- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle už se stalo a já měl dojem, že už před hodně lety montovali všude mezi mosty nějakou síť. Protože to se stane i když někdo utíká třeba od vraku, ve zmatku hupne přes svodidla a
a je po něm.
Proč tam nebyly zábrany.
Že chyba není ani tak v řidíčích kamiónů, jako v systému. Polovina z toho co kamióny vozí by se nemusela vozit vůbec a další polovina jinak. Dopravci jsou ve své honbě za ziskem naprosto bezohlední a řidič buď musí, nebo může jít. Za volanty těchto monster se dostávají inteligenti, kteří by měli potíže s traktorem na poli a podle toho situace na silnicích vypadá. Ale hlavní příčina je právě v tom, že kamiónů na silnicích je moc, ale to zatím nikoho zodpovědného netrápí, přece kdyby kamiónů nebylo, neměli by jsme na stole rohlíky.
Souhlasím.Škoda toho člověka ale je.
mají cizí státní příslušníci.Kontroluje policie těmto tachografy a tím i bezpečnostní přestávky?proto se ptám našich pánů ministrů: kdo je na dálnici nebezpečnější. Jestli já když rychlost překročím na dálnici o sedm km v hod nebo nevyspalý řidič z ukrajiny nebo balkánu?pro policii je lepší a hlavně bezpracné si nás vyfotit a poslat nám foto a složenku než se dohadovat se Řekem o vydání dokladů.
páni ministři jsou zcela určitě přítomni
Kolikrát jsem si říkal, proč jsou na mostě (mezi dvěma mosty u sebe) ty metrový nezakrytý mezery. Teď už vím, na co se používají......
... mu řekla odbočte doprava, a on si nevšim že je na mostě