- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...utekl vezen, unesl tramvaj, tady zpanikaril a chtel to vzit doleva.
Tak by mě zajímalo od který doby má šmirg volant.
Od (a do) té doby, co se kolečko takového tvaru používalo na ovládání zrychlovače (obdoba "plynu" a brzdy u auta).
Jel jsem v té od Košutky. Vyfotil jsem pár fotek z místa - http://galerie.milichovsky.com/thumbnails.php?album=1
Možná by ten fotoreportér mohl dodat nějakou skutečnou fotografii z toho místa, jinak nemusí být v článku zdůrazněno, že je to fotoreportér.Přijde mi to jako když policajti zavolaj psovoda, a ten přijde bez psa... Možná má nějakýho ilustračního psa na klíčence, no.
řidička prostě zpanikařila, vzala za volant a tramvaj dosstala šmejra a nahulila to do tý druhý.
Vsadil bych se, že i v Plzni používaj výbornou řídící elektroniku vod profláknutý firmy Elektroline
Zajimalo by me, jak mohla byt vyhybka prehozena, kdyz tramvaj ve smeru z Bor (tzn. ctyrka) jede vzdy rovne, nikdy ne doleva. Tu vyhybku jsem proste snad nikdy nevidel nastavenou doleva.
No prave, tahle vyhybka je vzdy prestavena rovne a tak se na ni nedava pozor a kdyz ji nahodou nekdo prestavi tak je vymalovano.... Podobne jako kdysi davno nehoda v Praze na Spejcharu.
proč je srážka tramvají v Plzni ilustrována bezproblémovou tramvají v Praze, dokonce (skoro) s výhledem na hrad?
Protože je to ilustrační foto. Kdyby tam byly dvě žlutý tramvaje nabořený do sebe, tak by to nebylo ilustrační foto.
Určitě se divoce předjížděly a takhle to pak dopadá