Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlaky metra na trase C by mohly být průchozí

Pokud každé ráno trávíte čas v přecpaných soupravách metra, rozhrkaných vozech tramvají nebo autobusech pražské MHD, pak se můžete začít upínat alespoň k představě, že za rok za dva bude lépe. Alespoň to slibuje pražská radnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zapvit

castecne smyslene problemy

a to je takove problem jit si stoupnout do posledniho nebo prvniho vagonu????   to by se muselo chtet ze.....

0/0
27.11.2007 13:26

danny44

Re: castecne smyslene problemy

Slečna studentka asi bude blondýnka, takže to problém bude..... ;-D

0/0
27.11.2007 20:42

rogerer

housenka

pruchozi vozy by byly perfetkni. Nejake maji i v Parizi a je to bomba pribude mnohem mic mista mezi vagony pro lidi.... a jak tu uz nekdo psal je zajimave se divat jak s epredni/zadni cast vrti,stoupa a klesa :) jen tak dal....

0/0
27.11.2007 12:34

animl

průchozí metro

Tak si myslím že slabým jedincům bude v metru na blití. Průchozí metro mají např. v Barceloně. Když jsem seděl v zadní části vlaku, tak podobný zážitek jsem nikdy neměl. Když vidíte jak přední část vlaku mizí nahoru, dolů, do stran a podlaha vypadá jak hladina. Céčko je taky celkem nerovná trať jak vertikálně, tak horizontálně. Takže zážitek bude jak na horské dráze ;-D

0/0
27.11.2007 10:39

zapvit

Re: průchozí metro

tak se dívej do zeme nebo na nejakou slecnu nebo do boku a je po problemu

0/0
27.11.2007 13:27

animl

Re: Re: průchozí metro

v měm příspěvku jsem se nezmínil, že by to mně dělalo nějaký problém, naopak je to fakt dobrý zážitek :-)

0/0
27.11.2007 14:41

petr.vodicka

Re: průchozí metro

Ono hlavně v Barceloně je metro tak lomené že se snad vyhýbá kořenům stromů. A po tom přechodu ze šílenýho horka ve vestibulu do klimatizovanyho metra me je hladina uplne ukradena :-)

0/0
2.12.2007 10:20

kostej-nesmrtelny

...je vidět,

že pan Šteiner si dodělával maturitu nedávno....

0/0
26.11.2007 19:48

kostej-nesmrtelny

... je vidět,

0/0
26.11.2007 19:47

Monstrum Anonymič Anonymov

Usáma by to mohl ty otvory aby to bylo průchozí prorazit

stejně ho..no dělá

0/0
26.11.2007 15:34

regazzi

A lidi s kolama

budou mit zase smulu....

0/0
26.11.2007 13:01

*Lucas*

Re: A lidi s kolama

Kdyby jsi se o cyklystiku alespoň trošku zajímal a sledoval dění, tak by jsi zjistil, že se minulý týden Pražtí radní shodly na nutnosti vybudování sítě cyklotras a vyčlenili pro tyto účely na příští rok částku v řádech desítek milionů korun..Za rok 2008 má být vybudováno cca 150 km cyklotra po PRaze  a to je teprve začátek....Psala o tom média, včetně Mf-Dnes...Stačí jen trošku sledovat a ne jen bědovat....R^

0/0
26.11.2007 14:32

Krak

Re: Re: A lidi s kolama

Já jenom běduju, když to po tobě čtu...

0/0
26.11.2007 19:49

*Lucas*

Re: A lidi s kolama

Tady posílám mimochodem link, je to o několik článků níže .... fakt nechápu, co na tom Netu děláš,  když tě tak zajímají kola a takle podstatnou informaci nevíš

http://zpravy.idnes.cz/praha-ustoupila-cyklistum-upravi-silnice-fik-/praha.asp?c=A071121_110818_praha_itu

0/0
26.11.2007 14:37

TomLadinek

Re: Re: A lidi s kolama

Takhle na papire to vzdycky vypada dobre, ale skutecnost pak muze vypadat uplne jinak. Momentalne bydlim v Letnanech, kde slavnostne v lete otevreli cyklotrasu z Letnan do Kbel, ale problem je v tom, ze ji pouze otevreli. Zapomneli ji tam i vybudovat. Ta trasa tam proste neni, ale urednici se mohou chlubit novou trasou a uzasnou podporou cyklistiky.

Ve ctvrtek jsem zase jel po trase podel reky v oblasti Karlina, mimochodem fajn trasa, ale v noci mne tam cekalo prekvapeni. cesta byla na dvou mistech prehrazena.

Proste Praha by se mela poucit , a vybudovat cyklostezky jako jsou v Hradci Kralove.

0/0
26.11.2007 15:29

jgeo

Re: Re: Re: A lidi s kolama

Presne tak, 150km cykloTRAS = jen znacka pro cyklisty NIC VIC.

Cyklostezky to je jine kafe, to se tady porad jeste moc nevede... I ta co je v pobrezni v Karline, je to stale jen namalovany pruh na silnici a ne oddelena cyklostezka (viz. civilizovane zeme, jako Holandsko a spousta dalsich - hl. sever Evropy).

A dalsi problem ktery vidim, je ten, ze se spousta ulic rekonstruuje nebo dokonce buduje anebo rozsiruje, ale VUBEC se nemysli na prujezdnost pro cyklisty - viz stavebni boom kolem Pankrace a Brumlovky, kde se buduji spousty kancelari, ale moznost, jak se tam ty desetitisice lidi dostanou je jen autem nebo pesky (z MHD). A pritom spousta lid i by na tom kole i jezdila, kdyby byla takova moznost - a mozna ze nam i nic jineho za par let nezbude - pri politicke situaci ve svete to s cenou ropy vypada optimisticky tak na $200-$300/barel za par let s neustale rostouci tendenci. A to uz bude hodne problematicke skousnout. Zapad nam v tomhle doslova ujel - a to na kole, kde do kancelari jezdi i ne

0/0
26.11.2007 17:16

jgeo

Re: Re: Re: A lidi s kolama

kde do kancelari jezdi i nekteri manazeri. Zatimco ti cesti "manazeri" se dokazi nejvic handrkovat o co nejluxusnejsi sluzebni auto, se kterym pak budou stat v tech zacpach pred kancelaremi.

0/0
26.11.2007 17:18

wostrey

to by mne zajimalo, jak...

casto Jarmilka metrem jezdi. Tohle "To by se mi docela líbilo. Teď jsou všichni namačkaní v prostředních vagonech, zato krajní dva jsou poloprázdné." totiz na trase Háje-Vltavská je presne opacne.[>-]

0/0
26.11.2007 11:13

Vosta Jindra

ono ani tak nejde o to, aby to bylo co nejmodernější

ale aby toho jezdilo dost a jezdilo to spolehlivě.

0/0
26.11.2007 11:04

Terrurek

:(

jakože ty máča co jim ušetřenejch 10s stojí za to aby ve stanicích přebíhali z vozu do vozu se budou hnát vnitřkem.

Na kolik taková zbytečnost (vlaky to maj odjakživa a stejně jsou uprostřed plnější) přijde???

Teď se můžete rozptylovat, to je príííma že :))

0/0
26.11.2007 11:04

fishkaa

Re: :(

mělo by to výhody. min před revizory ;-D

0/0
26.11.2007 11:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.