Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaměstnance brněnské pošty zranil formaldehyd

Tři lidé skončili ve čtvrtek večer v nemocnici po úniku chemikálie v třídicím centru České pošty v Brně-Štýřicích. V tu chvíli neznámá tekutina vytekla ze tří balíků, sdělil iDNES.cz operační důstojník hasičů. Později se ukázalo, že to byl formaldehyd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

loginname_

Začneme do každého balíku

přidávat lahvičku s TNT, ono to ty pošťácký *&#*$& naučí, jak zacházet s balíky (notabene s označením KŘEHKÉ".....;-DR^

0/0
23.11.2007 10:30

loginname_

Re: Začneme do každého balíku

Nicméně, abych nekřivdil, taková PPL, to je teprve HRŮZA.........:-©Rv

0/0
23.11.2007 10:30

Pan Navratil

.

Takže jak to tady čtu... Česká pošta je OK, NIKDY se mi nestalo, že by byl balík poškozen.

Naopak, u přepravní služby se mi stalo, že balík z UK přijel PŘEJETÝ (byl na něm otisk pneu) včetně obsahu (naštěstí to nevadilo).

A taky jsem mluvil s chlapíkem od bagáže na letišti; prý ano, můžeš kufry nosit, ale když máš rád svý záda, tak je nosit nebudeš.;-D

0/0
23.11.2007 9:33

doktor_bota

Nejspíš pomsta někoho,

kdo jako jeden z mnoha narazil na "služby" ČP.:-/

0/0
23.11.2007 9:26

Praotec

Re: Nejspíš pomsta někoho,

"Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžou odeslat," dodala Václavíková. Velice dobre,a jak jsou nastavena pravidla na CP pro hendlovani zasilek.Nekdo to musel rozbit tam preci,to policiji jiz nezajima co....:-©

0/0
23.11.2007 10:09

kozak52

tak to začnou balíky chodit v pořádku ,

přestane to jejich házení:-)

0/0
23.11.2007 9:19

erben3

.

Ta loni vybuchlá Avie - no nevím, zábavná i profesionální pyrotechnika musí mít u nás certifikát od Českého úřadu pro zkoušení zbraní a střeliva. A ho neudělí výrobku, který může být nebezpečný při běžné manipulaci, tj. i posílání poštou. Tím chci říct, že tam nevybuchl nějaký dělobuch, protože ten by musel mít certifikát, ale pravděpodobně nějaká podomácku vyrobená výbušnina. Co  nějakého dementa napadne poslat poštou, nad tím fakt zůstává někdy rozum stát.

0/0
23.11.2007 9:09

erben3

Re: .

Oprava: "..A TEN ho neudělí..."

0/0
23.11.2007 9:10

simca_1301

aha

tak proto mi nepřišel balík na který čekám....:-);-D rozleptala ho kyselina

0/0
23.11.2007 8:17

sajamil

Jo poštá?

Když ono to bylo pečlivě zabalené a pojištěné tak se chtěli mrknout, jestli by nestálo za to to čornout, no a pak to vyteklo.

0/0
23.11.2007 7:56

Shumway

ale je to o penězích

kdyby neplatili tak mizerně , nemuseli by zaměstnávat trotlíky, který jinak nevezmou ani zametat do Hypernovy

0/0
23.11.2007 5:49

Brainwashington

Jó, jó,

dyž vidim porcolán, tak s nim majznu hned dvakrááá ... aá aáuáu auáúúú ....;-D;-D(Y)[>-]

0/0
23.11.2007 3:04

Zemedělský dělník

mě každou chvíli přijde nějakej balík vykradenej, to by mně

zajímalo, proč to na tý poště odtvíraly vůbec :-©:-©:-© co takhle listonošní tajemství ;-O

0/0
22.11.2007 22:48

babacek

Re: mě každou chvíli přijde nějakej balík vykradenej, to by mně

listonošní tajemství ?

To je nějaké jiné tajemství jak to listovní?:-)

0/0
23.11.2007 6:55

volic_plukovnik

Re: Re: mě každou chvíli přijde nějakej balík vykradenej, to by mně

Co bys chtěl od zemědělce :-)

0/0
23.11.2007 8:30

babacek

Re: Re: Re: mě každou chvíli přijde nějakej balík vykradenej, to by mně

Píše jak mu zobák narostl.:-)

0/0
23.11.2007 14:48

iuos

hmm

náhodou je to hezký výraz...

0/0
23.11.2007 8:36

babacek

Re: hmm

Je!

Já jen, že pokud by to napsal babacek tak se všichni poděláte.:-)

0/0
23.11.2007 14:50

Ccecil

Zase s tím pošťáci mlátili o zem

a pak se diví.....

0/0
22.11.2007 22:40

jirijavu

Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

nikdy Ti nic nespadlo z ruky???

0/0
22.11.2007 22:59

Ccecil

Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

z ruky? Posílám denně 10 balíků. A když vidím, jak balík s nápisem Křehké ta slečna pěkným hodem s obloučkem umístí na vrchol balíkového kopce se modlím,  aby to spadlo do měkkého.  

0/0
22.11.2007 23:08

jirijavu

Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

jen mě tak napadlo, že tohle nemusel být ten případ, kdy s tím mlátili o zem... proto jsem se ptala. Jinak jsem zažila i balík, který nemohl ani jinak dopadnout než špatně: vajíčka v proutěném koši...

0/0
22.11.2007 23:10

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

Já nevím, ale když někdo na balík za 25000 doběrečného s nápisem křehké hodí cosi těžkého, tak je to spíše o idiocii.

0/0
22.11.2007 23:15

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

a kdo jako pracuje na poště??? Laureáti nobelovky??? :-)

0/0
22.11.2007 23:18

jirijavu

Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

tomu balíku v ceně 25000 se říká cenovka a nemělo by se to stát. Mluvím ze své praxe, ovšem výjimka potvrzuje pravidlo, takže, jak říká klasik: náhoda je blbec.

0/0
22.11.2007 23:20

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

ve vztahu k poště je to spíše "pravidlo je blbec". Moje osobní zkušenost s naší českou poštou....

0/0
22.11.2007 23:22

jirijavu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o zem

to je moderní trend: na všem vidět jen to špatné, ale pochválit to obré umí velmi málo lidí... Kolik balíků došlo v pořádku??? Co myslíš??? Stejně jako jsou zmetky ve výrobě, tak jsou i poničené balíky na poště... Nemysli si, že se jich zastávám, jen mi nevyhovuje dnešní filozofie, která velí vše kritizovat!

0/0
22.11.2007 23:25

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o

Cizí balíky mě nezajímají. Pokud mi z mých 10ti poslaných dorazí 7-8 rozflákaných, tak trvám na svém "pravidlo je blbec". A to mluvím jen o byznysu který dělám. Mimochodem, na inet shopech které doručují pouze poštou nenakupuji. Další zážitek s touto organizací nechci zažít.

0/0
22.11.2007 23:35

jirijavu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o

můžes si je pojistit a k tomu ještě i připojistit.... pak Ti pošta proplatí uvedenou cenu. Což jde samozřejmě ,alespoň z části, z platu pracovníka, který poškození či znehodnocení zásilky zavinil.

0/0
22.11.2007 23:44

belgian chocolate

kdyby mu šlo o peníze

tak si je nechá a nic neobjednává. jemu jde o to, aby dostal objednané zboží, a to v pořádku.

0/0
23.11.2007 0:00

Matysek.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o

Ano, je to jistota po X mesicich. Bohuzel se to v dnesni dobre drsneho konkurencniho prostredi muze brat i jako ztratu zakaznika. V segmentu, kde je malo klientu a konkurence prilis velka, muze byt i takto pripojistene vlastne zbytecnym, protoze uz jen to zdrzeni. Zatim tedy spatne zkusenosti s CP nemam, zato PPL depo Uhrineves zustava mym trnem. PC pro klienta se specifickym HW (ta karta se "sije na miru" klienta), jeho zdrzeni ... no, nemel radost.

0/0
23.11.2007 1:49

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci mlátili o

Pokud ti dorazí 7-8 rozbitých zásilek z deseti, tak jsi blbec ty a neumíš je zabalit.;-)

0/0
23.11.2007 9:34

dousak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci m

posilam feritová jádra, je to tezky, ale krehky. Posta vynika tim, ze ackoliv to posilam krehke, zabalene do vseho mozneho tak aby se to nerozbilo, prijde to ve stavu puvodni suroviny (v prasku), poslal jsem zakaznikovi CD s napisem neprehybat, no as aby se to veslo do schranky z patniku, tak to nekdo prehnul (jak to nekdo dokazal, nevim) V soucvasne dobe posilam postou jen faktury, ostatni jde prepravkou. Tam sice taky neco rozbiji, ale je to mneohem mensi procento

0/0
23.11.2007 10:11

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase s tím pošťáci m

Tomu CD věřím, těm feritům ne. Pokud je správně zabalíte, tak se jim nic stát nemůže.

0/0
23.11.2007 11:02

Železobetonová Krysa

..

http://wwwXstreamXcz/video/48/6844-buranov-brno

:-)

0/0
22.11.2007 22:21

Železobetonová Krysa

"Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžou odesla

S tím netřískejte a nezacházejte jak prasata a ono vám to nebude vybuchovat ani leptat.... když s těma zásilkama ten dobytek zachází tak ,že dělbuchy vybouchnou a flašku s kyselinou rozmlátěj tak dobře jim tak !;-€Rv

0/0
22.11.2007 22:16

useknutahlava

Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžou od

Moje zkušenost je taková, že velká spousta lidí posílá křehké věci, aniž by poštu upozornila, že je třeba to poslat jako křehký balík.

0/0
22.11.2007 22:18

Železobetonová Krysa

Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

No já na tu poštu jezdím denně  a poslední odpověď na otázku zda by to šlo nějak označit aby to nerozflákali byla "obchodní balík nejde poslat jako křehký balík".. dál jsem neptal, nemám v plánu strávit osm v kriminále za ublížení na zdraví s následkem smrti.:-)

0/0
22.11.2007 22:28

Ccecil

Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

obchodní balík lze poslat jako křehký, ale nikdo na to nebere ohled.

0/0
22.11.2007 23:16

jirijavu

Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

nelze

0/0
22.11.2007 23:28

jirijavu

Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžou odesla

Běž si tam zkusit makat a začneš mluvit jinak. U všech prací je to stejný - všichni, kdo danou práci nikdy nedělají a nedělali, vědí nejlépe, jak na to ;-D

0/0
22.11.2007 22:35

Železobetonová Krysa

Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

Jsem blázen ? btw Já ty balíky narozdíl od nich musím zkompletovat, vystavit faktury, načíst čárový kódy, vystavit podací arch a na tu poštu jim to odvézt - jim si to převzít trvá dýl mě celý ten proces od přijetí objednávky po expedici ..... no comment.

0/0
22.11.2007 22:41

jirijavu

Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

i KDYŽ SES PRÁVĚ PŘIZNAL K TOMU, ŽE VLASTNĚ DĚLÁŠ NĚCO ÚPLNĚ JINÉHO NEŽ LIDI NA BALÍKOVÉ PŘEKLÁDCE, TAK STEJNĚ NEJLÉPE VÍŠ, JAK TU JEJICH PRÁCI DLĚAT LÉPE... sorry za caps lock

0/0
22.11.2007 22:45

Železobetonová Krysa

Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všec

Proč sorry, já chápu ,že jsi v práci na poště a ,že si hledal něco co tam strčit místo chybějící klávesy ,ale to si vyřiď se šéfem, ta klávesnice stojí cca 100 Kč tj. cca tolik co jeden balíček tak ti jí může koupit... a je mi to upřímě u pr... nechám se překvapit o co zdražíte od ledna a pokud to bude víc jak o pětikorunu na balíčku tak od prvního si pro ně jezdí PPLko a vcelku mě nezajímá jak tam s tím mlátíte... :-)

0/0
22.11.2007 22:50

jirijavu

Re: Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všec

Možná Tě zklamu, ale nedělám na poště a navíc nejsem on, ale ona :-) Jinak jsem tam byla šest let každé léto na brigádě a stačilo mi... Není balík jako balík a někteří lidé si neuvědomují, že i na poště dělají jen lidé, tak se pak nemůžou divit, že nekvalitně zabalené balíky a balíky vážící více než 20 kg (kterých je více než 2/3) čas od času přijdou poničené. CL jsem zapnula omylem a když už jsem měla příspěvek napsaný, nechtěl se mi mazat, proto sorry...

0/0
22.11.2007 22:55

Železobetonová Krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla,

Tak to pardon když si ona :-)

Ale jinak já pár lidí co dělali na poště znám i z třídírny a to s čím se setkávám za přepážkama znám taky, toho frajera z třídirny bych nezaměstnal ani jako podovače u míchačky , protože ten by rozbil i písek ;-D a myslím, že si dovedu představit jak je tam kdo placenej tj. ,že kdyby ty lidi byl ochoten zaměstnat kdokoliv jiný tak jdou jinam , maj k dispozici technologii z roku krále klacka a organizaci tamtéž- a hlavně jak říkám je mi to úplně jedno- my jsme poštu z našeho programu už v podstatě vyloučili, akorát se to technicky zrealizuje až od 1.1 a popravdě je v celku jedno zda pošta zdraží či ne, prostě se nám nevyplatí už teď dávat balíky na poštu protože si je jiný přepravce je schopen za srovnatelnou cenu vyzvednout u nás a dopravit spolehlivěji ...tečka... 

0/0
22.11.2007 23:10

jirijavu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla,

jasně, já to chápu, akorát mě pak trošku udivuje, že balíky, které lidi posílají přes PPL nabo DHL apod., chodí také přes Českou poštu... je to psina a málokdo to ví :-) s tím finančním ohodnocením máš pravdu. Na to, jaká je to dřina, je to placené fakt mizerně. Jako brigáda celkem dobrý, ale jen pro silné a fyzicky zdatné lidi.

0/0
22.11.2007 23:18

Homer1

Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

"běž si tam makat"??? Pokud tě to nebaví, vy$er se na to a běž dělat něco jiného. Kompenzovat si malý plat házením balíků... tak se dotyční měli lépe učit a vzali by je i jinde než zrovna na poště...

0/0
22.11.2007 23:21

jirijavu

Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všechno můžo

neřekla jsem nic o tom, že to někoho nebaví... Ale radit z pozice, kdy sis tu práci sám nezkusil, umí každej blbeček. Taky mám jasnou představu o tom, jak by policie neměla pracovat, ovšem neznám jejich zázemí a podobné okolnosti, takže se nehodlám snižovat k tomu, abych kritizovala, nebo jim třeba radila, jak to mají dělat. To je totiž strašně chytrý

0/0
22.11.2007 23:27

Homer1

Re: Re: Re: Re: "Lidé zkrátka nerespektují pravidla, co všec

jenže ty malými platy omluváš to, jak pošta funguje...

0/0
22.11.2007 23:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.