- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty jezdíš maximálně po Praze.
Pamatuju si dobře, jak se v kanclu v Německu nedělalo, protože napad sníh. Ale metr, ne jak vy pražáááci řvete kvůli sotva souvisle mokré silnici.
klouzou mrsky klouzou ale vzdyt to je na tom ta zabava no ny ?
no prostě pohoda je prostě zima
Takže I Hojte se stalo dvojkou českého internetu, ale pro jistotu tam ani neumožnili diskusi.
jednou dvojka, vždycky dvojka...
.. a hovado se vyválí, narazí, sjede do škarpy... i když je hezky.. Když je sníh, jde jim to jen líp !
jen občas proplužit - ať si každý poradí jak umí.
a co takhle,kdyby silničáři dělali svou práci za kterou jsou placení
když má nějaký povoz z 5ti náprav poháněnou jen jednu, tak ať raději v zimě vůbec nevyjíždí......
Nějakou dobu jsem pracoval u spediční firmy. Pokud to někdo neví, tak STK u kamiónů probíhá následovně - vezme techničák a něco do obálky, odeveze se to na stanici a je hotovo. Kamión ani nemusí být na území ČR. Až přijede, nalepí se na něj známky a jede se dál. Že to jsou totální vraky, to nikomu nevadí.
Bohužel, s Vašim zkušenostmi nezbývá než souhlasit.Pokud popojíždí takovýto "tahač" po dvoře - kolikrát se ho bojí i vlastní zaměstnanci...
Rozumný člověk by do něj nesednul, takže tam často sedí a řídí někdo , kdy by vůbec neměl a to ani na rovné prázdné suché silnici.
Už to bude nějakých 15 let, co jsem tento úsek doslova proklouzal autem a potřeboval k tomu asi 3 hodiny a pevné nervy. Přitom na příjezdu z Německé strany, kde jsou zcela srovnatelné podmínky, byly silnice sjízdné úplně v pohodě.
Jsem docela šokován že tato situace trvá dodnes. Po zkušenostech z té dávné doby se danému úseku v zimě pro jistotu vyhýbám a vidím, že dělám dobře.
V roce 1972jsem pravidelné prudil pohaničníky,kdy jsem s trabantem hrnul sníh z Hliniště na Cěské Žleby.Měl jsem totiž snéhové řetězy, lopatku a prkýnko pod hever, abych je mohl nazout. Čím to je, že jsem projel?