Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sníh neuklízíme, vzkazují hasiči a hrozí poplatky

Hasiči chtějí udělat přítrž telefonům, které je podle nich jen využívají. S nástupem zimy jsou totiž zavaleni prosbami o shazování sněhu a rampouchů ze střech. Na to však svou techniku používat nemohou. Uvažují proto dokonce o zpoplatnění některých svých zásahů i výjezdů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nnattalli

na druhou stranu, kdyz mohou sundat zvire ze stromu

proc ne rampouchy, ale je fakt, ze casto jdou sundat bez nich

0/0
1.12.2007 6:21

doktor_bota

Nechápu.

To je takový problém dát na chodník na chvíli zábrany a z horních oken postupně zlikvidovat rampouchy, že na to někdo potřebuje hasiče?

0/0
30.11.2007 13:10

Gaston

Re: Nechápu.

Vidfěl jste již někdy dům? A rampouchy na něm?;-D

0/0
30.11.2007 13:24

iuos

hmm

otevřu okno a šťouchnu do nich koštětem ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2007 13:49

John.Major

Re: hmm

R^;-)

0/0
30.11.2007 16:37

srst

tak já budu platit daně až podle toho, kolik uhasí

1. z daní hasiči dostávají techniku a plat, tak ať slouží těm, co platí daně. A těmi jsou i majitelé domů. Na co mi je obojživelník v Liberci za 10 mega, když nebude maximálně využit?

2. až mi jedna hasičská zbrojnice nebo policejní stanice ukáže, že si ze své střechy sundává rampouchy pomocí specializované firmy, tak budiž. Ale dokud hasiči sobě mohou a jinému ne, tak raději ať všem.

3 takže z daní budeme platit hasiče, za výjezd k případu aby posoudili, jestli je to džob pro ně, a pak ještě firmu?  Takže hasičí už nebudou hasit, ale budou posuzovat. Dnes rampouch, za rok možná "soukromý" oheň. Úlet!

0/0
30.11.2007 12:07

65c02

Re: tak já budu platit daně až podle toho, kolik uhasí

A nechtěl bys taky aby ti hasiči přišli poklidit byt a navařit nedělní oběd?:-)

0/0
30.11.2007 12:33

kestrik

Pripada mi, ze to nemas s logikou v hlave srovnane

Vsak oni rikaji, ze budou tento pristup uplatnovat vuci vsem.

Hasici jsou verejna a nikoli uklidova firma. Jeji naklady jsou CASTECNE hrazeny ze statniho rozpoctu. Jestlize majitel domu zanedba sve povinnosti ve smyslu zakona o ocharane zdravi a majetku obcanu, je to veci majitele a nikoli hasicu. Ze stejneho duvodu podporuju zachranare v jejich usili si uctovat castku za zasah. Je jedine namiste, aby se lidi zacali starat o svoje veci a pochopili, ze pokud maji majetek, musi se o nej take starat. A ne jen inkasovat cinkacky a smat se za oknem sveho dobre vytopeneho pokoje.Rv

0/0
30.11.2007 12:55

Gaston

Re: Pripada mi, ze to nemas s logikou v hlave srovnane

Z čeho jsou hrazeny ty ostatní náklady?

0/0
30.11.2007 13:32

paskudilek

Jasně, ať si majitel domu udělá ochranu

okapů DEVI, proč by to měli řeši hasiči?:-/

0/0
30.11.2007 11:04

so01

Re: Jasně, ať si majitel domu udělá ochranu

JAK TI ŠLAPE MOTOR??

0/0
30.11.2007 13:05

Gaston

Re: Jasně, ať si majitel domu udělá ochranu

To je ta firma s nefungujícími stránkami?

0/0
30.11.2007 13:33

iuos

hmm

článek jsem nečetl, reaguji na základě nadpisu a diskuze - přijde mi logický, že hasiči nebudou sundávat sníh a rampouchy...   :-P

0/0
30.11.2007 10:40

Gaston

Re: hmm

Včem vidíte tu logiku?

0/0
30.11.2007 10:42

Pan Navratil

Re: Re: hmm

Není to jejich práce.:-)

0/0
30.11.2007 10:48

Gaston

Re: Re: Re: hmm

A co je jejich práce?

0/0
30.11.2007 12:26

iuos

hmm

hasit, vystřihávat lidi z vraků, zachraňovat havěť (a lidi) ze stromů, kanálů...  likvidovat průsery, který čobyčejnej člověk nemá možnost nijak pořešit...narozdíl od zajištění sundání sněhu ze střechy, což si může majitel domku udělat sám a majitel domu zajistit u nějaké firmy

nebo chceš po hasičích, aby ti uklidili i ledovku na chodníku?

0/0
30.11.2007 13:09

Gaston

Re: hmm

V čem se liší sundávání havěti ze stromů od sundávání rampouchů ohrožujících chodce?

Proč některé průsery mají řešit hasiči a jiné nějaké firmy?

0/0
30.11.2007 13:30

65c02

Re: Re: hmm

Sundavání sněhu a rampouchů přece není práce hasičů. Tyto služby vykonávají specializované firmy, které si za to nechají řádně zaplatit.:-)

0/0
30.11.2007 10:53

iuos

hmm

přesně tohle si myslím...

0/0
30.11.2007 10:58

babacek

Re: Re: Re: hmm

No nevím, ale viděl jsem fakturu od hasičů za likvidaci stromu který za silného větru spadl na dům.:-/

0/0
1.12.2007 6:16

honza2007

jak to tak čtu,

tak nám budou letos padat rampouchy na hlavu. 8-o;-D;-D

0/0
30.11.2007 9:01

babacek

Re: jak to tak čtu,

Copak ty nemáš brnění?;-)

0/0
1.12.2007 6:12

Mak1

No to je pomoc

Zasahujeme v okamžiku bezprostředního ohrožení životů, zdraví a majetků lidí.  - to znamená volat je ve chvíli, kdy to padá......

0/0
30.11.2007 8:37

Andee

Re: No to je pomoc

A nemáš náhodou povinnost jako majitel domu takovým situacím předcházet? A ne čekat, až to bude padat na hlavu a pak volat hasiče? :-P

0/0
30.11.2007 9:11

Gaston

Re: Re: No to je pomoc

A vy znáte nějakou dostupnou metodu pro zamezení padání sněhu na střechu?

0/0
30.11.2007 9:53

slatin

Re: Re: Re: No to je pomoc

hasiči tady od toho tady nejsou. Proto mají jméno hasiči,a ne uklízeči čehokoliv.

0/0
30.11.2007 10:01

Gaston

Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

Takže je vlastně chybný jenom název?

0/0
30.11.2007 10:06

tenisovejloket

Re: Re: Re: No to je pomoc

ne... ale dá se shrnout nebo odházet

0/0
30.11.2007 10:02

Gaston

Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

Už jste někdy někoho viděl odhazovat sníh na střeše se sklonem 45 stupňů v výšce více než 20 m?

0/0
30.11.2007 10:09

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

Jo, hasiče.

0/0
30.11.2007 10:10

Gaston

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

A jak to dělali?

0/0
30.11.2007 10:16

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

Lopatou.

0/0
30.11.2007 10:45

Gaston

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je pomoc

Jako vtip celkem ucházející. A teď to ještě zkuste popsat vážně.

0/0
30.11.2007 12:11

HugoWomaacka

tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Bo alespoň se kucí občas trochu protahnou. Vono ležet celý dny na kavalci taky po čase vomrzí a máš sundavat kočku ze stromu, hasit hořící popelnici nebo shazovat rampouchy ze střechy to už vyjde na stejno.;-D

0/0
30.11.2007 8:24

hasmen

Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Jasně,pro člověka který o tom ví ho*no je to asi děsná legrace :-)

0/0
30.11.2007 8:29

HugoWomaacka

Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

tak mi pověz hochu, proč by pak třeba měli hašiči jezdit např. vyprošťovat k nehodám když i to by jistě a ráda za ty prachy zvládla specializovaná soukromá firma??

0/0
30.11.2007 8:32

hasmen

Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Máš hochu představu ,kolik by musela ta firma mít techniky a lidí,aby "pokryla" celou ČR ?

0/0
30.11.2007 8:38

PtákVotvírák

Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemusel

Nemá, ale rozum a přehled se v diskuzích na iDnes nevyžaduje. ;-D

0/0
30.11.2007 8:41

HugoWomaacka

Re: Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemusel

a ještě že tak viď, alespoň můžeš i ty přijít se svou troškou...;-D

0/0
30.11.2007 8:43

HugoWomaacka

Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

No chlapče, za ty prychy co do nich tečou by tý techniky musela mít minimálně 2x tolik ;-D

0/0
30.11.2007 8:41

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Jasně,klidně se bav dál... Hezký den

0/0
30.11.2007 8:43

Gaston

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Vy jste nějaký nedůtklivý.

Zdá se vám snad, že Hugo nemá pravdu?

0/0
30.11.2007 10:04

Gaston

Re: Re: Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

No přece o něco méně než mají dnes hasiči.

0/0
30.11.2007 10:01

Gaston

Re: Re: tak já myslim že by jim to kwa vadít nemuselo...

Až na tu zbytečnou Hugovu jízlivost ten příspěvek považuji za celkem rozumný.

Co se vám na něm tak nelíbí?

0/0
30.11.2007 9:58

NT05

100 bodů pro starostku ...

 Chánovští cikáni si stěžují, že mají doma zimu, a že město MUSÍ ze ZÁKONA svým občanům zajistit teplo.

Na otázku redaktora - proč jim netopíte? - odpověděla starostka:

 "Pane redaktore, když pominu to, že za teplo neplatí, tak Vám musím 

sdělit, že jim netopíme proto, že se jim ve spánku v letních měsících 

ztratily radiátory.....!"

0/0
30.11.2007 8:06

babacek

Re: 100 bodů pro starostku ...

R^;-D

0/0
30.11.2007 8:09

babacek

Uvažují proto dokonce o zpoplatnění některých svých zásahů i

Bylo by to jistě správné, ale je snad nejprve nutno přijmou zákonnou normu jak platbu vymáhat aby to nebylo jako u záchytky kde opilci se pěkně vyspinkají, ale platbu neuskuteční.

0/0
30.11.2007 8:01

Ac.Dc

Re: Uvažují proto dokonce o zpoplatnění některých svých zásahů i

ono to je taky tím, že cajtíčci si tím někdy řeší svoje mindráky a odvezou na záchytku i někoho, kdo ji nepotřebuje, jen tak pro svoje pobavení  ... 

0/0
30.11.2007 22:29

babacek

Re: Re: Uvažují proto dokonce o zpoplatnění některých svých zásahů i

Na to aby dělali něco co nemusí jsou moc pohodní.:-/

0/0
1.12.2007 6:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.