Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedenáctiletý týral svoji babičku, zbil ji klackem

Školák z Rumburku zbil svou babičku klackem tak, že skončila na chirurgii. Matka chlapce pak Děčínskému deníku, který o případu informuje, přiznala, že v minulosti dal babičce sem tam facku, ale to podle ženy nic nebylo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tessien

Hem

No tak bych řekl že to byl nějake malej černej chcípák, neboli cikán. Ale nějak se mi nezdá to s tou školou... Cikán a chodit do školy... :-/

0/0
26.11.2007 13:55

duhastrecht

Tak to nemá chybu.

"...Matka chlapce..., že v minulosti dal babičce sem tam facku, ale to podle ženy nic nebylo.."

Jak si vůbec může dovolit 11-letý kluk vztáhnout ruku na JAKÉHOKOLIV dospělého, natož na SVOJI BABIČKU? A podle té krůty to nic není, sem tam dát 11letý spratek babičce facku.

Rozkopat mu xicht, šmejdovi, vzít také klacek - a pořádný - a řezat ho, dokud neupadne do bezvědomí, co asi  bude ten ničemný spratek dělat, až vyroste?  - zase máme  jen dalšího budoucího vraha. A zase jen další příklad jak tzv. "liberální" vychovává vychovává z dětí zločince, samé žvanění o "týraných" a "zneužívaných" dětech a toto jsou výsledky.

0/0
24.11.2007 17:24

josef_spejbl

Miky, ty máš ale péro!

byl to Miky? 8-o

0/0
23.11.2007 22:12

mars777

Josef Lada detem

Zima byla, bláto bylo

cikáne se narodilo

zima je, bláto je

cikáne už fetuje

0/0
23.11.2007 21:30

engels

))

cigoši u nás nemakaj ty jezděj do reichu pro bordel

0/0
23.11.2007 15:38

xsally

Re: ))

nemají čas makat, dělaji fakany, to nese víc :-©

0/0
23.11.2007 20:09

engels

))

Správná odpověď : 550

0/0
23.11.2007 15:38

engels

))

RUMBURK: 550 nezaměstnaných, (radnice + stát) = daňoví poplatnící investovali 350 000 000 do průmyslové zóny. Postavila se tam jedna fabrika s úlevami na dani. Otázka kolik je v Rumburku nezaměstnaných?

0/0
23.11.2007 15:37

killy

Krásná multikulturní definice: "Sociálně slabá rodina"......

0/0
23.11.2007 14:47

Warhead_bia :P

Re: Krásná multikulturní definice: "Sociálně slabá rodina"......

tak proto se nemecke oddily jmenovaly SS ;-D;-D

0/0
23.11.2007 14:48

killy

Krásná deg

0/0
23.11.2007 14:46

killy

??? nechápu, jak se to sem dostalo ........

0/0
23.11.2007 14:50

Dimitar Toškov

Proč se nikdy nemýlím?

Jakmile napsali Rumburk, hned jsem zavětřil. Tam jich žije! Další indicie - sociálně slabá rodina. Hošík navštěvuje zvláštní školu. No samozřejmě - až mě skoro štve, že se nikdy nemýlím a pachatelem není někdo z našich občanů.;-D

0/0
23.11.2007 14:35

danny44

Re: Proč se nikdy nemýlím?

Máš snad na mysli, že by to mohl být  Rázovitý Občany Města nebo nějaké etnické specifikum :-)

0/0
23.11.2007 17:49

Nedobrota2

Já myslím, že si to babička zasloužila !

Neměla si pořizovat "děti"  !;-D

0/0
23.11.2007 11:35

zbynek._s

Re: Já myslím, že si to babička zasloužila !

Mohl by ten šikovný  chlapec přijít také k nám do Prahy?

0/0
23.11.2007 12:18

Dimitar Toškov

Re: Re: Já myslím, že si to babička zasloužila !

NE!;-€

0/0
23.11.2007 14:36

vver440

a já chci něco říct.....

....ale radši ne, je to zakázaný a dokonce je zakázaný jenom na to myslet......

0/0
23.11.2007 11:05

xsally

Re: a já chci něco říct.....

Pšššt, snad zase nechceš říct tamto....? ;-D 

0/0
23.11.2007 20:00

zdeseny obcan

rozklad jejich tradicni spolecnosti

Tradicni klanova cikanska spolecnost se rozlozila. Stara zena mivala v familii rozhodujici roli a vsichni ji poslouchali na slovo. Vetsinou mela tolik zkusenosti aby drzela svuj rod na uzde a nenechala ho řádit jak bez retezu.

O te kdysi vychvalovana laska k detem vedi v detskych domovech, ucta k starym je fuc a namisto ni nastoupily drogy a automaty a rychly prachy z loupezi a podpor. I ty posledni zabrany padly.

0/0
23.11.2007 10:38

vver440

Re: rozklad jejich tradicni spolecnosti

bohužel se tohle u nich děje. Dřív měli barona a ten je držel zkrátka. Dneska nemaj nic, jen drogy, chlast, loupeže a taky svoje ochránce, kteří je omlouvají, omlouvají jejich loupeže, krádeže a chování jejich mentalitou a Romové ani netušej, jakej si z nich pseudohumanisti typu Uhla a spol udělali pěknej byznys:-©

0/0
23.11.2007 11:08

Viro

Bubák

Bubák je to Bubák. Temnej, hnusnej, nevychovanej. Nemusím být věštec, abych předpověděl jeho budoucnost - kriminál pro mladistvé, dítě s podobným asociálem, kriminál, dalších několik dětí, kriminál a důchod.Rv:-©:-©:-©

0/0
23.11.2007 10:13

Dimitar Toškov

Re: Bubák

Možná to (pro nás) dopadne lépe. Toronto.;-D

0/0
23.11.2007 14:36

roddie

Re: Re: Bubák

Toronto + 5xtaser

0/0
23.11.2007 17:05

volic_plukovnik

Re: Bubák

Souhlas, akorát důchod (invalidní) bych dal mezi dítě a kriminál :-)

0/0
23.11.2007 14:53

Warhead_bia :P

joo

u teple cokolady je vsechno naopak ;-D

0/0
23.11.2007 10:02

don čičo

kdopa to asi byl?

kterej z 11 vnuků se odvážil?

0/0
23.11.2007 9:58

me2di

Klucinu bych poslal na na chvilku do normlaniho vezeni

treba jen na par dnu....;-D

0/0
23.11.2007 9:28

wildge

Re: Klucinu bych poslal na na chvilku do normlaniho vezeni

Aby zjistil, ze se tam nemusi makat?

0/0
23.11.2007 9:33

iuos

hmm

na návštěvu za tátou? ;-D;-D

0/0
23.11.2007 10:44

kotatkoxxl

To nic nebylo

8-o

občas ji pratil už dřív, ale to nic nebylo.

Mé dítě by si nikdy nic takového nedovolilo (alespoň doufám) a to je dceři už 20 let.

Pokud by to jednou zkusila, se zlou by se potázala, naštesí jsme nic takového řešit nemusely.

Už z článku vyplývá, že se jednalo o sociálně slabou rodinu, z rozpadlého domu a podle lokality, bych řekla, že je všem jasná souvislout - že by menšina ...

0/0
23.11.2007 9:27

Bouše

Babce se v chování vnuka

nejspíš vrátilo jen to, jak vychovala svou dceru. Otázka taky je, kdo a jak vychovával tu babku. :-P 

0/0
23.11.2007 9:22

smajlicek

Re: Babce se v chování vnuka

jj, máš recht. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Kdo ví, jak byl chlapec vychováván a jak často "řezán" za maličkosti. Jak se říká: Biješ-li psa klackem, boj se chvíle, kdy jej nebudeš mít v ruce...:-/

0/0
23.11.2007 9:26

zdeseny obcan

Re: Babce se v chování vnuka

Babka byla spis vychovana tradicne, jestli ji tedy neni 30.

Pokud vnoucek jede v drogach nebo automatech tak tradicni vychova uz nic nezmuze.

0/0
23.11.2007 10:42

Tommi_82

Re: Re: Babce se v chování vnuka

To nemohlo, podle romske tradice: první dítě v 14 až 15 letech jí musí být minimálně 14+14+11 což je 39 let.

0/0
23.11.2007 11:02

wildge

Rumburk

http://www.rumburk.advice.cz/user_data/rn/index.php?page=clanek&id_clanku=2117&id_rubrika=109

Ze by Rumburak?

0/0
23.11.2007 9:19

smajlicek

Zavření diskuze...

Vzhledem k tomu, jakým směrem se tato diskuze "začíná" pomalu ubírat, moc dlouho si nepokecáme ;-D !!!

0/0
23.11.2007 9:17

wildge

Cecka a cola

Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčka.

Colu, pijeme Colu, není to náhoda že u jednoho stolu.

0/0
23.11.2007 9:14

celtic

to bude volič.....

;-D

0/0
23.11.2007 9:13

alimdul

Re: to bude volič.....

Bývaly doby, kdy občan ve výkonu trestu byl zbaven volebního práva.

Rv[>-]

0/0
23.11.2007 10:46

smajlicek

Chlapeček....

Souhlasím, černí (ať jsou jakýkoliv), oproti nám "bílým" uznávají stršího v rodině a to "s naprostou pokorou". Tohle byl někdo z bílých - ;-( žel Bohu.

Kluk ato asi nebude mít v makovičce moc vychytaný:-/...řekla bych, že v dospělosti skončí před soudem za vraždu, když nyní již bez zábran a výčitek napadne s potěšením člověkaRv...

0/0
23.11.2007 9:13

ZyklonB

Re: Chlapeček....

Od doby, co je jich přes 20% na tvrdých drogách a fetu, už to neplatí.

I historky o tom, jak jsou pro ně děti všechno, jsou k smíchu. Dnes

cigánka prodá vlastní děcko pedofilům a vnuk babičku utluče pro stovku

na fet.;-DR^

0/0
23.11.2007 9:30

Marki123

Re: Re: Chlapeček....

Děti pro ně nikdy nebyli všechno. Ale naopak to byly babičky, které byly uctívané. Kolik je dětí v dětských domovech a kolik je starých cigánů v domovech důchodců? Oni koukají spíš do minulosti než do přítomnosti. Myslím, že je to dost vyjímečný případ, ať už je to v jakékoliv komunitě. Ale sklon týrání starých lidí zlehčovat máme spíš my, bílí.:-/

0/0
23.11.2007 12:09

zdeseny obcan

Re: Chlapeček....

Bejvavalo. Ucta k starsim je i nich fuc, dnes leti drogy a automaty.

0/0
23.11.2007 10:44

erben3

.

Zavřít do ZOO. Co z něj vyroste? Parazit na soc. dávkách? Proč tyhle naprosto zbytečné humanoidní tvory máme ještě živit?

0/0
23.11.2007 9:13

smajlicek

Re: .

jj, bohužel máme nesmyslné zákony s nesmyslnými postupy. Anglie tresty mladistvých snížila až tehdy, když dva desetiletý chlapci zabili dvouleté dítě.

Ono se vždy musí odehrát něco naprosto "strašného", aby to hnulo lidským svědomí a něco se (alespoň částečně) změnilo k lepšímu...

0/0
23.11.2007 9:15

iuos

hmm

podle mne to nebyli klasičtí romáci, ale bílí romáci - romové/cikáni by si nedovolil vztáhnout ruku na staršího v rodině...    si teda myslím...   oni jsou přeci jen víc smečkoidní než my (nemyslím to nijak zle.. ale beztak očekávám výmaz)

0/0
23.11.2007 8:40

OttoCZ

Re: hmm

Taky si myslím, že to nebyla kofola. Leda by ta babka nebyla vlastní. Docela bych chtěl vidět tu hysterickou scénu, kterou ta matka předvedla. To mohlo bejt celkem dobrý kino.;-D

0/0
23.11.2007 8:50

ZyklonB

Re: hmm

Od doby, co je jich přes 20% na tvrdých drogách a fetu, už to neplatí. I historky o tom, jak jsou pro ně děti všechno, jsou k smíchu. Dnes cigánka prodá vlastní děcko pedofilům a vnuk babičku utluče pro stovku na fet.;-DR^

0/0
23.11.2007 9:30

TrueRobos

Re: Re: hmm

V praxi jsem pozoroval onu pověstnou zygánskou lásku k dětem: Ráno jsou polonahé vypuštěny do terénu a večer si je tak možná přepočítají. Dívat se na evidentně duševně postižené nahé a posrané děcko s několikacentimetrovým soplem je fakt dost zdrcující zážitek. Myslím si, že se o počty svých potomků zajímají jen když si jdou pro prachy, přijdou pro ně policajti a nebo když jim umřou. Rv

0/0
23.11.2007 9:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.