Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč naši voliči nepodporují vládu? ptají se zelení

Rok a půl po volbách je s prací Topolánkovy vlády spokojeno asi 30 procent Čechů. Z voličů koaličních stran jsou k vládě podle průzkumu STEM nejkritičtější příznivci Strany zelených. Podle některých straníků je důvodem neplnění programu strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

... protože jsou zelení...

0/0
20.11.2007 10:01

briza

Cemu se divi?

Kdyz si nekdo da do programu zakon o vseobecnem referendu a pak se z jedineho duleziteho referenda v danem volebnim obdobi snazi vyklickovat tezko muze ocekavat, ze mu nekdo bude verit a podporovat ho. :-/

0/0
20.11.2007 9:30

kvendelin

Stropnický je SUPER!!!!

Matěj je jedním z nejchytřejších mladých lídi v Česku!Držím Ti palce!!!

0/0
20.11.2007 6:15

Todd Berrttuzzi

Re: Stropnický je SUPER!!!!

;-D;-D;-D;-D:-©

0/0
20.11.2007 7:58

spalovac

Re: Stropnický je SUPER!!!!

"Stropnický je pro to, aby jeho strana spolupracovala s ČSSD. Mají prý společná témata: životní prostředí, lidská práva a sociální politika. "Minimálně druhé dvě oblasti se mnohem lépe prosazují s ČSSD než proti vůli ODS," uvedl důvody této alternativní zeleně-levicové politické varianty"

Obyčejný idiot.

0/0
20.11.2007 9:38

Josefprav

Stropnický

je mladý rozmazlený hlupák

0/0
20.11.2007 0:28

Wurstchen

Re: Stropnický

Souhlas. U mě se shodil, když v Uvolněte se, prosím odfrknul, že prezidentovu knížku (Modrá, nikoli zelená planeta) nečetl. Tohle přece může udělat jenom hlupák. Když chci něco kritizovat a oponovat tomu, musím to v první řadě znát. :-/

0/0
20.11.2007 0:32

jekkal

Re: Re: Stropnický

to si fakt dovolil příliš, nepřečíst si co napsal synovec Pepana z Honkongu je neodpustitelné 

0/0
20.11.2007 8:31

Lubos1390

Těžko uvěřitelné ...

.... Česká republika se nedávno postavila proti rezoluci OSN, která poukazovala na znepokojení ohledně vojenského využívání ochuzeného uranu. Česká republika byla jen jednou ze šesti zemí, které se postavily proti rezoluci, jíž podpořilio 122 států. Kdo dal této vládě mandát k něčemu takovému?To je proti rozumu a media nás ani trochu neinformují, píše Štěpán Rudolf. R^[>-]

0/0
19.11.2007 23:39

noboty666

Re: Těžko uvěřitelné ...

I ja jsem hluboce znepokojen tim, ze by nejaky terorista mohl z ochuzeneho uranu vyrobit jadernou zbran ;-D;-D;-D

Hovorime, doufam, o stejnem blabolu ...

0/0
20.11.2007 9:59

trampino

48% spise ne

Jsme v Cechach takze rozumej 48% spise ne = 10% spise ne a 30% spise ano ale stydim se to priznat, protoze mam v lebeni zakoreneno, ze priznat se verejne k tomu, ze se mi nedari spatne ,je v Cechach spolecnesky nepripustne, protze komu se dari dobre ten je podezrelej. Ach ti Cesi :-(

0/0
19.11.2007 23:08

lynxxx

Re: 48% spise ne

Rozhodně ano. ;-)

0/0
19.11.2007 23:22

Kombajn

STROPNICKY SE PLETE

volil jsem zelene a presto:

souhlasim s reformou

souhlasim s radarem

souhlasim s dalsi jadernou elektrarnou

proc? protoze jsem nemel koho jineho volit. Jako gay nemohu volit KDU-CSL, komunisty taktez ne, protoze tu nadelali uz paseky dost. CSSD je mi odporna diky Paroubkovi a Topolanek taky ODS spis ubira volice, nehlede na to, jak se ODS angazovala v kauze "chobotnice na Letne". Takze volim Zelene, protoze zatim nikoho nepodvedli. Jediny kdo mi vadi je Stropnicky a podobni, kteri tu stranu rozkladaji zevnitr a maji pocit, ze tim slouzi dobre veci...

0/0
19.11.2007 22:08

lynxxx

Re: STROPNICKY SE PLETE

Nechápu, proč teda zelené volíš. Je to banda dobrodruhů, kterým není nic svaté.

Máš pravdu, že KDU, KSČ jsou šuldové, pokud ti na ČSSD vadí jen Paroubek, tak to je málo, protože ta strana je zběsile populistická a škodí prosperitě, Topolánek není lumen, ale ta strana se snaží alespoň o rozumné změny. Vezmi rozum do hrsti.

0/0
19.11.2007 22:12

hrubos

Re: Re: STROPNICKY SE PLETE

ano, členové ODS se snaží o změnu výše počtu bankovek ve svých kešeních, 100 % souhlas, ale to je vše, nevidím rozdíl mezi partičkou ODS a ČSSD, jen si hrají ve svých barvách tu svoji stínohru pro voliče...výsledek stejný

0/0
19.11.2007 22:30

lynxxx

Re: Re: Re: STROPNICKY SE PLETE

Není. ODS narozdíl od ČSSD snižuje přímé zdanění práce, jejího výsledku a naopak zvyšuje zatížení spotřeby. Považuji to za maximálně prospěšné. Soukromý investor je stokrát rozumější při vynakládání peněz než debilní socan ve vládě. Jen tak dál.

0/0
19.11.2007 23:21

noboty666

Re: Re: Re: Re: STROPNICKY SE PLETE

Kdybych se chtel k necemu vyjadrovat, tak bych si napred zjistil informace, abych nebyl po pravu povazovan za hlupaka ...

Jiste, ti, kteri vymenili mozek za stranickou legitimaci, budou tleskat, ale opravdu to staci ke spokojenosti?

0/0
20.11.2007 9:56

velkaselma

Ahoj Bursíku,

už jsi kombajn?

0/0
19.11.2007 23:35

Wurstchen

Re: STROPNICKY SE PLETE

Pan Stropnický se u mě odrovnal, když v Uvolněte se, prosím odfrknul, že prezidentovu knížku nečetl. Tohle přece může udělat jenom hlupák. Když chci něco kritizovat a oponovat tomu, musím to v první řadě znát. :-/

0/0
20.11.2007 0:31

iveta99

Bursík má strach

aby ve straně nikdo neměl větší popularitu než on, proto si zve do vlády nestraníky. Koho zase přitáhne na školství?(Y)

0/0
19.11.2007 21:58

velkaselma

Re: Bursík má strach

ANO!!!

0/0
19.11.2007 23:47

Josefprav

Jan Komenius,

Co jsou to normální zelení?

0/0
19.11.2007 21:27

antizeleny

Re: Jan Komenius,

;-D

0/0
20.11.2007 6:49

fleret1

proto,abych se k prirode choval setrne,ohleduplne a

s pokorou,nemusim nutne  zakladat partaj,ani se natirat na zeleno,nebo jakoukoli jinou barvou-

0/0
19.11.2007 21:26

fleret1

Re: proto,abych se k prirode choval setrne,ohleduplne a

na druhou stranu je fakt,ze z takoveho pristupu budu mit naproste ho*no a "karieru" si musim vybudovat sam - a taky me nikdo nebude zvat do TV,abych tam zelene kecal o vecech,o kterych mam znalosti povrchni ( viz Zeleni ) - maximalne me muzou v takovem pripade pozvat jako ukazkovy priklad cvoka,blazna,kterej se chova k prirode jen tak,bez politickeho podtextu a hutnych cancu pro obecenstvo.

0/0
19.11.2007 21:32

fleret1

Re: Re: proto,abych se k prirode choval setrne,ohleduplne a

jo, a kdybych nahodou prosel gumolecbou cs statecne policie,tak po me nestekne ani pes - neni tomu tak,pokud se natrete nejakou barvou " cervenou,modrou,ruzovou,zelenou,nebo treba fialovou - to je neco jineho,to ma vahu - neni nad barevne spektrum.

0/0
19.11.2007 21:37

kerdak

A´t jde už Bursík do pr...!!!

Bursík:-©:-©:-©

0/0
19.11.2007 21:09

odborar

Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

Právě kvůli takovým blbům. Jediný Bursík za něco stojí a Schwarzenberg. Ostatní v předsednictvu, to je jeden extremista větší než druhý a IQ moc také nepobrali. Ještě jim bude hodně trvat, než budou v předsednictvu seriózní lidé a změní politiku na umírněnou vůči potřebám lidí. Pak se diví, že je nikdo nevolí. ;-D příští volby už si u pana Hart. nekoupí.Rv

0/0
19.11.2007 20:39

Socanek22

Re: Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

Domnívám se, že prácě Bursík a Kateřina jsou ostudou této strany. Nebýt jich mají daleko více.

0/0
19.11.2007 20:40

antizelenka

Re: Re: Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

haha - nebýt Bursíka má strana zel. tak 2 % , a kateřinka se nechala tak krásně zmidlit že se dostali i do sněmovny - to je program ;-(

0/0
19.11.2007 20:45

Jan Komenius

Re: Re: Re: Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

No to je jen spekulace. Bursík nepatří do strany zelených a v žádné jiné zemi by v této straně taky nebyl.

Čím víc planeta bude zahnojená kapitalistickým spotřebním způsobem života, tím víc porostou preference zelených. Doufám že se naše SZ srovná do lajny normálních zelených jako v ostatních zemích Evropy, kde funguje a nebude provozovat to co dělá teď - děvkku ODS.

Otázka ovšem je, s kým tuneláři z ODS budou pak ale spolupracovat, nikdo je nebude chtít ;-D

0/0
19.11.2007 20:50

antizelenka

Re: Re: Re: Re: Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

nebít bursíka tak jsou SZ tam kde mají být - na priferii s 2%

a normálního zeleného - neznám

0/0
19.11.2007 20:52

noboty666

Re: Re: Re: Re: Re: Já myslím, že obrázek hodně napověděl...

Bursika bych bil taky

0/0
20.11.2007 9:51

killy

"Proč naši voliči nepodporují vládu?"

..a tu otázku myslej´ ti zelení debílkové vážně ? Používají vůbec někdy mozek ?

0/0
19.11.2007 19:41

someone_else

Proč asi žádní voliči nepodporují vládu?

Inu proto, že ať tam vleze kdykoliv kdokoliv, náš imunitní a příspěvkovej systém pro lidi, kteří by měli týhle zemi sloužit, z něj v krátký době udělá nepostižitelný a nenažraný individuum, který umí hrát leda samo za sebe. A vzhledem k tuposti tohohle národa mu to samozřejmě projde bez rizika jedinýho kopance do řiti.

0/0
19.11.2007 19:28

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Jak se dela zelena politika v Polsku?

Predseda mistnich Zelenych v Krakowe je clenem ropneho konsorcia UniGas, je soukromym podnikatelem v oblasti vyroby umelych hnojiv a zasadil se o vybudovani prumyslove zony, ktera z 20% zasahuje do chranene krajine oblasti za mestem. Na dotaz novinaru, zda-li povazuje svoji politiku a chovani za dostatecne zelene, odpovedel: "Nasazel jsem do nasi ulice 20 stromku a jezdim s uspornym autem. To myslim je zelena politika az az. A nechte mne byt, nemam cas!" (No comment... ale mam pocit, ze mi to neco hodne pripomina, napr. u pana Ala Gora a jeho mamutiho energetickeho kolosu kteremu rika rodinny domek...) ;-D

0/0
19.11.2007 19:12

Johny_S

Re: Jak se dela zelena politika v Polsku?

Pan Gore přeci tvrdí, že si kupuje offsety (čili platí výsadbu stromů a budování "alternativních" zdrojů), čímž se to prý vyrovnává. Ony offsety také masivně propaguje. Už ale nedodává, že sám takovou firmu na prodej offsetů vlastní. Takže je to vlastně jenom taková reklamní manipulace.

0/0
19.11.2007 19:15

Diskutervas

Dopis Čechoameričanky z Havaje

"Pratele, žiji zde mezi nami lide vystehovani z Marshallskych ostrovu, ktere CS vladni delegace navstivila. Nevedi snad panove, co tam USA napachali? Tito lide se uz nikdy domu nemohou vratit. Mnoho jich jiz zemrelo nasledky jadernych pokusu, jejich deti se casto rodi znetvorene daleko od domova, na Havaji, v Arkansasu.. Zareni je neskodne po peti km od radaroveho zarizeni? Za pet km od neho v soucasne pozici jste dost daleko v mori! Marshallske atoly jsou male. Tak co nas delegati konejsi, ze hned vedle stoji skola a lidi jsou v poradku? Pro pana Havla jsem tedy uplne ztratila respekt.

Nenechte se odradit. Jste v pravu."

Alexa von Alemann, Kea´au (Havaj)

http://www.trokavec.cz/ohlasy/

ohlasy-ctenaru

0/0
19.11.2007 19:06

Johny_S

Re: Dopis Čechoameričanky z Havaje

Jak jaderné pokusy souvisejí s tím radarem?

0/0
19.11.2007 19:08

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Re: Re: Dopis Čechoameričanky z Havaje

No to by mne take zajimalo... ;-D;-D;-D

0/0
19.11.2007 19:22

Johny_S

Re: Dopis Čechoameričanky z Havaje

Mimochodem, poté, co se objevil hoax, který mj. tvrdí, že Američané podobné radary vybudovali i v Azerbajdžánu, kde místní obyvatelstvo masivně hyne na rakovinu, beru podobné zprávy s velkou rezervou.

0/0
19.11.2007 19:09

Diskutervas

Re: Re: Dopis Čechoameričanky z Havaje

v tom Ázerbajdžánu mají radar Rusové a v té Gabale je údajně nejvyšší úmrtnost.  

A kdo jsou ti odborníci, kteří to umí posoudit? Když ani vědečtí pracovníci z VUT to nejsou?

0/0
19.11.2007 19:20

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Re: Dopis Čechoameričanky z Havaje

No tak v oblasti Marshallskych ostrovu v 50. letech probihaly hladinove a podmorske termonuklearni testy, vazena pani. To si pletete svetr s jabkama. To ozareni ti lide odtamtud maji urcite ze vseho mozneho, jen ne z radaru... ;-D;-D;-DR^R^

0/0
19.11.2007 19:19

Diskutervas

Z dopisu člena Zelených

"A slabí být nesmíme, jde nám o všechno. V situaci, kdy na obdobné zařízení před lety údajně dánský premiér nejprve reagoval, že nebudou obětovat své občany pro cizí zájmy, a pak je nakonec obětovali, si nemůžeme dělat žádné iluze nejen o našich současných vládních představitelích, ale ani o současné tzv. parlamentní opozici, která, jak prokázala ještě v poměrně nedávné minulosti, je pro korunu ($) ochotna lecjaké špinavosti.

Musíme prostě bojovat do posledního dechu a muže za život nás a našich dětí.Držím palce a v rámci svých možností přikládám a budu i nadále přikládat svou ruku ke společnému dílu všech slušných, nebojácných a myslících obyvatel naší země, kterým nejde jen o jejich osobní okamžitý prospěch, jehož jste Vy a vaše obec těmi nejviditelnějšími reprezentanty."

S pozdravem

Ing. B.B., absolvent FJFI ČVUT

člen Strany zelených v Mladé Boleslavi

0/0
19.11.2007 18:59

Johny_S

Re: Z dopisu člena Zelených

Ten pán si spletl stranu. Vypadá na docela kovaného komunistu.

0/0
19.11.2007 19:00

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Re: Re: Z dopisu člena Zelených

Naopak, zcela to podtrhuje to, co jsem napsal v clanku nize.

0/0
19.11.2007 19:02

maudite

Re: Re: Z dopisu člena Zelených

mozna jde o kocovneho komuistu

0/0
20.11.2007 5:26

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Zeleni jsou predevsim anarchisticke kridlo KSCM.

Tuto definici profesora Jelinka si velice dobre pamatuji z poloviny 90. let. Napln  a program Zelenych kopiruje program KSCM s vyjimkou durazu na ekologii, zatimco KSCM klade duraz na socialni jistoty delnicke tridy. Jiny rozdil tam volic nenajde. A z toho vyplyva i onen zeleny anti-ami postoj, vseobecne stredo-levicove uvazovani a blizkost KSCM. CSSD je svymi postoji dokonce daleko vice k politickemu stredu nez Zeleni, napr. podpora atomove energii, podpora tezkeho prumyslu a korporatni sfery. Tedy volic Zelenych je v podstate volic proletariatu a alternativa ke KSCM pro mlade lidi zejmena, kterym KSCM pripada zkostnatela, coz chapu ze mlade bolseviky jako Stropnicky muze ideologicky oslovit.

0/0
19.11.2007 18:58

Johny_S

Re: Zeleni jsou predevsim anarchisticke kridlo KSCM.

Oni jsou dva druhy voličů Zelených. Ten první odpovídá tomu, cos napsal. Jenom s těmito voliči tato strana měla okolo 3%. Pak se na ni ale nabalili voliči padlé US-DEU. Ten druhý volič je liberál, který nechce volit ODS. Jinak ale máš pravdu. KSČM mimochodem nyní ochranu životního prostředí ve svém programu celkem zdůrazňuje.

0/0
19.11.2007 19:03

antizelenka

Re: Re: Zeleni jsou predevsim anarchisticke kridlo KSCM.

naprostý souhlas - jen to že komančové podporují ekologii na papíře jim snad nikdo nemůže sežrat , když pominu jejich minulost - stále hlásají vědecký materialismus což je v rozporu s eko dogmaty

0/0
19.11.2007 20:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.