí hezké že pomohly

R^R^ a pro idnes kdy napíšete o dalších lidech co potřebuji pomoct v nouzi já to vidím na několik tisíc článků !!

0/0
5.12.2007 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.