- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
během návštěvy Česka prohlásil:"není třeba ,aby český inženýr byl tak dobrý jako německý.Nám stačí dobře kvalifikovaný český dělník".A vo tom to je,lopaty.Lopaty mají zelenou v tomto státě nevzdělaných ministrů a zlodějských úředníků.Učitel sluha lopat.
na školství 3 miliardy nejsou - na chobotnici se klidně 7 miliard najde
Já bych jim klidně přidal, ale také bych po nich chtěl, aby dělali to, co mají, tj. aby děti učili a nepřenášeli to v takové míře na rodiny (rodina má podle mého vychovávat a ne učit děti zlomky a gramatiku) a aby učili tak, aby to dětem k něčemu v životě bylo. No a když budou pracovat stejně dlouho jako ostatní, tak ať berou klidně víc.
Kdo se není schopen naučit ve škole zlomka ani gramatiku,tomu patří do ruky lopata.Za to, že má někdo tupé děcka,učitel nemůže.
Budou učitelé učit o 2, 5% hůř, když ty peníze nedostanou?
Když bylo 10 miliard na něj,ať to zatáhne!!!!!!!!!!
Stávka MUSÍ bolet. Jen v takovém případě bude vůbec někdo někomu naslouchat, jinak se jim vysmějí (opět) do xichtu. Tj. zavřít na 14 dní školy, zamknout, neučit, zkrátka NIC.
Stávky typu výstražných, že se jako na 1 hodinu sejdou v kabinetu a budou celý den besedovat s děckama o svých "problémech" - to nikoho nedojme...
Tak nějak...chybí páka...Nevznikají škody v řádu milionů jako při stávce škodováků, či železničářů...takže to nikomu nevadí - a učitelům stejně pak nezbude,než zvýšeným úsilím dohnat, o co se zdrželi...Navíc v tom měsíci, kdy stávkují, přijdou o příslušný počet hodin přesčasů, takže jsou škodní především sami. Ještě má někdo chuť do stávky ?
mzda je cena jako každá jiná a jestliže ji stát reguluje, omezuje konkurenci škol v socialistickým vlastnictví, tak se nemůžeš divit, že v tomhle systému, kde přetrvává socialismus, je bordel jakej tam je.
Až učitelé pochopí, že jim samým nejvíc prospěje odstátnění, privatizace, dobrovolnost, tak tady nebudem muset trávit čas nesmyslnými debatami, jak nereformovatelný systém reformovat.
p.s. a výraz "naše děti" je právě jak vyšitý z komunistický encyklopedie. Jsou to moje děti a to nejhorší, co jim můžu dát, je poslat je do státní školy, kde z něj udělaj slepou nabiflovanou ovci.
Jestli státní škola udělá z tvých dětí slepé nabiflované ovce,tak to žádné hvězdy nejsou a tvá výchova je také dost pofidérní.Názor, že soukromá škola udělá z Pepka Vyskoč Einsteina, je mylný.
Učitelka má po deseti letech necelých 13 čistého. To mají u nás ve škodovce vyšší nástupní plat i uklízečky. Nedávno byl plakát na KFC, že hledají zaměstnance a nabízejí nástupní plat 14-15 tisíc, po měsíci zvýšení. příjde vám tohle normální?
jinak chybí šíleně peníze i na učebnice a pomůcky. I to by se mělo urychleně řešit. Vždyť jde o naše děti!
Tzn. má nějakých 16 hrubého.
Jak je tedy možné, že učitel s praxí pouze 5 let má hrubého skoro 19? Že by nějaká genderová diskriminace?
mnoho uredniku na jednoho ucitele a zaka v porovnani s EU, ale to je jaksi klasika vsude ve statni sprave v CR vcetne policie
propoustet uredniky a bude dost penez pro skoly a uricte i na zvyseni platu ucitelum