Diskuze

Kamiony uvízly na Šumavě, nepomohly ani řetězy

Sníh komplikuje dopravu v Česku. Největší problémy jsou na Šumavě, kde připadlo až dvacet centimetrů sněhu. Kamiony kvůli tomu blokovaly hlavní tah od Vimperku na hraniční přechod Strážný. Nepomohly jim ani řetězy. Ty potřebují řidiči i na cestách přes Krušné hory, Krkonoše nebo Beskydy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirajs

28. 11. 2007 8:18
MILI SILNICARI :

NEINFORMUJTE  ALE  HLAVNE SYPEJTE!!!

0 0
možnosti

Pan Navratil

28. 11. 2007 0:10
regazzi,

ty jezdíš maximálně po Praze.

Pamatuju si dobře, jak se v kanclu v Německu nedělalo, protože napad sníh. Ale metr, ne jak vy pražáááci řvete kvůli sotva souvisle mokré silnici.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Warhead_bia :P

27. 11. 2007 16:42
jojoo

klouzou mrsky klouzou ale vzdyt to je na tom ta zabava no ny ? ;-D

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

27. 11. 2007 15:41
proto je třeba mít saně

;-) no prostě pohoda je prostě zima R^

0 0
možnosti

HolmesS

27. 11. 2007 12:27
I Hojte

Takže I Hojte se stalo dvojkou českého internetu, ale pro jistotu tam ani neumožnili diskusi. :-©Rv

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

27. 11. 2007 18:37
Re: I Hojte

jednou dvojka, vždycky dvojka...Rv:-©

0 0
možnosti

killy

27. 11. 2007 11:57
Všimli jste si ? Padá sníh !

.. a hovado se vyválí, narazí, sjede do škarpy... i když je hezky.. Když je sníh, jde jim to jen líp !

0 0
možnosti

Performer

27. 11. 2007 11:38
silnice by se neměly vůbec sypat a solit

jen občas proplužit - ať si každý poradí jak umí.

0 0
možnosti

pujcovnaprivesu

27. 11. 2007 15:23
Re: silnice by se neměly vůbec sypat a solit

a co takhle,kdyby silničáři dělali svou práci za kterou jsou placení

0 0
možnosti

Performer

27. 11. 2007 11:37
kamion je pro zimní provoz těžko použitelný

když má nějaký povoz z 5ti náprav poháněnou jen jednu, tak ať raději v zimě vůbec nevyjíždí...... ;-D

0 0
možnosti

fotokraf

27. 11. 2007 11:12
STK

Nějakou dobu jsem pracoval u spediční firmy. Pokud to někdo neví, tak STK u kamiónů probíhá následovně - vezme techničák a něco do obálky, odeveze se to na stanici a je hotovo. Kamión ani nemusí být na území ČR. Až přijede, nalepí se na něj známky a jede se dál. Že to jsou totální vraky, to nikomu nevadí.

0 0
možnosti

Karel_dnes

27. 11. 2007 12:34
Re: STK

Bohužel,  s Vašim zkušenostmi nezbývá než souhlasit.Pokud popojíždí takovýto "tahač" po dvoře - kolikrát se ho bojí i vlastní zaměstnanci...

Rozumný člověk  by do něj nesednul, takže tam často sedí a řídí někdo , kdy by vůbec neměl a to ani na rovné prázdné suché silnici.

0 0
možnosti

Sporadany_obcan

27. 11. 2007 10:57
Úsek Strážný-Vimperk: Špatná vizitka Čech :-(

Už to bude nějakých 15 let, co jsem tento úsek doslova proklouzal autem a potřeboval k tomu asi 3 hodiny a pevné nervy. Přitom na příjezdu z Německé strany, kde jsou zcela srovnatelné podmínky, byly silnice sjízdné úplně v pohodě.

Jsem docela šokován že tato situace trvá dodnes. Po zkušenostech z té dávné doby se danému úseku v zimě pro jistotu vyhýbám a vidím, že dělám dobře.

0 0
možnosti

josef vyskocil

27. 11. 2007 13:47
Re: Úsek Strážný-Vimperk: Špatná vizitka Čech :-(

V roce 1972jsem pravidelné prudil pohaničníky,kdy jsem s trabantem hrnul sníh z Hliniště na Cěské Žleby.Měl jsem totiž snéhové řetězy, lopatku a prkýnko pod hever, abych je mohl nazout. Čím to je, že jsem projel?[>-]

0 0
možnosti