Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televize kritizovala hlavu státu, je bez licence i jmění

Imedi, největší soukromá televize v Gruzii, je dočasně bez licence. Městský soud v Tbilisi pozastavil její platnost kvůli kritice prezidenta Michaila Saakašviliho. Soudce zároveň vydal příkaz ke konfiskaci jmění stanice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ico

Ťažká chyba

Tak toto súdruh prezident pokašľal a môže baliť kufre, keď si pohneval Murdocha. Už je jasne vidieť ako s ním západné médiá končia milostný vzťah a má koniec za pár.

0/0
14.11.2007 23:15

Usmolená štětina

Revoluce se nepovedla

Martin Pompadur ;-D. Ještě se tam objeví Jean Valjean, Porthos a Cyrano z Bergeracu. Nějak se to v Gruzii vývozcům sametových revolucí hošanům z Člověka v tísni sype...:-P

0/0
14.11.2007 23:08

Ioio

Doufám, že

Doufám, že se pan prezident dočká sankcí ze strany Evropské unie, aby věděl, že některé věci se v demokracii nedělají.

:-)

0/0
14.11.2007 22:15

j@ck

Re: Doufám, že

R^ genau

0/0
14.11.2007 22:19

2mmmm

Takový je život.

A pamatuje si někdo tu chválu médií, když byl zvolen?

0/0
14.11.2007 21:29

duhastrecht

Re: Takový je život.

Hlavně pamatuji vaši nadšenou chválu, když Chávéz obsadil oposiční TV - a ta navíc nevyzývala k převratu, ani jí nebyla licence jen pozastavena, ale odebrána zcela.

0/0
15.11.2007 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.