- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nová cena lítačky bude 4750,- Kč. Při ceně paliva 30 Kč za litr = cca 160 litrů paliva = cca 4 nádrže... Při ježdění po Praze má člověk nádrž tak maximálně na měsíc => jezdit 12 měsíců MHD v Kč = jezdit 4 měsíce autem v Kč. No, mám takovej dojem, že kdo si to zpočítá a uvažuje na základě FINANČNÍCH argumentů, zůstane asi v MHD. Tak si to spočítejme...
Pravičáci z Reflexu chcou dototvat? Ha, nová doba. Nic! Zvednout daně pražákům a firmám v Praze a hned budou prašulki, žádné dotace, to je proti pravicovému přesvědčení.
Jízdné MHD (max. délka 7 km, výhradně busy) u nás podraží od 1.1.2008 ze 12,- Kč na 15,- Kč. Důvod? V Praze se také zdražuje. Díky
Ale zase jezdíte v audobuse v pěti lidech. Za konfort se platí.
že všichni budou jezdit MHD a v ulicích bude míň aut
Jen naiva si může myslet, že zdražení dopravy přinese nějaké zásadní peníze pro Dopravní podnik. Příjmy z jízdného tvoří několik zanedbatelných procent, které stejně z většiny požerou kontroloři, automaty na lístky apod. V podstatě nula z nuly pojde...
opakuju to pořád dokola ,po zdražení bude stát celoroční 4750kč , na den to vychází na13kč\takže za 13 kaček může pražák jezdit metrem celej den semtam,co je na tom drahýho?Lidi jsou divní,ročně utratí přes 20000kč za cigára ,ale kvůli jízdence za 13 půjdou stávkovat......
Myslím si, že celý problém tkví v tom, že na magistrátě vládne už celých 15 let (nebo asi i více) ODS. Strana, která si jista svou hegemonií a neporazitelností (ve které ji pražáci každé 4 roky utvrdí) pochopitelně nemusí mít a nemá zájem na zlepšování kvality žití pro občany, ale může se bezstarostně zaobírat plány na vlastní obohacení. Má jistotu, že za 4 roky v tom bude moci pokračovat. Kdyby existovala nejistota - konkurenční boj, ODS by se musela chovat jinak. Ale pravicoví pražáci mají evidentně rádi monopoly. Není na čase udělat na magistátě trochu vítr, zpřtrhat korupční vazby, které chtě nechtě musely vzniknout a vnést trochu trochu strachu o pozice mezi naše politiky? Co vy na to pražští voliči? (PS sám jsem pražák, nevolič ODS)
Korupcni vazby ma kazda strana v zastupitelstvu. Zeleni, ODS, KDU-CSL, SNK-ED, KSCM i CSSD. AKorat by misto zkorumpovanych z ODS prisli lidi ze jine strany a delali by to stejne, jenom s novymi firmami.
z aut zabíjí stovky lidí ročně. Auta se musí vytlačit z měst. Odstěhoval jsem se z Prahy, protože vidět tisíce hňupů, postávajících v zácpách a chrlících jedovaté zplodiny a dýchat je - to bylo pro mě nepřípustné.
Kdyby se ty peníze co se strkají na dotacích do MHD třeba do nesmyslné odbočky tramvají Radlickou ulicí dali do výstavby obchvatu, tak by se ulice zprůjezdnily hned.
Do centra autem nejedu pokud nemusím. Jenže někdy musím. Pokud tam bude mýto, tak chci, aby mýto bylo taky na všech okrajových částech Prahy, aby když někdo vyjede z centra, aby si taky zaplatil - tak jak já budu muset platit, když budu muset do centra.
A že auta do centra nepatří - spíš tam nepatří tramvaje - zabírají nesmyslně místa, jsou drahé a velmi nebezpečné. Navíc blokují jakoukoliv ostatní dopravu a všichni kolem musí kvůli pár bezdomovcům a opilcům v tramvaji zůstávat stát.
Prostě, ti kdo daně konzumují jsou upřednostňovaní před těmi, kdo je platí. A ještě řvou, že chtějí, aby na ně ostatní platili víc - aby si místo cca 30% nákladů na dopravu, které platí nyní a budou platit i po zdražení (zvýšení cen energií aj.), platili jen 20%.
Docela jsem se zasmál. A teď si představte, že existují i tak hloupí lidé, kteří by to, co jste s takovou fajn ironií napsal, mysleli vážně.
O servisu v tomto molochu nemůže být ani řeč. V zimě jsem
chtěl jet jednou noční tramvají v noci domů, napřed jsem se sháněl po koupi
jízdenky. V nočních hodinách, kdy je zavřené metro se zkrátka jízdenka v Praze
pořídit nepodaří. Už aby DP fungovala konkurence, pak se snad DP probudí.