- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a to je takove problem jit si stoupnout do posledniho nebo prvniho vagonu???? to by se muselo chtet ze.....
Slečna studentka asi bude blondýnka, takže to problém bude.....
pruchozi vozy by byly perfetkni. Nejake maji i v Parizi a je to bomba pribude mnohem mic mista mezi vagony pro lidi.... a jak tu uz nekdo psal je zajimave se divat jak s epredni/zadni cast vrti,stoupa a klesa :) jen tak dal....
Tak si myslím že slabým jedincům bude v metru na blití. Průchozí metro mají např. v Barceloně. Když jsem seděl v zadní části vlaku, tak podobný zážitek jsem nikdy neměl. Když vidíte jak přední část vlaku mizí nahoru, dolů, do stran a podlaha vypadá jak hladina. Céčko je taky celkem nerovná trať jak vertikálně, tak horizontálně. Takže zážitek bude jak na horské dráze
tak se dívej do zeme nebo na nejakou slecnu nebo do boku a je po problemu
že pan Šteiner si dodělával maturitu nedávno....
stejně ho..no dělá
Kdyby jsi se o cyklystiku alespoň trošku zajímal a sledoval dění, tak by jsi zjistil, že se minulý týden Pražtí radní shodly na nutnosti vybudování sítě cyklotras a vyčlenili pro tyto účely na příští rok částku v řádech desítek milionů korun..Za rok 2008 má být vybudováno cca 150 km cyklotra po PRaze a to je teprve začátek....Psala o tom média, včetně Mf-Dnes...Stačí jen trošku sledovat a ne jen bědovat....
casto Jarmilka metrem jezdi. Tohle "To by se mi docela líbilo. Teď jsou všichni namačkaní v prostředních vagonech, zato krajní dva jsou poloprázdné." totiz na trase Háje-Vltavská je presne opacne.
ale aby toho jezdilo dost a jezdilo to spolehlivě.
jakože ty máča co jim ušetřenejch 10s stojí za to aby ve stanicích přebíhali z vozu do vozu se budou hnát vnitřkem.
Na kolik taková zbytečnost (vlaky to maj odjakživa a stejně jsou uprostřed plnější) přijde???
Teď se můžete rozptylovat, to je príííma že :))