- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znate tenhle?
Proc maji CD nastupiste z betonu?
Aby cestujici nezapustili koreny.
ČD darovat DB nebo francouzským drahám a ono to půjde a úředníka z MD vyhodit, po tom, co vrátí všechny výplaty z mejch daní
Pokud musím být někde ve stanovenou dobu, jezdím zásadně autem (vyjímku tvoří MHD v Praze, kde "něco" jede každých pár minut). Jet na jednání vlakem 200 km je společenská sebevražda - když budete mít smůlu, přijedete o dvě hodiny později a budete smrdět jak kanál. Jezdím vlakem rád (člověk nemá prakticky žádnou zodpovědnost) a celkem často - ale výhradně v případě, že nepotřebuju dojet na čas. Vím, že ČD jízdní řád, který si samy stanovují, nedokážou dodržet.
Tož, to máš těžký. Autem se taky můžeš dostat na dálnici k bouračce a budeš tam jak kámoš, co jel Praha - Brno hezkých 6 hodin.
Cesta vlakem Brno - Praha - no problemo.
Pro vysoké úředníky na ministerstvu jsou ti, jenž každodenně dojíždí do práce vlakem, společenský plebs. Vůbec je nezajímají nějaká zpoždění. To, že se ČD již asi 30. rokem vymlouvají na stavby koridorů a opravy tratí a kde nic tu nic, berou na lehkou váhu a místo tvrdejch pokut přistupují ke stále větším dotacím právě tohoto státního molochu. Sami si jezděj ve svejch Audinách a Medvědech po republice s modrým majákem na střeše. Jim to je jedno, a proto se nemůžete divit, že Vám poradí takovou "fajnovou" věc, koupit si auto a jezdit do zaměstnání individuálně (s podivem sleduji postoj strany zelených k tomuto tématu - žádné stanovisko). Neříkal bych ani ň, kdyby ta stavba koridorů probíhala 5 let a zpoždění byla zahrnuta do JŘ, ale co je moc, to je moc. Navíc nyní ČD zkrouhly jednu z největších cenových výhod - zrušily zvýhodnění zpátečních jízdenek, takže teď nebude 1 cesta vlakem stát 3x víc než autobusem, ale tam a zpátky to bude zrovna tak drahé. Navíc dráhy dostanou další dotace..
Rád bych věděl za co soudruh ministr a spol.berou peníze. Asi tak jako ostatní politici,za flákání se ve funkcích a hrabání do koryta! No,když mají v čele vlády takového exota,tak se není čemu divit.
ČD jděte do
Koukám na nové jízdné. Poradí někdo jakou slevu vybrat (pokud nějaká existuje) pokud jezdím Kolín Praha a zpět každý den. Vzdálenost Praha Kolín je 62 km.
Zpáteční jízdenka stoupne ze 117 Kč na 148 Kč (nehoráznost za tu kvalitu a přesnost), Kilometrická banka použít nelze (minimální odečet je 100 km) tak ted co zbývá?
Apropos proč je ten systém slev tak neuvěřitelně složitý a absolutn neprůhledný?
trvá interval jízdy ještě 1hod. jako za mých stud. let? jestli jo, tak je levnější a rychlejší jet ve 2 autem...
303. Jestliže nebyl cestující ve veřejné osobní železniční přepravě přepraven včas nebo nebyl přepraven vůbec, nemá právo na náhradu škody vzniklé jako důsledek neplnění přepravní smlouvy.
co víc dodat, maji to ošefované
jo jo, a politici jim jdou na ruku. Onehda jsem jel Cassoviou ze Slovenska. Zpozdeni 5 hodin. Reklamoval jsem to, bylo mi receno, ze pri zpozdeni mezinarodnich vlaku musi byt cena prepravy jednim smerem na osobu vice jak x EUR, ja zaplatil za jeden smer i s autem rozpocitano na osobu "jen" asi 1.000 Kc, vim, ze jsem to pocital a vyslo mi, ze bych musel jet nekde z Moskvy, abych mel na slevu narok. To nemluvim o zmatku pri nakladani. A jen pro zajimavost k tem kecum, ze zpozdeni vznika za nasimi hranicemi, az na Moravu vlak jel nacas, 5 hodin jsme nabrali od Olomouce. Pry stavebni prace.
No je to hustý.... Dojíždím cca. 30 km do Prahy. Dráhy zrovna kopou koridor na Budějovice, takže celý léto jezdily vlaky úplně příšerně. Dát si cestu ve vomláceným, smradlavým panťáku s půlhodinovým zpožděním, ve vlaku narváno, páčto minulej vlak vynechali a do toho asi 100 na nulou... Jen pro velmi otrlé. Když jedu autem, tak je to nevyzpytatelný úplně stejně. Díky dopravní situaci v Praze nejde absolutně odhadnout, jak dlouho člověk zrovna pojede... Někdy jakž takž, někdy chytí pár kolon a je to stejně na pytel... Za 10 le jsem vyčerpal snad všechny možnosti objíždek přes nejzapadlejší okresky a dneska se nedá jezdit ani přes ně. Praha potřebuje okruhy, pak se snad o ježdění autem dá mluvit. Takhle je to spíš stání.
Praha potřebuje dokončit výstavbu železnice. V tom je budoucnost, ne v budování okruhů, co pak v jednom autě jede jen strejc. Co se za 5O let (1939-1989) u železnice zanedbalo, to se za 18 let nedá stihnout.