- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jednom clankupisou ze 90% objemu jizdenek v Praze tvori ty levnejsi, to znamena ze taky vyrazne vice Prazanu taky vyuziva MHD na kratsi trasy nez 20km....takze mozna tem co jezdej daleko se to nevyplati porad, ale ja treba jezdim do prace tak sotva 5km, ale jelikoz prestupuju, musim si kupovat drazsi listek nebo legitku...a to se mi pak fakt vyplati jet autem, pac to mam tam i zpatky za 26Kc ! :))
A ceny pohonych hmot? no jo rostou, ale vykyvujou se a prumerne lezou po korunach, ne o 6kc a vice urcite :)) kdovi jestli se nakonec zdrazovani DP nevyrovnava tomu :))
takze celkove mi to prijde jako z louze do blata, ale v aute mi hraje moje radio, nesmrdi mi tam bezdaci atp. ....mno nevim jeste jak se rozhodnu :)
a nechtějí cestovat do centra Prahy půl dne nemají mnohdy na vybranou. Vždyť se stačí podívat na jízdní řád linky 314 třeba z Bojanovic (a speciálně víkendová spojení jsou lahůdková).
a co cesta z práce? dcera těžko studuje přes 8,5 hodiny.
Pan bude asi čumět až se jeho fantasmatematika dostane do konfliktu s realitou.
Socka se vždy vyplatí pouze sockám Pač jí mají zadarmo, tak jako bydlení, TV a další věci, co jiný musí platit.
taky znám pár socek, co na tu MHD zdarma dojeli, protože dostali pokutu, nezaplatili, vykašlali se na to a po pár letech už mají spočtené splátkové kalendáře na 15-20 tisíc
Od zítra půjde zakoupit jízdenku na pražskou MHD i přes SMS.
Podmínky zde:
že se vyplatí auto. Vždyť sami modrobolševici doporučují lidem spíš auto než vlak, či MHD
Pořad se mluví o nakladech na cestu autem a mhd. Ale co takový komfort cestování? Ráno jsou busy nechutně narvaný (na podzim kašlajícíma lidma), maj zpoždění, odpoledne stačí jeden homelesak nebo ukrajinec a cloveku je na zvraceni. Ridič s tim nedělá nic ikdyž jde o porušení přepravních podmínek. V takových chvílích proste na nejaké náklady kaslu. Tak ze ja jezdim k metru autem. Dal samozrejme autem nema smysl pokracovat. Metro je v pohode.
Každý den mě cesta do práce trvá MHD trvá 45 minut. Autem brzo ráno 35 kdykoli jindy 60.
Vzhledem k tomu, že jedu za rok do práce cca 230x, strávím cestou v MHD 345 hodin (230x1.5h), což pro mne znamená zhruba 25 přečtených knížek za rok. Opravdu nevidím důvod, proč sednout do auta a o tento čas se připravit čekáním v zácpách a posloucháním rádia.
To se máš fajn. Já bohužel cestuji do práce i z práce busem který se dá nazvat jedině dobytčákem. Nejen že si nesednu, ale ani nemám dost místa na čtení¨.
.. je v tom, že ty autobusy nejezděj jak maj podle jízdích řádů, který jsou už tak dost poddimenzovaný. A když si stěžujete dostanete neurčitou odpověď že je to způsobený dopravní situací. Tu ale člověk kterej nevydrží čekání zná, protože to nakonce projede vlastním autem. Takže problém není v dopravní situaci, možná není ani v ROPIDu, ale spíš v dispečerech DPP, který než by něco dělali raděj na ořislace buzerujou řidiče za barvu košile :o)