- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nebo na letadla, ktera ty terce tahnou
No jo je to levnejsi a bezpecnejsi tak proc ne. Otazka je vyber Gipenu ceskym MNO pro CZAF, ktery smrdi stamilionovymi uplatky ceskym politikum, coz se jiz prokazalo v Madarsku ,kdyz byly k dispozici za nizsi cenu nebo prakticky zadarmo, tedy za uhradu ruskeho dluhu u CR daleko lepsi letadla tedy rada Su 27/ 33. Kdyby vybirali odbornici a piloti vybrali by bud Sucka anebo F/A 18 Superhornet. To udelalo i Svycarsko ktere vzdy dava prednost zbranim z neutralnicj zemi ,viz OT Häglunds, ale kdyz vybiralo letadlo pro SAF vybralo navalizovanou upravu F/A 18 a ne Gripen, ktery je zretelne nejslabsi ze vsech na trhu a navic je jeho provoz provazen spoustou problemu. Posledni ,zakaz pilotovani Gripenu piloty nad 100 kg hmotnosti. pro nebezpeci samovolneho vystreleni pilota z kokpitu to jen potvrzuje. Ostatne uplaceni na ukor bojeschopnosti CA ukazuje i objednavka OT "Pandur" misto OT"Patria" ci novych ruskych jak kolovych tak pasovych OT, ktere jsou lepsi nebo stejne a levnejsi..