Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frajer na sjezdovce. Proč ne? Ale za své...

Chceš být frajer na sjezdovce, nebo nula na pohovce? Při pohledu na reklamní slogan na dnešní titulní straně novin jsem si okamžitě vzpomněl na premiéra Topolánka a jeho lyžařský výlet do Innsbrucku a okolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PetroleumLampoIdorablo

Naši přední politici a státníci

Naši přední politici a státníci mají také právo na odpočinek. To by bylo pěkné, aby se jim ho někdo opovážil upírat...

V. Mňačko: Baron Soudruh Prášil, Odeon 1990, str.112

0/0
5.12.2007 15:31

sageorg

Dokud..........

jim to bude na veřejnosti procházet,jejich apetit se nezmenší.Vymýšlí kodexy pro supermarkety,ale co tak kodex pro poslance,senátory,vládní a regionální politiky?Něco jako,neodpustím daňový dluh svému "spoluestébákovi",po dobu svého mandátu nezesmilním,budu vždy a za všech okolností mluvit jen pravdu,slibovat jen splnitelné,nebudu si z voličů dělat (Y) atd.;-) 

0/0
3.12.2007 21:12

vmvanjan

Skvělý článek,

nicméně asi se zde opět hází perly sviním, tím myslím ty politické. Pokud za takovým prohřeškem nebude okamžitě následovat vyhazov, dotud se nezlepší politická kultivovanost těchto politických nenažranců, kterým od chamtivosti plandají oči na vestěRv:-©Rv

0/0
3.12.2007 14:49

orinka3

nevím, proč zmizel můj nevinný příspěvek

že by vadilo to, že jsem se zmiňovala o fotbalu, na který si jen tak mimochodem zaletěl pan A. Vondra? Nebo že jsem zavzpomínala na B. Němcovou, V zámku a podzámčí? My v podzámčí přece dávno víme, že co je dovoleno Jovovi není dovoleno volovi a létat nechceme, nám stačí poctivě a usilovně pracovat, aby ti vyvolení létat a odpočívat po těžké dřině ve sněmovně mohli!

0/0
3.12.2007 13:53

NáhodněProcházející

Re: nevím, proč zmizel můj nevinný příspěvek

Nech se zvolit...

0/0
3.12.2007 14:24

jajaja00

Čásenský je zřejmě blb.

On jaksi netuší, že tím "komerčním" letadlem by musela letět i nějaká ochranka apod. A těm by se také musely platit letenky. A vládní letoun by pak prázdný přiletěl do Prahy, natankoval palivo a znovu vzlétl pro splnění normy předepsaných hodin jak pro stroj tak pro piloty.

Ať si Čásenský spočítá cenu Zaorálkových vrtulníků Praha - Ostrava a pak ať zde kafrá.

0/0
3.12.2007 12:13

zab2

Re: Čásenský je zřejmě blb.

Ne, že by se mi Zaorálkovo chování líbilo, ale tomu to armáda nabídla a rozhodně nelétal do Ostravy za rekreací. Váš komentář má malou trhlinu : Topolánek dodnes nepřiznal, že byl lyžovat. Prý tam měl pracovní schůzku s velvyslancem, který ovšem musel z Vídně ujet o 150 km víc, než do Prahy;-D. Vládní letoun by prázdný neletěl. On v něm nebyl sám,pane. Tenhle vtip stál statisíce nejen pro značné odbočení z trasy, ale i náklady spojené s přistáním a odletem. Na kole pak Mirek taky do Prahy s ochrankou nejel (+diety). O to horší, že to nebylo poprvé. Předtím zapomněl pilot zastavit z cesty ze Švédska,přeletěl a zabrzdil až v Insbrucku. Jestli to berete jako pan Topolánek za normální chování, jste nekriticky zaslepený. Abyste to pochopil, představte si místo Topolánka Paroubka a uvidíte, jak vám to dojde.

0/0
3.12.2007 14:05

NáhodněProcházející

Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Paroubek na sjezdovce? Humorna predstava... :-)

Nicmene ja mel vzdy za to ze zacatek a konec sluzebni cesty se ridi dle premiera... A ono ne, oni to musi schvalit take novinari a opozicni poslanci... Nebylo by rovnou lepsi zakazat vsem kamkoliv cestovat? A pokud uz nekam vyjedou, vydat zakaz vychazeni? :-)

0/0
3.12.2007 14:20

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Trochu mimo mísu ... Rv

0/0
3.12.2007 18:12

NáhodněProcházející

Re: Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Vubec ne...

Pokud byl na sluzebni ceste v Bulharsku, kdo urcil ze cesta musi koncit v Praze?

Navic. Musel vubec do Bulharska jet? Stejne jako kdysi Paroubek do Ciny? Vozi si za nase prachy zadky po svete. Proc jim to nezakazeme? Usetrili bychom, ne? :-)

0/0
4.12.2007 10:08

jajaja00

Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

;-D;-D;-D ing. Roko Paroubek na lyžích ;-D;-D;-D Pane, jste opravdu komik. Ale na vaši obranu - cca před dvěma lety se zmiňovaný zloděj vychvaloval, že jezdí na běžkách. ;-D;-D

0/0
3.12.2007 16:18

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

A co kdybyste reagoval na trefně a výstižně napsaný zbytek příspěvku (kromě poslední věty) ? Já si pana Paroubka na lyžích také příliš představit nedovedu, ale jako komik mi mnohem víc připadá někdo, kdo má v třiapadesáti (pokud jste tehdy s věkem nelhal) tak primitivní názory jako vy.

0/0
3.12.2007 18:06

jajaja00

Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Ale soudruhu, T. přeci řekl a sám jsme to slyšel, že měl schůzku s velvyslancem a pak měl osobní volno a že je celkem jeho věc, co ve svém volnu dělá (takže může i lyžovat). Zatím nevím o tom, že by T. odpouštěl daně svým kamarádům, - spoliagentům StB, jako ing. Roko Paroubek. Zatím nevím o tom, že by koupil pozemek v Krkonoších za desetinu ceny, jako ing. Roko Paroubek (nepleť si s hotelem za hubičku pro jeho bývalou ženu), zatím nevím o tom, že by T. zaměstnával osnovatele vražd, zatím nevím o tom, že by T. koupil nový zděný byt 96m v lukrativní části, s podzemní garáží, celkem za 1,5 milionu Kč, atd, atd. Souhlasím, že projet CELÝCH 150 km navíc, to je opravdu OBROVSKÝ  malér, Obzvlášť, když na rakouských silnicích ta cesta trvá snad dokonce i kratší dobu.....

0/0
4.12.2007 10:05

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Bývalí soudruzi nazývali každého, kdo měl odlišný názor, zpátečníkem (případně třídním nepřítelem), vy zase nazývate každého, kdo má odlišný názor jako vy, soudruhem  - takže se sám chováte jako soudruh v bledě modrém . Dovolte ještě několik poznámek k vašemu příspěvku:

1) Mohl byste logicky vysvětlit, proč jel velvyslanec Koukal za panem Topolánkem až do Insbrucku, když by to měl z Vídně blíže např. i do Prahy ?

2) Mohl byste napsat, z kterého důvěryhodného (ale opravdu důvěryhodného) zdroje máte informaci, že Paroubek byl agentem STB?

3) Pan Paroubek těžko mohl někomu odpouštět daně, když nikdy nebyl ministrem financí ani šéfem nějakého finančího úřadu.

4) Máte pravdu v tom, že pan Topolánek nekoupil svůj byt za 1,5 milionu Kč - koupil ho totiž podstatně dráž a na rozdíl od pana Paroubka dosud důvěryhodně nevysvětlil, kde na něj vzal peníze ...

0/0
4.12.2007 16:47

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Odpověď na tvou první otázku je podrobně uveden a mé poslední větě předchozího příspěvku. To samo o sobě svědčí o úrovni tvého IQ (pokud aspoň tušíš, co to je). Nemá tedy smysl se tebou zabývat.

0/0
4.12.2007 19:42

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Přeloženo do češtiny: nejsi schopen argumentovat. A pokud budeš příště odpovídat, zkus si po sobě aspoň přečíst, co píšeš (narážím na první větu tvého posledního příspěvku). :-):-)

0/0
5.12.2007 17:12

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Ne že bych nebyl schopen argumentovat, ale nejsem ochoten psát opakovaně jedno a to samé. Možná umíš číst (všechna čest), ovšem s pochopením psaného textu to máš evidentně podstatně horší. Závěrem - mrzí mne, že jsem ti, myslím poprvé, věnoval tolik času.

0/0
6.12.2007 9:46

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čásenský je zřejmě blb.

Čím dál humornější - pokud si pamatuji, tak se mnou na idnes diskutuješ minimálně podvacáté (pokaždé se stejným výsledkem ...)

P. S. Pokud ty umíš číst a rozumíš psanému textu, tak nechápu, proč nepochopils, že jsem k tvému příspěvku napsal připomínky čtyři - nikolov jen jednu! :-):-)

0/0
6.12.2007 14:05

231

Re: Čásenský je zřejmě blb.

Předepsané hodiny, které se musí odlétat mají jen piloti ne letadla. Samozřejmě, že když piloti nalétávají hodiny, tak musejí sedět v letadle.

P.S. U vládní letky nehrozí, že by piloti museli létat kvůli hodinám.

0/0
3.12.2007 17:34

Dezo-Conka

Roberte

zvu tě na pivo do Bruntálu .Ty pak napíšeš,že Lenka Petrášová je ošklivé kačátko,co ty na to? Stejně si myslíš,to co si myslím i já.Ozvi se ať mohu rezervovat stůl;-DR^

0/0
3.12.2007 11:59

Bouše

Pod tento názor se mohu podepsat.

K tomu, aby se státníci chovali tak, jak uvádí autor, přitom stačí velice málo: něco oduševnělosti a kultivovanosti, trochu citu pro realitu a smyslu pro spravedlnost. A velký kus lidské slušnosti. To jsou ovšem bohužel vlastnosti, které u našich ústavních činitelů postrádám napříč politickým spektrem. :-P

0/0
3.12.2007 9:19

zapvit

hovadaaci

proste hovada co si uzivaji za nase penize......

0/0
3.12.2007 7:37

zab2

..

Hezké, ale ten příměr s Paroubkovým ubytováním byl trochu křečovitý. To na něj nic jiného nemáte? On si totiž, jak každý ví, ten pokoj platil - aniž bych se ho chtěl zastávat... 

0/0
3.12.2007 7:10

babacek

Re: ..

Ty si snad byl u toho když platit, že to zde tak vehementně tvrdíš?

0/0
3.12.2007 9:03

zab2

Re: Re: ..

Odpovím stejně - ty jsi u toho byl, když to neplatil? To je pitomost, žejo? Ale samozřejmě máte pravdu ty i ten magor pode mnou.R^

0/0
3.12.2007 9:37

babacek

Re: Re: Re: ..

Ono to bylo zaplaceno řádově několik dnů dopředu.On tam byl i personál který za pár pětek vyžvaní i to co nesmí.:-)

0/0
3.12.2007 9:46

Bouše

Re: ..

Ty aby ses toho Paroblba nezastal. :-/

0/0
3.12.2007 9:12

BorisT

Etika MFD aneb trestní spis je věc veřejná

O morálce našich politiků si nedělám iluze, jsem ale rád, že pan Čásenský zmínil etiku novinářů. Například pan Kmenta je hezkým příkladem takové novinářské etiky. Sestaví knihu o Mrázkovi z nelegálně získaných odposlechů, v MFD na ni proběhne masivní reklama a nakonec se ještě pochlubí, že se stala bestsellerem. To si snad pane Čásenský raději příště zajeďte na ten fotbal.:-P

0/0
3.12.2007 4:21

Yaroukh

Brilantní

R^

0/0
3.12.2007 1:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.